Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Smalsu, kas čia per maršrutas, kur reiktų mašina per 15 minučių, kur su dvriačiu beveik valandą?
    Vienas iš jų Fabijoniškės-Naujininkai. Ir manau dar n galima būtų rasti.

    Comment


      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
      Kam tokia demagogija? Nereikia apie kitus spręsti iš savęs. Tau gal ir VT kondiškės orą gerai šaldo, todėl per karščius komfortiška juo naudotis? Bet tikrai, dažnai karštą dieną dažnai matau VT vairuotojus važiuojančius atidarytomis priekinėmis durimis, tai matyt jau neištveria to šalčio ir nori karšto oro įsileist

      O grįžtant prie dviračio ir prakaito temos, tai važiuodavau 4,5 km į darbą lygiu relfeju ir nuvykęs turėdavau eiti į WC plautis pažąstų, nes susmirdę. Grįžus vėl pats pats, o dažnu atveju ir po dušu tiesiai, nes marškinėliai/marškiniai permirkę, kadangi temperatūra vakare didesnė nei ryte. Jei būtų reikėję dar į kokį Karoliniškių/Tauro/Šeškinės kalną pamint, tai kostiumines kelnes/džinsus po kiekvienos išvykos būtų reikėję tiesiai į skalbyklę.
      Suprantama, kad prakaitavimas yra individualus dalykas. Vis dėlto esu mokęsis ir dirbęs su nemažai žmonių, kurie į mokslus/darbą važiuoja dviračiu, ir tikrai nė vienas nebuvo susmirdęs. Lygiai taip pat ir dviračiu į darbą važinėjantis šefas niekada nebuvo susmirdęs Galų gale juk naudojant dezodorantą, šioks toks sušilimas/suprakaitavimas nebus jaučiamas. O jei jau suprakaituoji, tiesiog galima pasinaudoti popieriniu rankšluosčiu ar šlapia servėtėle.
      Dar pora dalykų, padedančių išvengti prakaito – nevažinėti su kuprine ant nugaros ir lengviau apsirengti.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

        Vienas iš jų Fabijoniškės-Naujininkai. Ir manau dar n galima būtų rasti.
        Piko metu per 15 minučių iš Fabų į Naujanus? Su skraidančia mašina nebent

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Smalsu, kas čia per maršrutas, kur reiktų mašina per 15 minučių, kur su dvriačiu beveik valandą?
          Kai ir darbas, ir namai yra prie pat greitkelio.
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Piko metu per 15 minučių iš Fabų į Naujanus? Su skraidančia mašina nebent
            Iš Naujininkų į Karoliniškes, Baltupius ryte kamščių nėra, visi grūdžiasi priešinga kryptimi.
            Ir nebūtinai turi važiuoti piko metu.
            -

            Comment


              Kažkada gyvenau Karoliniškėse, tai kai nutiesė aplinkėlį su automobiliu užtrukdavo 7 minutes nuvažiuot į IKEA. Neįtikėtina, bet faktas. Nei vieno šviesoforo tame maršrute. Tiesa, ne piko metu.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                Iš Naujininkų į Karoliniškes, Baltupius ryte kamščių nėra, visi grūdžiasi priešinga kryptimi.
                Ir nebūtinai turi važiuoti piko metu.
                Kaip įdomiai visad apsiverčia diskusijos:
                - prasideda nuo bėdavojimosi dėl spūsčių;
                - pateikiamas pasiūlymas naudotis alternatyvomis;
                - atsikertama, kad alternatyvos nereikalingos ba nėra spūsčių.
                Visuomet atsiras 101 priežastis nesikeisti.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Tai čia nebent jei esi statybininkas ir pastoviai išmeti kokias plytas.
                  Vat plytas tai tikrai reikai vežti, nes jas galima išmesti tik į stambiagabaričių aikštelę, kurios pas mus yra ekskliuzyviai vidury laukų nepasiekiamos pėsčiomis.
                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Kažkaip kalba nuėjo apie dviračius, nors prasidėjo nuo VT - kuo blogas VT iš Karoliniškių iki Centro? Taip, jis gal kiek blogesnis, nei iš kokių Viršuliškių, bet tikrai nėra tragiškas, kad būtinai į centrą reikėtų važiuoti automobiliu.
                  Vilniuje VT problemos dažniausiai būna jeigu tikslas yra bet kur kitur nei centras. Tada važiuoji į centrą ir atgal, ratu.

                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                  Aš jau pasimečiau... Pilatė jau nebe miestas?
                  LR Prezidentas gyvena mieste ar užmiestyje? Nes jo tokia genetika?
                  Prezidentas šiaip miške gyvena.
                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Jokio prakaito pusvalandis ant dviračio nesukuria. O jeigu sukuria, tai matyt ne į darbą važiuoji.

                  Iš Karoliniškių į centrą yra praktiškai pastovus nuolydis, mint beveik nereikia.
                  SKirtingi žmonės prakaituoja skirtingai. Man ir 5 minučių užtenka kad suprakaituočiau. Dviratį realiai galiu naudoti tik malonumui. Commutinti tenka VT.

                  Comment


                    Skaitau apie tas prakaito problemas ir nesuprantu - čia kokie 2000-tieji? Nėra dar elektrinių dviračių, paspirtukų? Aš lygiai taip pat turėjau problemą su prakaitu minant dviratį, dabar ramiai sau važiuoju į darbus su paspirtuku ir vargo nematau. Nei persirenginėti, nei praustis, nei prakaitą maskuoti

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                      Į darbą su mašina važiuoju 15 minučių, su dviračiu - beveik valandą. Pridedam dar nusiprausimą po dušu, susitvarkymą po nusiprausimo. Gaunam papildomą valandą. Kodėl turėčiau kasdien iššvaistyti po dvi papildomas valandas vien tik dėl to, kad važiuoti dviračiu?
                      čia iš serijos 58 vaikų mama, kuri ir dabar nėščia, dirba Paneriuose gyvena Jeruzalėje, todėl savo x5 stato ant žoles Žirmūnuose. tai tokie kur 15min vietoje valandos važiuoja, tegul ir toliau važiuoja.

                      Comment


                        Beje, šiemet Kaune kažkaip vis dar nėra oranžinių dviračių.

                        Comment


                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                          Beje, šiemet Kaune kažkaip vis dar nėra oranžinių dviračių.
                          O jie turėjo būti? Bet kokiu atveju, bike share schemos Kaune labai reiktų.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            O jie turėjo būti? Bet kokiu atveju, bike share schemos Kaune labai reiktų.
                            Gi citybee už dyką parkavimą mokamose zonose duoda miestui dviračių nuomos paslaugą. Tai turėtų atsirasti, kaip ir kasmet/

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                              Beje, šiemet Kaune kažkaip vis dar nėra oranžinių dviračių.
                              O kam jie? Nepatogūs ir nemodernūs. Bolto paspirtukai ir dviračiai pilnai tą padaro daug geriau, pagrinde nes parkuoji kur nori.

                              Ir šiaip citybee tokios įmonės po 5 metų nebus, nes Boltas per visur juos išstums. Jau dabar Bolt drive dvigubai pigesnis, tik galėtų būti daugiau mašinų, o jų bus. Ir čia nėra dėl agresyvios, trumpalaikės kainodaros. Taline irgi tokios kainos, gal net mažesnės. Yra ir citybee Estijoj, tik kad 10 kart mažiau auto ir kaina kone dvigubai didesnė. Citybee bankrutuos, jei valdžia jiem neduos kokių specialių privilegijų, užtikrinančių rinką.

                              Comment


                                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                Skaitau apie tas prakaito problemas ir nesuprantu - čia kokie 2000-tieji? Nėra dar elektrinių dviračių, paspirtukų? Aš lygiai taip pat turėjau problemą su prakaitu minant dviratį, dabar ramiai sau važiuoju į darbus su paspirtuku ir vargo nematau. Nei persirenginėti, nei praustis, nei prakaitą maskuoti
                                Sakai reikia vietoj dviračio sėsti ant elektrinio mopedo su pedalais arba traumų generatoriaus?
                                Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                                Ir šiaip citybee tokios įmonės po 5 metų nebus, nes Boltas per visur juos išstums. Jau dabar Bolt drive dvigubai pigesnis, tik galėtų būti daugiau mašinų, o jų bus. Ir čia nėra dėl agresyvios, trumpalaikės kainodaros. Taline irgi tokios kainos, gal net mažesnės. Yra ir citybee Estijoj, tik kad 10 kart mažiau auto ir kaina kone dvigubai didesnė. Citybee bankrutuos, jei valdžia jiem neduos kokių specialių privilegijų, užtikrinančių rinką.
                                Na kai duodamos specialios privilegijos pažeidinėti įstatymus nebaudžiant tai ir išstumi iš rinkos visus konkurentus.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Sakai reikia vietoj dviračio sėsti ant elektrinio mopedo su pedalais arba traumų generatoriaus?
                                  Be abejo. Kas negerai su paprastu elektriniu dviračiu? O dėl paspirtukų - jei važiuoji kaip begalvis didžiausiais greičiais - tai čia jau niekas nepadės.

                                  Bet kuriuo atveju, jei reikia rinktis tarp automobilio / viešojo transporto ir vienos iš šių priemonių - pasirinkimas vienintelis.

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                    Be abejo. Kas negerai su paprastu elektriniu dviračiu? O dėl paspirtukų - jei važiuoji kaip begalvis didžiausiais greičiais - tai čia jau niekas nepadės.

                                    Bet kuriuo atveju, jei reikia rinktis tarp automobilio / viešojo transporto ir vienos iš šių priemonių - pasirinkimas vienintelis.
                                    Automobilis /viešasis transportas?

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Su paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.
                                      reik grįžti prie klasikos, segwa/riedžių.

                                      https://s1.15min.lt/images/photos/20...360segway3.jpg
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        O jie turėjo būti? Bet kokiu atveju, bike share schemos Kaune labai reiktų.
                                        Seniau būdavo nuo balandžio-gegužės. Tiesa, rekonstruojant įvarias vietas kažkodėl palaipsniui vis mažėjo dviračių stotelių, nes po, pvz. Laisvės alėjos ar Vilniaus gatvių rekonstrukcijų jos nebebuvo įrengtos.

                                        Parašė bimbam Rodyti pranešimą

                                        O kam jie? Nepatogūs ir nemodernūs. Bolto paspirtukai ir dviračiai pilnai tą padaro daug geriau, pagrinde nes parkuoji kur nori.

                                        Ir šiaip citybee tokios įmonės po 5 metų nebus, nes Boltas per visur juos išstums. Jau dabar Bolt drive dvigubai pigesnis, tik galėtų būti daugiau mašinų, o jų bus. Ir čia nėra dėl agresyvios, trumpalaikės kainodaros. Taline irgi tokios kainos, gal net mažesnės. Yra ir citybee Estijoj, tik kad 10 kart mažiau auto ir kaina kone dvigubai didesnė. Citybee bankrutuos, jei valdžia jiem neduos kokių specialių privilegijų, užtikrinančių rinką.
                                        Atsiradus jiems pradėjau daug dažniau važinėti dviračiu, kadangi jį gali mieste pasiiimti ir pasilikti už 3,99 €/mėn. ar kažką tokio. Bolto dviračiu ar paspirtuku šiuo metu apskritai brangiau važiuoti, negu Sparko automobiliu.
                                        Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.05.30, 13:51.

                                        Comment


                                          Norėtųsi juostų arba bortų siaurute salele atskirto dvirtakio Jogailos g. Ten per plačios juostos, bet be parkingo naikinimo, matyt, nesigautų nieko.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X