Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Ar naujuose troleibusuose atsidarys priekinės durys?
    Troleibusai nauji, vairuotojai seni. Tad, ne.

    Comment


      Didesnis šansas atidaryti duris būtų pirkti mašinas uždaromis vairuotojo kabinomis. Patys pirkėjai eskaluoja padėtį. Taip neabejotinai tiesiog pigiau, nes mažiau medžiagų gamybai. Jau įsivaizduoju, pilnas trūlas, žmonės dėl pilnos pertvaros nuo vairuotojo nebuvimo ant jo praktiškai kosėja ir dar pilnai užstoja matomumą per priekinių durų stiklą, tad "Janina" net nematys stotelės borto, kaip normaliai privažiuot. Dėl to ir neleidžia į priekį, kad netrukdytumėt vairuot. Mane vaikystėj net nuvijo senoj Škodoj, kad nestovėčiau per arti. Gal vaizdą blokavau į saloną / link pirmųjų viengubų durų dėl lipančių.
      Paskutinis taisė dondc; 2024.03.07, 05:00.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Tarkim bandant greitai peršokti iš vieno VT į kitą, pvz. T. Narbuto g. esu iš trečios mašinos bėgęs į pirmą, tai kol bėgau sausakimšoj labai ilgoj stotelėj beveik apsikabinau moterį, tikrai apsikabinau (už'swing'inau) stulpą, kad staigiai pakeist bėgimo kampą ir realiai šokau į trūliką, kaip olimpietis iš tolo. Stovėtų 4 identiško dažymo, liktum lauke bandydamas skaičiukus įžiūrėt visų.
        Šioje istorijoje viskas negerai. Normalioje VT sistemoje, nereikia lakstyti per stotelę tarp 3 TP, o turi sustoti viena - dvi, su galimybe patogiai persėsti netgi lėčiau judantiems miestiečiams. O jeigu yra judri stotelė, antai Žaliasis tiltas, tai ten turėtų būti keletas platformų, kur būtų vienas du maršrutai kiekvienoje.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Dėl skaičių tai logikos yra, nes kam man asmeniškai mokytis naujus numerius, jai galiu nesimokyt? Juolab labai retai naudojant VT. Tingėt visada lengviau.

          Dažo skirtingai neabejotinai tam, kad atskirti, jog tai trūlas, o ne autas. Tas praverčia, greitesniam ir vėlgi lengvesniam susigaudymui su mažiau galvos skausmo. Tarkim bandant greitai peršokti iš vieno VT į kitą, pvz. T. Narbuto g. esu iš trečios mašinos bėgęs į pirmą, tai kol bėgau sausakimšoj labai ilgoj stotelėj beveik apsikabinau moterį, tikrai apsikabinau (už'swing'inau) stulpą, kad staigiai pakeist bėgimo kampą ir realiai šokau į trūliką, kaip olimpietis iš tolo. Stovėtų 4 identiško dažymo, liktum lauke bandydamas skaičiukus įžiūrėt visų.
          O kodėl turistas ar iš kito miesto atvykęs gyventojas turi aiškintis, kokio tipo skirtingi numeriai būna ir kad svarbu ne tik numeris, bet ir kaip nudažyta transporto priemonė? Susiorientuoti mieste turėtų būti galima kuo paprasčiau. Ir išvis, ar išmokti keletą naujų numerių toks sudėtingas dalykas? Juk būtų keičiama tik mažoji dalis. Juolab, kad veikiausiai būtų parenkami panašūs numeriai, kur bent vienas skaitmuo būtų senojo numerio.

          Be to, kodėl miestas turėtų turėti skirtingas dažymo schemas? Ar ne pigiau ir paprasčiau turėti vieną dažymo schemą, vieną numeraciją? Ir pigiau, ir mažiau maišaties atvykėliams. Kartu ir paprasčiau orientuotis programėlėse, tvarkaraščiuose, pranešimuose.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Išmokti lengva, bet dar lengviau visai nesimokyt. Turistų nepatogumas atsveria mokytis nenorinčio vietinio patogumą, tai lygiosios. Dėl dažymo, tai atskiras dažymas nėra lygu atskira "stiliaus knyga (brandbook'as)". Juk Lietuvos geležinkeliai turi 3 dažymo schemas (kad pvz. nesugalvotum įlipt į krovininį ), o jų "stiliaus vadovas" naujesnis nei VVT.

            Neginu dabarties, aš tik apie pačią logiką.
            Paskutinis taisė dondc; 2024.03.07, 15:49.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Nieko keisto, kad dažymo schemos skiriasi. Londone autobusai ir tramvajai irgi turi skirtingas dažymo schemas ir spalvas.

              Comment


                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                Nieko keisto, kad dažymo schemos skiriasi. Londone autobusai ir tramvajai irgi turi skirtingas dažymo schemas ir spalvas.
                Tramvajai dar turi tokių menkų skirtumų, kaip dydis, ratai, ir fakin bėgiai, kuriais važiuoja. Dėl šių menkų skirtumų, net ir esant besidubliuojančiai numeracijai, galima vos pažiūrėjus atskirti, ar tai tramvajus, ar autobusas. Tuo tarpu Vilniuje, gavus autonominės ridos troleibusus, turistai turės mokytis, kad autobusas - raudonas, o troleibusas - smėliavas su raudonais akcentais, ir jie gali turėti tuos pačius numerius.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Dėl skaičių tai logikos yra, nes kam man asmeniškai mokytis naujus numerius, jai galiu nesimokyt? Juolab labai retai naudojant VT. Tingėt visada lengviau.
                  Daug ką galima nurašyti klausimui "kam daryt, jei galima nedaryt?" Žinoma, pasikartojantys numeriai nėra esminė problema, bet gana paprastai pakeičiama. Jūs teisus, kad vilniečiai jau pripratę ir išlipę iš traukinio neįsės į 1 autobusą, jeigu reikia 1 troleibuso, bet ar tikrai tokios klaidos nepadarys atvykėliai iš kitų Lietuvos miestų, ką jau kalbėti užsieniečiai? Pagalvokite, ar jums būtų labai paprasta susiorientuoti atvykus į naują miestą, kur yra du 1 maršrutai, tik jie grafike kažkodėl skirtingomis spalvomis ir vienas turi ūsus, o kitas ne, nors abu atrodo kaip tas pats autobusas. Juolab, tik keli populiaresni autobusų maršrutai dalijasi numeriais su troleibusais, visi kiti važiuoja kur nors į kaimus už Vilniaus.

                  Sunku sugalvoti pavyzdžių miestuose su gerai sutvarkyta VT sistema, kur tie patys numeriai dubliuotųsi. Paryžiuje metro rezervuoti 1-20 numeriai, autobusai prasideda nuo 20, tramvajų (kurių yra nedaug) numeriai nors ir dubliuojasi su metro, bet prasideda T raide. Strasbūre tramvajai pavadinti raidėmis, autobusai - skaičiais. Londone metro turi pavadinimus. Briuselyje autobusų, tramvajų ir metro numeriai persipynę, bet nesidubliuoja. Beje, šiuo požiūriu net Kauną galima priskirti prie visų šių miestų - Kaunas prieš kelerius metus palaipsniui pervadino su troleibusų numeriais besidubliuojančius autobusus.

                  Comment


                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                    Daug ką galima nurašyti klausimui "kam daryt, jei galima nedaryt?" Žinoma, pasikartojantys numeriai nėra esminė problema, bet gana paprastai pakeičiama. Jūs teisus, kad vilniečiai jau pripratę ir išlipę iš traukinio neįsės į 1 autobusą, jeigu reikia 1 troleibuso, bet ar tikrai tokios klaidos nepadarys atvykėliai iš kitų Lietuvos miestų, ką jau kalbėti užsieniečiai? Pagalvokite, ar jums būtų labai paprasta susiorientuoti atvykus į naują miestą, kur yra du 1 maršrutai, tik jie grafike kažkodėl skirtingomis spalvomis ir vienas turi ūsus, o kitas ne, nors abu atrodo kaip tas pats autobusas. Juolab, tik keli populiaresni autobusų maršrutai dalijasi numeriais su troleibusais, visi kiti važiuoja kur nors į kaimus už Vilniaus.

                    Sunku sugalvoti pavyzdžių miestuose su gerai sutvarkyta VT sistema, kur tie patys numeriai dubliuotųsi. Paryžiuje metro rezervuoti 1-20 numeriai, autobusai prasideda nuo 20, tramvajų (kurių yra nedaug) numeriai nors ir dubliuojasi su metro, bet prasideda T raide. Strasbūre tramvajai pavadinti raidėmis, autobusai - skaičiais. Londone metro turi pavadinimus. Briuselyje autobusų, tramvajų ir metro numeriai persipynę, bet nesidubliuoja. Beje, šiuo požiūriu net Kauną galima priskirti prie visų šių miestų - Kaunas prieš kelerius metus palaipsniui pervadino su troleibusų numeriais besidubliuojančius autobusus.
                    Viskas teisingai ir į temą, tik papildysiu, kad neužilgo, vietomis gali nebūti ir 'ūsų' (jie bus nuleisti) ir tada skirsis tik TP dažymas.

                    Comment


                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                      Viskas teisingai ir į temą, tik papildysiu, kad neužilgo, vietomis gali nebūti ir 'ūsų' (jie bus nuleisti) ir tada skirsis tik TP dažymas.
                      Atvykę į stotį sėskit į 1 numeriu pažymėtą raudoną tr. priemonę, kurios maršruto numeris yra mėlynas. Nesumaišykit jos su 1 numeriu pažymėta smėlio spalvos tr. priemone su raudonais akcentais bei raudonu maršruto numeriu, taip pat su 1G.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Atvykę į stotį sėskit į 1 numeriu pažymėtą raudoną tr. priemonę, kurios maršruto numeris yra mėlynas. Nesumaišykit jos su 1 numeriu pažymėta smėlio spalvos tr. priemone su raudonais akcentais bei raudonu maršruto numeriu, taip pat su 1G.
                        Ahahaha! 10 balų!

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                          Atvykę į stotį sėskit į 1 numeriu pažymėtą raudoną tr. priemonę, kurios maršruto numeris yra mėlynas. Nesumaišykit jos su 1 numeriu pažymėta smėlio spalvos tr. priemone su raudonais akcentais bei raudonu maršruto numeriu, taip pat su 1G.
                          Net jeigu jų visų švieslentėse parašyta "1 Stotis"

                          Comment


                            LRT reportažas. Hehe, čia tai tradicijos, 30 metų nemoka paskirstyti netgi turimų kuklių resursų

                            https://fb.watch/qHbklx2NGf/

                            Comment


                              Tiek SĮ Susisiekimo paslaugos, tiek ir VVT kaip matome dėję skersą ant VT keleivių. Pilna vietos (foto matosi) kur galima užklijuoti tą lipduką, bet gi ne-būtina keleiviui prieš pat nosį klijuoti. Mašina nr. 4587.
                              Attached Files

                              Comment


                                Gal kas žino, kodėl per rekvizitai.lt, nurodoma, kad SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi tik 1 automobilį-Honda Civic 2007m? Kur visi keleivių kontrolės autobusiukai, eismo kontrolės elektriniai automobiliukai, bei gausybė administracijos automobilių?

                                Comment


                                  Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                                  Gal kas žino, kodėl per rekvizitai.lt, nurodoma, kad SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi tik 1 automobilį-Honda Civic 2007m? Kur visi keleivių kontrolės autobusiukai, eismo kontrolės elektriniai automobiliukai, bei gausybė administracijos automobilių?
                                  Susisiekimo paslaugos ir Vilniaus viešasis transportas yra skirtingos įmonės

                                  Comment


                                    Keleivių kontrolę vykdo Susisiekimo paslaugos.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                                      Gal kas žino, kodėl per rekvizitai.lt, nurodoma, kad SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi tik 1 automobilį-Honda Civic 2007m? Kur visi keleivių kontrolės autobusiukai, eismo kontrolės elektriniai automobiliukai, bei gausybė administracijos automobilių?
                                      Nes nuomojasi.

                                      Comment


                                        Basanavičiaus g. trūlai atrodo, kad apvirs prie stotelės. "O tai kuo skiriasi nuo tramvajaus?"




                                        Kada ten planuojama tvarkyti Basanvičiaus g? 2045, berods?

                                        Comment


                                          Ir dar taip klasiškai atrodo viršutinėje nuotraukoje Solaris su būgnais nuo senos škodos Ir dar skirtingų spalvų). Good vibes only.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X