Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
EK turėjo žavėtis ne tik viešuoju transportu, bet ir tuo kad Vilniaus klimate, reljefe, istoriniame susiklostyme ir astralinių aurų aglomeracijose žmonės išvis sugeba išgyventi.
- 13 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPasirodo Vilniaus VT puikus, kuriuo žavisi visa Europa, tik mes čia kažko nesuprantame.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...oogle_vignette
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąWow, toks agrasyvesnis staripsnis iš MadeInVilnius, ačiū, jei žurnalistai skaito forumą
„Eurostato” duomenimis, Lietuvoje nuosavu automobiliu besinaudojančių žmonių skaičius – didžiausias Europoje
https://madeinvilnius.lt/transportas...sias-europoje/Kokiu būdu bus bandoma to pasiekti? Bus mėginama apriboti automobilių naudojimą: sumažinti automobilių stovėjimo vietų miesto centre, įvesti didesnius mokesčius už automobilių parkavimą, bus skatinama naudoti elektromobilius. Vilniaus miesto savivaldybė tikina, kad nori didinti viešojo transporto patrauklumą: įvesti naujas transporto priemones, bus trumpesni intervalai ir patogesni maršrutai. Visgi didelę antireklamą viešojo transporto naudojimuisi padarė neseniai pristatytas pasiūlymas nuo liepos didinti viešojo transporto bilietų kainas. Kai kuriais atvejais kainos bus didesnės dvigubai. Mūsų portalo surengta apklausa parodė, kad kai kurie žmonės dėl savivaldybės žingsnio grįš prie važiavimo automobiliais ir nustos naudotis viešuoju transportu.
Ir dar priedo prastins VT.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.01.27, 11:39.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Pasirodo Vilniaus VT puikus, kuriuo žavisi visa Europa, tik mes čia kažko nesuprantame.
Pasak mero, Europos Komisiją sužavėjo Vilniaus viešasis transportas ir savivaldybės ateities planai jį naujinti.
„Galiu paminėti, kad mes buvome gerai įvertinti dėl savo mobilumo – transformacijos, kuria siekiame, kad kuo daugiau vilniečių važiuotų viešuoju transportu, mūsų investicijos į viešojo transporto plėtrą“, – teigė Vilniaus meras.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Pasidomėjus, ar iš registracijos mokesčio surinktos lėšos yra panaudojamos aplinkosaugos projektuose ar susisiekimo infrastruktūrai gerinti, Finansų ministerijos atstovai portalui Delfi teigė, jog šie pinigai yra tiesiog paskirstomi savivaldybėms.
https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...s1FUBtEAQWY3kw
Aha ir vėl tie aftamabilystai dėl visko kalti...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Wow, toks agrasyvesnis staripsnis iš MadeInVilnius, ačiū, jei žurnalistai skaito forumą
„Eurostato” duomenimis, Lietuvoje nuosavu automobiliu besinaudojančių žmonių skaičius – didžiausias Europoje
Žalioji Europos sostinė šiame kontekste skamba kaip nejuokingas pokštas. Kaip rodo „Eurostato“ duomenys, nuosavu automobiliu besinaudojančių gyventojų skaičius Lietuvoje yra didžiausias visoje Europoje, o viešuoju transportu ar traukiniais – bene mažiausias mūsų žemyne. Neišvystyta traukinių ir viešojo transporto sistema lemia, kad šiandien negalime pasigirti puikiais rezultatais, o mus lenkia net artimiausi kaimynai.
87,9 % – tiek žmonių naudojasi automobiliu kaip pagrindine transporto priemone Lietuvoje. Antroje vietoje yra Suomija, tačiau ir jos rezultatas yra beveik 10 % žemesnis negu Lietuvos – 78,6 % žmonių čia renkasi automobilį. Šalis, kur mažiausiai žmonių renkasi automobilį kaip pagrindinį būdą judėti po šalį ar miestus yra Kroatija, kurs šis skaičius siekia tik 48,8 % gyventojų.
Kokiu būdu bus bandoma to pasiekti? Bus mėginama apriboti automobilių naudojimą: sumažinti automobilių stovėjimo vietų miesto centre, įvesti didesnius mokesčius už automobilių parkavimą, bus skatinama naudoti elektromobilius. Vilniaus miesto savivaldybė tikina, kad nori didinti viešojo transporto patrauklumą: įvesti naujas transporto priemones, bus trumpesni intervalai ir patogesni maršrutai. Visgi didelę antireklamą viešojo transporto naudojimuisi padarė neseniai pristatytas pasiūlymas nuo liepos didinti viešojo transporto bilietų kainas. Kai kuriais atvejais kainos bus didesnės dvigubai. Mūsų portalo surengta apklausa parodė, kad kai kurie žmonės dėl savivaldybės žingsnio grįš prie važiavimo automobiliais ir nustos naudotis viešuoju transportu.
Vėlei „Eurostato“ statistika negailestinga mums ir čia: autobusais ir troleibusais naudojasi tik 5,7 % Lietuvos gyventojų. Šis rodiklis yra vienas žemiausių skaičių visoje Europoje, neįskaitant šalių, kur žmonės rečiau važiuoja autobusais ir troleibusais, nes… turi metro ir tramvajus.
Mes jau ne kartą ar du rašėme, kad Vilniuje nei tramvajaus, nei metro statyti nesiruošiama, o vienintelė planuojama nauja viešojo transporto rūšis – laiveliai Neryje vasarą. Grįžkime trumpam prie Vilniaus miesto darnaus judumo plano, kuris numato, kad iki 2030 kelionės viešuoju transportu turėtų išaugti net iki 50 %. Tai reikštų, kad viešojo transporto dalis turėtų augti nuo dabartinių ~40 % iki šio tikslo.
- 23 patinka
Komentuoti:
-
Reiktų prisiminti - vienintelis būdas išspręsti spūstis yra turėti alternatyvų kelionės būdą automobiliui.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi esu lankęsis ir savaitę gyvenęs Almere mieste, Nyderlanduose, galiu pasakyt, kad ten neegzistuoja kamščiai, nors gyventoju kiekiu lenkia Klaipėdą.
Almeres mieste pagrindinė transporto priemonė yra dviratis, vaikai į mokyklas ir darželius važinėja dviračiais, yra įrengta ne viena VT gatvė (kurioje važiuoja tik autobusai), Amsterdamo miestą visi pasiekia traukiniais (apie 35 km atstumą traukinys įveikia greičiau nei automobilis), miestą gaubia aplinkkeliai.
Nieko panašaus negalima pasakyt apie Klaipėdą, Vilniaus geriau nėneminėti.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Tyrimo išvada: vilniečiai spūstyse per metus sugaišta daugiau laiko nei Londono ar Paryžiaus vairuotojai
Olandai sudarė reitingą, kuriame miestus iš 29 Europos šalių surikiavo pagal keletą kriterijų: vidutinis 10 km ilgio kelionės laikas, procentais išreikštas transporto spūsčių lygis ir per metus dėl spūsčių prarastas laikas.
Tyrimo duomenys rodo, kad vilniečiai per visus 2024 m. kamščiuose vidutiniškai prarado 113 valandų. Pagal šį kriterijų Lietuvos sostinė rikiuojasi pirma tarp miestų, turinčių iki 800 tūkstančių gyventojų.
Pagal tą patį kriterijų Vilnius užima 4-tą vietą, jeigu prie bendros eilės prijungiami ir miestai, kurių gyventojų skaičius viršija 800 tūkstančių. Tada sostinę lenkia tik Dublinas (Airija), Bukareštas (Rumunija) ir Briuselis (Belgija).
Tarp miestų iki 800 tūkst. gyventojų, Vilnius pagal šį kriterijų yra 18-as. Čia nuvažiuoti 10 km vidutiniškai užtrunka 24 min. 2 sek. Vroclave, kuris užima pirmą vietą – 28 min. 56 sek. Kaune tokia kelionė vidutiniškai trunka 20 min. 53 sek. ir tai šį miestą nukelia į 64-tą reitingo vietą. Klaipėdoje 10 km įveikiama per 19 min. 44 sek. – 82 pozicija.
Nuvažiuoti 10 km trumpiausiai užtrunka Amersfort’e (Nyderlandai), Espoo (Suomija) ir Almere (Nyderlandai). O mažiausiai laiko per metus spūstyse sugaišta Espoo, Amere, ir Lens’o (Prancūzija) miestų vairuotojai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Tiesiog paliksiu šitą čia.
Automobiliai svarbiau už bet ką.
#zaliojisostine #merasbecirku
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąČia apie elektrinius autobusus vs troleibusus iš visiškai kitokio kampo. Kita vertus elektra naktį pigesnė.
https://www.sfmta.com/projects/van-n...-rapid-transit
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąČia apie elektrinius autobusus vs troleibusus iš visiškai kitokio kampo. Kita vertus elektra naktį pigesnė.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąParyžius
Komentuoti:
-
Čia apie elektrinius autobusus vs troleibusus iš visiškai kitokio kampo. Kita vertus elektra naktį pigesnė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tą patį ir aš darau, iš esmės. Nes why not, mašinos vis tiek atsisakyti negaliu (reikalinga podarbiniems reikalams), o jeigu jau ją turi, tai kodėl su ja nevažiuoti, jei darbas netoli, o techninį aptarnavimą/techapžiūras/draudimą/padangas/remontus vis tiek gauni susimokėti. Nepirksi gi dar papildomo mėnesinio bilieto už 30 eur, o vaikščioti, deja, nelabai variantas - daug laiko išeina, o ir ateini visas sukaitęs.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Nepažįstu žmonių iš Nemenčinės, bet turiu daug pažįstamų Šeškinėje, Pilaitėje, Karoliniškėse, Pašilaičiuose. Absoliuti dauguma jų norėtų kad būtų platinamos gatvės, statomi viadukai ir t.t.
Šiaip tai ten pėsčiomis galima nueiti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Turim populistus, norinčius įtikti tam tikroms rinkėjų grupėms. Šiuo atveju tai visokie Nemenčinės gyventojai, kuriems pagaliau išplatintas plentas, bet viskas stringa ties susiaurintu Valakampių tiltu. Tad sprendimas akivaizdus - platinti. O idėją nuo Bezdonių važiuoti traukiniu, o po to visą miestą apimančiomis A juostomis laiko komunizmo apraiškomis.
Na o Nemenčinės gyventojus sunku kaltinti, nes automobiliu važiuoti į darbą jiems greičiau ir patogiau, nei traukiniu iš Bezdonių. Apie Valakampių tilto susiaurinimą taip pat esu skaitęs daug piktų atsiliepimų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAha exactly, dėl to man keistai atrodo kažkokie bandymai sieti tai su "miestiečių" skaičiumi. Kažkokie neaiškūs ir nepagrįsti išvedžiojimai.
Šiaip, tokie dalykai priklauso nuo politikos ir sprendimų priėmėjų kompetencijos ir politinės valios. Tiesiog turim labai nevykusias vietines valdžias, kurios nesugeba/nenori imtis didelių, nors ir labai reikalingų, projektų. Ką jau ten tramvajus, kai nesugebam net normalių autobusų juostų ir pirmumo sankryžose sutvarkyti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Įdomi ir sakyčiau absurdiška citata, kur beje galima balsuoti dėl naujienos – ramaus eismo gatvių:
Vilniečiai ilgiau tylėti nenori: miesto gatvių infrastruktūra yra kritinės padėties
https://madeinvilnius.lt/transportas...qSrQL4Ff8QMKsw
Pastaruoju metu vilniečiams skundžiantis dėl transporto priemonių spūsčių, miesto meras Valdas Benkunskas sako, kad situacija yra stabili jau kone dešimtmetį. Anot jo, problemą pradėti spręsti reikėtų nuo Kelių eismo taisyklių (KET) korekcijos.
Specialistas peikia Vilniuje planuojamas ramaus eismo zonas: nesuprantu, ką tai sprendžia
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-tai-sprendzia
Žadama, kad pertvarkytose gatvėse automobiliai važiuos 20–30 km/h greičiu, todėl bendrame judėjime galės dalyvauti ir dviratininkai. Tiesa, sostinės valdžia žada, kad jei žmonės permainoms prieštaraus – jų atsisakys.
"JUDU", nors po to eilinio labai neprofesionalaus interviu man kyla noras vadinti "bezDU", panašu, kad ir toliau jie nesupranta ką patys daro, todėl apeliuoja į visuomenės nuomonę, t. y. darys, kaip visuomenė pasakys. Juk visuomenė nespecialistai, kaip jie gali teisingai nurodyti, ką "bezDU'šnikams" daryti? Buvau akis į akį išsakęs tam vadovui į veidą, kad jie nesupranta ką daro ir visuomenės klausti nereikia, nes jie nespecialistai, o klausiama tik dėl to, kad patys klausėjai nesupranta savo srities. Šou tęsiasi toliau. Panašiai, kaip pirminiame plane vos ne pusėje miesto buvo numatytos tos "dviračių gatvės", pvz. Verkių g. visu ilgiu palei Nerį su stačiomis įkalnėmis.
Kaip sėkmingai pavyko pvz. net su įgyvendintomis dviračių gatvėmis matosi pačių "bezDU" nuotraukoje: https://judu.lt/eismo-naujoves-vilni...eismo-juostos/
Paskutinis taisė dondc; 2024.12.25, 05:43.
- 12 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: