Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
    Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
    Dauguma tų "paspirtukų" plaukia iš Kinijos, o ne iš Krinonos ir panašių parduotuvių. Tai būtų gan sudėtinga įgyvendinti kažkokį masinį tikrinimą. Teoriškai aišku galima bandyti žiūrėti siuntas, bet ar tikrai nėra didesnių problemų?

    Be to galia visiškai nėra rodiklis šiuo atveju. Vienintelis kriterijus - yra arba nėra greičio ribotuvo. Net 250W užtektų viršyti tą 25 km/h greitį jeigu nuimtas ribotuvas. Kilovatinis, nors pagal galią kaip ir atitinka reikalavimus važiuoti dviračių takais, be ribotuvo laisvai lėks virš 40 km/h. Tai gali kiek nori tikrinti galią perkant, o žmogus kuris nori lakstyti tiesiog nusiims ribotuvą ir lakstys. Arba užregistruos, apdraus (jeigu bus virš 1kW) ir net neprisitvirtins tų numerių.

    Jeigu tikslas yra sukontroliuoti kad dauguma važinėtų su ribotuvais, manau efektyviausia būtų tiesiog tikrinti maksimalų greitį ant stendo - kaip yra daroma kitose šalyse.

    Bet man atrodo protingiau būtų tiesiog pasiųsti kažkiek policininkų į centrą kad apramintų darančius akivaizdžias nesąmones (lakstymą nestabdant per perėjas, važiavimą keliese ant vieno paspirtuko, lakstymą šaligatviais).

    Comment


      Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

      Dauguma tų "paspirtukų" plaukia iš Kinijos, o ne iš Krinonos ir panašių parduotuvių. Tai būtų gan sudėtinga įgyvendinti kažkokį masinį tikrinimą. Teoriškai aišku galima bandyti žiūrėti siuntas, bet ar tikrai nėra didesnių problemų?
      Kinai užklijuos kokį reikia lipduką ant variklio. Būna komplekte atskirai lipdukų, nes ne visose šalyse reikalavimai vienodi.



      Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

      Jeigu tikslas yra sukontroliuoti kad dauguma važinėtų su ribotuvais, manau efektyviausia būtų tiesiog tikrinti maksimalų greitį ant stendo - kaip yra daroma kitose šalyse.
      Padarys slaptą jungiklį "Legalus greitis / pilnas greitis" ir tikrink :-)


      O kad kojom minanamas dviratis važiuoja daugiau limito, yra OK?
      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        O kad kojom minanamas dviratis važiuoja daugiau limito, yra OK?
        Ne tiek jau daug tų kojų, kurios išlaiko 25km/h, nes tai reiškia pastoviai minti apie 29-30.

        Dažniausiai tie, kas taip mina - sugeba ir dviratį suvaldyti ir akis turi ir šiaip gaudosi kelyje.

        Problema yra ne vienaračiai ant 40km/h su motošalmais.

        Problema yra pirmą antrą kartą ant paspirtuko užlipę nepatyrę gaunantys staiga į rankas daiktą einantį 30km/h.

        Čia tas pats, kaip nepatyrusiam vairuotojui duot kokį lambo diablo trasoj.

        Comment


          Elektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
          Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            Labai abejoju, kad dėl ekonomijos. Dėl ekonomijos sprendžia firmos valdančios vilkikų parką kaip važiuoti.

            O dėl paspirtukų, tai manau tik kontrolė išspręstų. Nes tas pats kaip ir su auto, tarkim kai varo technikinę tai sugeba nusiimti kas draudžiama ir susidėti kas legalu (pvz.: žibintai), pravaro TA ir vėl susideda akinančius žibintus. O tokius sustabdžius gatvėje ir kiekvieną kart panaikinus TA galiojimą, manau nekiltų noras vėl dėtis nelegalius patobulinimus.
            Taip čia, sustabdė paspirtuką, patikrino ant mobilaus stendo, neatitinka, konfiskavo tokių 10-20, nušvietė žiniasklaidoje, manau kiti ir susitvarkytų ir atsirastų mažiau rizikuojančių.
            Tai valdančios firmos ir sudeda ribotuvus, na dar gal pagal užsakyma pirkimo gamintojas sudeda.

            Daugumoje ES šalių greitis fūroms yra didesnis nei 80, bet jos vis tiek važiuoja 80, nes taip ekonomiškiau. Pvz Lenkija.

            Tai Lietuvoje čia yra chroniška problema - daliai įstatymų tiesiog nėra jokios kontrolės tai ir nesilaiko niekas.
            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Kuo domėtis? Kaip jis savo privačiam sklype apie namą važinėja?
            Galima ir taip jei labai nori. Privačiam sklype važiuojant aplink namą KET vis tiek galioja

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
              Elektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
              Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.
              Kas yra tos civilizuotos šalys?

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                Kas yra tos civilizuotos šalys?

                Prancūzijoje
                JK
                Singapūre.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą


                  Prancūzijoje
                  JK
                  Singapūre.
                  Nei viena iš šitų šalių nėra labiau civilizuota nei Lietuva. O kur dar likusios 200 šalių?

                  Comment


                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                    Elektriniai paspirtukai dėl manęs tai nors ir 5kw galingumo gali būti.
                    Tiesiog reikia kaip ir civilizuotose šalyse uždrausti jiems važinėti šaligatviais.
                    Lituvoje uždrausta važinėti šaligatviais ir dviračių takais, galingesniais kaip 1kW ar greitesniems kaip 25km/h, bet nėra kontrolės.

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                      Kuo domėtis? Kaip jis savo privačiam sklype apie namą važinėja?
                      T.y. atsisiunčiu konteineryje automobilį iš Kinijos ir galiu be registracijos, draudimo ir jokių klausimų iš policijos pusės dalyvauti eisme?

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        T.y. atsisiunčiu konteineryje automobilį iš Kinijos ir galiu be registracijos, draudimo ir jokių klausimų iš policijos pusės dalyvauti eisme?
                        Eisme - ne. Bet laikyti pasidėjęs sekcijoje gali.
                        -

                        Comment


                          be klausimų iš policijos gali daryti labai daug ką, reikėtų prie kiekvieno piliečio pastatyti po policininką ir bėdos bus išspręstos.

                          Comment


                            Vilniuje griežtinamos taisyklės paspirtukininkams: pokyčiai ir draudimai – jau nuo birželio 1-osios
                            Savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas nurodė, kad jau nuo birželio 1 dienos paspirtukų eismas bus draudžiamas trijose sostinės gatvėse – Vilniaus g., Savičiaus g. bei Pilies g.
                            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...osios-93506831

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                              Be abejo. Kas negerai su paprastu elektriniu dviračiu? O dėl paspirtukų - jei važiuoji kaip begalvis didžiausiais greičiais - tai čia jau niekas nepadės.

                              Bet kuriuo atveju, jei reikia rinktis tarp automobilio / viešojo transporto ir vienos iš šių priemonių - pasirinkimas vienintelis.
                              Su paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Su paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.
                                Aš suprantu, bet važiuojant atsargiai to tikimybė nėra didelė.

                                Comment


                                  Bet ar nėra problema kad suaugę vyrai, važinėjantys paspirtukais, atrodo labai gay?

                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                    Aš suprantu, bet važiuojant atsargiai to tikimybė nėra didelė.
                                    Tikimybė panaudot mašinoj oro pagalves irgi nėra didelė. Bet vistiek malonu. Net ir atsargiai važiuodamas, niekad nežinai, kada pats durną klaidą padarysi ar kažkas kitas pakiš koją. O pagal traumatologų ir stomatologų pasisakymus, panašu, kad pagalvės po smakru daugkam reiktų.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Su paspirtukais blogai svorio centras ir tendencija kliūtis atveju vožtis smakru į priekį. Nuo ko eilinis bliūdas ant galvos nepagelbės.
                                      Nes svoris turi būti ties galiniu ratu. Kai perkeli į priekį - sekanti stotelė "Traumatologinis".
                                      3 sezonai su paspirtuku, be šąlmo, pagrinde gatvės arba dviračių takai.

                                      Ir "A" kategorija vairuotojo pažymėjime.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                        Bet ar nėra problema kad suaugę vyrai, važinėjantys paspirtukais, atrodo labai gay?
                                        I still remember the times when gay meant happy, excited, merry, carefree or bright.

                                        O asmenybės traumos - ne šio forumo tema.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Nes svoris turi būti ties galiniu ratu. Kai perkeli į priekį - sekanti stotelė "Traumatologinis".
                                          3 sezonai su paspirtuku, be šąlmo, pagrinde gatvės arba dviračių takai.

                                          Ir "A" kategorija vairuotojo pažymėjime.
                                          Sutikus tinkamą kliūtį svoris gali automatiškai persikelt arčiau priekinio rato…

                                          Comment

                                          Working...
                                          X