Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    aš sakau ne kad tai turi būti kažkieno problema, o kaip yra. Kad jie vėl įveda kažkokius papildomus apribojimus, draudimus ir apleliuoja į žmonių sąžinę. O kontrolės nenori įdėti.
    Na tai turėtų būti kontrolė, kad jei išsikrovusio bolto paspirtuko nenutempei į tinkamą vietą - bauda €1000 ar pan.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Na tai turėtų būti kontrolė, kad jei išsikrovusio bolto paspirtuko nenutempei į tinkamą vietą - bauda €1000 ar pan.
      ne tik kad nėra baudų, bet jų nesugeba net susirinkti, nes neleistinose pabaigti kelionės vietose, paliktą paspirtuką tekę matyti kelias dienas iš eilės, tai nejaugi išsikrauna baterija ant tiek jog neveikia GPS'as? Ar boltui giliai p...ui?

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        ne tik kad nėra baudų, bet jų nesugeba net susirinkti, nes neleistinose pabaigti kelionės vietose, paliktą paspirtuką tekę matyti kelias dienas iš eilės, tai nejaugi išsikrauna baterija ant tiek jog neveikia GPS'as? Ar boltui giliai p...ui?
        Boltui px. Taip pat kaip GPM nesusimokantys vairuotojai važinėjantys su svetimom paskyrom. Estiška verslo etika taip sakant

        Comment


          Ar tikrai su Bolt paspirtukais galima važiuoti iki kol jie jau 100% išsikrauna? Bent jau paimti mažai įkrauto Bolt paspirtuko tikrai neleidžia. Dėl baudų, už neleistinoj zonoj paliktą paspirtuką Boltas prašo kažkokios sumos, tiksliai nepamenu kokio dydžio.

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Ar tikrai su Bolt paspirtukais galima važiuoti iki kol jie jau 100% išsikrauna? Bent jau paimti mažai įkrauto Bolt paspirtuko tikrai neleidžia. Dėl baudų, už neleistinoj zonoj paliktą paspirtuką Boltas prašo kažkokios sumos, tiksliai nepamenu kokio dydžio.
            Niekada taip nebandęs, tai nežinau. Tik kad sakau kad esu matęs kur negalima palikti ir kad jų programėlėje nesimato.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Genijai tiesiog galiojantį 25km/h ribojimą padalino per pusę.
              IMHO, 5 kmh yra pėsčiojo greitis. Kai pridedam KET nurodytus 5-7 km/h važiuojant pro pėstįjį ir gaunam 12 km/h.
              Bet nebūtinai.

              Comment


                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                Apribojimai be kontrolės yra skirti "durniams ir lochams". Kaip skraidė idiotai su savo 1-2 kW paspirtukais 40 kmh greičiu dviračių takais, taip ir toliau skraidys.
                Kai neseniai buvau Klaipėdoje teko pamatyti kaip iš Lidl parkingo tiesiai į kelią (tokį max greitkelio tipo) išvažiavo paspirtukininkas su šalmu, net nežiūrėdamas ar yra mašinų ir galvojau teks stabdyt, nes buvau už kokių 30 metrų, bet paspirtukininkas, I shit you not, per kelias sekundes šovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydį Aišku pagalvojau, kad tikriausiai tai yra koks nors labai jaunas bičas dar be jokio suvokimo apie pasekmes, bet paskui pamačiau tą patį paspirtukininką jau vedantį paspirtuką šaligatviu ir be šalmo - tai buvo kokių 50-60 metų vyras O įdomiausia šioje istorijoje tai, kad iš kitos pusės Liepojos gatvės, kurioje jie niekaip negalėjo prasilenkti su tuo veikėju, važiavo policijos ekipažas, kuris tikrai visą tai matė, bet nieko nepadarė.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  IMHO, 5 kmh yra pėsčiojo greitis. Kai pridedam KET nurodytus 5-7 km/h važiuojant pro pėstįjį ir gaunam 12 km/h.
                  Bet nebūtinai.
                  12 kmh yra „Design manual for bicycle traffic“ nurodytas minimalus dviračio greitis, kuriuo judant įmanoma išlaikyti lygsvarą. Džiaugiuosi, kad Anton Nikitin bent iki šios vietos nepatingėjo tos knygos perskaityti.
                  Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2023-06-03 01-26-52.png
Views:	419
Size:	270,0 kB
ID:	2055316

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                    šovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydį
                    Įdomu, ar tokie turi grečio ribotuvus.
                    Nepastebėjote, ar paspirtukas turėjo valstybinius numerius?
                    Kol kas Lietuvoje tokių dar nemačiau.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Kai neseniai buvau Klaipėdoje teko pamatyti kaip iš Lidl parkingo tiesiai į kelią (tokį max greitkelio tipo) išvažiavo paspirtukininkas su šalmu, net nežiūrėdamas ar yra mašinų ir galvojau teks stabdyt, nes buvau už kokių 30 metrų, bet paspirtukininkas, I shit you not, per kelias sekundes šovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydį Aišku pagalvojau, kad tikriausiai tai yra koks nors labai jaunas bičas dar be jokio suvokimo apie pasekmes, bet paskui pamačiau tą patį paspirtukininką jau vedantį paspirtuką šaligatviu ir be šalmo - tai buvo kokių 50-60 metų vyras O įdomiausia šioje istorijoje tai, kad iš kitos pusės Liepojos gatvės, kurioje jie niekaip negalėjo prasilenkti su tuo veikėju, važiavo policijos ekipažas, kuris tikrai visą tai matė, bet nieko nepadarė.
                      Ne nu tai Klaipėdos policija gi irgi ne lochai, negi stabdys?
                      Krc, vienintėlį sprendimą matau VISAS transporto priemones su >1kW varikliais priverstinai registruoti.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Įdomu, ar tokie turi grečio ribotuvus.
                        Nepastebėjote, ar paspirtukas turėjo valstybinius numerius?
                        Kol kas Lietuvoje tokių dar nemačiau.
                        Tai žinoma, kad neturėjo Aš nuo pirmųjų paspirtukų Lietuvoje atsiradimo nesu matęs nei vieno su numeriais. Tai ką tie paspirtukai... teko matyt ir tokius jau proper dirt bike'us važiuojančius žymiai greičiau nei motoroleriai, kurie irgi laisvai važinėja be numerių.

                        Kalbant apie greičio ribotuvus - tikriausiai turi, bet tai neturi jokios reikšmės, kai per 5-10min youtube tave išmokys jų ne tik atsikratyti, bet dar ir pa'tuning'uot gamyklinius nustatymus.

                        Asmeniškai man didžiausia problema atrodo šitų dalykų laisvas naudojimas mieste:

                        Click image for larger version

Name:	d89adde8765864dea23c65866b22b236.jpg
Views:	354
Size:	74,7 kB
ID:	2055344

                        Vilniuje tai nėra toks masinis reiškinys, bet Pajūry pastebėjau, kad tai yra labai populiari transporto priemonė ir toje pačioje Klaipėdoje teko pamatyt kaip Wolt kurjeriai iš visokių Nigerijų ir Kamerūnų maksimaliai padeda ant visų KET ir laksto kaip tik nori ir kur tik nori. Važiuoja gatve, pravažiuoja per raudoną, paskui šauna ant šaligatvio, paskuka į perėją... o policijai vėlgi dzin.

                        Ir grįžtant prie tų VMS nesąmonių apie "prireikus bus pasitelkta viešosios tvarkos ir policijos pagalba" šiame konkrečiame atvejuje - ką man daryt su tuo juodaodžiu, kuris gyvenime nėra girdėjęs apie KET? Man kviesti policiją ir laukti pusvalandį, kol jie atvažiuos? Man tipo reikia tam juodaodžiui atlikti citizen's arrest ir laikyt jį visą tą laiką laukiant jų? O kas toliau? Kaip aš įrodysiu, kad jis kažką pažeidė?

                        Čia aišku hiperbolizuoju apie tuos citizen's arrest'us, bet maksimaliai realus pavyzdys - tarkim, kad kažkokiu būdu aš spėjau aiškiai nufilmuoti visus tuos pažeidimus ir net jeigu policija atkreips į tai dėmesį, kaip jie idenfikuos tą kurjerį ir nubaus jį? Arba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas? Na čia yra tiek pat prasmės kaip tame, kas dabar daroma su Vilniaus gatvėmis - jokios naudos, jokios prasmės, jokios logikos, viskas daroma naujai išrinktos valdžios išskirtinai dėl pigios reklamos ir populiarumo visuomenėje.

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Man kviesti policiją ir laukti pusvalandį, kol jie atvažiuos?
                          Hahaha, naivus koks. Dėl tokio šūdo jie iš viso net nevažiuos, arba bus ne pusvalandis, o pusantros valandos.

                          Comment


                            Siekiant įvesti daugiau tvarkos ir saugumo gatvėse, nuo šio mėnesio jau yra įvesti el. paspirtukų greičio ribojimai – Senamiestyje ir ant tiltų el. paspirtukų vairuotojai privalo važiuoti ne didesniu nei 12 km/h greičiu.

                            Nuo birželio 1 d. planuojamas el. paspirtukų ir dviračių eismo draudimas judriausiose turistinėse miesto gatvėse: Vilniaus, Pilies ir Savičiaus g.

                            Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio ir dalyje Šnipiškių vasaros metu numatoma įrengti specialiai el. paspirtukams pažymėtas stovėjimo vietas, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai privalės palikti nuomojamus paspirtukus.

                            Click image for larger version

Name:	350454873_469686642025903_2608799258840054710_n.jpg
Views:	256
Size:	172,3 kB
ID:	2055566

                            Click image for larger version

Name:	350462461_660324059240266_58719721957757752_n.jpg
Views:	249
Size:	231,3 kB
ID:	2055567

                            8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt

                            Comment


                              Šitos paspirtukininkų ašaros atrodo panašiai kaip BNB vairuotojų ašaros dėl perėjos salelės Pedagoginio žiede. Ar tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
                                Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.

                                P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
                                P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema
                                Paskutinis taisė R.D.; 2023.06.04, 22:41.

                                Comment


                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                  Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.

                                  P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
                                  P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema
                                  O prie ko čia šaligatviai? Asmeniškai aš jais nevažinėjau ir būčiau visai už, kad būtent jais ir uždraustų važinėti ir paspirtukais ir dviračiais (įrengiant atitinkamą infrastruktūrą), bet čia nėra draudimas tik šaligatviams, čia draudimas iš esmės visame Senamiestyje (ir ne tik) ir net nesvarbu, kad yra specialiai tam skirti dviračių takai ar net visos dviračių gatvės. Dabar pvz per visą Gedimino prospektą dvirtakiu negalima važiuoti greičiau nei 12km/h, kas yra visiškas absurdas. Kalbant apie visas paskutinių metų problemas ir sužalojimus, tai niekas to neneigia, bet o ko dar galima tikėtis, kai nėra AB-SO-LIU-ČIAI jokios kontrolės (kurios šiaip ir dabar nebus, jie tiesiog pasakoja tai, ką liaudis nori išgirsti, kad pasikelt reitingus) ir viešosios tvarkos skyrius ir policija bbdėjo ant tokių "niekų"?

                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Ar tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?
                                  Na pvz mano atveju dažnas maršrutas yra Paupys-Žvėrynas, kas yra ne 1-2km, o beveik 5km, tai į abi puses gaunasi beveik 10km ir tai užtrunka apie 15min į vieną pusę. Dabar tai užtruks beveik dvigubai daugiau, tad žinoma, kad paspirtukas jau kaip variantas net nebesvartomas, nes jis prarado visus savo pranašumus.

                                  Comment


                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                    12 kmh yra „Design manual for bicycle traffic“ nurodytas minimalus dviračio greitis, kuriuo judant įmanoma išlaikyti lygsvarą.
                                    Pabandyk ant dviračio atsisėsti, įsitikinsi kad ir 10 km/h nekelia jokių problemų.

                                    -

                                    Comment




                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                      Arba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas?
                                      Jeigu labai reikia, tai daro expertinį vertinimą pagal aplinkinius objetus. Išmatuoja atstumus ir video kaip pravažiuoja laike nustato gretį. Bet dėl tokio viršijimo neužsiims tuos.
                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                      Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
                                      Labai ačiū kad nebevažinėsite paspirtuku.


                                      Comment


                                        Visa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.

                                        Comment


                                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                          Visa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
                                          Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X