Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Mikriukas yra atgyvena.
    Wifi? Ne. Dviratį vežti? Ne. Kortele susimokėti? Ne.
    Kamščiai? Taip. Vėlavimas? Taip.
    Wifi įrengti galima. Dviračių laikiklius pritvirtinti galima. Įvesti galimybę susimokėti kortele galima. Kamščiai? Ne. Vėlavimas? Ne.
    Kam leisti autobusą, kai važiuoja tik 10 žmonių? Keleiviams geriau mikriukas kas 2 valandas, nei autobusas kas 6.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Palangai trūksta pramogų ne sezono metu.
    Nuo to ir pradėkim. Kam svaigti apie geležinkelį/tramvajų į Palangą, jeigu tam tiesiog visiškai nėra poreikio.

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Ačiū. Nereikia. Patirties semkitės iš užsienio.
      Mes turėsime paruošti teisės aktus ir įvertinti sutartį prieš pasirašant. Dar neaišku iš kur bus gauti pinigai ir kaip bus reguliariai atsiskaitoma už darbus. Šioje vietoje padaryti klaidų galimybių daug.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Čia reikia baigti su Klaipėda. Ten gali būti tramvajus, gali troleibusai ar koks geležinkelis. Nes ašis Šilutė - Klaipėda - Kretinga - Palanga yra perspektyvi. Bet ne šitoje temoje.
        Tema apie metro, kas nepatinka?

        Comment


          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
          Žmogus ateina ii autobusų stotelės, laukia autobuso, pavažiuoja porą stotelių, eina iki metro, laukia metro, pavažiuoa 10-15 min. (Klaipėdos atvejų) eina vėl iki autobuso, jo laukia ir vėl pavažiuoja porą stotelių.
          Kiek tai patogu?
          Klaipėdos atveju tik eitum iki metro stotelės, nes mieste 3 gatvės per visą miestą tiesia linija.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            <..>
            O gaila. Žmonės mato laužus gatvėse, dėlto ir pradeda svaiguliuoti apie metro.
            Nebūtina aklai tikėti tuo, ką sako Al1.

            Vilniaus savivaldybė pritraukia privatų verslą su 100 naujų autobusų, taip pat kasmet planuoja po 50 naujų nusipirkti pati.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Nebūtina aklai tikėti tuo, ką sako Al1.

              Vilniaus savivaldybė pritraukia privatų verslą su 100 naujų autobusų, taip pat kasmet planuoja po 50 naujų nusipirkti pati.
              Nelabai tikusi šiai situacijai spaudos klišė.

              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                Žmogus ateina ii autobusų stotelės, laukia autobuso, pavažiuoja porą stotelių, eina iki metro, laukia metro, pavažiuoa 10-15 min. (Klaipėdos atvejų) eina vėl iki autobuso, jo laukia ir vėl pavažiuoja porą stotelių.
                Kiek tai patogu?
                Čia jau žiūrint kiek laiko susitaupys.

                Kaip ir Andyour rašo, visą Klaipėdą rytų-vakarų kryptimi galima gan greit pereiti pėsčiomis. Taip kad daugkam privažiavimas autobusu iki metro šiuo atveju gali ir atkristi.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Nebūtina aklai tikėti tuo, ką sako Al1.

                  Vilniaus savivaldybė pritraukia privatų verslą su 100 naujų autobusų, taip pat kasmet planuoja po 50 naujų nusipirkti pati.
                  Niekas ir netiki. Bet kartais jis parašo labai taikliai.

                  Bus šaunu, jei pritrauks tą verslą. Dabar gatvėse vaizdas baisus. Taip atrodyti sostinės VT negali.

                  Neliks senų laužų, žiūrėk, gal ir svajos apie metro išsisklaidys.

                  Comment


                    Parašė spirit Rodyti pranešimą

                    Kaip ir Andyour rašo, visą Klaipėdą rytų-vakarų kryptimi galima gan greit pereiti pėsčiomis. Taip kad daugkam privažiavimas autobusu iki metro šiuo atveju gali ir atkristi.
                    Bet nemažai kam bus 1.5-2 km.

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Bet nemažai kam bus 1.5-2 km.

                      Atvaizdas
                      Bet aš ir nesakau kad nereikia privežamųjų maršrutų. 1,5-2km tai čia yra 20-25min. pėsčiomis, jei einama vid. 5km/h greičiu. Atsižvelgiant į tai, kad vistiek reikės kažkiek laiko kad nueiti iki stotelės, vistiek kažkiek laiko reikės laukt autobuso, kuris irgi važiuos neaišku kiek laiko, tai nemanau kad laiko skirtumas tarp ėjimo pėsčiomis ir važiavimo autobusu bus labai didelis.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Wifi įrengti galima. Dviračių laikiklius pritvirtinti galima. Įvesti galimybę susimokėti kortele galima. Kamščiai? Ne. Vėlavimas? Ne.
                        Kam leisti autobusą, kai važiuoja tik 10 žmonių? Keleiviams geriau mikriukas kas 2 valandas, nei autobusas kas 6.

                        Nuo to ir pradėkim. Kam svaigti apie geležinkelį/tramvajų į Palangą, jeigu tam tiesiog visiškai nėra poreikio.
                        Daug žmonių iš Kretingos, Palangos, Šilutės, Gargždų dirba Klaipėdoje. Dėl didesnių algų. Šiai dienai feisbukas ir ekipažai dar apsimoka, bet neilgai liko jiems dominuoti. Ekipažo minusas, jei kažkas nori "dar padirbėti", "nueiti pasportuoti", "į parduotuvę" - jis negali. Turi taikytis su kompanija.

                        Priemiestinis traukinys/lengvasis geležinkelis pasitarnautų:
                        - dirbantiesiems su mėnesiniu bilietu
                        - turistams (turistams)
                        - skrendantiems (dėl to svarbu vėlavimai)

                        Kaip dabar elgiasi turistas, kai lyja Palangoje?
                        Sėda į mašiną ir važiuoja gal į Klaipėdos centrą, gal į delfinariumą.

                        Kaip elgiasi Klaipėdietis jei nori pasivažinėti po Rusnę?
                        Sėda į mašiną, prisiriša dviratį, nuvažiuoja iki Rusnės. Važinėjasi.

                        Ar geležinkelis būtų populiaru? Jei nebūtų, senasis keltas nuo spalio pirmos galėtų neplaukti iki gegužės pirmos.

                        Dėl ko metro netinka? Klaipėdos specifika - daugybė ryte atvykstančių žmonių iš kitų savivaldybių (jau vardintų). Tikėtis, kad žmogus Kretingoje nusivalys sniegą, pavažiuos iki Jūrininkų lig., paliks mašiną, eis iki metro, pavažiuos dvi stoteles, eis iki darbo yra neadekvatu. Nes jis gali atvažiuoti iki darbo ir įkišti į kokį kiemą.

                        Po Vilnių daugiausiai juda vilniečiai (procentiškai). Toks ir skirtumas.

                        Comment


                          Statykitės tą metro Vilniuj, mati velniai, tik Klaipėdą pamirškit.

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Statykitės tą metro Vilniuj, mati velniai, tik Klaipėdą pamirškit.
                            Klaipėdoje kažkokia lengvesnio geležinkelio forma.

                            Kai atrodys neįmanoma, nepamirškite:
                            - savivaldos rinkimai prasideda po dviejų metų
                            - Druskininkuose visi juokėsi, kad bus Sniego arena ar gondolos. Abu yra. Nes miesto dydis netapo kliūtimi.

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              Bet nemažai kam bus 1.5-2 km.

                              Atvaizdas
                              Na, eiti pėsčiomis nuo Šilutės pl. iki Taikos pr... Komentarų tokiam pasiūlymui sunku rasti...
                              N N N

                              Comment


                                Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                Na, eiti pėsčiomis nuo Šilutės pl. iki Taikos pr... Komentarų tokiam pasiūlymui sunku rasti...
                                Tik jau nesakyk kad paeiti 1,5km (kas yra maždaug 15min.) pėsčiomis pakenks tavo sveikatai
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Bet nemažai kam bus 1.5-2 km.

                                  Atvaizdas
                                  Tai gi niekas ir nesako, kad visi klaipėdiečiai važinės viena metro ar tramvajaus linija.

                                  gmap

                                  Su tokiu spinduliu apimtų 50% miesto.

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    Tai gi niekas ir nesako, kad visi klaipėdiečiai važinės viena metro ar tramvajaus linija.

                                    gmap

                                    Su tokiu spinduliu apimtų 50% miesto.
                                    Tramo galetu buti 2, bet metro tai is viso anekdotas.

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                      Tai gi niekas ir nesako, kad visi klaipėdiečiai važinės viena metro ar tramvajaus linija.

                                      gmap

                                      Su tokiu spinduliu apimtų 50% miesto.
                                      Tramdyk fantaziją Dvi ar daugiau metro linijų (pagal tokį spindulį) gerai nuskandins miesto biudžetą
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Pažiūrėjus iš kitos pusės, situaciją blogina lietuvių noras būtinai turėti nuosavą būstą o ne jį nuomotis kaip dažniausiai daro užsieniečiai. Tada elementariausiai keiti butą į esantį netoli darbovietės ir viskas, o ne važinėji skersai-išilgai per miestą.

                                        Comment


                                          Atleiskit, bet užteks kliedėt.

                                          Pamąstymui. Klaipėdoje nurašomi geresni autobusai nei dauguma važinėjančių viešojo transporto priemonių Vilniuje. Metų gale bus maždaug 10 nurašomų autobusų. Gal norite pasiimti? Manau, už metalo kainą juos atiduotų. Galėsite važinėti ir toliau svaiguliuoti apie metro Klaipėdoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X