Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ir dar, metrotramvajus tylesnis. Nes metrotramvajaus bėgiai yra lengvesni.
    Bėgiai yra lengvesni, nes pats tramvajus yra lengvesnis.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      Jei kokiam Paryžiuje, turinčiame kelioliką milijonų gyventojų ir gan gerai išvystytą metro, žmonės su savo auto po kelias valandas prasėdi kamščiuose, tai dar nereiškia kad taip bus +- Vilniaus dydžio mieste, turinčiame savo metro. Kažkaip neteko girdėt kad koks Stokholmas ar Helsinkis kentėtų nuo kamščių.
      Nežinau kaip Helsinkyje, bet Stokholme kamščių problema pilnai neišspręsta. Nepaisant ženklių investicijų į viešojo transporto sistemos (metro, lengvasis geležinkelis, tramvajai, priemiesčio ir regioniniai traukiniai, autobusai ir keltai) bei kelių tuneliuose ir dviračių takų tinklo plėtrą, tikimybė užstrigti transporto kamštyje vis didesnė. Kelionė iš regiono pakraščių į centrą dažnai trunka žymiai ilgiau negu tikimasi dėl vykdomų darbų (apylankos ir pan.), didėjančio gyventojų ir automobilių skaičiaus (žmonės atsikrausto iš mažesnių miestelių kartu su savo automobiliais, dažnai 2-3 šemai), teikiamo prioriteto patogumui keliauti iš priemiesčių į miesto centrą savo transporto priemone. Tačiau bent Stokholmo savivaldybės ribose viešasis transportas yra tikrai patogi susiekimo priemonė ir dažnai verta pagalvoti, ar apsimoka grūstis kamščiuose, kai gali patogiai pavažiuoti iki bekturio kito miesto rajono viešuoju transportu.
      Paskutinis taisė Silber418; 2016.10.26, 02:04.

      Comment


        /\
        Viskas susiveda į komfortą. Šiuolaikiniai žmonės ir taip daug sėdi pvz. prie kompiuterio. Tad, jiems nėra didelio skirtumo, ar namie prie kompo, ar mašinoje naršyte telefone. Tokių reiškinių pastebėjau ilguose ir lėtuose kamščiuose.
        Jeigu išpopuliarės tokie kaip Tesla autopilotai, tai gali būti, kad kamščiai dar labiau išaugs. Autopilotas lėtame kamštyje turėtų veikti su 100% patikimumu, net ir visiškai nelaikant rankų ant vairo ir nestebint.
        Paskutinis taisė andyour; 2016.10.25, 20:05.

        Comment


          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
          Nežinau kaip Helsinkyje, bet Stokholme kamščių problema pilnai neišspręsta. Nepaisant ženklių investicijų į viešojo transporto sistemos (metro, lengvasis geležinkelis, tramvajai, priemiesčio ir regioniniai traukiniai, autobusai ir keltai) bei kelių tuneliuose ir dviračių takų tinklo plėtrą, tikimybė užstrigti transporto kamštyje vis didesnė. Kelionė iš regiono pakraščių į centrą dažnai trunka žymiai ilgiau negu tikimasi dėl vykdomų darbų (apylankos ir pan.), didėjančio gyventojų ir automobilių skaičiaus (žmonės atsikrausto iš mažesnių miestelių kartu su savo automobiliais, dažnai 2-3 šemai), teikiamo prioriteto patogumui keliauti iš priemiesčių į miesto centrą. Tačiau bent Stokholmo savivaldybės ribose viešasis transportas yra tikrai patogi susiekimo priemonė ir dažnai verta pagalvoti, ar apsimoka grūstis kamščiuose, kai gali patogiai pavažiuoti iki bekturio kito miesto rajono viešuoju transportu.
          Kiek dabar laiko vidutinis stokholmietis praleidžia kamščiuose?
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą
            /\
            Viskas susiveda į komfortą. Šiuolaikiniai žmonės ir taip daug sėdi pvz. prie kompiuterio. Tad, jiems nėra didelio skirtumo, ar namie prie kompo, ar mašinoje naršyte telefone. Tokių reiškinių pastebėjau ilguose ir lėtuose kamščiuose.
            Jeigu išpopuliarės tokie kaip Tesla autopilotai, tai gali būti, kad kamščiai dar labiau išaugs. Autopilotas lėtame kamštyje turėtų veikti su 100% patikimumu, net ir visiškai nelaikant rankų ant vairo ir nestebint.
            Aš ir dabar ryte/vakare mobiliake skaitau žinias stovėdamas kamštyje. Plius atsakau į emailus ir t.t.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė spirit Rodyti pranešimą
              Kiek dabar laiko vidutinis stokholmietis praleidžia kamščiuose?
              Tiksliai nežinau, bet kelionės laikas priklauso nuo to, kiek kliūčių būna kelyje. Tradiciškai, kelionė iš vieno priemiesčio į kitą (esantį priešingoje metropolijos pusėje) per centrą piko metu (maždaug tarp 15:30 ir 20:00) gali būti nemaloni patirtis. Jeigu ant kurio iš 60 miesto tiltų įvyksta rimtesnis autoįvykis, galima kamščiuose aktualioje vietovėje prasistumdyti kelias valandas. Tas pats galioja ir keliems itin pemėgtiems tuneliams. Šiuo metu viename rajone įrengiami 7 nauji tuneliai, kurie galbūt kiek palengvins susiekimą automobilių mėgėjams (bus dar daugiau alternatyvių kelio ruožų). Bendrai, situacija galbūt nėra tokia bloga kaip Vilniuje, bet apkrova keliuose ir viešojo transporto sistemai vis didesnė. Metro bei daugelio kitų viešojo transporto priemonių paslaugų vartotojų skaičiai rekordiniai.
              Beje, per pastaruosius penkerius metus gyventojų skaičius Stokholmo urbanistinėje teritorijoje padidėjo 200 tūkst. (šiomis dienomis kiek daugiau negu 1.5 mln. arba 2.3 mln. metropolijoje).

              P.S. Pamiršau paminėti, kad važinėti į patį Stokholmo centrą automobiliu neapsimoka dėl įvažiavimo mokesčio. Kiekvienas namų ūkis užregistruoja transporto priemonę bei kreditinės kortelės duomenis ir kaskart kertant tam tikras ribas automatiškai išskaičiuojama suma arba mėnesio pabaigoje atsiunčiama faktūra.
              Paskutinis taisė Silber418; 2016.10.26, 02:18.

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                /\
                Viskas susiveda į komfortą. Šiuolaikiniai žmonės ir taip daug sėdi pvz. prie kompiuterio. Tad, jiems nėra didelio skirtumo, ar namie prie kompo, ar mašinoje naršyte telefone. Tokių reiškinių pastebėjau ilguose ir lėtuose kamščiuose.
                Jeigu išpopuliarės tokie kaip Tesla autopilotai, tai gali būti, kad kamščiai dar labiau išaugs. Autopilotas lėtame kamštyje turėtų veikti su 100% patikimumu, net ir visiškai nelaikant rankų ant vairo ir nestebint.
                Didžiausias skirtumas tai privatumas nuosavame automobilyje lyginant su viešuoju transportu. Kita vertus, daug žmonių keliauja viešuoju transportu atsiriboję nuo aplinkos trukdžių ausinėmis ir/arba skaitydami knygas ar bendraudami/žaisdami mobiliaisias įrenginiais. Dabar daugumoje transporto priemonių galima įkrauti mobiliųjų įrenginių baterijas bei naudotis nemokamu bevieliu ryšiu, tad motyvacijos važiuoti automobiliu vis mažiau.

                Comment


                  /\ automobilyje švaru, nesmirda, nėra virusų ir bakterijų, komfortiška sėdynė, nereikia pačiam stovėti ir grūstis. Aš net nežinau, ar verta lyginti automobilį su mažytę sėdyne arba vietele pastovėti VT priemonėje? VT klientai: neturi pinigų automobiliui, neturi vairavimo teisių, nemėgsta vairuoti, nemėgsta kamščių.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    /\ automobilyje švaru, nesmirda, nėra virusų ir bakterijų, komfortiška sėdynė, nereikia pačiam stovėti ir grūstis. Aš net nežinau, ar verta lyginti automobilį su mažytę sėdyne arba vietele pastovėti VT priemonėje? VT klientai: neturi pinigų automobiliui, neturi vairavimo teisių, nemėgsta vairuoti, nemėgsta kamščių.
                    Nereikia mokėti už parkingą. Greit tai bus vis opesnė problema centre. Užtenka pažiūrėti kaip štampuoja verslo centrus nuo VCUP'o/Europos iki Panoramos.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      /\ Kalvarijų g. gal jau platina? Matėsi lyg ardo šaligatvius. Kažin kokios galimybės praplatinti visas miesto gatves?

                      Comment


                        Automobilio didžiausias pranašumas prieš VT tai bagažinė. Į ją ne tik gali susidėti daugiau nei vienu kartu gali panešti (netik dėl svorio, bet ir dėl kiekio (gabaritų)), bet ir keičiant vietas bagažo nereikia visada nešiotis su savimi. Pavyzdžiui ryte nuvažiavęs į turgų iš jo pakeliui gali užsikti į muziejų ir tau neteks po muziejų vaikščiotis su krepšiais turgaus pirkinių. Na o Lietuvoje VT pralaimi dar ir tuo, kad su automobiliu tau nereikia prisirišti prie grafiko, ypač kai tarpmiestinis ar priemiestinis transportas važiuoja tik keliatą kartų per dieną.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Nebūtina aklai tikėti tuo, ką sako Al1.

                          Vilniaus savivaldybė pritraukia privatų verslą su 100 naujų autobusų, taip pat kasmet planuoja po 50 naujų nusipirkti pati.
                          Visų pirma kaip ten su tais autobusais bus, neaišku. Antra, net jei ir bus, tai jokio stebuklo nebus. Kodėl savivaldybė negali jų pati nupirkti, o faktiškai pirks paslaugą iš verslo, į kurią bus įskaičiutas ir verslo pelnas, taigi, pirks brangiau, nei reikėtų mokėti bankui tik už autobusus. Trečia, manimi tikėti reikia, nes kai kurie elementariai logiškai nemąsto ir jei jie imtų mąstyti, manimi tikėti nereikėtų, ir taip būtų aišku.

                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Klaipėdoje kažkokia lengvesnio geležinkelio forma.

                          Kai atrodys neįmanoma, nepamirškite:
                          - savivaldos rinkimai prasideda po dviejų metų
                          - Druskininkuose visi juokėsi, kad bus Sniego arena ar gondolos. Abu yra. Nes miesto dydis netapo kliūtimi.
                          Ką lygini... Sniego arena pastatyta komerciniais pagrindais ir jei ji bankrutuos, miestas praras tik mokesčius ir, aišku, sumažės turistų, kas savaime reiškia pajamų praradimą miestui. Bet tiesiogiai miesto kišenė nenukentės. Gondolos pastatytos iš dalies už ES lėšas. Ir dar neaišku, kaip ateityje tai atsilieps miesto biudžetui. T.y. kompensuojant veiklą, jei pajamos nepadengs išlaidų.

                          Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                          Pažiūrėjus iš kitos pusės, situaciją blogina lietuvių noras būtinai turėti nuosavą būstą o ne jį nuomotis kaip dažniausiai daro užsieniečiai. Tada elementariausiai keiti butą į esantį netoli darbovietės ir viskas, o ne važinėji skersai-išilgai per miestą.
                          Tai yra geras noras, nes, kad ir kaip mes save skurdžiais vadintume, dauguma yra turitingesni už Vakariečius, nes turi nuosavą NT. O jie plikašikniai. Ką gauna, tą pravalgo ir išleidžia niekams, būsto nuomai, taip nieko per gyvenimą nesutaupę. Todėl galiausiai gyvenimą baigia per kelis metus senelių prieglaudoje... Todėl visokios eutanazijos ir stumiamos kai kuriose "pažangiose" šalyse, nes reikia tokių valdiškų namų gyventojų skaičių mažinti. Kol kas tik sergančius sunkiai, vėliau ir visus kitus, sukakusius N metų. Tas puikusis naujasis pasaulis... (Brave New World, Aldous Huxley).

                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Niekas ir nesako, kad miestas savo lešomis yra pajėgus tą padaryti. Kas yra sakoma, kad būtų logiška išsiaiškinti kiek realiai tai kainuotų, kokių ir kiek trasų reikėtų, kur reikėtų statyti po žeme, o kur galima ant, galiausiai kokie galimi pinigų šaltiniai bei rezultatas.
                          Bet aiškinantis gal reikia paraleliai esamą VT palaikyti. Ar nereikia? Nes visa tai, kas dabar daroma, yra būtent plepalai apie ateitį, nesirūpinant dabartimi.

                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          O dėl automobilių - jų daugės dvigubai, nes ateityje vairuos pensininkai ir moterys, vilniečiai bus turtingesni - pirks mašinas. Kitas momentas, Vilniuje nėra tiek vietos gatvėms, o tuneliai brangūs. Jei atsiras naujų gatvių, pasidarys patrauklu turėti automobilį, tada atsiras daugiau automobilių. VT gali konkuruoti su automobiliais kamščiuose, bet laisvoje gatvėje niekaip.
                          Nedaugės automobilių dvigubai. Tie pensininkai, kurie dabar jų neturi, neturės jų ir iki gyvenimo galo. O tie, kuriems dabar 50 ar 60, aišku, išėję į pensiją, nuo automobilio neatsisakys. Na, jei du šeimoje bus ne pagal kišenę, tai vienas automobilį turės. Dėl jaunimo, tai čia problema kita - jo Lietuvoje mažėja, nes emigracija didelė, o gimstamumas mažas. Taigi, ateityje, greičiausiai nebus iš ko pensijų deramų mokėti, todėl pensininkai kažin ar galės su automobiliais važinėti...

                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Jei kokiam Paryžiuje, turinčiame kelioliką milijonų gyventojų ir gan gerai išvystytą metro, žmonės su savo auto po kelias valandas prasėdi kamščiuose, tai dar nereiškia kad taip bus +- Vilniaus dydžio mieste, turinčiame savo metro. Kažkaip neteko girdėt kad koks Stokholmas ar Helsinkis kentėtų nuo kamščių.
                          Vilniuje irgi galėtų nebūti kamščių. Nes viskas priklauso nuo politinės valios - ar žaidžiame liberalizmą ir "laisvą" pasirinkimą, ar į pirmą vietą statoma visuomenės interesas, o ne atskiro individo. Jei pirmasis atvejis, tai nieko ir nebus pasiekta, nebent valdžia turėtų daug pinigų, tai, kišdama juos į infrastruktūrą, galėtų tenkinti transporto poreikį kitų poreikių sąskaita.
                          Jei antrasis, tai tie pinigai, kuriuos dabar žmonės išleidžia automobiliams + valstybės (valdžios) investicijos, bet pakeliamos ir ne kitų poreikių sąskaitą, ir kamščių nėra, dauguma naudojasi VT.

                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          /\
                          Viskas susiveda į komfortą. Šiuolaikiniai žmonės ir taip daug sėdi pvz. prie kompiuterio. Tad, jiems nėra didelio skirtumo, ar namie prie kompo, ar mašinoje naršyte telefone. Tokių reiškinių pastebėjau ilguose ir lėtuose kamščiuose.
                          Jeigu išpopuliarės tokie kaip Tesla autopilotai, tai gali būti, kad kamščiai dar labiau išaugs. Autopilotas lėtame kamštyje turėtų veikti su 100% patikimumu, net ir visiškai nelaikant rankų ant vairo ir nestebint.
                          Kitos problemos - sveikatos - tik gilės. Nes vis mažiau judama. Ir durnėjama kartu. Neseniai teko važiuoti autobusu iš Varšuvos. Tai vienas mudakas visą kelią bum bum per ausines klausėsi... Zombis.

                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Nereikia mokėti už parkingą. Greit tai bus vis opesnė problema centre. Užtenka pažiūrėti kaip štampuoja verslo centrus nuo VCUP'o/Europos iki Panoramos.
                          Po kiekvienu centru yra parkingai bent jau nemažai daliai dirbančiųjų.
                          Paskutinis taisė Al1; 2016.10.27, 17:28.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Bet aiškinantis gal reikia paraleliai esamą VT palaikyti. Ar nereikia? Nes visa tai, kas dabar daroma, yra būtent plepalai apie ateitį, nesirūpinant dabartimi.
                            Tu arba:
                            a) trolini;
                            b) neskaitai kas yra rašoma;
                            c) esi visiškai nepajėgus suprasti kas yra rašoma.

                            Nes jau mes keliese esam ne kartą rašę, kad dabartinį VT yra BŪTINA atnaujinti, o kartu yra BŪTINA galvoti ir apie ATEITĮ. Tą išsiaiškinom jau kokie 10 psl. atgal. O čia 'trūkt už vadžių vėl iš pradžių' tą patį pradedi varyti.

                            Comment


                              Gerai, čia mes sutarėme. Iš valdžios veiksmų matyti, kad to (tokio supratimo, noro ar pan.) pas juos NĖRA.

                              Comment


                                Ką lygini... Sniego arena pastatyta komerciniais pagrindais ir jei ji bankrutuos, miestas praras tik mokesčius ir, aišku, sumažės turistų, kas savaime reiškia pajamų praradimą miestui. Bet tiesiogiai miesto kišenė nenukentės. Gondolos pastatytos iš dalies už ES lėšas. Ir dar neaišku, kaip ateityje tai atsilieps miesto biudžetui. T.y. kompensuojant veiklą, jei pajamos nepadengs išlaidų.
                                Išeitų, kad visos infrastruktūrinės investicijos, kaip bet kurios kitos privalo bet per 5 metus atsipirkti.

                                Tai stai, elektrifikacija kaime niekuomet neatsipirks. Bet ją kažkodėl padarė. Jei iki zmogaus vienkiemyje eina 20 stulpu, is kuriu reikia, kas du metus 1 pakeisti, tai bus minusas ir minusas. O dar ant tokių 5 vienkiemių stovi transformatorius...

                                Comment


                                  /\ metro nesirinkti yra alternatyva - vystyti dabartinį VT. Ar mes norim dar 40 metų kankintis? Gal tu teigi, kad gauti pinigų metro yra lengviau, nei dabartiniam VT? Bet ar tai ką nors keičia, jei mes norime dabar didesnės VT kokybės.
                                  Tu čia taip stengis dėl savo senatvės ar dėl savo vaikų? Panašiau į entuziazmą.

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    /\ metro nesirinkti yra alternatyva - vystyti dabartinį VT. Ar mes norim dar 40 metų kankintis? Gal tu teigi, kad gauti pinigų metro yra lengviau, nei dabartiniam VT? Bet ar tai ką nors keičia, jei mes norime dabar didesnės VT kokybės.
                                    O, dar vienas grybas...

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Išeitų, kad visos infrastruktūrinės investicijos, kaip bet kurios kitos privalo bet per 5 metus atsipirkti.

                                      Tai stai, elektrifikacija kaime niekuomet neatsipirks. Bet ją kažkodėl padarė. Jei iki zmogaus vienkiemyje eina 20 stulpu, is kuriu reikia, kas du metus 1 pakeisti, tai bus minusas ir minusas. O dar ant tokių 5 vienkiemių stovi transformatorius...
                                      Žinoma, kad neprivalo. Tačiau ledo arena nėra jokia infrastruktūra. Ir be jos ramiausiai galima pragyventi tūkstančius metų. O susisiekimo infrastruktūra būtina. Kaip ir elektra buvo būtina elektrifikacijos metu. Ir kaip matai, ne skolon tarybų valdžia sugebėjo tai padaryti, ne ateities kartoms naštą užkrauti (kai kas didelius pinigus iš to dabar pjauna, kad už dyką atiteko iš anų laikų). Žodžiu, iš ko tu žadi investuoti negrįžtamai į metro? Ar skolas ateinantiems 50 metų užkrauti?
                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.10.27, 22:00.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        /\ metro nesirinkti yra alternatyva - vystyti dabartinį VT. Ar mes norim dar 40 metų kankintis? Gal tu teigi, kad gauti pinigų metro yra lengviau, nei dabartiniam VT? Bet ar tai ką nors keičia, jei mes norime dabar didesnės VT kokybės.
                                        Tu čia taip stengis dėl savo senatvės ar dėl savo vaikų? Panašiau į entuziazmą.
                                        O po manęs nors ir tvanas?

                                        Suprantu kad reikia galvoti apie dabartį, bet nereikia pamiršt ir ateities.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Gaila Vilniaus, nes nėra normalios ilgalaikės infrastruktūros vystymo strategijos arba ji nėra adekvati. Be to, viešojo transporto įmonių vidaus problemos ir planų strigimas skirtingų politinių pažiūrų labirintuose komplikuoja jau pasiūlytų idėjų įtraukimą į esamus miesto tvaraus vystymosi planus ir pan. Žodžiu, kažkas netvarkoje biurokratijoje ir dėl to kenčia miesto gyventojai bei svečiai. Be to, problema gali būti požiūryje ir prioritetuose - miesto viešojo transporto sistemai ir jos vystymo planui skiriama per mažai dėmesio.
                                          Paskutinis taisė Silber418; 2016.10.27, 22:50.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X