Parašė Al1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
SSRS buvo transporto priemonės mokestis. Net už arklius ir dviračius iki 70-ųjų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.
Nuo 1981 m. mokestis paliktas tik motorinėms priemonėms, lengviesiems automobiliams sudarė:
25 kap. už AG sostinėse
15 kap. už AG kituose miestuose
10 kap. už AG kitose vietoviese,
motociklams ir motoroleriams mažesnis mokestis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau gal jau buvo čia įdėta, bet netyčia užmačiau: Eurostat Judumo savaitės proga paskelbė naujieną apie kelionių pasiskirstymą ES šalyse 2022 m. (pagal keleivio km). Lietuva tvirtai pirmauja kelionėmis automobiliu, o pagal keliones traukiniu - antra nuo galo po Graikijos (žinoma, neskaitant Maltos ir Kipro, kuriose apskritai nėra geležinkelių):
https://ec.europa.eu/eurostat/en/web...ddn-20240916-1
Visas dataset'as: https://ec.europa.eu/eurostat/databr...00d5c6?lang=en
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na taip. Buvo čia kiek anksčiau kitokia statistika - 94 proc. Lietuvoje tenka automobiliams. Čia žiūrint kaip skaičuojama. Įtariu, kad 96 proc. tai vidaus kelionės. Įskaičius tarptautinį susisiekimą, kuris paprastai dažniausiai (ir didžiausias kiekis) lėktuvais, kažkiek keltais ir kitu viešuoju transportu, automobiliams tenka kiek mažiau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip atidžiau pažiūrėjus įdomesnė statistika, ypač kroatų 40 proc. lėktuvu - tai reiškia, kad 4 iš 10 kartų, kai kroatas kažkur keliauja, jis sėda į lėktuvą? Kuo tuomet naudojasi maltiečiai - salos gyventojai? Nelenda laukan iš savo valstybės?
Visgi kur veikiausiai pataikyta - tai su Lietuvos meile automobiliams
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniečių svajonė. Vilnius svajoja apie gondolas Kučkuriškės-Pilis VilnelėjeParašė dronthego Rodyti pranešimąVilniaus svajonė ir pavyzdys kaip statyti tramvajų tinklą iš naujo: Tamperės tramvajus.
https://youtu.be/vFCy6UsUz7M?si=ojUa64vLTKm9-BV6
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Su gondolomis, šiaip, viskas būtų ok. Nišinis transportas nišinėms aplikacijoms. Vilniuje tokia aplikacija galima ir netgi tra nurodyta bendrąjame plane. Druskininkai turi, daug kitų miestų turi. Viskas čia tvarkoje.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Vilniečių svajonė. Vilnius svajoja apie gondolas Kučkuriškės-Pilis Vilnelėje
O jeigu kalbėti apie realias vilniečių svajones, tai turbūt dominuojanti statistinio vilniečio svajonė, susijusi su transportu, būtų gatvių platinimas ir daugiau parkofkių, kurios, žinoma, turėtų išspręsti transporto problemas visame mieste
							
						
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalnuotoje ir skurdzioje Gruzijoje gondolas turi net miesteliai uz Tbilisio, Chiaturoje, pvz, mieste, kuris dar neseniai primine postakopolipsine postpramonine distopija, nesenriai atidarytos 4 naujos gondolu linijos, niekas nebankrutavo, zmones naudojasi, miestuo suteikimas identitetas. Juk viska galima gerokai pigiau, pergrustas autobusiukas kas 20 minuciu oficialiai ir boltas realiai, kam cia kazko geriau prasytiParašė John Rodyti pranešimą
Su gondolomis, šiaip, viskas būtų ok. Nišinis transportas nišinėms aplikacijoms. Vilniuje tokia aplikacija galima ir netgi tra nurodyta bendrąjame plane. Druskininkai turi, daug kitų miestų turi. Viskas čia tvarkoje.
O jeigu kalbėti apie realias vilniečių svajones, tai turbūt dominuojanti statistinio vilniečio svajonė, susijusi su transportu, būtų gatvių platinimas ir daugiau parkofkių, kurios, žinoma, turėtų išspręsti transporto problemas visame mieste
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Raktinis žodis - kalnuotoje. Vilnius nėra kalnuotas miestas, kur ta gondola kels? Nuo stadiono į Konstitucijos pr? T. y. iš vietos, kur žmonės negyvena, į vietą, kur gyvena mažai žmonių? Niekas iš Šeškinės komiblokų neis per miesto greitkelius ir parkingus iki gondolos, kuri juos nukels... realiai į niekur.Parašė TIME Rodyti pranešimą
Kalnuotoje ir skurdzioje Gruzijoje gondolas turi net miesteliai uz Tbilisio, Chiaturoje, pvz, mieste, kuris dar neseniai primine postakopolipsine postpramonine distopija, nesenriai atidarytos 4 naujos gondolu linijos, niekas nebankrutavo, zmones naudojasi, miestuo suteikimas identitetas. Juk viska galima gerokai pigiau, pergrustas autobusiukas kas 20 minuciu oficialiai ir boltas realiai, kam cia kazko geriau prasyti
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija
tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.
							
						Paskutinis taisė Stadionas; 2024.10.03, 12:31.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Skaitytojas nepagalvoja, kad anksčiau kamščių nebuvo, nes įvairiuose Galgiuose ir Dvarčionyse (pastarieji išdidžiai NT skelbimuose vadinami Antakalniu) anksčiau tiesiog nebuvo tiek gyventojųParašė Stadionas Rodyti pranešimąPasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija
tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pats esu nuolat tame gale miesto ir pastoviai važiuoju Saulėtekio alėja. Jokių nuolatinių kamščių ten nėra. Kažkiek srautas piko metu padidėja, bet niekad ten neteko ilgai stovėti. Toje alėjoje iki šviesoforų atsiradimo buvo nuolatinės avarijos dėl partrenktų studentų, ypač ties transporto žiedu.
Pylimėlių gyventojamas aka parketinių visureigių asociacijai aišku, jog norėtųsi kaip senais laikais praskristi per Saulėtekį ant 80, bet oh well, laikai keičiasi.
- 10 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
laikai keičiasi, bet kai meras yra kaip tas "skaitytojas", kurio vienitelis tikslas būti perinktam (toks mini Nausėda), tai visko gali būti.Parašė neoplan Rodyti pranešimąPats esu nuolat tame gale miesto ir pastoviai važiuoju Saulėtekio alėja. Jokių nuolatinių kamščių ten nėra. Kažkiek srautas piko metu padidėja, bet niekad ten neteko ilgai stovėti. Toje alėjoje iki šviesoforų atsiradimo buvo nuolatinės avarijos dėl partrenktų studentų, ypač ties transporto žiedu.
Pylimėlių gyventojamas aka parketinių visureigių asociacijai aišku, jog norėtųsi kaip senais laikais praskristi per Saulėtekį ant 80, bet oh well, laikai keičiasi.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu nori būti perrinktas, tai neturėtų planuoti tramvajaus linijų į tą patį saulėtekį, kad būtų rinkėjams, ką parodyti??Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
laikai keičiasi, bet kai meras yra kaip tas "skaitytojas", kurio vienitelis tikslas būti perinktam (toks mini Nausėda), tai visko gali būti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija tokių plūgų dauguma, ką tu su tramvajumi nustebinsi, sakys tik kad trukdo pravažiuot.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu nori būti perrinktas, tai neturėtų planuoti tramvajaus linijų į tą patį saulėtekį, kad būtų rinkėjams, ką parodyti??
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet meras turėtų būti priekyje jų, o ne lakstyti iš paskos. Daug kur, kur tramvajaus pastatytas ir pasiteisinęs, iš pradžių buvo daug priešininkų, kaip bet kurioms naujovėms, bet tam ir reikalingi politiniai lyderiai.Parašė Stadionas Rodyti pranešimąhttps://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija tokių plūgų dauguma, ką tu su tramvajumi nustebinsi, sakys tik kad trukdo pravažiuot.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar svarbiausia, kad tas "tūlas vilnietis" turbūt ten gyvena porą metų ir įsivaizduoja, kad atskaitos taškas tėra paskutinė gatvės rekonstrukcija. A juostos ten atsirado berods 2008 m. ir niekada nekėlė jokių problemų. Tai kažkaip apgailėtina išstoti ir sakyti, kad čia problemos, nes po atnaujinimo yra A juostos, o vat anksčiau kamčių nebuvo, nors siurprise - tos juostos ten kaip ir buvo.Parašė Stadionas Rodyti pranešimąPasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija
tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.
Jei žiūrėti logiškai, tai Vilniui trūksta rytinio "aplinkkelio", kuris jungtų Nemenčinės pr. su S.Batoro g., aplenkiant Saulėtekį ir Antakalnį, kad toje pačioje Antakalnio g. būtų galima įrengti A juostas abiejomis kryptimis.Paskutinis taisė sleader; 2024.10.03, 13:55.
- 2 patinka
 
Comment
 
Comment