Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jau daug kartų minėta, kad geležinkeliai Vilniuje eina menkai urbanizuotomis vietovėmis. Plėtra šalia geležinkelių irgi menkai galima, nes, pirma, labai "sunkus" reljefas - kalvos, daubos. Miškai. Niekas jų užstatymui neleis kirsti, nes pakanka kitur ploto.
    Sutinku su Al1. Miestas nuėjo GV ir Ukmergės kryptimi. Geležinkelio nebeįrengsi.

    Priemiestiniai traukiniai, kad ir kaip pavadinti, gali egzistuoti. Su integruotu bilietu.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Yra, sakykime, objektai kur "nori būti" valstybinės svarbos dėl dėmesio (pinigų ir pan.). Bet kuriais laisvai gali užsiimti ir miesto savivaldybė.
      O yra tokių, kur miestas nei per kur nepatemptų. Nes reikia prieš tai pasirengti specialistus, reikia suderinamumo su užsieniu, reikia užsitikrinti labai aukštas nišines technologijas, reikia keisti teisinę bazę.
      Tai metro, dujų terminalas prie pastarųjų, o Gariūnai, stadionas, Vakarinis aplinkkelis tai tie pirmieji. Ta prasme stadionas yra toks nedidelis nykštukas prieš metro.

      O kodėl metro ne Klaipėdoje, o Vilniuje? Klaipėda pailgas miestas, užtektų vienos linijos ir ji būtų apkrauta maksimaliai. Klaipėdai labai reiktų kažko judinančio į priekį, jei nenorime, kad visa Lietuva suvažiuotų į Vilnių.
      Paskutinis taisė andyour; 2016.10.20, 22:20.

      Comment


        Todėl, kad gyventojų per mažai, plius dabartinis Klaipėdos VT tenkina poreikius.
        Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

        Comment


          /\

          Tai galime apie Vilnių tą patį pasakyti, kad dabartinis VT tenkina poreikius. Klaipėdoje gyventojų pakankamai metro. Buvo čia paminėtas pavyzdys, kaip panašaus dydžio mieste įrengė metro ir labai daug automobilistų pradėjo metro naudotis. Be to, Klaipėda yra pailgas miestas, kai Vilnius išskėstas. Klaipėdai tereikia vienos linijos, kad pasiteisintų, kai Vilniui bent kelių linijų. Galima būtų nesudeginant pinigų įgyti patirties įrengiant metro.
          Paskutinis taisė andyour; 2016.10.20, 22:41.

          Comment


            Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
            Klausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
            Kad tie geležinkeliai eina miškais ir pramoniniais rajonais per visokius pučkorius ir panerius, net iš N. Vilnios patogiau autobusu važiuot nei vaikščiot iki stoties. O į salininkų sodus irgi nėra didelio tikslo traukinius paleidinėt.
            Dabartinis S-Bahn galima sakyti yra maršrutas į Trakus ir į Kauną stojantis traukinys Vievyje ir Lentvaryje.
            Flickr

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą
              /\

              Tai galime apie Vilnių tą patį pasakyti, kad dabartinis VT tenkina poreikius. Klaipėdoje gyventojų pakankamai metro. Buvo čia paminėtas pavyzdys, kaip panašaus dydžio mieste įrengė metro ir labai daug automobilistų pradėjo metro naudotis. Be to, Klaipėda yra pailgas miestas, kai Vilnius išskėstas. Klaipėdai tereikia vienos linijos, kad pasiteisintų, kai Vilniui bent kelių linijų. Galima būtų nesudeginant pinigų įgyti patirties įrengiant metro.
              Tai jeigu reikia - tai pirmyn. Kodėl reikėtų tam priešintis? Vilnius neprieštaraus, jeigu metro atsiras Klaipėdoje ar Kaune, ar Vilniuje.

              Comment


                Klaipeda kvepia tramvajum. Ten jis ir buvo, niekas nesieme renovuoti, tai teko sunaikint.

                Comment


                  Klaipėdai metro nereikia. Tiek reljefas, tiek miesto išplanavimas puikiai tinka tramvajui. 3-4 maršrutai būtų pats tas.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    /\

                    Tai galime apie Vilnių tą patį pasakyti, kad dabartinis VT tenkina poreikius. Klaipėdoje gyventojų pakankamai metro. Buvo čia paminėtas pavyzdys, kaip panašaus dydžio mieste įrengė metro ir labai daug automobilistų pradėjo metro naudotis. Be to, Klaipėda yra pailgas miestas, kai Vilnius išskėstas. Klaipėdai tereikia vienos linijos, kad pasiteisintų, kai Vilniui bent kelių linijų. Galima būtų nesudeginant pinigų įgyti patirties įrengiant metro.
                    Klaipėdoje VT iš tiesų labiau tenkina poreikius, nes yra adekvatus daugiau-mažiau. Yra ką ten irgi koreguoti, bet galima išsiversti su tuo, kas yra. Metro Klaipėdai irgi ne išeitis. Viena linija, aišku, Taiko pr. iki Jūrininkų ligoninės. P visas kitas VT tada turėtų būti skersinis. Su Klaipėdos atstumais ir jos realijomis daug kam reikėtų važiuoti 1-3 stoteles autobusu iki metro stoties, tada lįsti po žeme, eiti pėsčiomis kelis šimtus metrų koridoriais ir tuneliais. Tada laukti metro, nes tikrai nevažinės jis kas 1 minutę, jei netgi didesniuose miestuose piko metu važiuoja kas 5-7 min. Sumoje gausis, kad bus papildomai užtrunkama iki 10 minučių, o per jas + kelionės laikas. Su dabartiniu VT nuo artimiausios stotelės dauguma per tokį laiką nuvažiuoja ten, kur reikia. Jei tiesti, tai tik tramvajų.

                    Comment


                      O pagalvoju, ne geriau Vilniuj būtų koks monorail'as? Bėgių statyba ant kolonų būtų pigiau nei metro, pats traukinys galėtų per senamiestį neiti, prasisukti kažkur pro NMC ir tada į gyvenamus rajonus. Ne Tokijas čia, bet galbūt vieną dieną..?

                      Comment


                        Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                        O pagalvoju, ne geriau Vilniuj būtų koks monorail'as? Bėgių statyba ant kolonų būtų pigiau nei metro, pats traukinys galėtų per senamiestį neiti, prasisukti kažkur pro NMC ir tada į gyvenamus rajonus. Ne Tokijas čia, bet galbūt vieną dieną..?
                        Monorailas iš tikrųjų apie 10 kartų pigiau nei metro, bet labai vaizdą gadina, centre irgi tokio niekur nepastatysi.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Klaipėdoje VT iš tiesų labiau tenkina poreikius, nes yra adekvatus daugiau-mažiau. Yra ką ten irgi koreguoti, bet galima išsiversti su tuo, kas yra. Metro Klaipėdai irgi ne išeitis. Viena linija, aišku, Taiko pr. iki Jūrininkų ligoninės. P visas kitas VT tada turėtų būti skersinis. Su Klaipėdos atstumais ir jos realijomis daug kam reikėtų važiuoti 1-3 stoteles autobusu iki metro stoties, tada lįsti po žeme, eiti pėsčiomis kelis šimtus metrų koridoriais ir tuneliais. Tada laukti metro, nes tikrai nevažinės jis kas 1 minutę, jei netgi didesniuose miestuose piko metu važiuoja kas 5-7 min. Sumoje gausis, kad bus papildomai užtrunkama iki 10 minučių, o per jas + kelionės laikas. Su dabartiniu VT nuo artimiausios stotelės dauguma per tokį laiką nuvažiuoja ten, kur reikia. Jei tiesti, tai tik tramvajų.
                          Klaipėdoje Taikos pr. gali pasiekti iš bet kurio miesto šono pėsčiomis. Klaipėdoje 80% maršrutų eina per Taikos pr. ir lygaigrečiai šalia gatvėmis Šilutės pl. ir Minijos g. Visos šios gatvės eina lygiagrečiai viena nuo kitos atstumu 1.2km. Žinoma, šiuolaikiniam žmogui 1.2 km tikriausiai labai tolimas kelias, bet 500m(stotelės distancija) yra visai normalu. Tuomet viena metro linija apimtų mažiausiai 50% miesto, neskaitant, kad yra žmonių kurie gali paeiti iki stotelės ir daugiau nei keli šimtai metrų.

                          Comment


                            Išeitis - monorail Klaipėdoje

                            Comment


                              Dabar žmonės tingi vaikščioti ir jei metro stočių pasiekiamumas bus blogesnis nei dabar autobusų stotelių, toks metro nereikalingas. Jis nespręs transporto problemų. Tik dar labiau skatins važiuoti automobiliu.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Dabar žmonės tingi vaikščioti ir jei metro stočių pasiekiamumas bus blogesnis nei dabar autobusų stotelių, toks metro nereikalingas. Jis nespręs transporto problemų. Tik dar labiau skatins važiuoti automobiliu.
                                O dabar paremk faktais. Ačiū, geros dienos.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Išeitis - monorail Klaipėdoje
                                  Išeitis - oro uostai, pietinėj ir šiaurinėj miesto daly. Lėktuvai skraidytų kas 5 minutes.

                                  Viskas Klaipėdoj su VT daugmaž gerai. Tik daugokai autobusų važiuoja Taikos prospektu. Jei kažką keisti, tai nebent statyti tramvajų. O puikus pavyzdys galėtų būti Lenkijos miestas Olštynas.

                                  Nukrypom nuo temos.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tada laukti metro, nes tikrai nevažinės jis kas 1 minutę, jei netgi didesniuose miestuose piko metu važiuoja kas 5-7 min.
                                    Mano mieste vaziuoja kas 4 min, piko metu kas 2.

                                    Comment


                                      Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                      O pagalvoju, ne geriau Vilniuj būtų koks monorail'as? Bėgių statyba ant kolonų būtų pigiau nei metro, pats traukinys galėtų per senamiestį neiti, prasisukti kažkur pro NMC ir tada į gyvenamus rajonus. Ne Tokijas čia, bet galbūt vieną dieną..?
                                      Tai metro toks ir butu, tik vaziuotu ir pro senamiesti (tunelyje). Ant kolonu ne visur irgi ikisi, kai kur gaunasi per arti namu, nors kad ir kaip zmones skundziasi del visokiu gatves triuksmu, visi zino kad prie to priprantama ir tas "triuksmas" tikrai netrugdo, smegenis pradeda filtruot.

                                      Comment


                                        /\

                                        Paryžiuje miegant pirmame buto aukšte girdėjosi metro

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Išeitis - monorail Klaipėdoje
                                          Galima ir taip. Pradžiai tokio tipo ir skalės projektą įgyvendiname Klaipėdoje, o tada jau turėdami patirties užsiimam metro Vilniuje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X