Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ir šiaip dizainas atrodo ne kaip 2020s europietiškų autobusų/troleibusų, o kaip early 2000s kinietiškų autobusų/troleibusų dizainas. Turint omeny, kad šitie trūlai realiai pradės važinėti Vilniuje 2025-2026, tai apima toks labai nemalonus beviltiškumo jausmas. Darom kažką, kas turėjo būti padaryta prieš minimum 15 metų, ir tai nepilnai, nes perkamas mažesnis skaičius troleibusų, nei važinėja supuvusių Škodų ir jau senų Solaris. Ir dar pačių troleibusų dizainas pasenęs kokiais 20 metų. Tiesiog liūdna, beviltiška ir apgailėtina
    Net prieš 10 metų manau buvo geresniu dizainu pradėję dažyti, tik po to viskas tapo raudona...


    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Net prieš 10 metų manau buvo geresniu dizainu pradėję dažyti, tik po to viskas tapo raudona...
      Šimašiui pakeitus Zuoką mero poste, buvo suskubta keisti dažymo spalvinę gamą. Tada atsirado ir ta raudona spalva, ir Gedimino bokšto fragmentas.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Šimašiui pakeitus Zuoką mero poste, buvo suskubta keisti dažymo spalvinę gamą. Tada atsirado ir ta raudona spalva, ir Gedimino bokšto fragmentas.
        Ir gerai kad atsirado išsiskirianti spalva iš viso transporto srauto ir aplinkinio pilkumo. Turi matytis VT.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą

          Šimašiui pakeitus Zuoką mero poste, buvo suskubta keisti dažymo spalvinę gamą. Tada atsirado ir ta raudona spalva, ir Gedimino bokšto fragmentas.
          netiesa, tai Zuoko organizuotas konkursas, tos spalvos ir Vilniaus simbolis, Simasius ji kritikavo kaip ,,pinigu svaistyma" per 2015 metu rinkimus, bet paveldejes jo neatsisake.

          https://pilotas.lt/2014/04/23/uncate...-ir-rinkimams/

          Comment


            Parašė TIME Rodyti pranešimą

            netiesa, tai Zuoko organizuotas konkursas, tos spalvos ir Vilniaus simbolis, Simasius ji kritikavo kaip ,,pinigu svaistyma" per 2015 metu rinkimus, bet paveldejes jo neatsisake.

            https://pilotas.lt/2014/04/23/uncate...-ir-rinkimams/
            Aa, aišku. Dėkoju už pataisymą. Man visada kėlė klausimų kam reikėjo naujos spalvinės gamos kai senoji buvo tikrai gana kokybiška. Pasirodo, čia Zuokas prasuko.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė dtb Rodyti pranešimą
              . Pirkime neįrašysi modernus / nemodernus dizainas, tai subjektyvus vertinimas.
              Kaip tada vykdomi pastatų statybos pirkimai? Pigiausias projektas laimi?

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Aa, aišku. Dėkoju už pataisymą. Man visada kėlė klausimų kam reikėjo naujos spalvinės gamos kai senoji buvo tikrai gana kokybiška. Pasirodo, čia Zuokas prasuko.
                Na, miestas tiesiog susikūrė naują brandą, tad yra logiška jį taikyti visur. Nauja (dabar jau nebe) raudona spalva dabar labai plačiai naudojama mieste.

                Comment


                  Pagal bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ ir „Škoda Group“ dar 2023 m. pasirašytą sutartį, pirmosios 20 transporto priemonių sostinės gatves pasieks šių metų rugpjūtį. Kiti 71 pagal sutartį užsakyti troleibusai Vilniuje keliones pradės 2025 m. sausio-kovo mėn. Bendra sutarties vertė siekia daugiau nei 52 mln. Eur.
                  https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...atves-31249022
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                    Kaip tada vykdomi pastatų statybos pirkimai? Pigiausias projektas laimi?
                    Pigiausias rangovas.

                    Jei kalbam apie projektavimo pirkimą, yra arba organizuojamas architektūrinis konkursas, arba laimi pasiūlęs mažiausią kainą ir atitinkantis konkurso sąlygas.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      organizuojamas architektūrinis konkursas.
                      Tai ir troleibusų konkurse galėjo kažkuri balo dalis atitekti dizainui.

                      Comment


                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                        Tai ir troleibusų konkurse galėjo kažkuri balo dalis atitekti dizainui.
                        Perteklinis ir nepagrįstas reikalavimas, kadangi perkami galutiniai produktai, o ne jų sukūrimo ir gamybos paslauga.

                        Comment


                          Įdomu kodėl gamintojas turi skirtingo dizaino troleibusus? Nejaugi skiriasi jų kaina dėl dizaino? Ar gal dizainas yra skirtas pabrėžti kainos skirtumui?

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Įdomu kodėl gamintojas turi skirtingo dizaino troleibusus? Nejaugi skiriasi jų kaina dėl dizaino? Ar gal dizainas yra skirtas pabrėžti kainos skirtumui?
                            Škoda kaip gamintojas pati savo kėbulų (savo dizainų) neturi, jie tik gamina visą elektros ir propulsion įrangą ir ją įstato į autobuso kėbulą bei užsistato Škodos ženkliuką. Pavyzdžiui, Škoda dirba su Soliario, Iveco, SOR ir turkiškais kėbulais. Įdomumas toks, kad tų kėbulų gamintojai dažnai ir patys gamina troleibusus, su ta pačia Škodos įranga, bet ženkliukas - jau to kėbulo gamintojo. Dėl to labai dažnai iš pirmo požiūrio taip pat atrodantys troleibusai ant popieriaus yra skirtingų gamintojų.

                            Čia yra Solaris Trollino:
                            Click image for larger version  Name:	1917041.jpg Views:	1 Size:	225,6 kB ID:	2122477

                            O čia jau Škoda 26Tr:
                            Click image for larger version  Name:	1667896.jpg Views:	1 Size:	221,9 kB ID:	2122479


                            Kėbulas turi įtakos galutinei kainai, bet kažkokių tikslių kainų palyginimų tarp Solario, Sor ir t.t. neturiu. Įsivaizduočiau, kad SOR yra vienas pigesnių, nes paplitęs tik Čekijoje ir Slovakijoje, kitur tik pavienės transporto priemonės, nesulyginsi su Soliariu.
                            Attached Files

                            Comment


                              A, mat kaip. Įdomiai. Tai vis gi galiausiai, Škoda pačių tinklalapyje (https://www.skodagroup.com/products/trolleybuses) yra 26 ir 32 modeliai (ir dar krūva kitų), tai jie visi skiriasi kėbulu. Tai jie visi yra skirtingi viduriais komplektacijomis ir negalima gaut vienos komplektacijos, bet su kitu kėbulu?

                              Greit akimis permetus aprašymus, tai atrodo tarsi mūsų nupirkti 32 modeliai yra "naujausio" dizaino.

                              Comment


                                Perka kažkokius Škoda troleibusus, kurie net mažiau keleivių talpina nei seniau jau Vilniaus pirkti Solaris 12 ar 15 modeliai, o po to verkiama, kodėl žmonės nenori VT naudotis ir stumdytis perpildytuose troleibusuose.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Perka kažkokius Škoda troleibusus, kurie net mažiau keleivių talpina nei seniau jau Vilniaus pirkti Solaris 12 ar 15 modeliai, o po to verkiama, kodėl žmonės nenori VT naudotis ir stumdytis perpildytuose troleibusuose.
                                  Gal gali pasidalint skaičiais, kad tie "kažkokie" Škoda troleibusai talpina mažiau keleivių, nei 14Tr ir Solaris 12, ir koks tas skirtumas? Nes tai ką aš radau, visi yra panašus, +/- 30 sėdimų ir +/- 65 stovimų vietų. O lygint 32Tr, kuris yra 12 metrų su troleibusu kuris yra 15 metrų mano manymu yra biški neprotinga.

                                  Comment


                                    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą

                                    Gal gali pasidalint skaičiais, kad tie "kažkokie" Škoda troleibusai talpina mažiau keleivių, nei 14Tr ir Solaris 12, ir koks tas skirtumas? Nes tai ką aš radau, visi yra panašus, +/- 30 sėdimų ir +/- 65 stovimų vietų. O lygint 32Tr, kuris yra 12 metrų su troleibusu kuris yra 15 metrų mano manymu yra biški neprotinga.
                                    O kodėl perkami ne tie 3 metrus ilgesni, juolab trūksta vairuotojų ir gyventojų skaičius auga, VT važinėja perpildytas piko metu. Kokia vizija VT su tokiais pirkimais?
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      O kodėl perkami ne tie 3 metrus ilgesni
                                      Todėl, kad tokių negamina.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        O kodėl perkami ne tie 3 metrus ilgesni, juolab trūksta vairuotojų ir gyventojų skaičius auga, VT važinėja perpildytas piko metu. Kokia vizija VT su tokiais pirkimais?
                                        O kas sakė kad nebus? Bus. Grįžtam prie tavo parašyto fakto apie mažesnės talpos naujus troleibusus. Tai ar pasidalinsi duomenim?

                                        Comment


                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Todėl, kad tokių negamina.
                                          Gamina 18 m. su armonikėle.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X