Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Net ir žiūrint iš tokios pusės, miestiečiams svarbu patogiau pabėgt iš miesto į sodybas, spa, tėviškes ir t.t.
    na ne visi kaimiečiai kuriems gyventi mieste yra dievo bausme už nuodėmes. dar priedo SPA ne tik Druskininkuose yra.

    Comment


      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

      na ne visi kaimiečiai kuriems gyventi mieste yra dievo bausme už nuodėmes. dar priedo SPA ne tik Druskininkuose yra.
      Miestas turi derintis pagal miestiečių poreikius, pragyvenimo lygis kyla, tas matosi penktadienio vakarais, kokie kamščiai būna prie išvažiavimų iš miesto. Plius žmonės ne tik pramogauti važinėja, bet ir darbo reikalais.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Geras susisiekimas šiaip labai svarbu miesto konkurencingumui ir ekonominei plėtrai.
        taip aplinkkelių sistemos klausimas svarbus yra su to aš suktinukų pilnai nes aplinkkeliai ir gyvenimą gerina viduje miesto, svarbus tarkim būtų kelias dar A3 IR A1. bet Trakai ir Nemenčinė tiesiog kaimai (Trakai tarkim turistinis traukos centras bet ir tai važioja traukiniai) kur miestas jiems gerina gyvenimą savo sąskaita,.

        Comment


          Vilniaus kaimieciams kuriems nepatinka platus keliai sulau valinti i lietuvos kutorus ir megautis ten gamta.po savaites patys versites atgal i vilniu.suprate kad tau kutore belieka tik savo kinderius ridenti????

          Comment


            Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

            taip aplinkkelių sistemos klausimas svarbus yra su to aš suktinukų pilnai nes aplinkkeliai ir gyvenimą gerina viduje miesto, svarbus tarkim būtų kelias dar A3 IR A1. bet Trakai ir Nemenčinė tiesiog kaimai (Trakai tarkim turistinis traukos centras bet ir tai važioja traukiniai) kur miestas jiems gerina gyvenimą savo sąskaita,.
            Prie ko čia kaimai? Nemenčinės pl. bene vienintėlis susisiekimas su Rytų Lietuva.
            O juolab A4 /A16 yra tiesiog apsuptas pramonės ir logistikos įmonėmis, dar greitai du megaterminalus įsūdys Lidlas ir Maxima. Judėjimas ten į abejas puses. Ir atkarpa iki Lentvario sankryžos ne kaži kokia ilga, 7 km viso labo. Iki sankryžos dabar srautai tokie kaip A1.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Prie ko čia kaimai? Nemenčinės pl. bene vienintėlis susisiekimas su Rytų Lietuva.
              O juolab A4 /A16 yra tiesiog apsuptas pramonės ir logistikos įmonėmis, dar greitai du megaterminalus įsūdys Lidlas ir Maxima. Judėjimas ten į abejas puses. Ir atkarpa iki Lentvario sankryžos ne kaži kokia ilga, 7 km viso labo. Iki sankryžos dabar srautai tokie kaip A1.
              Tai viskas tvarkoje, tik būtų gerai ne iš savivaldybės biudžeto ypač kas susiję su Rytų Lietuva.
              Paskutinis taisė Stadionas; 2023.09.13, 16:40.

              Comment


                Kalbantys apie "gerą susisiekimą" skaičiavo kiek šviesoforų suprojektuota Nemenčinės pl.? Garantuoju kad įgyvendinus tokį projektą susisiekimas netaps nei kiek geresnis negu yra dabar.

                Comment


                  Vilniaus ir Kauno savivaldybės toliau užsiima viešaisiais ryšiais, o kaimyninė Varšuva toliau žengia į priekį tvaraus transporto srityje.

                  https://youtu.be/0Kn2tL51bBs?si=meGpEYLKven-sL00

                  Comment


                    Parašė transit Rodyti pranešimą
                    Vilniaus ir Kauno savivaldybės toliau užsiima viešaisiais ryšiais, o kaimyninė Varšuva toliau žengia į priekį tvaraus transporto srityje.

                    https://youtu.be/0Kn2tL51bBs?si=meGpEYLKven-sL00
                    Varšuvą reikia pamiršti. Vilnius dabar lyginasi nebent su Kišiniovu ar Skopje. Gal kada nors imsime vytis Daugpilį ir Liepoją.

                    Comment


                      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                      Tai viskas tvarkoje, tik būtų gerai ne iš savivaldybės biudžeto ypač kas susiję su Rytų Lietuva.
                      O kodėl ne iš VMS biudžeto, jei kelias miesto ribose? Čia ir nutolusiems "Antakalnio" (seniunijos) "sodams" (suburbijai) aktualu.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Varšuvą reikia pamiršti. Vilnius dabar lyginasi nebent su Kišiniovu ar Skopje. Gal kada nors imsime vytis Daugpilį ir Liepoją.
                        Kalbant apie Varšuvą, čia turbūt "tier 3" transporto sistema Europoje.
                        Visas VT kokioj Kopenhagoje, Amsterdame ar Paryžiuje veikia ženkliai geriau nei Varšuvoje.

                        Palyginimui:
                        Visas Varšuvos metro yra apie 40 km.
                        Tuo tarpu Paryžiaus metro dabar kasa papildomus 200 km, apart tuos 200+km kur jau turi.


                        Varšuva turbūt "tier 3".
                        Vilnius net nereitinguojamas.
                        Kaip ir Kišiniovas (Chișinău).

                        Comment


                          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                          Kalbant apie Varšuvą, čia turbūt "tier 3" transporto sistema Europoje.
                          Visas VT kokioj Kopenhagoje, Amsterdame ar Paryžiuje veikia ženkliai geriau nei Varšuvoje.

                          Palyginimui:
                          Visas Varšuvos metro yra apie 40 km.
                          Tuo tarpu Paryžiaus metro dabar kasa papildomus 200 km, apart tuos 200+km kur jau turi.


                          Varšuva turbūt "tier 3".
                          Vilnius net nereitinguojamas.
                          Kaip ir Kišiniovas (Chișinău).
                          Varšuvą lygini su Paryžium kuris 10 kartų didesnis. Kodėl?

                          Comment


                            Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                            Varšuvą lygini su Paryžium kuris 10 kartų didesnis. Kodėl?
                            Ne 10x.
                            3-4x



                            Warsaw metropolitan area
                            6,100.43 km2
                            3,1 million people

                            Paris metropolitan area
                            18,941 km2
                            13 million people

                            Comment


                              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                              na ne visi kaimiečiai kuriems gyventi mieste yra dievo bausme už nuodėmes. dar priedo SPA ne tik Druskininkuose yra.
                              Pagal savaitgalinius kamščius matosi gyventojų poreikiai. Ar reiktų marksistiškai paaiškinti kaip teisingai reikia gyventi, aptvert tvora ir neišleist? Ir visi žinotų už ką sėdi!

                              Comment


                                Parašė transit Rodyti pranešimą
                                Vilniaus ir Kauno savivaldybės toliau užsiima viešaisiais ryšiais, o kaimyninė Varšuva toliau žengia į priekį tvaraus transporto srityje.

                                https://youtu.be/0Kn2tL51bBs?si=meGpEYLKven-sL00
                                Tas pats ir kelių srityje. Palyginkite LAKD ir lenkų Gddkia Facebook postus.
                                Lietuva tapo komunikacijos specialistų kraštu

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Nermenčinės plentas ar Trakų/Varėnos išvažiavimas nėra „greitkeliai mieste“.
                                  Nėra, bet siūloma juos tokiais padaryti.

                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Reiktų paskaičiuot kiek per dieną atvažiuoja iš Širvintų/Ukmergės/Nemenčinės/Elektrėnų kasdien ir kiek yra atskrendančių į miestą klientų/lankytojų

                                  Geležinkelis ar oro uostas irgi yra tokie patys įvažiavimai į miestą.
                                  Reiktu paskaičiuoti kiek iš tu atvažiuojančių yra būtent svečiai o ne šiaip priemiesčių gyventojai kuriems reikėtu dar ir mokestį uždėti už atvykimą.
                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Net ir žiūrint iš tokios pusės, miestiečiams svarbu patogiau pabėgt iš miesto į sodybas, spa, tėviškes ir t.t.
                                  Kaimiečio mentalitetas.
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Geras susisiekimas šiaip labai svarbu miesto konkurencingumui ir ekonominei plėtrai.
                                  Geras susisiekimas yra daromas skatinant VT ir tarpmiestines jungtis, o ne platinant gatves.
                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Pagal savaitgalinius kamščius matosi gyventojų poreikiai. Ar reiktų marksistiškai paaiškinti kaip teisingai reikia gyventi, aptvert tvora ir neišleist? Ir visi žinotų už ką sėdi!
                                  Reikėtu netvarką ir taršą darančius už tai apmokestinti.

                                  Comment


                                    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                                    Ne 10x.
                                    3-4x



                                    Warsaw metropolitan area
                                    6,100.43 km2
                                    3,1 million people

                                    Paris metropolitan area
                                    18,941 km2
                                    13 million people
                                    paryžiaus metro area neiįskaičiuoja tu priemiesčių kurie prieš 100 metų prisijungė į miestą ir net neatskirsi kad ten jau ne metro area. visas VT ten važiuoja.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Nėra, bet siūloma juos tokiais padaryti.
                                      Miestas tik administraciškai Jei atrodo, kad rimtesnis kelias aukštųjų panerių sandėliuose ar Nemenčinės miškuose lasbai ardys urbanistinį audinį - siūlyčiau atsidaryti žemėlapį.

                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Reiktu paskaičiuoti kiek iš tu atvažiuojančių yra būtent svečiai o ne šiaip priemiesčių gyventojai kuriems reikėtu dar ir mokestį uždėti už atvykimą.
                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Kaimiečio mentalitetas.
                                      Miestiečio mentalitetas nuo amžių amžinųjų važiuoti pailsėti savaitgaliui ar ilgesniam laikui į užmiestį. Ar Romos imperijos laikų patricijų, ar industrinės revoliucijos darbininkų.

                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Geras susisiekimas yra daromas skatinant VT ir tarpmiestines jungtis, o ne platinant gatves.
                                      Reikia rūpintis ir viešu transportu, bet dar niekur pasaulyje VT neatstojo automobilinių išvažiavimų. Įskaitant vokietijas ir japonijas.

                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Reikėtu netvarką ir taršą darančius už tai apmokestinti.
                                      Kuro akcizas yra. Reikia tik elektryčkoms sugalvoti apmokestinimą.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Ne, metas jiems kraustytis į miestą.
                                        Problema Lietuvoje yra ta, kad vykdoma intensyvi net ne centralizacija, o vilnelizacija. Todėl nori ne nori, o tenka į tą Vilnių trenktis ir ne visada VT gali pagelbėti. Kai pavyzdžiui dėl negalavimo tenka iš bet kur važiuoti į Vilnių, o dar tiksliau į Santariškes. Kadangi didžioji Lietuvos dalis į Vilnių įvažiuoja pro Panerių pusę, tai gaunasi važiavimas per visą miestą. Taigi arba VMS turi gerinti susisiekimą su Santariškėmis, arba iškelti klinikas iš Vilniaus. O kalbant apie traukinius, kadangi geriausiais su bet kuriuo tašku susisiekimas būtent iš Vilniaus (o atvirkščiai nebūtinai) tai iškėlus į kokį rajono centrą vilniečiai galės puikiai pasinaudoti jūsų pasiųlymu ir rinktis VT kelionėms pas gydytojus. Be to be gydymo, kas yra viena opiausių problemų, dar egzistuoja bankai kurie irgi didžiąja dalimi vilnelizavosi, o daugelio klausimų internetine bankininkystę neišspręsi (nuo generatoriaus pakeitimo iki paveldėjimo) ir t.t.

                                        Comment


                                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                          Problema Lietuvoje yra ta, kad vykdoma intensyvi net ne centralizacija, o vilnelizacija. Todėl nori ne nori, o tenka į tą Vilnių trenktis ir ne visada VT gali pagelbėti. Kai pavyzdžiui dėl negalavimo tenka iš bet kur važiuoti į Vilnių, o dar tiksliau į Santariškes. Kadangi didžioji Lietuvos dalis į Vilnių įvažiuoja pro Panerių pusę, tai gaunasi važiavimas per visą miestą. Taigi arba VMS turi gerinti susisiekimą su Santariškėmis, arba iškelti klinikas iš Vilniaus. O kalbant apie traukinius, kadangi geriausiais su bet kuriuo tašku susisiekimas būtent iš Vilniaus (o atvirkščiai nebūtinai) tai iškėlus į kokį rajono centrą vilniečiai galės puikiai pasinaudoti jūsų pasiųlymu ir rinktis VT kelionėms pas gydytojus. Be to be gydymo, kas yra viena opiausių problemų, dar egzistuoja bankai kurie irgi didžiąja dalimi vilnelizavosi, o daugelio klausimų internetine bankininkystę neišspręsi (nuo generatoriaus pakeitimo iki paveldėjimo) ir t.t.
                                          Labai įdomi "Vilnelizacija", kai ir biudžeto lėšų ir ES projektų lėšų miestas gauna neproporcingai mažai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X