Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Visi skaičiavimai tik idealiu atveju, bet jeigu pavyzdžiui pirmas automobilis sugenda, patenka į avariją ar pan. išeina tarkime savaitei iš rikiuotės, tada be antrojo automobiliu sunku. O pats pigiausiais variantas turėti du tarnybinius automobilius.
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kopenhaga ar Amsterdamas plokšti ir ten žiemos nebūna, plius didžiulis gyventojų tankis, o vat Osle žiemą dviračių tik šiek tiek daugiau nei Lietuvos miestuose, realiai tai nėra masinė transporto priemonė kaip VT ar automobiliai.
Komentuoti:
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąouj, pavyzdžių pilna, Kopenhaga, Oulu, Oslas ir t.t.
Žmonės Lietuvoje nevažiuoja dviračiu tik dėl to nes:
1. Infrastruktūra nėra tiek gera
2. Automobilis per daug patogus
3. Ir mano nuomone didžiausia - žmonės tiesiog nėra bandę važiuoti dviračiu nelaisvalaikiu ir net nemato, kad tokia opcija iš vis egzistuoja. Visi tie pasiteisinimai dingsta, kai žmogus tai pabando vieną kartą ir pamato, kad tikrai visai gerai. Net nesinori vaikščioti. Kai pradėjau važinėti dviračiu, ėjimas pėsčioms pradėjo atrodyti kaip laiko švaistymas ir universaliai blogesnis būdas kažkur nusigaut, kad ir iki parduotuvės už 300 ar 400 metrų.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tikrai nenoriu veltis į beprasmius ginčus dėl dienų skaičiaus. Bet esmė paprasta - nepaisant savivaldybių bandymų gerinti dviračių infrastruktūrą, dviratis vis dar yra savaitgalių, vasaros ir entuziastų transporto priemonė. Vadinasi, priežasčių tam yra ir negalima visko nurašyti tik automaroziškumui ar tingumui. Tiesą sakant, net nepavykta sugalvoti miestų, kur klimatas panašus kaip Kaune ir dviratis yra populiari susisiekimo (ne laisvalaikio)priemonė.
Žmonės Lietuvoje nevažiuoja dviračiu tik dėl to nes:
1. Infrastruktūra nėra tiek gera
2. Automobilis per daug patogus
3. Ir mano nuomone didžiausia - žmonės tiesiog nėra bandę važiuoti dviračiu nelaisvalaikiu ir net nemato, kad tokia opcija iš vis egzistuoja. Visi tie pasiteisinimai dingsta, kai žmogus tai pabando vieną kartą ir pamato, kad tikrai visai gerai. Net nebesinori vaikščioti. Kai pradėjau važinėti dviračiu, ėjimas pėsčioms pradėjo atrodyti kaip laiko švaistymas ir universaliai blogesnis būdas kažkur nusigaut, kad ir iki parduotuvės už 300 ar 400 metrų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąeigh Nemeluokim, šaligatviai snieguoti gal tik max 30 dienų per metus.
Važiavau praeitą žiemą dviračių nemažai. Sakyčiau net geriau nei pėsčiomis eiti tokį patį laiką, nes smagiau, ir ne taip šalta. Vienintelė problema, kad dviratis visas surūdijo
Komentuoti:
-
Lyginantiems sąnaudas eurais ir laiku, skirtu automobilio priežiūrai, reikėtų nepamiršti, kad neretas automobilis daugiabučių parkinguose yra visai ne konkretaus gyventojo, o priklauso kažkokiai įmonei... bet tai jau visai ne Piliamiesčio kvartalo tema
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Na kad ponui patinka kabinėtis prie žodžių - žinau. Tai paaiškinsiu papildomai - taip man patinka, patinka ir mano žmonai lygiai taip pat. Ar dabar jau iki galo yra aišku?
.
Tai ką išvardinai būtent ir su 1 automobiliui pasiekiama.
Komentuoti:
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąNuo Pilimiesčio iki Akropolio dviračiu 15-20min. Smagu, patogu, greita.Parašė eigh Rodyti pranešimąO dviračiai apskritai atskira tema - bijau, kad amžinos pliurzės šalyje dviratis dar ilgai išliks vasaros ir entuziastų transporto priemone.
Komentuoti:
-
Nuo Pilimiesčio iki Akropolio dviračiu 15-20min. Smagu, patogu, greita.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia laikina problema kaip suprantu, nes pastačius pėsčiųjų tiltą, bus labai patogu ir malonu tiltą perėjus atsidurti pilies VT hub'e.
Beje, kartais atvažiuoju į Kauną tai centre irgi tenka sukinėti ratus ieškant vietos, tai pvz. iš piliamiesčio visai atrodo neprasminga būtų važiuoti iki centro su auto ir dar už parkavimą mokėti.
Komentuoti:
-
Čia laikina problema kaip suprantu, nes pastačius pėsčiųjų tiltą, bus labai patogu ir malonu tiltą perėjus atsidurti pilies VT hub'e.
Beje, kartais atvažiuoju į Kauną tai centre irgi tenka sukinėti ratus ieškant vietos, tai pvz. iš piliamiesčio visai atrodo neprasminga būtų važiuoti iki centro su auto ir dar už parkavimą mokėti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
VT labiausiai reikalingas gyvenantiems šilainiuose, o ne centre ar šalia jo, kur viskas pasiekiama pėsčiomis/dviračiu, o auto reikalingas važiavimui kur nors už miesto ar kokią Megą.
Jeigu dirbi centre, poreikis kažkur važiuoti yra tikrai yra mažesnis, bet vis tiek yra. Tarkime, Piliamiestis-Akropolis pėsčiomis yra 50 min. Tikrai normalus atstumas savaitgalį pasivaikščioti ir parinkti žingsnius. Bet ką daryti, jeigu:- lyja?
- šalta?
- pučia vėjas?
- neturi laisvo pusdienio, o tik pusantros valandos?
- turi mažų vaikų, kurie pavargsta eiti?
- (galima prigalvoti daug atvejų)
o stotelėje dar gali tekti (miesto mastais) nemažai palaukti, pagalvoji, gal geriau įsėsiu į savo kibiriuką ir lengvai prašoksiu Karaliaus Mindaugo prospektu iki Akropolio. Ir Akropolis yra tik vienas iš pavyzdžių, tai gali būti ir geležinkelio/autobusų stotis, ir Laisvės al., ir mėgstama kirpykla, ir toliau nuo namų esantis paštomatas, kur kurjeris numetė tavo siuntą, nes šalia esančioje IKI nebuvo vietų. Jau nekalbu apie tai, kad ne visi dirba centre. Pabandykite nuo Piliamiesčio VT ar pėsčiomis nusigauti iki kokio nors LEZ'o arba Aleksoto.
Štai ir žlunga mitas, kad gyvenant centre teužtenka kojų ir dviračio. Taip, galbūt kada nors Piliamiesčio apylinkės bus sutvarkytos, bet problema yra ta, kad žmonės labai lengvai pripranta prie alternatyvų nebuvimo ir atprasti nuo sąlyginio komforto automobilyje yra labai labai sunku.
O dviračiai apskritai atskira tema - bijau, kad amžinos pliurzės šalyje dviratis dar ilgai išliks vasaros ir entuziastų transporto priemone.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Jeigu jums techninė apžiūra kartą per du metus, remontas gal kartą per metus ir kitos smulkmenos kaip kuro pilimas, plovimas atrodo kaip kančia palyginus su KASDIENINE, galimai prišnerško, automomobilio paieška klaidžiojant mikrojajone, tai vėlgi džiaugiuosi už jus. Kiekvienam savo.Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.17, 12:19.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Citybee ar Bolt Drive naudoti vietoje automobilio apsimoka tik jeigu ir savaitgaliais esi namuose. Jeigu mėgsti pakeliauti, nuvykti į kitus miestus, kaimą ar pajūrį, dalijimosi paslaugos yra žiauriai brangios ir vargu ar atsveria nuosavo automobilio išlaikymo kaštus (žinoma, nebent esi nusipirkęs lizinginį automobilį ne pagal savo kišenę ir kas mėnesį bašliuoji po pusę atlyginimo). Plius jau minėtos problemos - klaidžiojimas po rajoną ieškant automobilio, priterštos mašinos, spaudimas viską daryti kuo greičiau, nes kapsi pinigai ir t. t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lyja tik kelias dienas per mėn., tai čia mažiausia problema užsidėti kapišoną kartais. Kur kas didesnė problema nuosavo auto parkavimo ir išlaikymo kaštai, kuriuos minėjau, tiek laiko prasme, tiek finansine.Paskutinis taisė skyrma; 2024.12.17, 12:09.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lyja tik kelias dienas per mėn., tai čia mažiausia problema užsidėti kapišoną kartais. Kur kas didesnė problema nuosavo auto parkavimo ir išlaikymo kaštai, kuriuos minėjau, tiek laiko prasme, tiek finansine.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Aš tai sutinku, tik problemą apversčiau kitaip. Du automobiliai Kaune (ir kituose Lietuvos miestuose) bus reikalingi tol, kol bus ignoruojamos VT problemos. Būtina kuo greičiau drastiškai siaurinti gatves ir tiesti tramvajų (o Vilniuje ir metro). Tuomet bus galima kaltinti ne blogą infrastruktūrą, o automobilių vairuotojus. Dabar net miesto centre statomi rajonai principe yra bulvių laukai be viešojo transporto (Piliamiestis, Minkovskių g. kvartalai Kaune, ReVingis Vilniuje).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Sunku įsivaizduoti kaip kažkam yra patogiau kasdien lijant lietui prie +3C klaidžioti po rajoną bent pusės kilometro spinduliu ieškant automobilio vietoje to, kad įsėsti į išanksto pašildytą automobilį prie namų durų. Džiaugiuosi, kad tame matote kasdieninį patogumą. Kuo daugiau tokių tuo geriau.Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.17, 11:52.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąwau, kiek čia šmaikštuolių ir viską suprantančių būrelis susirinko.
gyvenimo būdas - tai yra tiek darbas kuriame abiem su žmona yra dažnai reikalingi automobiliai tiek veiklos į kurias su viešuoju transportu neprivažinėsi.
Ir tokių žmonių, kurie turi verslus, kurie turi hobius, sportus ir t.t. čia gyvena daug. Taip jau yra, kad tai yra kaune vienas iš kelių kvartalų kur yra brangesnis būstas, taip čia dėl to žmonės perka būstą uždirbantys daugiau nei vidurkis ir taip dažnu atveju tie žmonės turi visokių veiklų, ne tik darbas namai. Dėl to ir reikalingi automobiliai. Bet tikrai ne visiem.
Nesuprantu pasipiktinimo, kad kažkas turi dvi mašinas ir t.t. Jei man reikia, jei aš galiu jas turėti dvi, jei aš galiu turėti dvi parkingo vietas kur problema?
Šiandien dienai, rinka diktuoja tai, kad jei butas yra didesnis jis privalo turėti dvi parkavimo vietas.
Prabangiuose projektuose ko gero yra kur ir po 4 vietas butai turi.
Viešasis transportas su asmeninėmis mašinomis gali konkuruoti tik tada, kai su mašina yra neefektyvu važiuoti, brangu parkuotis, ilgiau keliauji ir t.t. Reik suprasti, kad mes gyvename tikrai mažame mieste, kuriame su automobiliu yra ženkliai patogiau pasiekti viską ko reikia.
O Citybee ar Bolt Drive yra alternatyva tik ant popieriaus - buvo laikotarpis kai aktyviai naudojausi šiomis paslaugomis ir nieko gero apie jas negaliu pasakyti. Automobilio paieškos yra loterija, jų vidus dažnai šiukšlinas, žiemą problemos su langų valymo skysčiu (pamenu, vieną kartą stojau ir valiau su sniegu, nes buvo neįmanoma). O kainos aspektas irgi nežaidžia, nes jos didelės.Paskutinis taisė eigh; 2024.12.17, 11:53.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: