Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Taigi planuojama 5-6 proc. BVP gynybai skirti, tikrai neliks tokiems niekams kaip alternatyvios transporto priemonės (nebent gondolos Neryje).
    Mes gi kūrybingi tokiuose reikaluose. Tereikia sugalvoti, kaip ten tie tramvajaus bėgiai pasitarnautų gynyboje ir abi biudžeto eilutės susieitų

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    “Pradžiai užtektų” tai ta pradžia jau seniai nebeaktuali. Seniai nepradėta ir niekad neįvykusi ta pradžia savo laiku ir dabar jau turėtų visai kitaip atrodyti. Realiai gal kokių 800 000 gyv. miestas, ES valstybės sostinė, teturintis tik autobusus ir troleibusus turi pradžiai pasvarstyti belenką, kad tik nereiktų svarstyt naujos transporto rūšies, kad nereiktų dirbti pertvarkant transporto sistemą iš 100000 ~tinio miesto koncepcijos į koncepciją atitinkančią esamą realybę. Svarstykime bet ką tik kad nebūtų susiję su esme ir reikalu. Ir šiaip geriau pasvarstykime kad tik daryt nieko nereiktų. Tai čia pradžiai, pradžios pradžiai kad aiškiau būtų.
    Taigi planuojama 5-6 proc. BVP gynybai skirti, tikrai neliks tokiems niekams kaip alternatyvios transporto priemonės (nebent gondolos Neryje).

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Svarstykime bet ką tik kad nebūtų susiję su esme ir reikalu. Ir šiaip geriau pasvarstykime kad tik daryt nieko nereiktų. Tai čia pradžiai, pradžios pradžiai kad aiškiau būtų.
    Pildsuskis pavogė tramvajui skirtus pinigus, mes nieko nebegalim padaryti.

    Kitur tai vadinama impotencija ir vadovai gauna vilko bilietus, o mes tuo didžiuojamės.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Pradžiai užtektų šviesoforų pareguliavimo, kad VT paruoštų sankryžas + A juostų, kur jų dar nėra (Antakalnio, Žirmūnų ir pan. gatvės). Kol automobiliu atvažiuoji greičiau negu VT, nėra tikslo tuo VT važiuoti (triukšmingas, pergrūstas, nėra toks jau pigus).
    “Pradžiai užtektų” tai ta pradžia jau seniai nebeaktuali. Seniai nepradėta ir niekad neįvykusi ta pradžia savo laiku ir dabar jau turėtų visai kitaip atrodyti. Realiai gal kokių 800 000 gyv. miestas, ES valstybės sostinė, teturintis tik autobusus ir troleibusus turi pradžiai pasvarstyti belenką, kad tik nereiktų svarstyt naujos transporto rūšies, kad nereiktų dirbti pertvarkant transporto sistemą iš 100000 ~tinio miesto koncepcijos į koncepciją atitinkančią esamą realybę. Svarstykime bet ką tik kad nebūtų susiję su esme ir reikalu. Ir šiaip geriau pasvarstykime kad tik daryt nieko nereiktų. Tai čia pradžiai, pradžios pradžiai kad aiškiau būtų.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    O paskui spėliojama, iš kur Vilniuje kamščiai... Ne vienintelė priežastis jiems, bet akivaizdu turėtų būti, kad viena sakyčiau pagrindinių sudedamųjų priežasčių.
    Po to dar spėliojama, kodėl žmonės masiškai spjauna net galvoti apie kažkokias keliones pėsčiomis, ratinėmis priemonėmis, VT... nes jie prarado viltį kad kažkas bus VIlniuje normalesnio padaryta su susisiekimu ne automobiliu.

    Tai dar palauk 10 metelių - per tą laiką tikrai nepadaugės gyventojų, nepadaugės transporto (dėl tos pačios minėtos susisiekimo disfunkcijos) ir bus faina. Bet dėl visko kalti vairuotojai... Nu tai klausykit, nu baikit vieną kartą juokus ir tiesiog automobilį uždrauskit - ir viskas išsispręs.
    Pradžiai užtektų šviesoforų pareguliavimo, kad VT paruoštų sankryžas + A juostų, kur jų dar nėra (Antakalnio, Žirmūnų ir pan. gatvės). Kol automobiliu atvažiuoji greičiau negu VT, nėra tikslo tuo VT važiuoti (triukšmingas, pergrūstas, nėra toks jau pigus).

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Be abejonės, ir pinigų nėra...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	399
Size:	40,4 kB
ID:	2180715

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O paskui spėliojama, iš kur Vilniuje kamščiai... Ne vienintelė priežastis jiems, bet akivaizdu turėtų būti, kad viena sakyčiau pagrindinių sudedamųjų priežasčių.
    Po to dar spėliojama, kodėl žmonės masiškai spjauna net galvoti apie kažkokias keliones pėsčiomis, ratinėmis priemonėmis, VT... nes jie prarado viltį kad kažkas bus VIlniuje normalesnio padaryta su susisiekimu ne automobiliu.

    Tai dar palauk 10 metelių - per tą laiką tikrai nepadaugės gyventojų, nepadaugės transporto (dėl tos pačios minėtos susisiekimo disfunkcijos) ir bus faina. Bet dėl visko kalti vairuotojai... Nu tai klausykit, nu baikit vieną kartą juokus ir tiesiog automobilį uždrauskit - ir viskas išsispręs.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    ... kurią žada chopperių reklamos. Motociklų žavėsio tai niekad nesupratau. Arba dviratis, arba automobilis. Kam reikalingas tas senų diedų, kurie vis dar nori būti jauni daiktas?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    tradiciniai dirbtiniai auto filmai, kur gražūs modeliai važiuoja kompiuteriu patobulintomis tuščiomis gatvėmis ar gražiais gamtos kampeliais.
    Kažkur skaičiau tokią mintį, kad dviratis suteikia tą laisvę, kurią žada automobilių reklamos.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kas ta "civilizacija" ? Klipo herojės daugiabutis necivilizuotoje vietovėje stovi?
    tai kad ji tikriausiai gyvena "kotedže" Tarandeje.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    spėčiau Švedijoje ar Norvegijoje reklama būtų, kad gali susirinkt daiktus ir nuvažiuot iš miesto į savo namuką miške/gamtoje, o Lietuvoje atvirkščiai, gali iš savo namų į civilizacija nuvažiuot.
    Kas ta "civilizacija" ? Klipo herojės daugiabutis necivilizuotoje vietovėje stovi?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Apie glamūrą. D Z Lieberman, M E Long “Dopaminas: troškimo formulė”, 28 psl.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Negi jūs nesuprantate, kad šis Mercedes klipas yra metafora, sąmoningas ir stilizuotas glamūras? Apie glamūro poveikį dopamino išsiskyrimui, kuris smegenyse skatina malonumo pojūtį, esate girdėjęs?
    Nesu, bet norėčiau išgirsti.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Negi jūs nesuprantate, kad šis Mercedes klipas yra metafora, sąmoningas ir stilizuotas glamūras? Apie glamūro poveikį dopamino išsiskyrimui, kuris smegenyse skatina malonumo pojūtį, esate girdėjęs?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Ne apie automobilio vairavimą kalba. Tai pirma. Antra, aš nesipiktinu. Aš dekonstruoju ženklų kalbą, kuria yra kalbama šiame video. Jeigu jums tai per sunku, aš nekaltas.
    Aš suprantu jūsų mintį, todėl ir sakau, kad šiek tiek perspaudžiat, nėra čia nieko labai išskirtinio "lietuviško". Filmukas pats mėgėjiškas buitinis, bet čia jau kita tema, turbūt tokia reklama geriau veikia nei tradiciniai dirbtiniai auto filmai, kur gražūs modeliai važiuoja kompiuteriu patobulintomis tuščiomis gatvėmis ar gražiais gamtos kampeliais.

    Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.28, 15:02.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Osle mačiau labai daug moterų vairuojančių panašaus tipo automobilius, čia gal nebent kokiam Afganistane skandalas būtų. Žodžiu lygioje vietoje randant dėl ko pasipiktinti.
    Ne apie automobilio vairavimą kalba. Tai pirma. Antra, aš nesipiktinu. Aš dekonstruoju ženklų kalbą, kuria yra kalbama šiame video. Jeigu jums tai per sunku, aš nekaltas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pats filmuko lygis kažkoks labai megėjiškas. Nepritinka tokiai solidžiai markei. Turbūt Dacia geriau daro. Pirma pagalvojau, kad feikas, bet ne.
    Kodėl moteris su ryškiai slavišku akcentu? Nesuprantama potekstė.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    spėčiau Švedijoje ar Norvegijoje reklama būtų, kad gali susirinkt daiktus ir nuvažiuot iš miesto į savo namuką miške/gamtoje, o Lietuvoje atvirkščiai, gali iš savo namų į civilizacija nuvažiuot.
    Būtent

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Švedijoje ar Norvegijoje kiltų skandalas dėl tokio moters vaidmens pateikimo.
    Osle mačiau labai daug moterų vairuojančių panašaus tipo automobilius, čia gal nebent kokiam Afganistane skandalas būtų. Žodžiu lygioje vietoje randant dėl ko pasipiktinti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.28, 13:45.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    spėčiau Švedijoje ar Norvegijoje reklama būtų, kad gali susirinkt daiktus ir nuvažiuot iš miesto į savo namuką miške/gamtoje, o Lietuvoje atvirkščiai, gali iš savo namų į civilizacija nuvažiuot.
    Jup



    Komentuoti:

Working...
X