Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Bet kokios kitos avarijos atveju tą patį būtų galima parašyti.
    Jei avarija būtų už Antavilių (kur kelias rekonstruotas), tai nebūtų galima.
    O šiaip toje Nemenčinės g. atkarpoje avarijos yra įprastas kasdienis dalykas, nes vairuotojų gyvenimas turi būti sudėtingesnis.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Jei avarija būtų už Antavilių (kur kelias rekonstruotas), tai nebūtų galima.
      O šiaip toje Nemenčinės g. atkarpoje avarijos yra įprastas kasdienis dalykas, nes vairuotojų gyvenimas turi būti sudėtingesnis.
      Vajė. Kokie vargšeliai vairuotojai. Turi tik vieną juostą. Dviračiu ten iš viso buvo neįmanoma važiuoti. Tokio lygio nusidėvėjimo gatvių dangos kaip buvo tas dvirtakis Lietuvoje paprasčiausiai nėra.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Turi ne vieną, o visas dvi! Virš 90% Lietuvos dvirtakių ir šaligatvių iš viso nėra. Tai ten visur, ko gero, vairuotojų rojus.Šaudyti juos reikia.
        Suprantų ironiją, bet kaip ir esu rašęs Vilniaus savivaldybės pozicija turėtų būti tokia, jog rekonstrukciją turėtų atlikti LAKD. Kelias jungia dvi savivaldybes ir juo juda ženklus tarpsavivaldybinis srautas (nesvarbu kuria kryptimi ir kur gyvenančiųjų).

        Vilniaus rajono savivaldybės ribose LAKD vykdė projektą ir pasitelkė ES fondų lėšas, nelabai suprantu kuo situacija kita Vilniaus miesto savivaldybėje jeigu kelias tas pats, didžioji dalis srauto taip pat.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Tai aš irgi puikiai suprantu

          Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.
          Luditai yra patys Lietuvos vairuotojai nuolat viršijantys greitį ir vairuojamtys išgėrę

          Niekas nesako, kad nereikia platinti Nemenčinės plento, bet tiesiog juokinga, kai dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
            dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
            Kad to net nebuvo minėta.
            Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
            Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.

            Comment


              Reportažas "Panoramoje" apie vieną svarbiausių Vilniaus gatvių, kurio rekonstukkcija mirtinai įstrigusi, nes ši absoliučiai neveikli savivaidybė ne nesirengia to kelio rekonstruoti. Nors kelias priklausio Vilniaus m. savivaldybei, ji kažkodėl mano, kad kažkas kitas turi finansuoti miesto balanse esančio turto rekonstrukciją.

              LRT "Panorama" 2021.11.07
              Vilniui priklausančios Nemenčinės plento dalies rekonstukcija stringa
              Nemenčinės plentas, jungiantis Vilniaus miestą su rajonu, pasak į „LRT GIRDI“ besikreipusių gyventojų – juoda skylė, kuria važiuojantys rizikuoja savo gyvybe. Anot jų, plentui būtina rekonstrukcija.

              http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2...meciu-bedarbiu
              Video apie nemenčinės plento rekonstrukciją - nuo 00:15:00 min


              Visiškai nesvarbu , kad ten per parą pravažiuoja 24.000 automobilių


              Visiškai nesvarbu kad per pastaruosius kelerius metus žuvo 5 ir sužeisti 46 žmonės.


              Visiškai nesvarbu, kad ten yra prasta danga, ir miškingi ruožai yra neapšviesti


              Anot Vilniaus m. "vyriausiojo inžinieriaus" A.Nikitino:
              "Blogiausia šio kelio dalis turbūt yra dviračių takas"



              Dviračių takas rekonstruojamas


              https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000184813/panorama
              Įrašas - nuo 00:15:00 min

              Comment


                Čia matyčiau gana paprastą sprendimą. Pagrindinės gatvės Vilniuje su užmiesčio kelio požymiais turi priklausyti LAKD. Tai yra, Nemenčinės pl., Galvės g., Minsko pl. atkarpa, Vilniaus greito eismo gatvės.

                Tik pridursiu, kad aš net panaikinčiau greito eismo gatvės statusą, geriau jau tegul pritaiko užmiesčio kelio I arba Ia kategoriją ir tvarko bei ženklina pagal tą standartą.

                Netgi kažkaip man nesiriša kodėl tokius kelius turėtų prižiūrėti savivaldybė. Tegul skiria jėgas vidinėms miestų gatvėms ir nebent tokiais neužstatytų teritorijų keliais, kurie šiaip nepriklausytų LAKD bet kokioje savivaldybėje.

                ---
                Nemenčinės pl. savivaldybė galėtų valdyti užstatytą teritoriją tarp Antakalnio žiedo ir kažkur ties Maxima (tarp Svajonių g. ir Nugalėtojų g.). Toliau jau LAKD.
                Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.07, 21:15.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Čia matyčiau gana paprastą sprendimą. Pagrindinės gatvės Vilniuje su užmiesčio kelio požymiais turi priklausyti LAKD. Tai yra, Nemenčinės pl., Galvės g., Minsko pl. atkarpa, Vilniaus greito eismo gatvės. (...)
                  ---
                  Nemenčinės pl. savivaldybė galėtų valdyti užstatytą teritoriją tarp Antakalnio žiedo ir kažkur ties Maxima (tarp Svajonių g. ir Nugalėtojų g.). Toliau jau LAKD.
                  Mažiau reikėtų švaistyti pinigų beprasmiškiems gatvių siaurinimams, tuomet užtektų pinigų ir Galvės gatvei, ir Nemenčinės plentui.
                  Trakų Vokės, Tarandės, Nemenčinės plento ar Laurų kvartalo gyventojų mokečių Vilniaus m. savivaldybė turbūt nenori atiduoti Vilniaus rajonui ar Kelių direkcijai.

                  Comment


                    Nesupratau kodėl yra toks didelis noras kišti pinigus į Nemenčinės plentą. 5 žuvę ten yra tik vienoje vietoje vienos avarijos metu, o visa kita gatvės dalis net JD neturi. Eismo laidumo problemų plente nėra. Problemos kyla tik ties pora sankryžų, kai reikia įsukti iš šalutinių kelių.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Mažiau reikėtų švaistyti pinigų beprasmiškiems gatvių siaurinimams, tuomet užtektų pinigų ir Galvės gatvei, ir Nemenčinės plentui.
                      Trakų Vokės, Tarandės, Nemenčinės plento ar Laurų kvartalo gyventojų mokečių Vilniaus m. savivaldybė turbūt nenori atiduoti Vilniaus rajonui ar Kelių direkcijai.
                      Esme tame kad visi tie siaurinimai ir perdarinejimai yra gana pigus. O dabar kitas klausimas kodel vilnius turi moket uz gatves is kuriu vaziuoja zmones gyvenantys rajone i Vilniu ir net nemoka gmp? Pritarciau kad sitos /automagistrales/ pereitu valstybes zinion. Kazkokia turi but sukurta metodika. Arba vilniuj padidinti GMP procenta pasiliekanti biudzete.
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                        Nesupratau kodėl yra toks didelis noras kišti pinigus į Nemenčinės plentą.
                        Tiesą sakant, nebloga mintis. Tereikėtų tik pabaigti dviračių taką. Jis patenkins 90% susisiekimo poreikių.
                        O tos tetos kalbančios per TV tegul važinėja aplink per Nemenčinę, jei kuo nors nepatenkintos

                        Comment


                          Taip, milijonus užkasinėti reikia pagal kalbančių tetų pasisakymus.
                          Jos nenuvažiuoja į darbą, stringa VT ar kodėl ten reikia kažką keisti?
                          Nemanote, kad tuos platinimui reikalingus 22 milijonus labiau verta sukišti į darželių bei mokyklų Antaviliuose ar kiek arčiau Vilniaus statybą?

                          Comment


                            Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                            Taip, milijonus užkasinėti reikia pagal kalbančių tetų pasisakymus.
                            Jos nenuvažiuoja į darbą, stringa VT ar kodėl ten reikia kažką keisti?
                            Nemanote, kad tuos platinimui reikalingus 22 milijonus labiau verta sukišti į darželių bei mokyklų Antaviliuose ar kiek arčiau Vilniaus statybą?

                            Ten neseniai įvyko avarija, labai taikliai atsipindinti dabartinės Vilniaus valdžios požiūrį į kelių visišką infrastruktūros neplėtojimą (išskyrus siaurinimus ir dvirtakius).
                            Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                            Vilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku
                            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594
                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?
                            Vis dėlto avaringumo mažinimui nepadės darželių ar mokyklų stayba Antaviliuose (jei ką tai ten yra senelių namai), nei dvirtakio pagrindo rekonstrukcija, kad atlaikytų juo važiuojančias mašinas.
                            Norint išvengti tokių absurdiškų važinėjimų per dvirtakius teks rekonstruoti Nemenčinės plentą.

                            Comment


                              Avaringumas nustatomas ne iš pokvailių žurnalistų teiginių, o iš statistikos. Romai, ar bent žinote kur jos ieškoti ir kiek KARTŲ Nemenčinės plentas yra saugesnis ir rečiau užsikemšantis už kokią Antakalnio gatvę?
                              Pasigrožėkite, jei nematėte.
                              Transporto temoje rasite informaciją apie rinkliavos zonas, kiss and ride stoteles, vaizdo stebėsenos vietas, viešąjį transportą, dviračių trasas, eismo įvykius, juodąsias dėmes

                              Comment


                                Prašom nenukreipinėti kalbos nuo Nemenčinės plento problematikos.

                                Comment


                                  Tai kad nenukreipiu kalbos. Tiesiog diskutuojant reikia nors truputį suvokti kas tai yra avaringumas, eismo intensyvumas ir kam reikalingi keliai. Pastudijavus nuorodą turėtumėte pamatyti, kad Nemenčinės plentas yra viena saugiausių Vilniaus gatvių.

                                  Comment


                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                    Avaringumas nustatomas ne iš pokvailių žurnalistų teiginių, o iš statistikos. Romai, ar bent žinote kur jos ieškoti ir kiek KARTŲ Nemenčinės plentas yra saugesnis ir rečiau užsikemšantis už kokią Antakalnio gatvę?
                                    Ne argumentas, kad kažkur kitur mieste yra daugiau avarijų, tai nereikia tvarkyti Nemenčinės plento. nemenčinės pelnte daug avarijų kyla, nes nėra galimybės aplenkti.

                                    Nemenčinės plentas ne tik avaringas, bet ir nepatogus.
                                    Čia yra išvažiavimas iš miesto, kur miške beveik visus turėtų būti bent 90 - 110 km/ val. greitis ir galimybė saugiai palenkti.
                                    Apie Karačiūnų sankryžas sekmadienais čia jau buvo kalbėta.
                                    Tiesą sakant, vis dažniau tenka apvažiuoti 102 kelią Nemenčinė - Vilnius, nes kelias per Ažulaukę KK108 - A14 jau tampa geresnė alternatyva, ypač po Valakampių tilto susiaurinimo.

                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                    Transporto temoje rasite informaciją apie rinkliavos zonas, kiss and ride stoteles, vaizdo stebėsenos vietas, viešąjį transportą, dviračių trasas, eismo įvykius, juodąsias dėmes
                                    Parkavimo rinkliavų zonos ir "Kiss & Ride" mažai ką turi bendro su šia tema.

                                    Comment


                                      Avaringumas YRA esminis argumentas kaip civilizuotos šalys parenka rekonstrukcijų prioritetus. LAKD irgi turi tam metodiką, tik kad dažnai politikų įgeidžiai ją „koreguoja“ ir remontuojami ne patys kritiškiausi keliai.
                                      Tas prierašas apie K&R aikšteles buvo ne mano, o automatiškai sugeneruotas pagal nuorodą forumo softo

                                      Comment


                                        Na bet be grynai statistikos, reikėtų turėti ir supratimą apie patogumą ir psichologinį saugumo pojūtį, ko neatspindės ko gero jokia statistika. Pvz. asmeniškai posūkis iš Balžio gatvės į miestą yra viena iš labiausiai nesaugumo jausmą sukeliančių vietų Vilniuje, ypač tai pastebima, kai vasaros metu ten susidaro kamštis. Net nėra taip būtina platinti to kelio, kaip perdaryti kai kurias sankryžas - kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.

                                        Comment


                                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                          Tas prierašas apie K&R aikšteles buvo ne mano, o automatiškai sugeneruotas pagal nuorodą forumo softo
                                          Išsiaiškinome, kad tą nukrypimą parašė kažkoks robotas (nebūtinai forumo robotas - tokių prierašų čia neteko matyti).
                                          Grįžtame į temą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X