Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Atsižvelgiama į eismo srautus. O net per 5-7 minutes gali daug kas pasikeisti. Geras pavyzdys būtų Kauno g. (arčiau stoties). Pvz 16:02 viskas gerai, dar galima pravažiuoti sąlyginai greitai, o 16:08 gatvė jau stovės ir jeigu į tai neatsižvelgti vėlavimas bus dar didesnis.
    Kaip gali būti atsižvelgiama į eismo srautus, jeigu pagal įdetus trasos įveikimo laikus, akivaizdu, kad tolstant nuo piko meto (kuo toliau po 19 val.), tuo laikas trasos įveikimui tvarkaraštyje ilgėja. Nors realiai gatvėmis judama gerokai greičiau.

    Čia viena iš vietų, kai mieste ir be milijardo investicijų galima gerokai pagerinti susisiekimą VT, jeigu tik būtų normalūs tvarkaraščiai. Ne vieną kartą Laisvės pr. ties Litexpo (kur leistinas greitis 70 km/h) mačiau ant ~30 km/h besivelkantį 2G, nes akivaizdžiai jam reikia pratempti laiką. Tai ne tik neprideda patrauklumo VT, bet kartu ir trikdo eismą gatvėmis, kai visi turi apvažinėti autobusą, kaip kokią kliūtį kelyje.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Kaip gali būti atsižvelgiama į eismo srautus, jeigu pagal įdetus trasos įveikimo laikus, akivaizdu, kad tolstant nuo piko meto (kuo toliau po 19 val.), tuo laikas trasos įveikimui tvarkaraštyje ilgėja. Nors realiai gatvėmis judama gerokai greičiau.

      Čia viena iš vietų, kai mieste ir be milijardo investicijų galima gerokai pagerinti susisiekimą VT, jeigu tik būtų normalūs tvarkaraščiai. Ne vieną kartą Laisvės pr. ties Litexpo (kur leistinas greitis 70 km/h) mačiau ant ~30 km/h besivelkantį 2G, nes akivaizdžiai jam reikia pratempti laiką. Tai ne tik neprideda patrauklumo VT, bet kartu ir trikdo eismą gatvėmis, kai visi turi apvažinėti autobusą, kaip kokią kliūtį kelyje.
      Apie grafikų ištempimą mes kalbėjome, tai liečia ypač troleibusus nes tvarkaraščių sudarytojas ar kas ten turi tokią pareigą vis dar mąsto, kad troleibusas lėtas ir t.t.

      Dėl 2G kažkokio 100% patikimo atsakymo pasakyti negaliu, bet žiūrime į pačias TP.
      Dujiniai autobusai turi didesnė tikimybę nugulti ant šono, todėl pvz važiuoti su dujiniu 18m autobusu nuo Lazdynų tilto link Litexpo greičiau nei ~45 km/h būtų rizikinga.
      Tai liečia šiaip ne tik tai, bet ir įsibėgėjimo greitį. Daugelis VVT autobusų, kurie dirba 1G maršrute nuo stotelės Baltupiai link Santariškių vos pajuda. Duok dieve iš autobuso įkalnėje išspausti 35 km/h. Todėl čia kažkaip taip.
      Galiu kažkur klysti, bet asmeniškai remiuosi į vairuotoją, su kurio tenka bendrauti na ir tokius darbo aspektus kažkiek paaiškina.

      Šiaip dėl grafikų ištempimo tai reikia Judu padirbėti geriau derinti viską. Tam, kad nebūtų tarpai 1, o poto 14 min. Jeigu važiavimo laikas skiriasi reiškia mokiname dispečerius apsukti autobusą ar troleibusą anksčiau.

      Comment


        Dėl 1G, tai kiek važiuoju iš tiesų į Kalvarijų g. kalnelį kai kuriems autobusams yra sunku užkopti, pvz. labai kriokia MAN autobusai. Šiaip nostalgiška, nes primena laikus, kai Ikarusai čiut užkildavo į kokią Didlaukio g. Ir juokingai graudu, kad ARBA nupirktos nepakankamai galingais varikliais transporto priemonės, ARBA jos užleistos/suvarytos taip, kad nebepajuda.
        Kita vertus, šioje vietoje neturiu jokios atjautos nei vairuotojams, nei tvarkaraščių sudarytojams - tvarkaraščiai neturi būti sudaromi individualizuotai pagal kiekvieno autobuso technines galimybes. Tvarkaraštis yra tvarkaraštis - bet kokia išvažiuojanti transporto priemonė turi būti techniškai tvarkinga, turi turėti potencialą pakeisti kitą sugedusią, ir turi važiuoti panašiai taip, kaip važiuotų kita transporto priemonė.
        O apie tai, kas rašytą apie PIKĄ, tai matant norisi sakyti, kad GRAUDU. Ir reikšmingiems pokyčiams milijardinės investicijos tikrai nebūtų nereikalingos.

        Comment


          Grafikų lėtinimas lems dar didesnį VVT nepatrauklumą.

          Comment


            Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
            Dėl 1G, tai kiek važiuoju iš tiesų į Kalvarijų g. kalnelį kai kuriems autobusams yra sunku užkopti, pvz. labai kriokia MAN autobusai. Šiaip nostalgiška, nes primena laikus, kai Ikarusai čiut užkildavo į kokią Didlaukio g. Ir juokingai graudu, kad ARBA nupirktos nepakankamai galingais varikliais transporto priemonės, ARBA jos užleistos/suvarytos taip, kad nebepajuda.
            Kita vertus, šioje vietoje neturiu jokios atjautos nei vairuotojams, nei tvarkaraščių sudarytojams - tvarkaraščiai neturi būti sudaromi individualizuotai pagal kiekvieno autobuso technines galimybes. Tvarkaraštis yra tvarkaraštis - bet kokia išvažiuojanti transporto priemonė turi būti techniškai tvarkinga, turi turėti potencialą pakeisti kitą sugedusią, ir turi važiuoti panašiai taip, kaip važiuotų kita transporto priemonė.
            O apie tai, kas rašytą apie PIKĄ, tai matant norisi sakyti, kad GRAUDU. Ir reikšmingiems pokyčiams milijardinės investicijos tikrai nebūtų nereikalingos.
            Problema ne tame ar suvaryta TP ar ne, o labiau jų galimgume. Neatmetame to, kad skelbiant pirkimus nebuvo atsižvelgta į tai, kad bus įkalnių stačių. Iš visų TP, kurias turi VVT ir jie dirba pvz 1G tai didžiausia rizika važiuoti lėčiau turi 2020 metų dujiniai Man (dėl bendros didesnės masės ir matyt nelabai galingo variklio).
            Volvo autobusai yra įdomus dalykas. Kai kur vidury maršruto gali autobusas pradėti “žaisti” ir į įkalnę važiuoti ne labiau nei 15-20 km/h dėl to, kad automatinė pavarų dėžė kažkaip įdomiai dirba, o pačiam žaidžiant su 1, 2, 3 mygtukais viskas tik blogėja. (Tokį prikolą esu matęs su 775)

            Teigti, kad tvarkaraštis sudaromas pagal TP būtų nevisai logiška, nes didelė dalis parko kiekvieną dieną rotuojasi.
            Mažuma autobusų ar troleibusų priskirti būtent tam maršrutui, bet ne konkrečiam laikui (galiu klysti).

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Grafikų lėtinimas lems dar didesnį VVT nepatrauklumą.
              O fokusų visokių yra, T2 kažkaip su didesniu TP skaičių važiuoja rečiau nei praeitais metais.
              Asmeniškai nežinau kur ten dar ilginti. Jeigu dabar kai kurie vairuotojai sugeba piko metu atvažiuoti 7 min anksčiau (pagal tą naują grafiką “pagal eismo sąlygas”)

              Comment


                Rytinio piko metu, jei važiuoju Privežamasis -> greitasis ir tada darbas / studijos, man tas pats ar aš įlipsiu į 7.26 ar 7.32 greitąjį autobusą. Svarbu būtų dažnis, o kamštis vieną dieną didesnis, kitą dieną mažesnis.

                Vakarinio piko metu, jau kitaip, man svarbu spėti į privežamąjį. Bet tada man pareiga "užsimesti laiko".

                Nes drausminant vairuotojus, jie važiuos lėčiau ir laimingų nebus.

                PS
                Užsienio sostinėse, autobusas yra privežamasis, tai ten paprasčiau. Atveža iki metro ar traukinio. O metro / traukinys arba laiku išvyksta, arba dažnis intensyvus. O pas mus pagrindinė priemonė, autobusas (greitasis), juda su eismu. Jei bus rūkas ar šlabdriba - iškart lėčiau.

                Comment


                  VVT 28, 29, N9 važiuoja A1 atkarpa. Leistinas greitis - 100 km/h. Pats autobusas gal tiek ir nevažiuoja. Bet kiti važiuoja.
                  Ar turėtų autobusai turėti diržus keleiviams (kaip užsienyje)?

                  Comment


                    Na miesto autobusuose jie neįrengti ko gero todėl, kad čia daugiau stabdymų - šviesoforai, daug stotelių, pėsčiųjų perėjų, todėl mažesni ir greičiai. Tiesa, tarpmiestyje ir priemiestyje, kur diržus turi beveik visos dabar kursuojančios transporto priemonės, dažniausiai nematydavau (negirdėdavau) nei vieno prisisegančio, išskyrus save patį. O ir tie labai retai pasitaikantys užsisegantieji ko gero yra iš tų, kur jau buvo pakliuvę į vieną iš atsitiktinių reidų ir gavo baudą. O vairuotojai apie šią prievolę primena labai retai, todėl daug prasmės nematau, o kad dabartinė VT naudotojų liaudis kažkaip keistų požiūrį į šį dalyką - net kelios pasikeitusios karto nepadės. Seniai nesisega tuo labiau, jaunimas irgi. Nors važiuodami kaip keleiviai lengvąja mašina, prisisega dauguma, autobusuose - vaizdelis priešingas.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      VVT 28, 29, N9 važiuoja A1 atkarpa. Leistinas greitis - 100 km/h. Pats autobusas gal tiek ir nevažiuoja. Bet kiti važiuoja.
                      Ar turėtų autobusai turėti diržus keleiviams (kaip užsienyje)?
                      Miesto autobusas geriausiu atveju važiuos ~80 km/h. Dažniausiai važiuoja apie 70 nes priklauso nuo autobuso modelio, berods skirtingi ribotuvai.

                      Dėl 1 atkarpos miesto riboje? Galbūt ne. Jeigu kalbame apie Vilniaus VT plėtrą toliau už miesto ribų, tada tokią galimybę reikia suteikti.

                      Comment


                        Miesto autobusuose saugos diržų nereikia.

                        Bet A1 važiuojantys Vilniaus ir Klaipėdos autobusai manau turėtų turėti saugos diržus arba nevažiuoti 100 km/h gatve.

                        Comment


                          Nuo spalio 20 keičiasi kai kurių autobusų maršrutų tvarkaraščiai, Judu:
                          “Svarbiausi pakeitimai:

                          114 maršruto tvarkaraštis praplėstas – daugiau reisų rytais ir vakarais.
                          20 maršruto tvarkaraštis koreguojamas pagal realų keleivių srautą – išlaikant svarbiausias jungtis ir efektyvų transporto priemonių paskirstymą.

                          Atnaujinimai taip pat laukia 2G, 5G, 6G, 3, 9, 12, 15, 16, 18, 24, 27, 28, 29, 31, 33, 35, 38, 40, 42, 53, 54, 55, 57, 66, 68, 82, 87, 88, 89, 116, 125 maršrutų.”

                          Kas ten įdomaus?

                          1. Arba kažkas pražiopsojo ir nesudėjo, arba 2G ir 5G kursuos tik d.d, nes stops tiesiog nerodo savaitgalio tvarkaraščių (net nėra tokio pasirinkimo nors sename jis yra)
                          2. Nuimamas paskutinis 9 autobuso reisas iš Zuikių st. 23:25
                          3. Retinamas 20 autobuso kursavimas nuo 53 reisų (iš Lazdynų į Žemuosius Panerius) iki 43 reisų per dieną (iš Lazdynų į Žemuosius Panerius)
                          4. 28 maršrute nuimti du paskutiniai reisai (23:03 ir 23:39 iš Žemųjų Panerių)
                          5. 29 maršrute pridėtas naujas reisas (23:14 iš Vilkpėdės)
                          6. 56 maršrute pridėtas naujas reisas (22:59 iš Fabijoniškių)
                          7. 57 maršrute nuimamas 1 reisas (23:43 iš Fabijoniškių)
                          8. 82 maršrute nuimti 2 reisai (22:46 iš Stoties ir 16:15 iš Stoties per Avinėlių g.)
                          9. 87 nuimtas reisas (19:13 iš Ateities g.) ir pridėti 20:01, 20:17 ir 20:29
                          Kiti pakeitimai susiję su laikų stūmimu.
                          Paskutinis taisė Vinecko; Vakar, 11:53.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Miesto autobusuose saugos diržų nereikia.

                            Bet A1 važiuojantys Vilniaus ir Klaipėdos autobusai manau turėtų turėti saugos diržus arba nevažiuoti 100 km/h gatve.
                            O kokia alternatyva pasiūlytumėte? Ar yra kažkokia jungiamoji gatvė palei A1? Jeigu ne arba ji ištempia važiavimo laiką tada tegul lieka ten.
                            Vienintelė alternatyva man šaunanti į galvą - per Regitra, tačiau ten irgi reikės važiuoti magistralę, o poto ištempsime važiavimo laiką per Lentvarį.

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                              Nuo spalio 20 keičiasi kai kurių autobusų maršrutų tvarkaraščiai, Judu:
                              “Svarbiausi pakeitimai:

                              114 maršruto tvarkaraštis praplėstas – daugiau reisų rytais ir vakarais.
                              20 maršruto tvarkaraštis koreguojamas pagal realų keleivių srautą – išlaikant svarbiausias jungtis ir efektyvų transporto priemonių paskirstymą.

                              Atnaujinimai taip pat laukia 2G, 5G, 6G, 3, 9, 12, 15, 16, 18, 24, 27, 28, 29, 31, 33, 35, 38, 40, 42, 53, 54, 55, 57, 66, 68, 82, 87, 88, 89, 116, 125 maršrutų.”

                              Kas ten įdomaus?

                              1. Arba kažkas pražiopsojo ir nesudėjo, arba 2G ir 5G kursuos tik d.d, nes stops tiesiog nerodo savaitgalio tvarkaraščių (net nėra tokio pasirinkimo nors sename jis yra)
                              2. Nuimamas paskutinis 9 autobuso reisas iš Zuikių st. 23:25
                              3. Retinamas 20 autobuso kursavimas nuo 53 reisų (iš Lazdynų į Žemuosius Panerius) iki 43 reisų per dieną (iš Lazdynų į Žemuosius Panerius)
                              4. 28 maršrute nuimti du paskutiniai reisai (23:03 ir 23:39 iš Žemųjų Panerių)
                              5. 29 maršrute pridėtas naujas reisas (23:14 iš Vilkpėdės)
                              6. 56 maršrute pridėtas naujas reisas (22:59 iš Fabijoniškių)
                              7. 57 maršrute nuimamas 1 reisas (23:43 iš Fabijoniškių)
                              8. 82 maršrute nuimti 2 reisai (22:46 iš Stoties ir 16:15 iš Stoties per Avinėlių g.)
                              9. 87 nuimtas reisas (19:13 iš Ateities g.) ir pridėti 20:01, 20:17 ir 20:29
                              Kiti pakeitimai susiję su laikų stūmimu.
                              Visus naujus eismo tvarkaraščius rodo tik darbo dienų, tai reiškia, kad savaitgalio eismo tvarkaraščiai nekeičiami.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                Visus naujus eismo tvarkaraščius rodo tik darbo dienų, tai reiškia, kad savaitgalio eismo tvarkaraščiai nekeičiami.
                                Supratau, ačiū.

                                Bet nelabai suprantu kam nuiminėti paskutinius reisus, o dar įdomiau pažiūrėti į tai, kas sugalvojo leisti į Zuikių st. autobusą pusę vienuolikos.

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                  Supratau, ačiū.

                                  Bet nelabai suprantu kam nuiminėti paskutinius reisus, o dar įdomiau pažiūrėti į tai, kas sugalvojo leisti į Zuikių st. autobusą pusę vienuolikos.
                                  Matyt padaryta dėl to, kad vairuotojo valandų norma būtų išdirbta. Kitos priežasties nematau.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                    Matyt padaryta dėl to, kad vairuotojo valandų norma būtų išdirbta. Kitos priežasties nematau.
                                    Tas autobusas iš 9 maršruto autobusų parke tik 0:30 atsirasdavo pagal tą grafiką, gal čia ale naktinis autobusas iki baro kur nors pamėtėti Zuikių st. gyventojams?

                                    Nors šiaip juokinga būtų, nes pagal paskutinius duomenis A9 dienos keleivių skaičius siūbuoja nuo 100 iki 250 žmonių.

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                      Nors šiaip juokinga būtų, nes pagal paskutinius duomenis A9 dienos keleivių skaičius siūbuoja nuo 100 iki 250 žmonių.
                                      Kur galima matyti keleivių srautus pagal maršrutus?

                                      Comment


                                        Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                                        Kur galima matyti keleivių srautus pagal maršrutus?
                                        Paėmiau iš 2023 metų srautų analizes, naujesnių duomenų nėra, nebent skaičiuoti tuos atvirus, kur rodo tik didžiausiai apkrautą autobusą/troleibusą pagal valandą maršrute. Bet suveiks tik su tais, kur važiuoja tik 1 autobusas ir lygiai kas 60 min.

                                        Comment


                                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                          Nuo spalio 20 keičiasi kai kurių autobusų maršrutų tvarkaraščiai, Judu:
                                          “Svarbiausi pakeitimai:

                                          114 maršruto tvarkaraštis praplėstas – daugiau reisų rytais ir vakarais.
                                          20 maršruto tvarkaraštis koreguojamas pagal realų keleivių srautą – išlaikant svarbiausias jungtis ir efektyvų transporto priemonių paskirstymą.

                                          Atnaujinimai taip pat laukia 2G, 5G, 6G, 3, 9, 12, 15, 16, 18, 24, 27, 28, 29, 31, 33, 35, 38, 40, 42, 53, 54, 55, 57, 66, 68, 82, 87, 88, 89, 116, 125 maršrutų.”

                                          Kas ten įdomaus?

                                          1. Arba kažkas pražiopsojo ir nesudėjo, arba 2G ir 5G kursuos tik d.d, nes stops tiesiog nerodo savaitgalio tvarkaraščių (net nėra tokio pasirinkimo nors sename jis yra)
                                          2. Nuimamas paskutinis 9 autobuso reisas iš Zuikių st. 23:25
                                          3. Retinamas 20 autobuso kursavimas nuo 53 reisų (iš Lazdynų į Žemuosius Panerius) iki 43 reisų per dieną (iš Lazdynų į Žemuosius Panerius)
                                          4. 28 maršrute nuimti du paskutiniai reisai (23:03 ir 23:39 iš Žemųjų Panerių)
                                          5. 29 maršrute pridėtas naujas reisas (23:14 iš Vilkpėdės)
                                          6. 56 maršrute pridėtas naujas reisas (22:59 iš Fabijoniškių)
                                          7. 57 maršrute nuimamas 1 reisas (23:43 iš Fabijoniškių)
                                          8. 82 maršrute nuimti 2 reisai (22:46 iš Stoties ir 16:15 iš Stoties per Avinėlių g.)
                                          9. 87 nuimtas reisas (19:13 iš Ateities g.) ir pridėti 20:01, 20:17 ir 20:29
                                          Kiti pakeitimai susiję su laikų stūmimu.
                                          Naturalu, pakilus kainoms kai kur sumazejo keleiviu srautai, tikslinamas autobusu ir reisu poreikis. Einame link Kauno viesojo transporto reformos...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X