Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Klausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
    O kurios čia geležinkelio linijos tam tiktų? Aplink Stotį? Nes aš daugiau nežinau, kurios tęstųsi iki tarkim Šeškinės, Antakalnio, Pilaitės, Lazdynų...

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      O kurios čia geležinkelio linijos tam tiktų? Aplink Stotį? Nes aš daugiau nežinau, kurios tęstųsi iki tarkim Šeškinės, Antakalnio, Pilaitės, Lazdynų...
      N Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.

      Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.
      Paskutinis taisė Emigraves; 2016.10.20, 12:53.

      Comment


        Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
        Klausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
        Naujoji vilnia, pavilnys,is kitos puses paneriai, lentvaris ir trakai. Gal nelabai verta, jau ir dabartinis aptarnavimas uztektinas, bet ideja teisinga.

        Comment


          Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
          N Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.

          Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.
          Tai turi būti padaryta. Ir Šimašius yra sakęs, kad link to dirbama. Tačiau tai nėra analogas metro. Pasiekiamumas visiškai kitas. Viena metro linija nuo Santariškių iki Stoties gautų turbūt didesnę apkrovą ir atneštų daugiau naudos miestui, negu tavo minėti ruožai.

          Comment


            Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
            N Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.

            Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.
            Taip ir auga normalus miestai, del to ir turi veikianti transporta, jis buvo pletros kriterijus. Del to pas mus tramvajus netinka nes miestas jau pastatytas neturint jo omeny.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Tai turi būti padaryta. Ir Šimašius yra sakęs, kad link to dirbama. Tačiau tai nėra analogas metro. Pasiekiamumas visiškai kitas. Viena metro linija nuo Santariškių iki Stoties gautų turbūt didesnę apkrovą ir atneštų daugiau naudos miestui, negu tavo minėti ruožai.
              As paanalizavau variantus, gal kas gali patart kaip pasidalint savo zemelapiu is google?

              Comment


                Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                As paanalizavau variantus, gal kas gali patart kaip pasidalint savo zemelapiu is google?
                Padaryk jį prieinamą visiems ir tiesiog numesk čia linką.

                Comment


                  Gal dabar galima? (ZEMELAPIS)

                  Tamsesne spalva reiskia tuneli. Ten kur tunelis seka gatviu tinkla, galimas cut and cover, jei linija sviesi ir seka tinkla, reiskia kad begiai pakelti. (Nesikabinekit prie detaliu kaip tarp Lazdynu ligonines ir Savanoriu ziedo... )
                  Paskutinis taisė kasparas.v; 2016.10.20, 13:19.

                  Comment


                    Taip, rodo.

                    Comment


                      Kažkur jau buvo geležinkelių inkorporavimo į miesto susisiekimo sistemą studijos ištraukos net čia, forume.
                      Gal kas pakapstytų?

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Kažkur jau buvo geležinkelių inkorporavimo į miesto susisiekimo sistemą studijos ištraukos net čia, forume.
                        Gal kas pakapstytų?
                        Nežinau, nuo ko pradėt ieškoti, bet būtų įdomu pamatyti.
                        Toks vystymas padėtų spręsti problemas ir kitose vietose: darbo jėga (miegui) imtų judėti iš transportu nepatogių vietų ir ten aprova sumažėtų savaime.

                        Comment


                          Priemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Priemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.
                            Ne visur. Oslo T-Banen veikia kaip abu.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Priemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.
                              Berlyne S-bahn ir U-bahn yra beveik tas pats. Tik vienas daugiausia važinėja žemės paviršiumi, o kitas - tuneliuose.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Bet Vilniaus atveju, išeitų:
                                1. Metro 1520. Kas padidintų kainą.
                                2. Dar išeitų kad tais pačiais bėgiai važiuotų ir krovininiai traukiniai.

                                Nors gal tai ne problema. Į Santariškes tokie nevažiuotų

                                Comment


                                  Beje, kodel uzdaryta vilniaus metro tema? Kodel is viso uzdaromos tokios diskutuotinos ir perspektyvios temos?

                                  Comment


                                    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                                    Beje, kodel uzdaryta vilniaus metro tema? Kodel is viso uzdaromos tokios diskutuotinos ir perspektyvios temos?
                                    Nepasiteisino svaigulių tema. Kai bendravimas buvo menkai paremtas faktais, o labiau forumiečių svajomis ir emocijomis, konstruktyvi ir logiška diskusija nebuvo įmanoma.
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2016.10.20, 14:47.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Priemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.
                                      Šiais laikais yra labai įvairių metro sistemų. Kaip jau minėta, galima ir savita S-bahn nei U-bahn kombinacija. Iš tiesų, tai labiau terminologijos niusansai.
                                      O šiaip, turint faktorių visumą omenyje, Vilnius ir metro nelabai dera viename sakinyje. Taip pat prisiminkime Rygos metro projektą, kuris tapo gražia istorija archyve.

                                      Comment


                                        Malmė: Malmöringen

                                        Kalbant apie hibridinę kombinaciją, neseniai apsispręsta eksploatuoti dalį Malmės miestą juosiančio geležinkelio viešojo transporto reikmėms. Kartu su jau įgyvendo projekto "Citytunneln" geležinkelio ruožu tunelyje, egzistuojančio geležinkelio ruožo atkarpa suformuoja žiedo formos jungtį. Tikimasi, jog šią geležinkelio ruožų jungtį (Malmöringen) galima bus eksploautoti kaip viešojo transporto pagrindą piko metu tankinant priemiesčio keleivinių traukinių (pågatåget) eismo intesyvumą. Projekto įgyvendinamas truks kelis metus, nes bus įrengiamos kelios paildomos stotys. Vien geležinkelio tunelio projekto kaina viršyja 1 mlrd. EUR.

                                        Malmöringen


                                        Šaltinis

                                        Citytunneln stotis Triangeln


                                        Šaltinis

                                        Comment


                                          Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                                          Klausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
                                          Jau daug kartų minėta, kad geležinkeliai Vilniuje eina menkai urbanizuotomis vietovėmis. Plėtra šalia geležinkelių irgi menkai galima, nes, pirma, labai "sunkus" reljefas - kalvos, daubos. Antra, miškai. Niekas jų užstatymui neleis kirsti, nes pakanka kitur ploto.

                                          Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                                          Taip ir auga normalus miestai, del to ir turi veikianti transporta, jis buvo pletros kriterijus. Del to pas mus tramvajus netinka nes miestas jau pastatytas neturint jo omeny.
                                          Tramvajus irgi tinka, troleibusai iš esmės nebėginis tramvajaus analogas. Aišku, tramvajus tai ne metro, greitis ir pervežimo pajėgumai kitokie.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.10.21, 07:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X