Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gerai, kad bent perspėja.

    Šiaip pvz ex Stockholm Man turi silpnas baterijas, dėl to nerekomenduojama išjunginėti variklį ne parko teritorijoje.

    Comment


      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

      Gerai, kad bent perspėja.

      Šiaip pvz ex Stockholm Man turi silpnas baterijas, dėl to nerekomenduojama išjunginėti variklį ne parko teritorijoje.
      nepamenu kurioje sulčiaspaudėje, bet vairuotojas pasakojo, kad nuo pamainos pradžios negalėjo niekaip išjungti variklio.

      bandžiau parodyti kuri knopke išjungia varikli, žiūriu knopkė ni bum bum.

      Comment


        Parašė dananasas Rodyti pranešimą

        nepamenu kurioje sulčiaspaudėje, bet vairuotojas pasakojo, kad nuo pamainos pradžios negalėjo niekaip išjungti variklio.

        bandžiau parodyti kuri knopke išjungia varikli, žiūriu knopkė ni bum bum.
        Kai tik atvažiavo tie nuomuojami iš MB autobusai pirmas kelias dienas buvo vargo. Taip vadinama skubi pagalba lekiojo po visą miestą, nes vienam durys užstrigo, sugedo retardorius, kiti išjungė autobusą, o poto jis neužsivedė ir pan.

        Comment


          Geriau už ne piko metu vėluojantį troleibusą gali būti tik ilgas sustojimas keleivių kontrolei

          Comment


            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
            Geriau už ne piko metu vėluojantį troleibusą gali būti tik ilgas sustojimas keleivių kontrolei
            Yra vairuotojų, kuriems nervai nelaiko nuo kontrolės, tai tada TP esanti brigada tampa mobiliąją.
            Vieną sykį teko matyti, kaip vairuotojas pavežėjo iki kitos stotelės paprastą brigadą. Kontrolieriai tiesiog rėkia per visą saloną “vairuotuojau, sustojam”, o vairuotojas atsako “pagal vidinę tvarką aš negaliu sustoti ne stotelėje, geros kelionės iki sekančios stotelės”.

            Comment


              Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
              a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
              b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

              Kurį variantą pasirenka JUDU?
              119 maršrute darbo dienomis rytiniu reisu vienu metu kursuos du autobusai, važiuosiantys vienas po kito. Ši priemonė taikoma siekiant pagerinti kelionių patogumą ir užtikrinti, kad keleiviai galėtų patogiai įlipti net ir didžiausio srauto metu.
              https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl

              Comment


                Pasakyčiau, kad tiesiog sprendimas neįprastas, bet tikrai ne protu nesuvokiamas. Geležinkeliuose tai nieko naujo, kas važiuoja sukabinti riedmenys. Čia technologija to neleidžia, bet jei gerokai didesnis poreikis yra grynai kažkokiam vienam ar dviem konkretiems reisams, tai kodėl gi nepasinaudoti tokiu variantu? Sakyčiau kaip tik būtu keistokas sprendimas visą laiką varinėti didesnę transporto priemonę, jei kitu laiku tam visiškai nėra poreikio.

                Comment


                  O tiesiog papildomai įterpti papildomą transporto priemonę su savo tvarkaraščiu neįmanoma, kad ir 2-3 min. tarpu?
                  Ar jie dabar kaip siulipę važiuos?

                  Comment


                    Kaune taip yra su 44 maršrutu. Ryte kelis ratus važiuoja po 2. Ankščiau taip buvo ir 19, 67 iki kol paleido didelės talpos autobusus.
                    Vairuotojai stengiasi važiuoti kartu, jei antras atsilieka, tai dažniausiai pirmas palaukia kol pasivys.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      O tiesiog papildomai įterpti papildomą transporto priemonę su savo tvarkaraščiu neįmanoma, kad ir 2-3 min. tarpu?
                      Ar jie dabar kaip siulipę važiuos?
                      Čia yra rizika, kad nemažai daliai pasirodys tas vėlesnis reisas kiek patrauklesnis, tada pirmasis nuvažiuos pustustis, o į sekantį vėl bus sunkiai telpama. Geriausia tada važiuoti dviem vienu metu, kad keleiviai matydami užimtumą pasiskirstytų tarp transporto priemonių. Juo labiau tas minimalus tarpas daug naudos neduos, bet gali pridaryti žalos.

                      Comment


                        Labai geras pavyzdys yra T7 ir T18 dažniausiai šie maršrutai važiuoja kartu. Sietyno st. (į perkūnkiemį) vakarais būna pilna žmonių. Pirmas atvažiuoja 7, už sankryžos stovi 18. Beveik visi sulipa į 7, kad vos užsidaro durys. 18 važiuoja pustuštis. Taip bus ir su 119.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
                          a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
                          b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

                          Kurį variantą pasirenka JUDU?

                          https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl
                          Tam, kad paleisti didesnės talpos TP iš pradžių ją reikia įsigyti. Kadangi pagal sutartį numatyti tik elektriniai, transporto priemonė turi būti elektrinė.
                          O pirkti autobusą dėl vieno reiso na sakykim tiesiai, nėra logikos.
                          Todėl variantas kai vieną reisą važiuoja traukinuku yra visai priimtinas.
                          Talpa 2 kartus didesnė kai to reikia, investicija kainuoja paklaidos ribose.

                          O vairuotojams bus nurodymas laikytis kartu, jeigu antras atsilieka, pirmas laukia.

                          Man labiau įdomu kas ten nuo spalio 20, nes pagal JUDU bus daugiau pakeitimų

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
                            a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
                            b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

                            Kurį variantą pasirenka JUDU?

                            https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl
                            Ta pati situacija ir kitose Kautros mikriukų maršrutuose.Pvz.: girdėjau, kad ryte, norint iš Zujūnų įlipti į 118 Pilaitės link, turi važiuot į priešinga pusę iki žiedo Pašilaičiuose ir lipti į 118 ten, nes kitaip tiesiog netilpsi.

                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                            Kadangi pagal sutartį numatyti tik elektriniai, transporto priemonė turi būti elektrinė.
                            O pirkti autobusą dėl vieno reiso na sakykim tiesiai, nėra logikos.
                            Gal VVT galėtų tuos kelis reisus, kai srautai didžiausi, aptarnauti dviašiais autobusai, jeigu Kautra pagal sutartį negali?

                            Comment


                              Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

                              Ta pati situacija ir kitose Kautros mikriukų maršrutuose.Pvz.: girdėjau, kad ryte, norint iš Zujūnų įlipti į 118 Pilaitės link, turi važiuot į priešinga pusę iki žiedo Pašilaičiuose ir lipti į 118 ten, nes kitaip tiesiog netilpsi.



                              Gal VVT galėtų tuos kelis reisus, kai srautai didžiausi, aptarnauti dviašiais autobusai, jeigu Kautra pagal sutartį negali?
                              Visų pirma:
                              Pagal kontaktą aptarnauti tą maršrutą gali tik KAUTRA.
                              Visų antra:
                              VVT neturi nei 10, nei 12n elektrinių autobusų ir artimiausius metus neturės. O jeigu VVT dirbtų ten 1-2 reisais tai vis tiek pažeistų sutarties aprašą, kas reiškia, kad galima nutraukti vežėjo darbą dėl sąlygų nesilaikymo.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
                                a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
                                b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

                                Kurį variantą pasirenka JUDU?

                                https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl
                                Kosmosas...
                                Va dėl to ir "maršrutų privatizacija" yra blogai.
                                Nebelieka lankstumo parinkti transporto priemones.

                                119 važiuoja per sodus į Vilniaus rajoną, kur dalis sodininkų ar rajonskų, kūrena padangas ar skudurus, ką išduoda juodi kaminų dūmai, tačiau privalo būti elektrinis+mikrobas.
                                Tegu Senamiestyje, kuris yra dauboje ir nenupučia individualių katilų CO2, važinėja EV.

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                  Visų pirma:
                                  Pagal kontaktą aptarnauti tą maršrutą gali tik KAUTRA.
                                  Visų antra:
                                  VVT neturi nei 10, nei 12n elektrinių autobusų ir artimiausius metus neturės. O jeigu VVT dirbtų ten 1-2 reisais tai vis tiek pažeistų sutarties aprašą, kas reiškia, kad galima nutraukti vežėjo darbą dėl sąlygų nesilaikymo.
                                  O kaip buvo iki 2017 m. lapkričio, kuomet 20 maršrutą aptarnaudavo Ridvijos mikriukai, tai darbo dienomis važiuodavo ir 1 didelis VVT autobusas. To maršruto aptarnavimo sutartis tą leido? Paskui, atsimenu ir pati Ridvija jau įsigijo 1 didesnį autobusą, kuris kursuodavo piko metu.

                                  Comment


                                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                                    O kaip buvo iki 2017 m. lapkričio, kuomet 20 maršrutą aptarnaudavo Ridvijos mikriukai, tai darbo dienomis važiuodavo ir 1 didelis VVT autobusas. To maršruto aptarnavimo sutartis tą leido? Paskui, atsimenu ir pati Ridvija jau įsigijo 1 didesnį autobusą, kuris kursuodavo piko metu.
                                    Viskas priklauso nuo to, kokios sąlygos sutartyje.
                                    Tam, kad dabar VVT galėtų “pagelbėti” reikia:
                                    arba perdaryti sutartį su Kautra
                                    arba JUDU turi atidaryti naują maršrutą, kuris priskirtas VVT. Taip jis 100% dubliuotų 119, taip jis važiuotų kartą per dieną, tačiau taip bus atsižvelgta į visus teisinius dalykus.

                                    Nes jeigu VVT tiesiog be nieko taip ateis, tai gali ateiti žmogus n (na pvz ponas Nemunaitis, kuriam visada viskas kliūna) ir pasakyti kaip čia taip. Tada gali būti teismas arba dar kas ir faktiškai Kautra gali būti nubausta ar net nušalinta nuo reisų vykdymo (faktiškai sutarties nutraukimas)

                                    Comment


                                      Visgi išmoks rodyti informaciją geriau.
                                      Iš MadeinVilnius straipsnio: “Viešojo transporto priemonėse bus naujos keleivių informavimo švieslentės – jos leis ne tik patogiau sekti kelionės eigą, bet ir matyti persėdimo taškus bei kitų maršrutų informaciją realiuoju laiku.”

                                      Comment


                                        Didžiausias VT pirkimas sostinės istorijoje: 7 nauji maršrutai, 30% daugiau autobusų

                                        Vilniaus miesto savivaldybė teisminiu keliu apgynė sostinės viešojo transporto konkurso sąlygas – konkursas juda pirmyn pagal numatytas procedūras. Savivaldybei paskelbus pirkimo sąlygas dėl keleivių vežimo teismine tvarka jas ginčijo du tiekėjai – Lenkijos įmonė „Mobilis“ ir šiuo metu su savivaldybe keleivių vežimo paslaugų sutartį turintis UAB „Transrevis”.

                                        Lietuvos apeliacinis teismas rugsėjo 16 dieną pilna apimtimi atmetė vieno konkurso dalyvio – Lenkijos įmonės „Mobilis“ – skundą. ... Taip buvo galutinai išspręsti visi teisminiai ginčai su tiekėjais, atveriant kelią tolesniam viešojo transporto pirkimo procedūrų įgyvendinimui.

                                        Pasiruošimas šiam pirkimui prasidėjo 2024 m. pradžioje. Nuo to laiko buvo surengtos keturios rinkos konsultacijos, po kurių atlikti koregavimai, daugiausia orientuoti į miesto plėtrą ir svarbiausius gyventojų poreikius. Planuojama, kad naujos sutartys su vežėjais bus pasirašytos pavasarį, o konkurso laimėtojai priklausomai nuo konkurso sąlygų ir pateiktų pasiūlymų turės iki dvejų metų pasiruošti maršrutų aptarnavimui.

                                        Tai didžiausias sostinės istorijoje viešojo transporto paslaugų konkursas, kuris leis įgyvendinti viešojo transporto sistemos proveržį ir reikšmingai pagerins vilniečių kelionių kokybę. Atsiras 7 visiškai nauji maršrutai, 44 maršrutai bus dažninami, 46 maršrutų trasos bus koreguojamos. Centrinėje dalyje keleivių laukimo laikas neviršys 6–10 minučių, o toliau nuo centro esančiose ir rečiau apgyvendintose teritorijose – 15 minučių. Mieste kursuos 30 proc. daugiau transporto priemonių (numatyta ne mažiau 824), jos bus aplinkai draugiškos, netaršios.

                                        Bus sudarytos naujos sutartys su vežėjais – aukštesni kokybiniai reikalavimai

                                        Numatyti aukštesni transporto priemonių standartai užtikrins modernesnę kelionės patirtį – visos transporto priemonės bus pritaikytos individualiems keleivių poreikiams, įskaitant žmones su negalia. Viešojo transporto priemonėse bus naujos keleivių informavimo švieslentės – jos leis ne tik patogiau sekti kelionės eigą, bet ir matyti persėdimo taškus bei kitų maršrutų informaciją realiuoju laiku. Taip pat bus taikomi griežtesni reikalavimai mikroklimatui, užtikrinant švarą ir tinkamą temperatūrą. Naujose transporto priemonėse bus įrengtos atskiros oro kondicionavimo sistemos vairuotojo darbo vietai ir keleivių salonui, kiekviena su atskiru valdymu, kad keleiviams būtų užtikrinta optimali temperatūra. Be to, visose aplinkai draugiškose naujose transporto priemonėse bus įrengtos vidaus ir išorės vaizdo stebėjimo kameros, didinančios keleivių ir kitų eismo dalyvių saugumą. Atsižvelgiant į transporto priemonių talpą, bus atnaujinta garsinio informavimo sistema, kad informacija būtų pateikiama aiškiai ir sklandžiai.

                                        Comment


                                          Gal kas žino kiek maždaug vyksta pasiūlymų vertinimas + liti procesai prieš laimėtojo paskelbimą?
                                          Nes pagal viską VVT pabaigė pasiūlymų priėmimą visiems 4 konkursams dėl el. autobusų.
                                          Pirmiausiais: 12m el. autobusų pasiūlymų priėmimas buvo 09.25

                                          Comment

                                          Working...
                                          X