Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Niekur nesitraukti, greitajai taip pat galioja KET.
    Kažkaip anksčiau atrodė kad normaliai rašai, bet pastaruoju metu atrodo kad tik trolini apie tai kad žmonėms trūksta sveiko proto jeigu jie antrą valandą nakties ne per perėją ar žaliąkerta 2 juostų gatvę kuria per naktį pravažiuoja penkios mašinos.

    Gal ir galioja KET greitajai, bet 9iš10 vairuotojų nenori kad dėl jų neveiksnumo kažkas numirtų. Spėčiau kad pusė palaužytų savo mašinas lipdami ant mažų bortų kad tik praleistų greitąją. Bent jau Kaune tikrai žinau vietų kur taip vyko/vyksta - atlekia greitoji, ir visi šoka ant žalios juostos borto kad praleist. Bortas nėra jokia kelio vertybė kurią reikėtų saugoti/gerbti/mylėti ar kažkaip kitaip ja rūpintis ar sukti dėl jos galvą.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Kas tikrai paskatintų darnų judėjimą, tai didesni įkainai gyventojams. 10 eur/mėn už parkavimą teritorijoje Nr 36 dviems automobiliams. Tai piguva.
      Turėtų būti centro gyventojai skatinami atsisakyti antros mašinos, o vėliau ir pirmos.

      Tris kartus metuose prie jūros galima nuvykti traukiniu ar citybee. Iš ikea spintą kartą metuose galima parsivežti citybee.
      Teritorija Nr. 36:

      https://judu.lt/vairuotojams/parkavi...-ir-lengvatos/
      Šiaip nerealu pagalvojus kiek vietų Vilniaus centre atsigautų panaikinus tam tikras automobilių statymo vietas, kurios tas vietas laidoja. Labiausiai į akis kliūva aikštelė priešais krašto apsaugos ministeriją, kur gautųsi geras skverelis ir aikštelė prie seimo.

      Bet galima rasti ir toliau nuo centro tokių vietų kur nelogiški parkingo laukai, kaip pvz prie Hyper Rimi Savanorių pr ir Šiaurės miestelyje.

      Comment


        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

        Kažkaip anksčiau atrodė kad normaliai rašai, bet pastaruoju metu atrodo kad tik trolini apie tai kad žmonėms trūksta sveiko proto jeigu jie antrą valandą nakties ne per perėją ar žaliąkerta 2 juostų gatvę kuria per naktį pravažiuoja penkios mašinos.

        Gal ir galioja KET greitajai, bet 9iš10 vairuotojų nenori kad dėl jų neveiksnumo kažkas numirtų. Spėčiau kad pusė palaužytų savo mašinas lipdami ant mažų bortų kad tik praleistų greitąją. Bent jau Kaune tikrai žinau vietų kur taip vyko/vyksta - atlekia greitoji, ir visi šoka ant žalios juostos borto kad praleist. Bortas nėra jokia kelio vertybė kurią reikėtų saugoti/gerbti/mylėti ar kažkaip kitaip ja rūpintis ar sukti dėl jos galvą.
        Moskvicku toks darbas, trolinti. Reikia suprasti

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Niekur nesitraukti, greitajai taip pat galioja KET.
          O tai niekad nesi girdėjęs apie tokį KET punktą, kad greitasias su mirgalkėmis reikia praleisti ?

          Comment


            Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

            Kažkaip anksčiau atrodė kad normaliai rašai, bet pastaruoju metu atrodo kad tik trolini apie tai kad žmonėms trūksta sveiko proto jeigu jie antrą valandą nakties ne per perėją ar žaliąkerta 2 juostų gatvę kuria per naktį pravažiuoja penkios mašinos.

            Gal ir galioja KET greitajai, bet 9iš10 vairuotojų nenori kad dėl jų neveiksnumo kažkas numirtų. Spėčiau kad pusė palaužytų savo mašinas lipdami ant mažų bortų kad tik praleistų greitąją. Bent jau Kaune tikrai žinau vietų kur taip vyko/vyksta - atlekia greitoji, ir visi šoka ant žalios juostos borto kad praleist. Bortas nėra jokia kelio vertybė kurią reikėtų saugoti/gerbti/mylėti ar kažkaip kitaip ja rūpintis ar sukti dėl jos galvą.
            Jeigu jie gatvę 2 naties vaikščiotų tai gal nieko ne nebūtų, bet dažniausia tai vaikšto tada kai eismas didžiausias ir apsimeta kad niekam netrukdo. O šiaip tai čia yra principo reikalas - taisyklės galioja visiems, be išimčių. Jeigu 2 nakties tikiesi kad automobilis nevažiuos per raudona tai tada tikiesi kad ir pėstysis neis.

            Borteliai yra būtent tam kad nebūtų ten važiuojama. Jeigu ten vistiek važiuojama - vadinasi per žemi borteliai.

            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

            O tai niekad nesi girdėjęs apie tokį KET punktą, kad greitasias su mirgalkėmis reikia praleisti ?
            Mirgalkių neužtenka: https://ketkursai.lt/courses/178529/lectures/2955853

            Bet apie jokį signalą, nei švieso nei garso išvis nebuvo kalbama.

            Bet šiuo atveju tiesiog fiziškai neįmanoma praleisti.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Bet šiuo atveju tiesiog fiziškai neįmanoma praleisti.
              Reiškia dėl grožio aukojam gyvybes... Modernus miestas gali išgauti grožį ir neįrėmindamas bortais gyvybių. Ai pala, modernus ir Vilnius vienam sakiny nevartojama

              Comment


                Olandijoje tokiose vienos juostos pločio gatvėse (nors apskritai tai visose jeigu piko metas ir kamščiai per visas juostas) greitosios važiuoja per dviračių ir pėsčiųjų takus, o ne laukia kol automobiliai prasistumdys, kas dėl siaurų juostų nelabai ir įmanoma.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Olandijoje tokiose vienos juostos pločio gatvėse (nors apskritai tai visose jeigu piko metas ir kamščiai per visas juostas) greitosios važiuoja per dviračių ir pėsčiųjų takus, o ne laukia kol automobiliai prasistumdys, kas dėl siaurų juostų nelabai ir įmanoma.
                  Vilniuje kelis kartus teko matyti kaip greioji braunasi tarp automobilių nors priešpriešinio eismo juostos yra tuščios.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Reiškia dėl grožio aukojam gyvybes... Modernus miestas gali išgauti grožį ir neįrėmindamas bortais gyvybių. Ai pala, modernus ir Vilnius vienam sakiny nevartojama
                    Bet niekas jokių gyvybių neaukoja. Jei nori lėkti su švyturėliais daryk tai ne kiemo lygio gatvėse.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Bet niekas jokių gyvybių neaukoja. Jei nori lėkti su švyturėliais daryk tai ne kiemo lygio gatvėse.
                      Su tokia logika tuoj bus siūlymai pasiieškot artimiausios laisvos parkavimo vietos ir pasivaikščiot iki laiptinės. Sekantis klausimas - kas mokės už parkavimą. Padengs ligonių kasos ar ekipažas susimes? Juk galėjo ir nemokamos vietos paieškot bei pataupyt mūsų visų pinigus.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Su tokia logika tuoj bus siūlymai pasiieškot artimiausios laisvos parkavimo vietos ir pasivaikščiot iki laiptinės. Sekantis klausimas - kas mokės už parkavimą. Padengs ligonių kasos ar ekipažas susimes? Juk galėjo ir nemokamos vietos paieškot bei pataupyt mūsų visų pinigus.
                        Na jei policija be problemos susimoka už stovėjima mokamoje zonoje tai ir greitoji lygiai taip pat susimoka (jau dabar).

                        Beje iki laiptinės pėsčiomis eiti dažniausiai tenka dėl nevietoje stovinčių, ką toks gatvės stilius panaikina.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Na jei policija be problemos susimoka už stovėjima mokamoje zonoje tai ir greitoji lygiai taip pat susimoka (jau dabar).

                          Beje iki laiptinės pėsčiomis eiti dažniausiai tenka dėl nevietoje stovinčių, ką toks gatvės stilius panaikina.
                          čia jų argumentai, iš serijos jei padarys žiedini eismą senamiesti, Vokiečių turistai nebevažios į Lietuvą.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Na jei policija be problemos susimoka už stovėjima mokamoje zonoje tai ir greitoji lygiai taip pat susimoka (jau dabar).

                            Beje iki laiptinės pėsčiomis eiti dažniausiai tenka dėl nevietoje stovinčių, ką toks gatvės stilius panaikina.
                            Ar tikrai policija susimoka?

                            Prieš kelis metus VMSA teisės aktų bazėje buvo netgi neviešų policijos automobilių sąrašas su tikslu nemokėti už parkingą.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                              Ar tikrai policija susimoka?

                              Prieš kelis metus VMSA teisės aktų bazėje buvo netgi neviešų policijos automobilių sąrašas su tikslu nemokėti už parkingą.
                              Taip, tikrai. Mačiau kaip išlipa iš tarnybinio automobilio ir eina prie aparato mokėti net. Aišku tikrintojai irgi turėtu būti drąsus tikrinti policijos auto apmokėjimą

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Laikai pasikeitė - kelionių automobiliu poreikis padidėjo. O kadangi VT yra naikinamas ir savivladybė kaip alternatyvą siūlo pencininkams važinėti dviračiais, tai automobilių srautai išaugs nepriklausomai bus ta gatvė ar ne.
                                Nelabai suprantu, kai valdžia numato įgyvendinti savo nustatytą tikslą - 40% sumažinti kelionių automobiliu iki 2030 m.
                                Paskutinis taisė Sula; 2021.09.20, 10:08.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Laikai pasikeitė - kelionių automobiliu poreikis padidėjo. O kadangi VT yra naikinamas ir savivladybė kaip alternatyvą siūlo pencininkams važinėti dviračiais
                                  Iš kur čia tokia nesąmonė ištraukta? Diskusijos tęsinys perkeltas https://www.miestai.net/forumas/foru...s-transportas/
                                  Paskutinis taisė digital; 2021.09.20, 11:25.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Nelabai suprantu, kai valdžia numtato įgyvendinti savo nustatytą tikslą - 40% sumažinti kelionių automobiliu iki 2030 m.
                                    Koks tas posakis buvo, šunys loja o karavanas važiuoja toliau? Registruotų automobilių skaičius didėja visais metais nuo to tikslo iškėlimo.

                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Iš kur čia tokia nesąmonė ištraukta?
                                    Kuri būtent vieta nesąmonė? Automobilių registruotau daugiau ir jaus naudojama daugiau - faktas.
                                    Paskutinis taisė digital; 2021.09.20, 11:29. Priežastis: Diskusija apie VT perkelta į https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastrukt%C5%ABra-ir-pramon%C4%97/miest%C5%B3-vie%C5%A1asis-transportas/13521-vln-vilniaus-vie%C5%A1asis-tran

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                      Žiūrint į augančias infrastruktūros darbų kainas manau jog artimiausiu metu galima pamiršti daugelį naujų gatvių net ir prie sekančio mero, nes nebus pakankamai pinigų joms. Centrinė valdžia irgi matyt neduos nes pati planuoja nemažai kitų projektų, įskaitant ir Vilniuje.

                                      Tai tikėkimės kad bent sekantis meras nebus pažadukas ir nesukels visiems lūkesčių, nes reikės rinktis tarp naujų troleibusų ar elektrobusų/ tautos namų/ naujų oro uosto terminalų/stadiono /naujų autobusų - traukinių stočių / Šiaurinės g. / ML g. / Galvės g. / Gariūnų viadukų / Pietinio aplinkkelio ir kt.

                                      Manau jog per sekančio mero pirmą kadenciją realu jog Vilniuje pamatysime max tris ir įtariu jog tarp jų naujų gatvių nebus
                                      Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.

                                      Comment


                                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                        Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
                                        Čia mano didžiausia baimė irgi. Iš pažįstamų rato niekas nepritaria kelių siaurinimui, visi gavloja, kad kamščių ir parkavimo problemą galima išspręsti tik parkovkėm ir platinamais keliais.

                                        Comment


                                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                          Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
                                          Tai viešojo transporto atnaujinimas ir dabar užmirštas. Aišku, su autobusais jau viskas kaip ir gerai, tad jokia tragedija per artimiausius kelerius metus neištiks, tačiau su troleibusais situacija anaiptol nėra aiški. Lyg ir yra viešai deklaruota pozicija, kad bus perkama 200 autonominių troleibusų, tačiau jokių realių veiksmų nesiimama. Tas pats ir su A juostomis - sąrašai yra, projektai yra ir viskas, nieko realaus ar apčiuopamo. Toks jausmas kad Šimašiaus administracija užtraukė rankinį stabdį, tad jei artimiausius rinkimus laimės koks nors automobilistas - na, tai VT liks su užtrauktu rankiniu stabdžiu ir tiek (t.y. situacija negerės, bet ir neblogės dar labiau)

                                          Juokas juokais, bet VT plėtra labiausiai susirūpintų Zuokas, nes jam žutbūt reiktų nutiesti tramvajų. Šimašiaus administracija tokių ambicingų planų vengia, o mažiau ambicingus vykdyti jau nustojo.

                                          O kas liečia nepabaigtus gatvių projektus - nelabai suprantu, prie ko čia priemiesčio kotedžo gyventojai. Ozo, Šiaurinė gatvės būtų pastatytos/užbaigtos tankiai apgyvendintuose miegamuosiuose rajonuose, tad jų naudą pajustų vos ne pusė Vilniaus miesto. Kuris gi čia stambus projektas numatytas “priemiesčio kotedžo gyventojų” rajone ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X