Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    o jie nestovi kamsciuose?
    Stovi, bet tuomet kamštis būtų 2-3 metrais trumpesnis. Jau progresas
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Šiaip vienintelis autobusas, kurį Vilniuje pakenčiu ir naudojuosi yra 3G, nes nuo miesto pakraščio iki Konstitucijos prospekto važiuoja ištisa A juosta ir atveža greitai. Kažkuo primena BRT. Visi kiti aktualūs maršrutai pralaimi prieš automobilį šviesmečiais, nes geriau kamštyje patogiai sėdėti automobilyje negu stovėti pergrūstame autobuse. Kol taip bus, galima bet kiek svaigti apie darnų judrumą, bet žmonės į autobusus nepersės.
      O dviračiai gerai, bet jie aktualūs tik kokiems 6 centriniams miesto rajonams.

      Comment


        O jeigu visus didelius automobilius (VW Golf ir didesni) pakeisti į normalius - kamščiai dar sutrumpėtų.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Netrukus išaiškės, kokiai funkcijai iš tikrųjų skirta nauja Kernavės gatvės atkarpa - susisiekimui pagerinti ar tik dėl grožio.
          Kernavės gatvės atkarpa yra kernavės gyventojų aptarnavimui, o ne miesto susisiekimui. Kadangi ji neturėtu būti tranzitinė tai ir bendro miesto susisiekimo niekaip įtakoti neturėtu.

          Parašė Premier Rodyti pranešimą

          reiškia reikia uždrausti vaikams eiti į visai kitame rajone, nei gyvenamas, esančias mokyklas,darželius. būtent dėl vaikų vežiojimo kyla didžiausi kamščiai
          O ką daryti jegu pvz tavo rajone yra lygiai 0 mokyklų?

          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Vat kažkaip vizualiai užkliuvo ta piramidė – dėčiau viešąjį transportą kartu su Taxi, juk esmė ta pati. Piramidė kažkodėl neišskiria greitųjų talpesnių autobusų ir „oro uosto–Gedimino pr.” kelių vietų autobusioko, etc.
          Manau skirtumas yra pervežamų žmonių kiekyje. pvz vienam žmogui autobuse teks tikrai mažiau išmetamos taršos ar užimamos kelio vietos nei taksi.

          Matau pats gali smulkiau paskirstyti VT dalį pagal autobusų dydį jei yra poreikis.
          Dar ir paspirtukus gali idėti tarp dviračio ir autobuso.

          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Kas nutiks jei šioje gatvėje "užges-susidurs-suges"?
          Senamiestis pasižymi žemais/neaštriais bortais ir visi lipa ant jų prireikus.
          Už laipiojimus ant bortų reikėtu teises į stalčių dėti.

          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Aš būčiau už guminiais kalniukais atskirtą centrinę dalį (kaip žieduose) arba už kitą dangą - akmenis ar trinkeles.
          O kam ten kita danga jeigu ten vis tiek niekada, jokiu atveju, neturi važiuoti automobilis?

          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Siaurų gatvių nori kas gyvena, "nuo Vingio kino teatro iki Moksleivių rūmų". Plačių - kas gyvena už Pašilaičių troleibusų žiedo (abiejų) arba už "Circle K oro uostas". Nes 10 min pagramdęs plikšalą nuo langų, pilietis jokiam park and ride nebepersės į VT. Jis sutiks su tuo, kad ne algą pakels 100 eur, o apmokės parkingą 70 eur.
          O jeigu aš gyvenu už pašilaičių troleibuso žiedo ir noriu siaurų gatvių? Vokietijoje kažkaip be problemos persėdinėja į VT, bet matyt lietuviai yra kažkokie ypač myžniai ir to nesugeba.





          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            O kam ten kita danga jeigu ten vis tiek niekada, jokiu atveju, neturi važiuoti automobilis?

            O jeigu aš gyvenu už pašilaičių troleibuso žiedo ir noriu siaurų gatvių? Vokietijoje kažkaip be problemos persėdinėja į VT, bet matyt lietuviai yra kažkokie ypač myžniai ir to nesugeba.
            Tam, kad ekstra atveju, jei kažkam baigėsi benzinas ir jis sustojo, nebūtų gatvė nepravažiuojama.
            Tuo pačiu, kitokia danga arba kitaip sakant dangų skirtumas, sukurtu vizualų efektą. Bet išliktų galimybė judėti.

            Berlynas, tiesiog random gatvė
            https://goo.gl/maps/XfMAjyxJWJFmQt4g8

            Random dviguba gatvelė
            https://goo.gl/maps/Bi5Xyg3wQFMBF8Rv5

            Lyginimas Vilniaus ir kokio nors Vokietijos kalnų miestelio iš atviruko negalimas.

            Lietuvoje persėdimas į VT nelabai vyksta pirmiausiai dėl COVID. Manau taip pat Vokietijoje VT važiavimas nukrito COVID metu. Tiek vokietis, tiek Lietuvos gyventojas saugiau jaučiasi asmeninėje mašinoje. Va ir turim paradoksą - kamščiai panašūs kaip 2019 m. rugsėjį, o VT tuštokas (ne piko metu). Covid atrodė laikina, "iki skiepų". Deja, rizikos grupės gauna po trečiąją dozę, o vilties, kad greitu metu bus sugrįžta į 2019 m. rudenį pagal laisvumą nelabai yra.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Tokia ir turėtų būti Kernavės g. Tik ne su parkavimui, o VT skirta pirma juosta. Ir problemos neliktų.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą

                o jie nestovi kamsciuose?
                Tokiose gatvėse kaip ši, t.y. neturinčiose A juostų, stovi taip pat.
                Flickr

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Kernavės gatvės atkarpa yra kernavės gyventojų aptarnavimui, o ne miesto susisiekimui. Kadangi ji neturėtu būti tranzitinė tai ir bendro miesto susisiekimo niekaip įtakoti neturėtu.




                  Non Just Bikes ne per seniausiai kalbėjo gatvių tema su Nyderlandais kaip geros praktikos pavyzdžiu.



                  Kernevės gatvė yra gatvė pagal Njb. Kitaip tariant, destinacija, kur eismas yra lėtas, žmonių yra daug ir maišosi skirtingos transporto rūšys. Esu tikras, kad miesto vyr. inžinierius šitą kanalą prenumeruoja su varpeliu ir nepraleidžia nė vieno epizodo. Reiktų ir čia kai kuriems rašantiems šitą kanalą pažiūrėti, kad netektų kaskart apsijuokinėti rašant nesąmones kaip "gatvė nejauki, nes per siaura"

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Non Just Bikes ne per seniausiai kalbėjo gatvių tema su Nyderlandais kaip geros praktikos pavyzdžiu.



                    Kernevės gatvė yra gatvė pagal Njb. Kitaip tariant, destinacija, kur eismas yra lėtas, žmonių yra daug ir maišosi skirtingos transporto rūšys. Esu tikras, kad miesto vyr. inžinierius šitą kanalą prenumeruoja su varpeliu ir nepraleidžia nė vieno epizodo. Reiktų ir čia kai kuriems rašantiems šitą kanalą pažiūrėti, kad netektų kaskart apsijuokinėti rašant nesąmones kaip "gatvė nejauki, nes per siaura"
                    Aš tai nesuprantu kada šeimų maršas imsis mitinguoti dėl tų problemų, kurios aktualiausios tradicinėms šeimoms, t.y. gatvių siaurinimo, automobilių greičių mažinimo, šaligatvių ir viešojo transporto plėtros?

                    Tas kanalas not just bikes puikiai parodo kokį gyvenimą gali gyventi vaikai Olandijoje su dideliu savarankiškumo lygiu ir nors pas mus ne taip blogai kaip USA, bet tobulėti yra labai daug kur.

                    Comment


                      Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
                      Tas kanalas not just bikes puikiai parodo kokį gyvenimą gali gyventi vaikai Olandijoje su dideliu savarankiškumo lygiu ir nors pas mus ne taip blogai kaip USA, bet tobulėti yra labai daug kur.
                      O tai USA vaikai nesavarankiški? Greit dabar nerasiu, bet berods JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal paauglių įdarbinimą ir pagal tai, kada išsikrausto gyventi be tėvų.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        O tai USA vaikai nesavarankiški? Greit dabar nerasiu, bet berods JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal paauglių įdarbinimą ir pagal tai, kada išsikrausto gyventi be tėvų.
                        Siūlau video:


                        Po video dar yra daug references and sources.
                        Paskutinis taisė digital; 2021.09.13, 15:27. Priežastis: pataisyti youtube tagai

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Tam, kad ekstra atveju, jei kažkam baigėsi benzinas ir jis sustojo, nebūtų gatvė nepravažiuojama.
                          Tuo pačiu, kitokia danga arba kitaip sakant dangų skirtumas, sukurtu vizualų efektą. Bet išliktų galimybė judėti.

                          Berlynas, tiesiog random gatvė
                          https://goo.gl/maps/XfMAjyxJWJFmQt4g8

                          Random dviguba gatvelė
                          https://goo.gl/maps/Bi5Xyg3wQFMBF8Rv5

                          Lyginimas Vilniaus ir kokio nors Vokietijos kalnų miestelio iš atviruko negalimas.

                          Lietuvoje persėdimas į VT nelabai vyksta pirmiausiai dėl COVID. Manau taip pat Vokietijoje VT važiavimas nukrito COVID metu. Tiek vokietis, tiek Lietuvos gyventojas saugiau jaučiasi asmeninėje mašinoje. Va ir turim paradoksą - kamščiai panašūs kaip 2019 m. rugsėjį, o VT tuštokas (ne piko metu). Covid atrodė laikina, "iki skiepų". Deja, rizikos grupės gauna po trečiąją dozę, o vilties, kad greitu metu bus sugrįžta į 2019 m. rudenį pagal laisvumą nelabai yra.
                          Baigėsi benzinas? Čia dabar daryti blogai gatvę nes kažkas kartą per 10 metų užmirš kuro įsipilti? Ta juosta ir daroma būtent tam kad per ją nebūtų judėjimo.

                          Pirmas berlyno pavizdys yra baisus, nes ten yra parkavimas statmenai ko miestuose išvis turėtu nelikti vien dėl saugumo. Ir ten gatvės plotis yra toks kad be problemos galima 4 juostas įrengti ir dar susiaurinti.

                          Antras pavizdys yra panašiau į tai ko nori, tokių gatvių jau turime centre, bet čia to nereikia.

                          Lietuvoje persėdimas į VT nelabai vyksta nes automobiliu yra 5 kartus greičiau ir lengviau kadangi visos sąlygos sudarinėjamos tik automobiliams. VT naudotojų srautai jau grįžta į prieškovidinius, tik va pačių transporto priemonųi jau mažiau važiuoja. Čia matyt toks skatinimas naudotis VT.

                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Non Just Bikes ne per seniausiai kalbėjo gatvių tema su Nyderlandais kaip geros praktikos pavyzdžiu.
                          Hmm vis planuoju pažiūrėti šitą video ir vis užmirštu, reikia įsimesti į watch later sarašą.

                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          O tai USA vaikai nesavarankiški? Greit dabar nerasiu, bet berods JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal paauglių įdarbinimą ir pagal tai, kada išsikrausto gyventi be tėvų.
                          Na pas mus kalboje vaikai gali reikšti tą patį, bet čia turbūt turima omenyje kids, o ne teenagers. T.y. <12 metų.

                          Comment


                            APKLAUSA: Ar pritartumėte, kad mieste greitis būtų ribojamas iki 30 km/h?
                            https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...eiihQ-sPFJRKUI
                            Tai tik pradžia Naujamiestyje – pagal ramaus eismo principus 2021 metais planuojama tvarkyti ir kitas šio rajono gatves, pavyzdžiui, Vytenio, Švitrigailos ir kitas. Šiuo metu architektūros ir urbanistikos ekspertai ruošia šių gatvių pritaikymo analizę, kurios metu atliks ir gyventojų apklausas, įtrauks visuomenę.
                            Galimybė balsuoti straipsnyje.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Baigėsi benzinas? Čia dabar daryti blogai gatvę nes kažkas kartą per 10 metų užmirš kuro įsipilti? Ta juosta ir daroma būtent tam kad per ją nebūtų judėjimo.
                              Palaukime galutinio rezultato, žiūrėsim kaip eisis šitiems "mašininiams bėgiams"

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                Palaukime galutinio rezultato, žiūrėsim kaip eisis šitiems "mašininiams bėgiams"
                                Kaip dažnai jums baigiasi benzinas gatvėje ir tenka sustoti?

                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                APKLAUSA: Ar pritartumėte, kad mieste greitis būtų ribojamas iki 30 km/h?
                                https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...eiihQ-sPFJRKUI


                                Galimybė balsuoti straipsnyje.
                                Deja kolkas laimi greičio didinimo balsai. Mano nuomone iki 30 reikėtu sulėtinti vidines rajono gatves, o arterines (galvok ukmergės gatvė ar laisvės prospektas) palikti 50.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Deja kolkas laimi greičio didinimo balsai. Mano nuomone iki 30 reikėtu sulėtinti vidines rajono gatves, o arterines (galvok ukmergės gatvė ar laisvės prospektas) palikti 50.
                                  Taip iki vakaraų Europos mentaliteo mums dar toli. Dar reikia balsavimo ar galima parkuotis ant šaligatvių. O ir kaip tą greitį sumažinsi, yra Vilniuje gatvių kur greitis 30, bet ten nebent koks vokietis pensininkas turistas pravažiuoja ant 30 kartą per metus, visi įprastais 60-70 važiuoja.

                                  Comment


                                    Parašė tungustapi Rodyti pranešimą

                                    Taip iki vakaraų Europos mentaliteo mums dar toli. Dar reikia balsavimo ar galima parkuotis ant šaligatvių. O ir kaip tą greitį sumažinsi, yra Vilniuje gatvių kur greitis 30, bet ten nebent koks vokietis pensininkas turistas pravažiuoja ant 30 kartą per metus, visi įprastais 60-70 važiuoja.
                                    Na mano patirtimi tai gatvėse su 50 važiuoja 60-70, o gatvėse su 30 važiuoja 50-60, tai "truputi" veikia
                                    O šiaip tai labai nervuojasi visi kai važiuoji 30, signalina ir bando aplenkti. Tik va kad pas mus net ženklų nesugeba sudėti. Pvz pašilaičių gatvėje iš vienos pusės atvažiuojant yra zona 30, iš kitos nėra.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Kaip dažnai jums baigiasi benzinas gatvėje ir tenka sustoti?

                                      Deja kolkas laimi greičio didinimo balsai. Mano nuomone iki 30 reikėtu sulėtinti vidines rajono gatves, o arterines (galvok ukmergės gatvė ar laisvės prospektas) palikti 50.
                                      Studijų laikais yra buvę. Dabar studentai turtingesni.
                                      Bet tikiu yra kitas sluoksnis - city bee naudotojai, kurie/kurios nemoka užsipilt Iš dalies galima suprasti, skiriasi bakų atidarymai ir pan. Bet jei nėra šalia užpiltos, gali pasičiupt ir su 25 km likučiu #galkaipnors ir kamštyje užsibaigt.

                                      Galima sugalvoti ir kitą situaciją, kuri jus įtikins. Iš lėto juda kamštis, iš galo prilekia greitoji. Kur trauktis?

                                      Su antru argumentu sutinku.
                                      Manau palaipsniui prie to prieis - 30 vidinėse gatvėse.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Studijų laikais yra buvę. Dabar studentai turtingesni.
                                        Bet tikiu yra kitas sluoksnis - city bee naudotojai, kurie/kurios nemoka užsipilt Iš dalies galima suprasti, skiriasi bakų atidarymai ir pan. Bet jei nėra šalia užpiltos, gali pasičiupt ir su 25 km likučiu #galkaipnors ir kamštyje užsibaigt.

                                        Galima sugalvoti ir kitą situaciją, kuri jus įtikins. Iš lėto juda kamštis, iš galo prilekia greitoji. Kur trauktis?

                                        Su antru argumentu sutinku.
                                        Manau palaipsniui prie to prieis - 30 vidinėse gatvėse.
                                        Niekur nesitraukti, greitajai taip pat galioja KET.

                                        Comment


                                          Kas tikrai paskatintų darnų judėjimą, tai didesni įkainai gyventojams. 10 eur/mėn už parkavimą teritorijoje Nr 36 dviems automobiliams. Tai piguva.
                                          Turėtų būti centro gyventojai skatinami atsisakyti antros mašinos, o vėliau ir pirmos.

                                          Tris kartus metuose prie jūros galima nuvykti traukiniu ar citybee. Iš ikea spintą kartą metuose galima parsivežti citybee.
                                          Teritorija Nr. 36:

                                          https://judu.lt/vairuotojams/parkavi...-ir-lengvatos/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X