Parašė ssnaiperis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A13 gal ir būtų logiška bent iki IKEA paleisti. Vis vien šalia apsisuka.Parašė Resutas Rodyti pranešimąAr žadama per naująją jungtį su oro uostu leisti kažkokį viešąjį transportą?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepakenktu jei ir šalia oro uosto kur nors sustotų.Parašė Sula Rodyti pranešimąA13 gal ir būtų logiška bent iki IKEA paleisti. Vis vien šalia apsisuka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei pavyko IKEA susitarti su LG tai gal ir automotrisė stos.Parašė Resutas Rodyti pranešimąAr žadama per naująją jungtį su oro uostu leisti kažkokį viešąjį transportą?
 Iš nuotraukos (2012-09-09) matoma, kad supiltas pylimas platformai.
 
  
 
 Žinoma gali naudoti ir tik kroviniams.Dear Sir,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten pamatai viadukui, nebus jokių plaformųParašė toleranceofculture Rodyti pranešimąJei pavyko IKEA susitarti su LG tai gal ir automotrisė stos.
 Iš nuotraukos (2012-09-09) matoma, kad supiltas pylimas platformai.
 
 Atvaizdas
 
 
 Žinoma gali naudoti ir tik kroviniams.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matomai tokia galimybė suteikiama, bet kompanija spręs ar apsimoka.
 
 http://www.vilnius.lt/vaktai/default...DocId=30198511Vakarinėje planuojamos teritorijos dalyje praeina magistralinio geležinkelio linija „Vilnius-Lyda“. Magistralinio geležinkelio linijoje ties planuojama teritorija, esant ekonominiam pagrindimui, galėtų atsirasti keleivių stotelė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Maščiau, kaip galima pagreitinti troleibusus, skiriant kuo mažiausiai pinigų. Gavosi štai kas:
 1. Nereikalingų iešmų, linijų ir kryžmių panaikinimas, dėl kurių suletėja eismas, o VVT ir VMS prisidengia tuo, kad jie tarsi avariniai... Nereikia jų. Išmontuotas linijas galima būtų parduoti metalui, o gal kitiems miestamas parduoti ... ...
 
 2. Normaliai sudeliojant tvarkaraščius, dėl kurių ištempimo troleibusai važiuoja itin lėtai. Man asmeniškai atrodo, kad tai padaryta specialiai, kad sumažinti troleibusų patrauklumą ir juos panaikinti.
 
 3. Panaikinti kelis nereikalingus troleibusų maršrutus : 1, 12, gal 13, 14, 15. Jų kilometražas leistų sutaupyti gerą tūkstantį litų per dieną (Škoda kilometrui sunaudoja 0,87 centų).
 
 4. Viską planingai darant, sujungiant SĮSP su VVT, susijungusių įmonių pelnas per metus skiektų milijonus. Sutaupus keturis milionus, galima būtų surinkti penkis AMBER vilnis (1 vnt. - 620 000 litų), kurie pakeistu labiausiai nusteckintas Škodas.
 
 5. Rekonstruotį KT, ETK (elektros traukos pastotė), troleibusų parką (pastatus, remzoną, kt.). Šiek tiek išleidus kapitaliniam, galima sutaupyti kitiems remontamas, pastatų šildymui. 85 % pinigų galima būtų gauti iš ES.
 
 6. Troleibusų parkuose, ant troleibusų stogo įrengti saulės baterijas, kondensatorius. Taip troleibusai galėtų šiek tiek pavažiuoti be KT.
 
 7. Kadangi VVT susijungė su SĮSP, bilietų pelnas eina jam.
 
 
 Šiems dalykams reikėtų apie trečią dalį miliardo, BET TAI BŪTŲ SKIRTA VISAI TROLEIBUSŲ SISTEMAI, O NE 0,8 MILIARDO VIENAI TRAMVAJŲ LINIJAI.
 
 Tikiuosiu, kad neatsibodo skaityti tokio ilgo teksto.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu nepastebėjote, tvarkaraščių ištempimas daromas ne tik troleibusams.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą2. Normaliai sudeliojant tvarkaraščius, dėl kurių ištempimo troleibusai važiuoja itin lėtai. Man asmeniškai atrodo, kad tai padaryta specialiai, kad sumažinti troleibusų patrauklumą ir juos panaikinti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet didesnis "šiaip sau" ar dėl to, kad troleibusai naudoja seną KT arba dėl to, kad jų varikliai yra ne tokie pajėgūs?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBet troleibusams jis didesnis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panagrinėkite autobusų tvarkaraščius atidžiau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBet troleibusams jis didesnis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, nereikalingų niekada nenaudojamų iešmų yra ir juos demontuoti būtina. tikėtis iš to kažkokio pelno pridavus į metalo laužą neverta. Galiausiai jie ir laidai, tvirtinimo detalės dar gali būti panaudotos KT remontui.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąMaščiau, kaip galima pagreitinti troleibusus, skiriant kuo mažiausiai pinigų. Gavosi štai kas:
 1. Nereikalingų iešmų, linijų ir kryžmių panaikinimas, dėl kurių suletėja eismas, o VVT ir VMS prisidengia tuo, kad jie tarsi avariniai... Nereikia jų. Išmontuotas linijas galima būtų parduoti metalui, o gal kitiems miestamas parduoti ... ...
 
 2. Normaliai sudeliojant tvarkaraščius, dėl kurių ištempimo troleibusai važiuoja itin lėtai. Man asmeniškai atrodo, kad tai padaryta specialiai, kad sumažinti troleibusų patrauklumą ir juos panaikinti.
 
 3. Panaikinti kelis nereikalingus troleibusų maršrutus : 1, 12, gal 13, 14, 15. Jų kilometražas leistų sutaupyti gerą tūkstantį litų per dieną (Škoda kilometrui sunaudoja 0,87 centų).
 
 4. Viską planingai darant, sujungiant SĮSP su VVT, susijungusių įmonių pelnas per metus skiektų milijonus. Sutaupus keturis milionus, galima būtų surinkti penkis AMBER vilnis (1 vnt. - 620 000 litų), kurie pakeistu labiausiai nusteckintas Škodas.
 
 5. Rekonstruotį KT, ETK (elektros traukos pastotė), troleibusų parką (pastatus, remzoną, kt.). Šiek tiek išleidus kapitaliniam, galima sutaupyti kitiems remontamas, pastatų šildymui. 85 % pinigų galima būtų gauti iš ES.
 
 6. Troleibusų parkuose, ant troleibusų stogo įrengti saulės baterijas, kondensatorius. Taip troleibusai galėtų šiek tiek pavažiuoti be KT.
 
 7. Kadangi VVT susijungė su SĮSP, bilietų pelnas eina jam.
 
 
 Šiems dalykams reikėtų apie trečią dalį miliardo, BET TAI BŪTŲ SKIRTA VISAI TROLEIBUSŲ SISTEMAI, O NE 0,8 MILIARDO VIENAI TRAMVAJŲ LINIJAI.
 
 Tikiuosiu, kad neatsibodo skaityti tokio ilgo teksto.
 
 Tvarkaraščiai visi ištempti, autobusų taip pat.
 
 Kas dėl troleibusų linijų naikinimo, tai 12 maršrutas tikrai reikalingas. 14 taip pat, nes jis talkina 2 maršrutui. Verčiau naikinti 11. 13, 15 naikinti, taip pat ir 18A. Iš esmės tai ir KT Titnago gatvėje nereikia. Nes pramonės ten jau nėra, o keleiviai būna tik piko metu. Vadinasi, pakaktų 24 autobusą pratęst.
 
 "Susisiekimo paslaugos" renka mokestį už parkavimą. Ir tai nemaža suma. Savivaldybė kiauram biudžetui lopyti tų lėšų nenorėsi atiduoti. Todėl vargu ar atsiras politinis sprendimas sujungti šias įmones. O jei atsiras, tai mokesčio už parkavimą rinkimą gali atiduoti kitai naujai įsteigtai įmonei ar netgi privatininkams, jei užsimanys valdžiažmogiai otkatų, kas būtų dar blogiau miestui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skaičiuojant galios santykį, atsižvelgiant į naudingumo koeficientą ir masę, troleibusų parametrai geresni.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet didesnis "šiaip sau" ar dėl to, kad troleibusai naudoja seną KT arba dėl to, kad jų varikliai yra ne tokie pajėgūs?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savikainą sudaro ne vien kuro sąnaudos, bet ir atlyginimai, amortizacija, administracijos išlaikymas, infrastruktūros išlaikymas ir daugelis kitų išlaidų. Vilniuje VT 1 km savikaina yra tarp 5-7 Lt. Tiksliai negaliu pasakyti, nes savikaina kinta priklausomai nuo perkamo kilometražo, kuro kainų, atlyginimo dydžių. O mano turima informacija kiek pasenusi.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 3. Panaikinti kelis nereikalingus troleibusų maršrutus : 1, 12, gal 13, 14, 15. Jų kilometražas leistų sutaupyti gerą tūkstantį litų per dieną (Škoda kilometrui sunaudoja 0,87 centų).Kvailas siūlymas. SĮSP perka paslaugas iš VVT. Sujungus neliktų vidinės kontrolės, veiklos sritys yra skirtingos. SĮSP reikėtų restruktūrizuoti ir darbuotojus perkelti į savivaldybę (kaip yra Kaune), o ne prijungti prie vežėjo.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 4. Viską planingai darant, sujungiant SĮSP su VVT, susijungusių įmonių pelnas per metus skiektų milijonus. Sutaupus keturis milionus, galima būtų surinkti penkis AMBER vilnis (1 vnt. - 620 000 litų), kurie pakeistu labiausiai nusteckintas Škodas.
 Ką turi omenyje?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą7. Kadangi VVT susijungė su SĮSP, bilietų pelnas eina jam.Neatsibodo, nes tekstas yra ne ilgas, bet labai trumpas. Per trumpas - neargumentuoti siūlymai, išplėtota mintis.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTikiuosiu, kad neatsibodo skaityti tokio ilgo teksto.Paskutinis taisė Ametistas; 2013.03.24, 18:09.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 14 maršrutas realiai nėra nei rentabilus, nei labai reikalingas (dubliuoja kitus maršrutus). Jį galima naikinti, pakaktų pridėti po 1-2 troleibusus į 2 ir 4 maršrutus.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Kas dėl troleibusų linijų naikinimo, tai 12 maršrutas tikrai reikalingas. 14 taip pat, nes jis talkina 2 maršrutui. Verčiau naikinti 11. 13, 15 naikinti, taip pat ir 18A. Iš esmės tai ir KT Titnago gatvėje nereikia. Nes pramonės ten jau nėra, o keleiviai būna tik piko metu. Vadinasi, pakaktų 24 autobusą pratęst.
 18A maršrutas nėra naikintinas, nes, priminsiu, jis nebuvo atidarytas kaip atskiras maršrutas. Dalis tuometinio 18 maršruto troleibusų buvo paleisti sutrumpinta iki Valkininkų st. trasa ir pažymėti 18A numeriu, kad būtų mažiau painiavos. Tai buvo teisingas ir logiškas sprendimas, nes leisti visus 9 (berods, būtent tiek troleibusų sudėjus kursuoja 18 ir 18A maršrutais) troleibusus iki Titnago gatvės nėra reikalinga. Tuo tarpu atkarpoje Pašilaičiai - Vaduvos st. yra poreikis kursuoti tokiu dažniu, koks dabar išeina sudėjus 18 ir 18A grafikus.
 Dėl šios priežasties 18A maršrutą nesiūlyčiau naikinti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visi maršrutai nerentabilūs. 14 kur kas labiau papildo 2-ą nei du papildomi troleibusai 2-ame maršrute. O į 4 maršrutą leisti daugiau troleibusų irgi nėra poreikio, nes nuo Gerosios Vilties iki Žemųjų Panerių ir taip per dažnai kursuoja pustuštis VT. Panaikinus 14 maršrutą, nukentėtų ir J. Basanavičiaus bei Savanorių pr. 18A reikėtų naikinti tik tuomet, kai būtų naikinamas KT Titnago gatvėje. O jo ten gailėti tikrai nėra jokio reikalo, nes pramonė žlugusi ir tokio poreikio susisiekimui, koks kažkada buvo, jau nebebus. Ten pakaktų 24 autobuso.
 Comment







Comment