Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Suprantų ironiją, bet kaip ir esu rašęs Vilniaus savivaldybės pozicija turėtų būti tokia, jog rekonstrukciją turėtų atlikti LAKD. Kelias jungia dvi savivaldybes ir juo juda ženklus tarpsavivaldybinis srautas (nesvarbu kuria kryptimi ir kur gyvenančiųjų).Parašė Sula Rodyti pranešimą
Turi ne vieną, o visas dvi! Virš 90% Lietuvos dvirtakių ir šaligatvių iš viso nėra. Tai ten visur, ko gero, vairuotojų rojus.Šaudyti juos reikia.
Vilniaus rajono savivaldybės ribose LAKD vykdė projektą ir pasitelkė ES fondų lėšas, nelabai suprantu kuo situacija kita Vilniaus miesto savivaldybėje jeigu kelias tas pats, didžioji dalis srauto taip pat.
- 2 patinka
Comment
-
Luditai yra patys Lietuvos vairuotojai nuolat viršijantys greitį ir vairuojamtys išgėręParašė Sula Rodyti pranešimą
Tai aš irgi puikiai suprantu
Tik jau nervina tas šiuolaikinių "luditų" požiūris.
Niekas nesako, kad nereikia platinti Nemenčinės plento, bet tiesiog juokinga, kai dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
- 1 patinka
Comment
-
Kad to net nebuvo minėta.Parašė Blaze Rodyti pranešimądviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.
- 1 patinka
Comment
-
Reportažas "Panoramoje" apie vieną svarbiausių Vilniaus gatvių, kurio rekonstukkcija mirtinai įstrigusi, nes ši absoliučiai neveikli savivaidybė ne nesirengia to kelio rekonstruoti. Nors kelias priklausio Vilniaus m. savivaldybei, ji kažkodėl mano, kad kažkas kitas turi finansuoti miesto balanse esančio turto rekonstrukciją.
LRT "Panorama" 2021.11.07
Vilniui priklausančios Nemenčinės plento dalies rekonstukcija stringa
Video apie nemenčinės plento rekonstrukciją - nuo 00:15:00 minNemenčinės plentas, jungiantis Vilniaus miestą su rajonu, pasak į „LRT GIRDI“ besikreipusių gyventojų – juoda skylė, kuria važiuojantys rizikuoja savo gyvybe. Anot jų, plentui būtina rekonstrukcija.
http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2...meciu-bedarbiu

Visiškai nesvarbu , kad ten per parą pravažiuoja 24.000 automobilių

Visiškai nesvarbu kad per pastaruosius kelerius metus žuvo 5 ir sužeisti 46 žmonės.

Visiškai nesvarbu, kad ten yra prasta danga, ir miškingi ruožai yra neapšviesti

Anot Vilniaus m. "vyriausiojo inžinieriaus" A.Nikitino:
"Blogiausia šio kelio dalis turbūt yra dviračių takas"


Dviračių takas rekonstruojamas

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000184813/panorama
Įrašas - nuo 00:15:00 min
Comment
-
Čia matyčiau gana paprastą sprendimą. Pagrindinės gatvės Vilniuje su užmiesčio kelio požymiais turi priklausyti LAKD. Tai yra, Nemenčinės pl., Galvės g., Minsko pl. atkarpa, Vilniaus greito eismo gatvės.
Tik pridursiu, kad aš net panaikinčiau greito eismo gatvės statusą, geriau jau tegul pritaiko užmiesčio kelio I arba Ia kategoriją ir tvarko bei ženklina pagal tą standartą.
Netgi kažkaip man nesiriša kodėl tokius kelius turėtų prižiūrėti savivaldybė. Tegul skiria jėgas vidinėms miestų gatvėms ir nebent tokiais neužstatytų teritorijų keliais, kurie šiaip nepriklausytų LAKD bet kokioje savivaldybėje.
---
Nemenčinės pl. savivaldybė galėtų valdyti užstatytą teritoriją tarp Antakalnio žiedo ir kažkur ties Maxima (tarp Svajonių g. ir Nugalėtojų g.). Toliau jau LAKD.Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.07, 22:15.
- 2 patinka
Comment
-
Mažiau reikėtų švaistyti pinigų beprasmiškiems gatvių siaurinimams, tuomet užtektų pinigų ir Galvės gatvei, ir Nemenčinės plentui.Parašė PoDV Rodyti pranešimąČia matyčiau gana paprastą sprendimą. Pagrindinės gatvės Vilniuje su užmiesčio kelio požymiais turi priklausyti LAKD. Tai yra, Nemenčinės pl., Galvės g., Minsko pl. atkarpa, Vilniaus greito eismo gatvės. (...)
---
Nemenčinės pl. savivaldybė galėtų valdyti užstatytą teritoriją tarp Antakalnio žiedo ir kažkur ties Maxima (tarp Svajonių g. ir Nugalėtojų g.). Toliau jau LAKD.
Trakų Vokės, Tarandės, Nemenčinės plento ar Laurų kvartalo gyventojų mokečių Vilniaus m. savivaldybė turbūt nenori atiduoti Vilniaus rajonui ar Kelių direkcijai.
- 3 patinka
Comment
-
Nesupratau kodėl yra toks didelis noras kišti pinigus į Nemenčinės plentą. 5 žuvę ten yra tik vienoje vietoje vienos avarijos metu, o visa kita gatvės dalis net JD neturi. Eismo laidumo problemų plente nėra. Problemos kyla tik ties pora sankryžų, kai reikia įsukti iš šalutinių kelių.
- 5 patinka
Comment
-
Esme tame kad visi tie siaurinimai ir perdarinejimai yra gana pigus. O dabar kitas klausimas kodel vilnius turi moket uz gatves is kuriu vaziuoja zmones gyvenantys rajone i Vilniu ir net nemoka gmp? Pritarciau kad sitos /automagistrales/ pereitu valstybes zinion. Kazkokia turi but sukurta metodika. Arba vilniuj padidinti GMP procenta pasiliekanti biudzete.Parašė Romas Rodyti pranešimąMažiau reikėtų švaistyti pinigų beprasmiškiems gatvių siaurinimams, tuomet užtektų pinigų ir Galvės gatvei, ir Nemenčinės plentui.
Trakų Vokės, Tarandės, Nemenčinės plento ar Laurų kvartalo gyventojų mokečių Vilniaus m. savivaldybė turbūt nenori atiduoti Vilniaus rajonui ar Kelių direkcijai."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 4 patinka
Comment
-
Tiesą sakant, nebloga mintis. Tereikėtų tik pabaigti dviračių taką. Jis patenkins 90% susisiekimo poreikių.Parašė KEdas Rodyti pranešimąNesupratau kodėl yra toks didelis noras kišti pinigus į Nemenčinės plentą.
O tos tetos kalbančios per TV tegul važinėja aplink per Nemenčinę, jei kuo nors nepatenkintos
- 2 patinka
Comment
-
Taip, milijonus užkasinėti reikia pagal kalbančių tetų pasisakymus.
Jos nenuvažiuoja į darbą, stringa VT ar kodėl ten reikia kažką keisti?
Nemanote, kad tuos platinimui reikalingus 22 milijonus labiau verta sukišti į darželių bei mokyklų Antaviliuose ar kiek arčiau Vilniaus statybą?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąTaip, milijonus užkasinėti reikia pagal kalbančių tetų pasisakymus.
Jos nenuvažiuoja į darbą, stringa VT ar kodėl ten reikia kažką keisti?
Nemanote, kad tuos platinimui reikalingus 22 milijonus labiau verta sukišti į darželių bei mokyklų Antaviliuose ar kiek arčiau Vilniaus statybą?
Ten neseniai įvyko avarija, labai taikliai atsipindinti dabartinės Vilniaus valdžios požiūrį į kelių visišką infrastruktūros neplėtojimą (išskyrus siaurinimus ir dvirtakius).
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąVilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594Vis dėlto avaringumo mažinimui nepadės darželių ar mokyklų stayba Antaviliuose (jei ką tai ten yra senelių namai), nei dvirtakio pagrindo rekonstrukcija, kad atlaikytų juo važiuojančias mašinas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?

Norint išvengti tokių absurdiškų važinėjimų per dvirtakius teks rekonstruoti Nemenčinės plentą.
- 2 patinka
Comment
-
Avaringumas nustatomas ne iš pokvailių žurnalistų teiginių, o iš statistikos. Romai, ar bent žinote kur jos ieškoti ir kiek KARTŲ Nemenčinės plentas yra saugesnis ir rečiau užsikemšantis už kokią Antakalnio gatvę?
Pasigrožėkite, jei nematėte.Transporto temoje rasite informaciją apie rinkliavos zonas, kiss and ride stoteles, vaizdo stebėsenos vietas, viešąjį transportą, dviračių trasas, eismo įvykius, juodąsias dėmes
- 2 patinka
Comment
-
Ne argumentas, kad kažkur kitur mieste yra daugiau avarijų, tai nereikia tvarkyti Nemenčinės plento. nemenčinės pelnte daug avarijų kyla, nes nėra galimybės aplenkti.Parašė KEdas Rodyti pranešimąAvaringumas nustatomas ne iš pokvailių žurnalistų teiginių, o iš statistikos. Romai, ar bent žinote kur jos ieškoti ir kiek KARTŲ Nemenčinės plentas yra saugesnis ir rečiau užsikemšantis už kokią Antakalnio gatvę?
Nemenčinės plentas ne tik avaringas, bet ir nepatogus.
Čia yra išvažiavimas iš miesto, kur miške beveik visus turėtų būti bent 90 - 110 km/ val. greitis ir galimybė saugiai palenkti.
Apie Karačiūnų sankryžas sekmadienais čia jau buvo kalbėta.
Tiesą sakant, vis dažniau tenka apvažiuoti 102 kelią Nemenčinė - Vilnius, nes kelias per Ažulaukę KK108 - A14 jau tampa geresnė alternatyva, ypač po Valakampių tilto susiaurinimo.
Parkavimo rinkliavų zonos ir "Kiss & Ride" mažai ką turi bendro su šia tema.Parašė KEdas Rodyti pranešimąTransporto temoje rasite informaciją apie rinkliavos zonas, kiss and ride stoteles, vaizdo stebėsenos vietas, viešąjį transportą, dviračių trasas, eismo įvykius, juodąsias dėmes
- 1 patinka
Comment
-
Avaringumas YRA esminis argumentas kaip civilizuotos šalys parenka rekonstrukcijų prioritetus. LAKD irgi turi tam metodiką, tik kad dažnai politikų įgeidžiai ją „koreguoja“ ir remontuojami ne patys kritiškiausi keliai.
Tas prierašas apie K&R aikšteles buvo ne mano, o automatiškai sugeneruotas pagal nuorodą forumo softo
- 2 patinka
Comment
-
Na bet be grynai statistikos, reikėtų turėti ir supratimą apie patogumą ir psichologinį saugumo pojūtį, ko neatspindės ko gero jokia statistika. Pvz. asmeniškai posūkis iš Balžio gatvės į miestą yra viena iš labiausiai nesaugumo jausmą sukeliančių vietų Vilniuje, ypač tai pastebima, kai vasaros metu ten susidaro kamštis. Net nėra taip būtina platinti to kelio, kaip perdaryti kai kurias sankryžas - kažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.
- 1 patinka
Comment
-
Išsiaiškinome, kad tą nukrypimą parašė kažkoks robotas (nebūtinai forumo robotas - tokių prierašų čia neteko matyti).Parašė KEdas Rodyti pranešimąTas prierašas apie K&R aikšteles buvo ne mano, o automatiškai sugeneruotas pagal nuorodą forumo softo
Grįžtame į temą.
Comment
-
Pažiūrėkite į žemėlapio JD ir pamatysite, kad Vilniuje tikrai yra ką labiau verta tobulinti. O subjektyvus nesaugumo jausmas dažnai yra geriau, nei perdėtas netikro saugumo jausmas. Tai yra vienas iš fundamentalių eismo saugumo principų. Kaip tik juo vadovaudamiesi gatves ir siaurina.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąkažkodėl žiedą Naugarduko gatvėje padarė, bet čia - vis nesusipranta.
Comment
Comment