Automarozai/VMS: ‘tramvajui Vilniuje per maži srautai, o metro niekas be milijono žmonių nestato’
*parodai į naujus rajonus, kur dar nėra jokių srautų, mažesniuose miestuose tiesiamas tramvajaus linijas ir metro linijas, tiesiamas dvigubai mažesniuose miestuose*
Automarozai/VMS: ‘o tai ką nėra daugiau Vilniuje kur pinigų leisti’
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
JUDU publika užsiima tik instagraminiu PR’u. Tokius reiktų išvaikyt kuo greičiau, tegu karamelinę late su avižų pienu pardavinėja. Klausimas, aišku tuoj atlėks “kas dirbs”? O kas dirba tose srityse Rumunijoj, Latvijoj? Juk dirba ir padaro.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Vel nori buti pedantic. Gerai, nori konkreciu pvz - Lund, Svedija - maziau nei 100k zmoniu. Pasistate/ir toliau plecia tram linijas. Tampere - 200k zmoniu. Tas pats - naujas tramvajus, ir plecia linijas. Yra daug kitu pvz kurie jau ne karta buvo apkalbeti cia.
Jo, tokie projektai brangus, ir daug metu reikia projektuoti ir statyti. Bet nieko nedarant ir apsisike sedeti ir toliau tiketis kazkokio proverzio VT sistemoje - net nesugebant pora kilometru A juostu nutiesti per desimtemti, ar cia dazam is Senuku irgi reikia pora milijardu pakloti?
Ar tie nauji autobusai - kurie jau net ir pora metu atitarnave jau taisomi su lipnia juosta ir medvarzciais - sukurs kazkoki proverzi kas liecia VT kokybe? Nemanau.Paskutinis taisė Silber418; 2024.01.15, 23:03.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
O kiek gyventojų tame antrame Rumunijos mieste pagal dydį?
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
Jo, tokie projektai brangus, ir daug metu reikia projektuoti ir statyti. Bet nieko nedarant ir apsisike sedeti ir toliau tiketis kazkokio proverzio VT sistemoje - net nesugebant pora kilometru A juostu nutiesti per desimtemti, ar cia dazam is Senuku irgi reikia pora milijardu pakloti?
Ar tie nauji autobusai - kurie jau net ir pora metu atitarnave jau taisomi su lipnia juosta ir medvarzciais - sukurs kazkoki proverzi kas liecia VT kokybe? Nemanau.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kanada mėgsta daryti nesaugius dvirtakius gatvėje be fizinio atskyrimo.
Komentuoti:
-
Mes taip ir darom, kaip sakai. Taip ir olandai. Visgi kanadiečiai mėgsta gatvės zonoj įrengti dviračiams infrą, o tai daug ką keičia. Be abejo saugiau vienkrypčiai išvažiuojančių mašinų iš kiemų atžvilgiu. Išauga dviračių pralaidumas ir greitis. Paminėjo mažiau komplikuota sankyžose. Pvz., kai mąsčiau Vilniuje, kaip įmanoma padaryti perėjimą iš potencialios Latvių dviračių g. į esamą dvirtakį, priėjau išvados, kad darant dvikryptį taką būtent gatvėje (kad nejudint bortų, kad be projektų greit pasidaryt), tai atsirastų papildomas šviesoforo ciklas. Darant tik vienkryptes juostas / takus – ciklai lieka esami:
Komentuoti:
-
Įdomi mintis nuskambėjo, kad Kanadoj anksčiau darydavo dvikrypčius dviračių takus (gatvėje), bet priėjo išvados daryti vienkrypčius. Nemažai pavyzdžių, kad yra tik vienoj pusėj vienkryptis dar ir automobilių judėjimo kryptimi. Atgal kita gatve tada.
How To Build a Bike Lane that Breaks Records · 7 Jan 2024
"The Guardian" aiškiai vizualiai išaiškina "Induced demand" su šiek tiek statistikos.
Why bike lanes don't make traffic worse | It's Complicated · 19 May 2022
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą“Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą“.
Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į
Kaip kavianskas vietinių konservatorių fiasko labiau siečiau su Kupčinsku, ne nacionaliniais politikais.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Man rodos V.L. šunauja buvo įvardinęs “Respublikos” žurnalistus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
“Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
kas ta "šunauja"?
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
kas ta "šunauja"?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
"elito" požiūriu VT skirtas tik dėl šunaujos.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
... b) savivladybė padėjusi ant VT.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Ar tai neįrodo, kad tie kurie važiuoja automobiliu tiesiog neturi kitos alternatyvos, nes į VT jau netilptų?
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: