Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teisingi pastebėjimai dėl pasiekiamumo.

    Pridėsiu, kad reikia atsižvelgti ir į maršrutų kryptis - pvz šiaurinėje miesto dalyje yra didelis trūkumas susisiekimo vakarų-rytų kryptimi, nes nėra gatvių arba jos neužbaigtos.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Kaip tu gali pažinoti ką nors besinaudojantį VT Šnipiškėse, jei ten VT tiesiog nėra? Aš kartais naudojuosi, bet eiti skersai visas šnipiškes iki Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. tikrai ne kiekvienas ryšis.
      Išmoksite plaukti tada įleisime vandens

      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Šiandien turėjau vykti į svečius pas naujakurius iki Markučių (Kaukysos g.), nuo Panoramos. Pirmas dalykas, į kurį atkreipiau dėmesį, tai atvykimo instrukcijos iš pačių draugų, kur pastatyti mašiną, kur kokia parkavimo zona, ar kokiam mėšlyne dar galiu pasistatyti nemokamai. Galvojau vykti VT, bet kelionė truktų 40-45min (kai automobiliu 10min), o dar kai pamačiau ištisą kamštį Šeimyniškių g. ir ant Žirmūnų tilto, pagalvojau kad ta kelionė truks ir visą valandą. Tiesiog skaudėjo širdį matant, kaip 5km/h greičiu juda visa vilktinė VT: G autobusas, troleibusai ir t.t. Tiesiog siaubingesnio VT neįmanoma įsivaizduoti. Kaip ir kalbėjote apie Šnipiškes ir jame neegzistuojantį VT, tai tas pats ir Markučiuose. Gyventojų milijonas, piko metu įvažiuojančios kolonos automobilių, o VT jokio.
        دائما الليتوانيه

        Comment


          VT prie Žirmūnų žiedo Šeimyniškių gatvėje vakarinio piko metu nežmoniškai vėluoja, nes tiesiog stovi nejudančiame kamštyje. Ten A juostos įrengimui reikėtų nuimti pusantro metro nuo žalios vejos (dabartinis važiuojamosios dalies plotis - 14m, reikia 15,75 kad tilptų 4 juostos po 3,00m + A juosta 3,50m link žiedo).

          Kas keisčiausia, kad A juostos toje atkarpoje yra planuojamos, tačiau planuojama įrengti A+ juostas (realiai važiuos visi kas norės), jas įrengti paimant esamas eismo juostas (A + 1 + 1 + A), ir tai kainuos 500k...

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Ok, kadangi šiek tiek teko paskaityti mokslingų ir protingų straipsnių, sugalvojau, kad šie straipsniai tiks prie Vilniaus viešojo transporto ir metro temos. Kodėl? Visų pirma metro tema vėl iškilo, kadangi jį planuojama panaudoti kaip priešlėktuvines slėptuves. Na o dabar grįžtame prie straipsnių. Yra toks terminas "Acceptable walking distance", t.y. toks atstumas kai ilgesnis ėjimas skatina pereiti prie kito transporto. Ar teko tokius tyrimus rasti Lietuvoje? Užsienio literatūra rašo, kad šis atstumas yra 1/4 - 1/2 mylia, arba iki 600 metrų arba iki 10 min. Taigi, grįžtant prie metro Vilniuje - kokį keleivių srautą gali generuoti Vilniaus metro stotelės atsižvelgiant į "acceptable walking distance"? Ar yra iš vis toks tyrimas Lietuvoje? Nes gal būt Lietuvoje toks atstumas yra tik 150 metrų?
            Hermannas Knoflacheris vienoje knygoje pateikė net lentelę su kreivėmis. Išvada daugmaž tokia: atstumo toleranciją nulemia aplinka. Stipiriai automobilizuotoje aplinkoje atstumas mažesnis (apie 300 m), o labiau pedestrianized aplinkoje tolerancija gali būti net 650-750 m.

            Kiek vaikščiojama yra tam tikra miesto dalis – tai jau nulemia užstatymo morfotipas, gatvių tinklas, triukšmas, pastatų išsidėstymas, medžiai ir žaluma, gyvi pirmi aukštai, kolonados ir t. t. Lietuvoje vaikščiojimui palankiausios yra iki ~1965 m. pastatytos miestų dalys. Sovietiniuose rajonuose vaikščioti galima, bet patirties įvairovė ir traukos objektų skaičius neprilygsta XIX-XX a. pradžios miestui. Kaip labai reta pozityvi išimtis yra Šeškinės centras.

            Toliau tas Knoflacheris rašo apie tam tikrą žmogaus ypatybę: jis stengsis išleisti kuo mažiau energijos (taip jau evoliuciškai surėdyta). Todėl reikia tvarkytis taip, kad atstumas iki automobilių būtų ne mažesnis kaip iki stotelės. Pritaikius siūlomus principus Lietuvoje, išeitų taip: sovietiniuose rajonuos tankinti stotelių tinklą, retinti parkavimo tinklą/kiekį.
            Dėl slėptuvių įrengimo, tai geriau jau siūlyčiau aukštinti esamus sovietinius požeminius garažus (naikinant parkavimą pievose ir kardinaliai tvarkant aplinką), ir po tais garažais įrengti po slėptuvę. Kaip jau kažkurioje temoje rodžiau, vien Karoliniškėse nuo bet kurio namo atstumas iki artimiausio tokio garažo yra daugiausiai 150-200 m.
            Beje, net nedarant daugiaaukščių parkingų, būtų visai įmanomas uždavinys kiekviename garažų masyve išpirkti 2-3 garažus ir įrengti slėptuves. Nors turbūt yra kokių nors dar paprastesnių ir pigesnių būdų, pvz. masiškai gaminti gelžbetonio 3D-blokus ir juos apkasti žemėmis (šalia tų pačių požeminių garažų).
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
              Šiandien turėjau vykti į svečius pas naujakurius iki Markučių (Kaukysos g.), nuo Panoramos. Pirmas dalykas, į kurį atkreipiau dėmesį, tai atvykimo instrukcijos iš pačių draugų, kur pastatyti mašiną, kur kokia parkavimo zona, ar kokiam mėšlyne dar galiu pasistatyti nemokamai. Galvojau vykti VT, bet kelionė truktų 40-45min (kai automobiliu 10min), o dar kai pamačiau ištisą kamštį Šeimyniškių g. ir ant Žirmūnų tilto, pagalvojau kad ta kelionė truks ir visą valandą. Tiesiog skaudėjo širdį matant, kaip 5km/h greičiu juda visa vilktinė VT: G autobusas, troleibusai ir t.t. Tiesiog siaubingesnio VT neįmanoma įsivaizduoti. Kaip ir kalbėjote apie Šnipiškes ir jame neegzistuojantį VT, tai tas pats ir Markučiuose. Gyventojų milijonas, piko metu įvažiuojančios kolonos automobilių, o VT jokio.
              Nepatogiau pro centrą buvo važiuoti? Aš dažnai važiuoju pro Katedros aikštę, Užupį ir kamščių mažiau, jei būna bent jau greičiau.

              Comment


                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                Šiandien turėjau vykti į svečius pas naujakurius iki Markučių (Kaukysos g.), nuo Panoramos. Pirmas dalykas, į kurį atkreipiau dėmesį, tai atvykimo instrukcijos iš pačių draugų, kur pastatyti mašiną, kur kokia parkavimo zona, ar kokiam mėšlyne dar galiu pasistatyti nemokamai. Galvojau vykti VT, bet kelionė truktų 40-45min (kai automobiliu 10min), o dar kai pamačiau ištisą kamštį Šeimyniškių g. ir ant Žirmūnų tilto, pagalvojau kad ta kelionė truks ir visą valandą. Tiesiog skaudėjo širdį matant, kaip 5km/h greičiu juda visa vilktinė VT: G autobusas, troleibusai ir t.t. Tiesiog siaubingesnio VT neįmanoma įsivaizduoti. Kaip ir kalbėjote apie Šnipiškes ir jame neegzistuojantį VT, tai tas pats ir Markučiuose. Gyventojų milijonas, piko metu įvažiuojančios kolonos automobilių, o VT jokio.
                Net nustebau pamatęs, kad nuo Panoramos iki Markučių VT 45 min., bet patikrinau - iš tikrųjų. Sunkiai suvokiama, kai kelionė tokia paprasta: reikia su bet kuo pavažiuoti nuo Panoramos iki Žaliojo tilto, o nuo ten 10 autobusas... Štai toks VT sostinėje.

                Kažkada jau nusistebėjau, kad naujame rajone Manufaktūrų g. ir Paupyje (Aukštaičių g.) nėra JOKIO VT. Miesto centre. Atrodo, kad lyg gyveni centre, bet turi arba važiuoti automobiliu, arba pėsčiomis - kito normalaus varianto tiesiog nėra.
                Paskutinis taisė eigh; 2023.12.19, 12:24.

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  Net nustebau pamatęs, kad nuo Panoramos iki Markučių VT 45 min., bet patikrinau - iš tikrųjų. Sunkiai suvokiama, kai kelionė tokia paprasta: reikia su bet kuo pavažiuoti nuo Panoramos iki Žaliojo tilto, o nuo ten 10 autobusas... Štai toks VT sostinėje.

                  Kažkada jau nusistebėjau, kad naujame rajone Manufaktūrų g. ir Paupyje (Aukštaičių g.) nėra JOKIO VT. Miesto centre. Atrodo, kad lyg gyveni centre, bet turi arba važiuoti automobiliu, arba pėsčiomis - kito normalaus varianto tiesiog nėra.
                  Seniau troleibusai eidavo maironio gatve iki Paupio, taciau 2000-uju pradzioj buvo panaikinti. Dabar kai planuojami troleibusai su autonomine rida, tikrai galetu vel buti atkurtas marsrutas ir dar paleistas koks marsrutas nuo stoties per Drujos g. ir Oandu g. iki Sauletekio ar link vakariniu Vilniaus rajonu.

                  Comment


                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                    Seniau troleibusai eidavo maironio gatve iki Paupio, taciau 2000-uju pradzioj buvo panaikinti. Dabar kai planuojami troleibusai su autonomine rida, tikrai galetu vel buti atkurtas marsrutas ir dar paleistas koks marsrutas nuo stoties per Drujos g. ir Oandu g. iki Sauletekio ar link vakariniu Vilniaus rajonu.
                    Čia unikalus miestas, kur prieš įrengiant didelius naujus rajonus miesto centre, VT yra ne plečiamas, o naikinamas.

                    Comment


                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                      Čia unikalus miestas, kur prieš įrengiant didelius naujus rajonus miesto centre, VT yra ne plečiamas, o naikinamas.
                      Vilniuje specifinis reljefas, ir Vilnius tai ne Kopenhaga ar Amsterdamas. Be to Vilnius per mažas. To visiškai pakanka, kad bet kokioje diskusijoje galėtume pateisinti absoliučiai nieko nedarymą VT srityje.

                      Comment


                        Dar klimatas visai kitas ir nėra srautų.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                          Kažkada jau nusistebėjau, kad naujame rajone Manufaktūrų g. ir Paupyje (Aukštaičių g.) nėra JOKIO VT. Miesto centre. Atrodo, kad lyg gyveni centre, bet turi arba važiuoti automobiliu, arba pėsčiomis - kito normalaus varianto tiesiog nėra.
                          Jau yra Light Rail


                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-19 at 21.30.30.png
Views:	835
Size:	1,75 MB
ID:	2097997

                          Comment


                            Ir atsiskaitymas už bilietus kortele įdiegtas

                            Comment


                              Parašė Ignas3310 Rodyti pranešimą

                              Jau yra Light Rail
                              Baikit bajerius...
                              Čia BRT.

                              Comment


                                elektrifikuotas plius elektroninis atsiskaitymas, gerai judumui ir tvarumui!
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Vilniuje specifinis reljefas, ir Vilnius tai ne Kopenhaga ar Amsterdamas. Be to Vilnius per mažas. To visiškai pakanka, kad bet kokioje diskusijoje galėtume pateisinti absoliučiai nieko nedarymą VT srityje.
                                  Negalima dar pamiršti ir autonaujakurių argumentų, kad autobusai nepravažiuos, neprasilenks, kels kamščius, partrenks lakstančius vaikus ir trukdys miegoti.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Vilniuje specifinis reljefas, ir Vilnius tai ne Kopenhaga ar Amsterdamas. Be to Vilnius per mažas. To visiškai pakanka, kad bet kokioje diskusijoje galėtume pateisinti absoliučiai nieko nedarymą VT srityje.
                                    Praleidai išskirtinai ypatingą klimatą "VVT is very special".

                                    Comment


                                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                      Negalima dar pamiršti ir autonaujakurių argumentų, kad autobusai nepravažiuos, neprasilenks, kels kamščius, partrenks lakstančius vaikus ir trukdys miegoti.
                                      Dėl trukdymo miegoti tai su dabartiniaiis autobusais.... Pro langą matau stotelę, koks 100 metrų. Tai rytas autobusai sustoja ir burzgia taip, kad kartais gali nuo to pabusti. Variklius sutvarkius tonebūtų, kas matosi kai atvažiuoja tvakingas autobusas ir jo nesigirdi. Bet vis tiek norėčiau, kad važiuotu dažniau nei kas 30 minučių.

                                      Comment


                                        Iš Judu svarbus pranešimas, kad atsiskaityti banko kortele transporto priemonėse 2024 dar negalėsit.

                                        Viešojo transporto keleiviai, 2024 m. jau visai ne už kalnų, tad skubame priminti:
                                        ???? Nuo 2023 m. gruodžio 31 d. nebeliks galimybės pildyti JUDU / Vilniečio kortelėse esančios e. piniginės.

                                        ❗ Klientų turimos lėšos nedings – jas bus galima išnaudoti per 3 metus ❗

                                        ???? Nuo 2024 m. sausio 8 d., siekiant didesnio aiškumo ir paprastesnio pasirinkimo keleiviams, bilietų platinimo vietose bus galima įsigyti tik šių rūšių viešojo transporto bilietus:

                                        ???? Trumpalaikius: 30 ir 60 minučių bilietus

                                        ???? 1 ir 3 dienų terminuotus bilietus

                                        ???? Ilgalaikius: 30 dienų (1 mėn.), 90 dienų (3 mėn.) ir 365 dienų (12 mėn.) visų savaitės dienų ir darbo dienų bilietus

                                        ???? Visus specialius bilietus: „Statyk ir važiuok”, „Pradinuko bilietą”, specialų 12 mėn. bilietą, kontrolės bilietą ir kitus.

                                        ???? Nuo 2024 m. sausio 8 d. atsisakysime nepopuliarių bilietų rūšių, tad nebus galima įsigyti šių bilietų:

                                        ???? 5 ir 10 dienų

                                        ???? 180 dienų (6 mėn.)

                                        ???? 270 dienų (9 mėn.)

                                        ❗ Turintiems šių rūšių bilietus, juos bus galima panaudoti per 3 metus ❗

                                        ???? Plačiau: https://bitly.ws/Ve2e
                                        https://www.facebook.com/share/kKamjvSVuHkq5TNH/

                                        Comment


                                          Bomba:

                                          Po pokyčių savivaldybėje atejo eilė ir Vilniaus įmonių vadovams: keičiami vienas po kito
                                          https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ent=pc_300x600
                                          Pastarasis atsisveikinimas – su „Vilniaus viešojo transporto“ vadovu šalių susitarimu. Pats buvęs vadovas nuoskaudų nelieja, nors apmaudo neslepia turįs. O profesinės sąjungos pirmininkas šį atsisveikinimą pavadino kalėdine dovana.
                                          Galėtų pamėgint to savo apmaudo atsikratyt "laikiname" lauko tūlike Skalvių žiede.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X