Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Toliau nuo gatvių, nes važiuoti šalia greitkelio menkas malonumas ir žala sveikatai, o takai šiaip turi būti apšviesti kaip ir gatvės.
    Tamsoj kelis kilometrus mint per mišką nėra baisiai jauku. Net jei apšviesta. Šalia autostrados tikrai maloniau. Tiek dėl dvikojų, tiek dėl keturkojų padarų.

    Konkrečiai šitoje vietoje kertant kampą nuo Grigiškių tiesiai į Lazdynų tiltą dar didelė tikimybė pasidžiaugt valymo įrenginių aromatais

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Tamsoj kelis kilometrus mint per mišką nėra baisiai jauku. Net jei apšviesta. Šalia autostrados tikrai maloniau. Tiek dėl dvikojų, tiek dėl keturkojų padarų.

      Konkrečiai šitoje vietoje kertant kampą nuo Grigiškių tiesiai į Lazdynų tiltą dar didelė tikimybė pasidžiaugt valymo įrenginių aromatais
      Šalia greitkelio važiuoti didesnė žala sveikatai prisikvėpavus taršalų nei nauda iš fizinio aktyvumo, takai visur turėtų eiti toliau nuo gatvės ir trumpesniu keliu, jei tik yra galimybė.
      Flickr

      Comment


        Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

        Vilniuje yra labai nesaugios gatvės, daug metų buvo pamiršta apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Nėra daroma "kad būtų kuo nepatogiau vairuotojams", o daroma taip, kad visiems būtų saugu. Baigėsi pakilimo takų era, siauros, saugios gatvės - tai ateitis. Siūlyčiau pasidomėti apie Vision Zero, kaip pavyzdžiuo Oslo aukų keliuose skaičius sumažėjo iki 0 per metus.
        Tai aš ir kalbu apie tai, kad paminėti mano pavyzdžiai saugumo nepadidina niekam. Nei vairuotojam, nei pėstiesiems. Darymas, kad daryt.
        Paskutinis taisė mag; 2021.10.21, 13:42.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Šalia greitkelio važiuoti didesnė žala sveikatai prisikvėpavus taršalų nei nauda iš fizinio aktyvumo, takai visur turėtų eiti toliau nuo gatvės ir trumpesniu keliu, jei tik yra galimybė.
          Jei turi lempas dviračiui, kol dar oras leidžia, siūlyčiau kurį vakarą prasimint Grigiškės <-> Lazdynai per miškelius

          Kitas dalykas, kad Grigiškės <-> Maxima bazė būtent palei A1 ir yra trumpiausias maršrutas.

          Comment


            Kad padidina.

            Comment


              Man atrodo čia biški susipynė įvairios priežastys ir medžiai viduryje Konstitucijos pr ir siauresnės juostos pirmiausia daugiausia naudos duos ne saugume (nors ir jame, nes net ir be nereguliuojamų perėjų būna automobiliai užleka ant šaligatvių, ar pravažiuoja užsižiopsoję per raudoną, ar aklasis netikėtai atsiduria gatvėje) o tame, jog kurs normalios miesto gatvės įvaizdį. Jeigu medžiai neprigis tai reikės ne nuleisti rankas, o sodinti naujai, stengtis, ieškoti sprendimų kol jie prigis.

              P.S. didelis greitis tai ne tik mažesnis saugumas bet ir didesnis triukšmas, didesnis balų taškymas, staigesni stabdymai su daugiau stabdžių dulkių ir padangų dalelių, kurias galima įkvėpti ir jų tarša yra nuvertinta ir tam tikrose situacijose viršija taršą išmetamosiomis dujomis.
              Paskutinis taisė themanual; 2021.10.21, 19:04.

              Comment


                Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.
                Spėk iš vieno karto dviračių taką suremontuos, vairuotojus nubaus, ar tiesiog turėsim dvidešimt metų sulaužytą taką?
                Parašė rPn Rodyti pranešimą
                Ar matėt kuo pasidalino Meras? Patvirtintas naujas gatvių dizaino standartas. Pilnas variantas visuomenei bus pristatytas kitą savaitę. Juostos plotis 30km/h gatvėje - 2.75 m.
                Kokia čia mistinė 30 km/h gatvė? Nes neteko dar tokios matyti. Visur arba 50km/h arba iki 40 km/h prilėtinimas. Na ir aišku kai kur greičiau. Šiaip bus įdomu kaip su pažilaičiu gatve bus, nes pagal ženklus - 50 km/h, pagal ten jau įjungtą matuoklį kuris rodo tavo greitį - pyksta jei viršiji 30.
                Parašė John

                Kokie tie pavyzdžiai? Arba nerandu, arba kažkas iškėlinėjo pranešimus po atsitiktines temas vėl
                Kai šluotos pasodinimas skiriamojoje juostoje konstitucijos prospekte padidina jo saugumą pėsčiajam?

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Kokia čia mistinė 30 km/h gatvė? Nes neteko dar tokios matyti. Visur arba 50km/h arba iki 40 km/h prilėtinimas. Na ir aišku kai kur greičiau. Šiaip bus įdomu kaip su pažilaičiu gatve bus, nes pagal ženklus - 50 km/h, pagal ten jau įjungtą matuoklį kuris rodo tavo greitį - pyksta jei viršiji 30.
                  Visos dviračių gatvės (kol kas vadinasi draugiška gatvė): Naugarduko g., A. Mickevičiaus g., Islandijos g.(jeigu joje ne 20)
                  Tada visos naujai humanizuotos ramaus eismo gatvės: Šaltkalvių g., J. Baltrušaičio., Didlaukio g.
                  Taip pat, Gedimino pr. ir jei neklystu Giedraičių g.

                  O ateityje tokių gatvių vis daugės. Manau 30 km/h atsiras humanizuojamose Naujamiesčio gatvės: Algirdo, Vytenio, Ševčenkos. Gal net dabar tvarkomoje Gerosios Vilties.
                  Tik pirma seks gatvės juostų susiaurinimas, o tik tada leistino greičio sumažinimas. Todėl ir šie nauji standartai išleisti iš esmės ne buvusiom gatvėm, o būsimom.

                  Comment


                    30 km/h nėra mistika. Visas vidinis Jeruzalės rajonas ar visa vidinė Šeškinė yra Zona 30.

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      30 km/h nėra mistika. Visas vidinis Jeruzalės rajonas ar visa vidinė Šeškinė yra Zona 30.
                      Tada atitinkamai mažės VT patrauklumas
                      Pvz. Didlaukio g. svarbi VT prasme.

                      PS
                      30 km/h yra nieko tokio palyginus su tuo, kad dviračiai dviračių gatvėje gali važiuoti bet kaip kas reikš lėtą VT eismą. Nes retas dviratis dviračių gatvėjė įsibėgės iki 29 kmh.

                      Comment


                        VT dviračių gatvėmis lyg ir nevažiuos, nes 30km/h gatvė nėra lygi dviračių gatvei.

                        Comment


                          Reik daugiau aiškumo kas ta dviračių gatvė ir kada ji gali atsirasti, o kada ne.
                          Vidinės kvartalų gatvės gali būti dviračių gatvės.

                          Dabar turėsime du reguliavimus - gyvenamoji zona ir dviračių gatvė. Bet kada taikomas vienas, o kada kitas taip ir neaišku. Tikėtina, kad Vilnius visur pripieš, o koks Kaunas vengs.

                          Comment


                            Specialiosios tarnybos R. Šimašiaus sprendimus maišo su žemėmis: „Šeimininkai savo kieme daro ką nori“

                            https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...nori--21120263

                            Comment


                              Dievulėliau... Zuokai, lįsk atgal iš po kur išlindai. Sako viskam ruoštų techninius projektus ir derintų su institucijomis. Įdomu ar dažų dvirtakiams viską derino... m?

                              O pareigūnam vaidenasi kažkokios cheminės avarijos ir evakuacijos. Dažnas reiškinys ar kažkam jau ruošiasi?
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė rPn Rodyti pranešimą
                                Visos dviračių gatvės (kol kas vadinasi draugiška gatvė): Naugarduko g., A. Mickevičiaus g., Islandijos g.(jeigu joje ne 20)
                                Tada visos naujai humanizuotos ramaus eismo gatvės: Šaltkalvių g., J. Baltrušaičio., Didlaukio g.
                                Taip pat, Gedimino pr. ir jei neklystu Giedraičių g.

                                O ateityje tokių gatvių vis daugės. Manau 30 km/h atsiras humanizuojamose Naujamiesčio gatvės: Algirdo, Vytenio, Ševčenkos. Gal net dabar tvarkomoje Gerosios Vilties.
                                Tik pirma seks gatvės juostų susiaurinimas, o tik tada leistino greičio sumažinimas. Todėl ir šie nauji standartai išleisti iš esmės ne buvusiom gatvėm, o būsimom.
                                Hmm, na tada gerai tegu daugėja tokių gatvių. Retai vairuoju mieste (automobilis pagrinde užmiesčio kelionėms) tai matyt neatkreipiau dėmesio.


                                Comment


                                  Mačiau LRT Savaitė komentarą dėl Šimašiaus darnaus judumo vizijos.

                                  Bloga komunikacija ir klaidos gali labai brangiai kainuoti įgyvendinant šias vizijas. Taip ir statysime toliau 3,5-4 m pločio juostų gatves su siaurais šaligatviais ar netgi be jų, kuriose kaip vienas influenceris pasisakė "greičio normalūs žmonės neviršija, viršija tik dibilai".

                                  Comment


                                    Gaila, kad buldozeriu ir bukai stumiamas darnus judrumas bus diskredituotas.
                                    Paskutinis taisė luknas; 2021.10.25, 20:41.

                                    Comment


                                      Naujas Not Just Bikes video labai tinkamas temai.

                                      ATSARGIAI!!! Gatvių placinimo proponentams žiūrėti nerekomenduojama dėl padidėjusios tikimybės gauti širdies smūgį arba mirti iš pykčio

                                      Comment


                                        Jonavos rajono savivaldybės administracija vykdo Europos Sąjungos ir Jonavos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamą projektą „Darnaus judumo priemonių diegimas Jonavos mieste“, kurio metu penkiolikoje Jonavos miesto vietų bus pastatyta 150 vnt. dviračių saugyklų.
                                        https://www.jonava.lt/rezervuokite-s...Ydi3SVlg1aq5Do

                                        Nuotraukos: https://www.facebook.com/jonavosrajo...47157360778916

                                        Comment


                                          Na, jei "Laisvės" partijos ruporai 15min ir LRT pradėjo kritikuoti Šimašiaus vizijas siaurinant gatves ir kitaip darkant miesto infrastruktūrą, tai nėra ką ir pridurti.

                                          LRT.lt 2021 10.28
                                          Vilnius tampa žalias, bet nepatogus: gatvės siaurėja, spūstys ilgėja, o gyventojų kišenės tuštėja
                                          Reaguodami į sostinės gatvių siaurinimą, dalis specialistų teigia, kad miestas tampa nepatogus gyventojams, daugėja kamščių, tai lemia ir papildomas išlaidas už degalus, o geresnių transporto alternatyvų nei automobilis esą nesiūloma. Tuo metu kiti mano, kad tokių infrastruktūros projektų vertinti tik per finansinę perspektyvą negalima.

                                          https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...isenes-tusteja

                                          Comment

                                          Working...
                                          X