Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
ne tik kad nėra baudų, bet jų nesugeba net susirinkti, nes neleistinose pabaigti kelionės vietose, paliktą paspirtuką tekę matyti kelias dienas iš eilės, tai nejaugi išsikrauna baterija ant tiek jog neveikia GPS'as? Ar boltui giliai p...ui?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Na tai turėtų būti kontrolė, kad jei išsikrovusio bolto paspirtuko nenutempei į tinkamą vietą - bauda €1000 ar pan.
Comment
-
Boltui px. Taip pat kaip GPM nesusimokantys vairuotojai važinėjantys su svetimom paskyrom. Estiška verslo etika taip sakantParašė thomcius Rodyti pranešimą
ne tik kad nėra baudų, bet jų nesugeba net susirinkti, nes neleistinose pabaigti kelionės vietose, paliktą paspirtuką tekę matyti kelias dienas iš eilės, tai nejaugi išsikrauna baterija ant tiek jog neveikia GPS'as? Ar boltui giliai p...ui?
- 1 patinka
Comment
-
Niekada taip nebandęs, tai nežinau. Tik kad sakau kad esu matęs kur negalima palikti ir kad jų programėlėje nesimato.Parašė Edd Rodyti pranešimąAr tikrai su Bolt paspirtukais galima važiuoti iki kol jie jau 100% išsikrauna? Bent jau paimti mažai įkrauto Bolt paspirtuko tikrai neleidžia. Dėl baudų, už neleistinoj zonoj paliktą paspirtuką Boltas prašo kažkokios sumos, tiksliai nepamenu kokio dydžio.
Comment
-
IMHO, 5 kmh yra pėsčiojo greitis. Kai pridedam KET nurodytus 5-7 km/h važiuojant pro pėstįjį ir gaunam 12 km/h.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGenijai tiesiog galiojantį 25km/h ribojimą padalino per pusę.
Bet nebūtinai.
- 2 patinka
Comment
-
Kai neseniai buvau Klaipėdoje teko pamatyti kaip iš Lidl parkingo tiesiai į kelią (tokį max greitkelio tipo) išvažiavo paspirtukininkas su šalmu, net nežiūrėdamas ar yra mašinų ir galvojau teks stabdyt, nes buvau už kokių 30 metrų, bet paspirtukininkas, I shit you not, per kelias sekundes šovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydįParašė Riedutis Rodyti pranešimąApribojimai be kontrolės yra skirti "durniams ir lochams". Kaip skraidė idiotai su savo 1-2 kW paspirtukais 40 kmh greičiu dviračių takais, taip ir toliau skraidys.
Aišku pagalvojau, kad tikriausiai tai yra koks nors labai jaunas bičas dar be jokio suvokimo apie pasekmes, bet paskui pamačiau tą patį paspirtukininką jau vedantį paspirtuką šaligatviu ir be šalmo - tai buvo kokių 50-60 metų vyras
O įdomiausia šioje istorijoje tai, kad iš kitos pusės Liepojos gatvės, kurioje jie niekaip negalėjo prasilenkti su tuo veikėju, važiavo policijos ekipažas, kuris tikrai visą tai matė, bet nieko nepadarė.
- 2 patinka
Comment
-
12 kmh yra „Design manual for bicycle traffic“ nurodytas minimalus dviračio greitis, kuriuo judant įmanoma išlaikyti lygsvarą. Džiaugiuosi, kad Anton Nikitin bent iki šios vietos nepatingėjo tos knygos perskaityti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, 5 kmh yra pėsčiojo greitis. Kai pridedam KET nurodytus 5-7 km/h važiuojant pro pėstįjį ir gaunam 12 km/h.
Bet nebūtinai.
Comment
-
Įdomu, ar tokie turi grečio ribotuvus.Parašė ttttt Rodyti pranešimąšovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydį
Nepastebėjote, ar paspirtukas turėjo valstybinius numerius?
Kol kas Lietuvoje tokių dar nemačiau.
Comment
-
Ne nu tai Klaipėdos policija gi irgi ne lochai, negi stabdys?Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kai neseniai buvau Klaipėdoje teko pamatyti kaip iš Lidl parkingo tiesiai į kelią (tokį max greitkelio tipo) išvažiavo paspirtukininkas su šalmu, net nežiūrėdamas ar yra mašinų ir galvojau teks stabdyt, nes buvau už kokių 30 metrų, bet paspirtukininkas, I shit you not, per kelias sekundes šovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydį
Aišku pagalvojau, kad tikriausiai tai yra koks nors labai jaunas bičas dar be jokio suvokimo apie pasekmes, bet paskui pamačiau tą patį paspirtukininką jau vedantį paspirtuką šaligatviu ir be šalmo - tai buvo kokių 50-60 metų vyras
O įdomiausia šioje istorijoje tai, kad iš kitos pusės Liepojos gatvės, kurioje jie niekaip negalėjo prasilenkti su tuo veikėju, važiavo policijos ekipažas, kuris tikrai visą tai matė, bet nieko nepadarė.
Krc, vienintėlį sprendimą matau VISAS transporto priemones su >1kW varikliais priverstinai registruoti.
- 4 patinka
Comment
-
Tai žinoma, kad neturėjoParašė Sula Rodyti pranešimą
Įdomu, ar tokie turi grečio ribotuvus.
Nepastebėjote, ar paspirtukas turėjo valstybinius numerius?
Kol kas Lietuvoje tokių dar nemačiau.
Aš nuo pirmųjų paspirtukų Lietuvoje atsiradimo nesu matęs nei vieno su numeriais. Tai ką tie paspirtukai... teko matyt ir tokius jau proper dirt bike'us važiuojančius žymiai greičiau nei motoroleriai, kurie irgi laisvai važinėja be numerių.
Kalbant apie greičio ribotuvus - tikriausiai turi, bet tai neturi jokios reikšmės, kai per 5-10min youtube tave išmokys jų ne tik atsikratyti, bet dar ir pa'tuning'uot gamyklinius nustatymus.
Asmeniškai man didžiausia problema atrodo šitų dalykų laisvas naudojimas mieste:
Vilniuje tai nėra toks masinis reiškinys, bet Pajūry pastebėjau, kad tai yra labai populiari transporto priemonė ir toje pačioje Klaipėdoje teko pamatyt kaip Wolt kurjeriai iš visokių Nigerijų ir Kamerūnų maksimaliai padeda ant visų KET ir laksto kaip tik nori ir kur tik nori. Važiuoja gatve, pravažiuoja per raudoną, paskui šauna ant šaligatvio, paskuka į perėją... o policijai vėlgi dzin.
Ir grįžtant prie tų VMS nesąmonių apie "prireikus bus pasitelkta viešosios tvarkos ir policijos pagalba" šiame konkrečiame atvejuje - ką man daryt su tuo juodaodžiu, kuris gyvenime nėra girdėjęs apie KET? Man kviesti policiją ir laukti pusvalandį, kol jie atvažiuos? Man tipo reikia tam juodaodžiui atlikti citizen's arrest ir laikyt jį visą tą laiką laukiant jų? O kas toliau? Kaip aš įrodysiu, kad jis kažką pažeidė?
Čia aišku hiperbolizuoju apie tuos citizen's arrest'us, bet maksimaliai realus pavyzdys - tarkim, kad kažkokiu būdu aš spėjau aiškiai nufilmuoti visus tuos pažeidimus ir net jeigu policija atkreips į tai dėmesį, kaip jie idenfikuos tą kurjerį ir nubaus jį? Arba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas? Na čia yra tiek pat prasmės kaip tame, kas dabar daroma su Vilniaus gatvėmis - jokios naudos, jokios prasmės, jokios logikos, viskas daroma naujai išrinktos valdžios išskirtinai dėl pigios reklamos ir populiarumo visuomenėje.
- 8 patinka
Comment
-
Hahaha, naivus koks. Dėl tokio šūdo jie iš viso net nevažiuos, arba bus ne pusvalandis, o pusantros valandos.Parašė ttttt Rodyti pranešimąMan kviesti policiją ir laukti pusvalandį, kol jie atvažiuos?
Comment
-
Siekiant įvesti daugiau tvarkos ir saugumo gatvėse, nuo šio mėnesio jau yra įvesti el. paspirtukų greičio ribojimai – Senamiestyje ir ant tiltų el. paspirtukų vairuotojai privalo važiuoti ne didesniu nei 12 km/h greičiu.

Nuo birželio 1 d. planuojamas el. paspirtukų ir dviračių eismo draudimas judriausiose turistinėse miesto gatvėse: Vilniaus, Pilies ir Savičiaus g.
Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio ir dalyje Šnipiškių vasaros metu numatoma įrengti specialiai el. paspirtukams pažymėtas stovėjimo vietas, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai privalės palikti nuomojamus paspirtukus.
8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
- 5 patinka
Comment
-
Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.Parašė ttttt Rodyti pranešimą8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problemaPaskutinis taisė R.D.; 2023.06.04, 23:41.
- 4 patinka
Comment
-
O prie ko čia šaligatviai? Asmeniškai aš jais nevažinėjau ir būčiau visai už, kad būtent jais ir uždraustų važinėti ir paspirtukais ir dviračiais (įrengiant atitinkamą infrastruktūrą), bet čia nėra draudimas tik šaligatviams, čia draudimas iš esmės visame Senamiestyje (ir ne tik) ir net nesvarbu, kad yra specialiai tam skirti dviračių takai ar net visos dviračių gatvės. Dabar pvz per visą Gedimino prospektą dvirtakiu negalima važiuoti greičiau nei 12km/h, kas yra visiškas absurdas. Kalbant apie visas paskutinių metų problemas ir sužalojimus, tai niekas to neneigia, bet o ko dar galima tikėtis, kai nėra AB-SO-LIU-ČIAI jokios kontrolės (kurios šiaip ir dabar nebus, jie tiesiog pasakoja tai, ką liaudis nori išgirsti, kad pasikelt reitingus) ir viešosios tvarkos skyrius ir policija bbdėjo ant tokių "niekų"?Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.
P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema
Na pvz mano atveju dažnas maršrutas yra Paupys-Žvėrynas, kas yra ne 1-2km, o beveik 5km, tai į abi puses gaunasi beveik 10km ir tai užtrunka apie 15min į vieną pusę. Dabar tai užtruks beveik dvigubai daugiau, tad žinoma, kad paspirtukas jau kaip variantas net nebesvartomas, nes jis prarado visus savo pranašumus.Parašė mantasm Rodyti pranešimąAr tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?
- 2 patinka
Comment
-
Pabandyk ant dviračio atsisėsti, įsitikinsi kad ir 10 km/h nekelia jokių problemų.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
12 kmh yra „Design manual for bicycle traffic“ nurodytas minimalus dviračio greitis, kuriuo judant įmanoma išlaikyti lygsvarą.
-
- 2 patinka
Comment
-
Jeigu labai reikia, tai daro expertinį vertinimą pagal aplinkinius objetus. Išmatuoja atstumus ir video kaip pravažiuoja laike nustato gretį. Bet dėl tokio viršijimo neužsiims tuos.Parašė ttttt Rodyti pranešimąArba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas?
Labai ačiū kad nebevažinėsite paspirtuku.Parašė ttttt Rodyti pranešimąMaža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
- 1 patinka
Comment
-
Visa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
- 1 patinka
Comment
-
Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).Parašė Riedutis Rodyti pranešimąVisa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
Comment
Comment