Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Automarozai/VMS: ‘tramvajui Vilniuje per maži srautai, o metro niekas be milijono žmonių nestato’

    *parodai į naujus rajonus, kur dar nėra jokių srautų, mažesniuose miestuose tiesiamas tramvajaus linijas ir metro linijas, tiesiamas dvigubai mažesniuose miestuose*

    Automarozai/VMS: ‘o tai ką nėra daugiau Vilniuje kur pinigų leisti’

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    JUDU publika užsiima tik instagraminiu PR’u. Tokius reiktų išvaikyt kuo greičiau, tegu karamelinę late su avižų pienu pardavinėja. Klausimas, aišku tuoj atlėks “kas dirbs”? O kas dirba tose srityse Rumunijoj, Latvijoj? Juk dirba ir padaro.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Vel nori buti pedantic. Gerai, nori konkreciu pvz - Lund, Svedija - maziau nei 100k zmoniu. Pasistate/ir toliau plecia tram linijas. Tampere - 200k zmoniu. Tas pats - naujas tramvajus, ir plecia linijas. Yra daug kitu pvz kurie jau ne karta buvo apkalbeti cia.

    Jo, tokie projektai brangus, ir daug metu reikia projektuoti ir statyti. Bet nieko nedarant ir apsisike sedeti ir toliau tiketis kazkokio proverzio VT sistemoje - net nesugebant pora kilometru A juostu nutiesti per desimtemti, ar cia dazam is Senuku irgi reikia pora milijardu pakloti?

    Ar tie nauji autobusai - kurie jau net ir pora metu atitarnave jau taisomi su lipnia juosta ir medvarzciais - sukurs kazkoki proverzi kas liecia VT kokybe? Nemanau.
    Lundo (apie 100k gyv.) atvejis gana įdomus. Pirmiausia, planuotas regioninis greitojo tramvajaus tinklas, apjungiantis Malmės, Lundo ir Helsingborgo miestus. Kadangi atskiros savivaldybės planuoja atskirai, Malmėje ir Helsingborge pasirinktas BRT variantas (kaip pereinamasis variantas), o Lunde priimtas sprendimas tiesti tramvajaus liniją kombinuojant su naujų rajonų statybomis pakeliui link Europos reikšmės lygio laboratorijų European Spallation Source (ESS). Ateityje, matomai, bus daugiau greitojo tramvajaus linijų ir kelis netoli esančius miestus sujunks dar viena bėginio transporto priemonė (priedo prie autobusų ir S-bahn).
    Paskutinis taisė Silber418; 2024.01.15, 23:03.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    O kiek gyventojų tame antrame Rumunijos mieste pagal dydį?
    300k

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
    Vel nori buti pedantic. Gerai, nori konkreciu pvz - Lund, Svedija - maziau nei 100k zmoniu. Pasistate/ir toliau plecia tram linijas. Tampere - 200k zmoniu. Tas pats - naujas tramvajus, ir plecia linijas. Yra daug kitu pvz kurie jau ne karta buvo apkalbeti cia.

    Jo, tokie projektai brangus, ir daug metu reikia projektuoti ir statyti. Bet nieko nedarant ir apsisike sedeti ir toliau tiketis kazkokio proverzio VT sistemoje - net nesugebant pora kilometru A juostu nutiesti per desimtemti, ar cia dazam is Senuku irgi reikia pora milijardu pakloti?

    Ar tie nauji autobusai - kurie jau net ir pora metu atitarnave jau taisomi su lipnia juosta ir medvarzciais - sukurs kazkoki proverzi kas liecia VT kokybe? Nemanau.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
    O kiek gyventojų tame antrame Rumunijos mieste pagal dydį?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
    Pačiai statybai lėšų gal ir galima būtų surasti per ES fondus, kitas programas. Tik kažkaip mūsuose nepopuliaru galvoti apie išlaidas eksploatacijai. Pasistatyti yra viena, bet išlaikyti, kad būtų naudojama pagal paskirtį - dar papildomi nemaži pinigai, kurie bus reikalingi kasmet.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Kanada mėgsta daryti nesaugius dvirtakius gatvėje be fizinio atskyrimo.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Mes taip ir darom, kaip sakai. Taip ir olandai. Visgi kanadiečiai mėgsta gatvės zonoj įrengti dviračiams infrą, o tai daug ką keičia. Be abejo saugiau vienkrypčiai išvažiuojančių mašinų iš kiemų atžvilgiu. Išauga dviračių pralaidumas ir greitis. Paminėjo mažiau komplikuota sankyžose. Pvz., kai mąsčiau Vilniuje, kaip įmanoma padaryti perėjimą iš potencialios Latvių dviračių g. į esamą dvirtakį, priėjau išvados, kad darant dvikryptį taką būtent gatvėje (kad nejudint bortų, kad be projektų greit pasidaryt), tai atsirastų papildomas šviesoforo ciklas. Darant tik vienkryptes juostas / takus – ciklai lieka esami:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (7).png Views:	0 Size:	420,3 kB ID:	2103694 Click image for larger version  Name:	410170338_10211637040198767_1658923264901184399_n.jpg Views:	0 Size:	319,4 kB ID:	2103695

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Jei didesnė gatvė, turėtų būti dvikrypčiai abiejose pusėse

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Įdomi mintis nuskambėjo, kad Kanadoj anksčiau darydavo dvikrypčius dviračių takus (gatvėje), bet priėjo išvados daryti vienkrypčius. Nemažai pavyzdžių, kad yra tik vienoj pusėj vienkryptis dar ir automobilių judėjimo kryptimi. Atgal kita gatve tada.

    How To Build a Bike Lane that Breaks Records · 7 Jan 2024


    "The Guardian" aiškiai vizualiai išaiškina "Induced demand" su šiek tiek statistikos.
    Why bike lanes don't make traffic worse | It's Complicated · ­19 May 2022

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    “Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
    Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.
    "Šunauja" profesorius pavadino žurnašliūchas, bet runkeliai pritaikė sau ir ėmė dar labiau nekęsti "elitų".

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    “.
    Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į
    Kavianski nacionaliniuose rinkimuose kažkaip labiausiai palaiko konservatorius.

    Kaip kavianskas vietinių konservatorių fiasko labiau siečiau su Kupčinsku, ne nacionaliniais politikais.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man rodos V.L. šunauja buvo įvardinęs “Respublikos” žurnalistus.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    “Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
    Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    kas ta "šunauja"?
    Šunis VT leidžiama vežti nemokamai. Visi alergiški šunimis yra antrarūšiai piliečiai.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    kas ta "šunauja"?
    Neorganizuotos visuomenės grupės, kurios dėl savo neorganizuotumo neturi jokios politinės įtakos, ir jų nepasitenkinimas išreiškiamas skalijimu - rašymu fb postų ar į naujienų portalus, į kurį galima tiesiog nekreipti dėmesio.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    "elito" požiūriu VT skirtas tik dėl šunaujos.
    kas ta "šunauja"?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    ... b) savivladybė padėjusi ant VT.
    Čia turbūt reiktų žvelgti plačiau. Kai visoje šalyje požiūris toks į VT, tai ko norėt iš vienos atskiros savivaldybės. Juk "elito" požiūriu VT skirtas tik dėl šunaujos, na nebent iš kokių pirkimų dar būtų galima uždirbti ar švogerizmo keliu reikia kažkam parūpinti šiltą vietelę duotojamoje pozicijoje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Ar tai neįrodo, kad tie kurie važiuoja automobiliu tiesiog neturi kitos alternatyvos, nes į VT jau netilptų?
    Tai rodo kad a) carpooling realybėje neveikianti idėja ir b) savivladybė padėjusi ant VT.




    Komentuoti:

Working...
X