Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažką painiojate. 6G nuliniais reisais pro Šilo tilto st. nevažiuoja.
    Užvakar teko prasivažiuoti nuline 119 maršruto trasa, tai prie tos žiedinės sankryžos netoli Rokantiškių, vairuotojas pasukęs į dešinę perspėjo, jog tai paskutinė maršruto trasoje esanti stotelė ir važiuojama į garažą. Tai viena keleivė kažką bandė klausinėti, tai vairuotojas uždarė duris ir pajudėjo toliau. Tuomet tokiems dar reikia aiškinti, jog neužtenka pamatyti maršruto numerį - reikia dar ir skaityti žodį, užrašytą šalia jo. Kaip keleivis važiavo vienas Transrevio vairuotojas, tai jis prisimena ne vieną atvejį, kuomet keleivis jau vos ne būnant prie parko vartų susipranta, kad ne ten nuvažiavo. Sako, jau įvažiuoju į plovyklos angarą, šepečiai sukasi ir vienas atsibudęs klausia "Kur mes esam?". Arba kažkoks rusakalbis įsėdęs į nulinį 114 reisą, jau atvykus į parką klausia, kur Vinciūniškės. Tai sakė, yra gavęs skundų. Bet čia reikia ir galvoti apie tai, kaip šviesti keleivius apie nulines maršrutų trasas, kad tokių nesusipratimų neliktų. Juk daugumai žmonių viešasis transportas tėra priemonė nusigauti į reikiamą tašką, o ne gyvenimo būdas.

    Comment


      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
      Kažką painiojate. 6G nuliniais reisais pro Šilo tilto st. nevažiuoja.
      Užvakar teko prasivažiuoti nuline 119 maršruto trasa, tai prie tos žiedinės sankryžos netoli Rokantiškių, vairuotojas pasukęs į dešinę perspėjo, jog tai paskutinė maršruto trasoje esanti stotelė ir važiuojama į garažą. Tai viena keleivė kažką bandė klausinėti, tai vairuotojas uždarė duris ir pajudėjo toliau. Tuomet tokiems dar reikia aiškinti, jog neužtenka pamatyti maršruto numerį - reikia dar ir skaityti žodį, užrašytą šalia jo. Kaip keleivis važiavo vienas Transrevio vairuotojas, tai jis prisimena ne vieną atvejį, kuomet keleivis jau vos ne būnant prie parko vartų susipranta, kad ne ten nuvažiavo. Sako, jau įvažiuoju į plovyklos angarą, šepečiai sukasi ir vienas atsibudęs klausia "Kur mes esam?". Arba kažkoks rusakalbis įsėdęs į nulinį 114 reisą, jau atvykus į parką klausia, kur Vinciūniškės. Tai sakė, yra gavęs skundų. Bet čia reikia ir galvoti apie tai, kaip šviesti keleivius apie nulines maršrutų trasas, kad tokių nesusipratimų neliktų. Juk daugumai žmonių viešasis transportas tėra priemonė nusigauti į reikiamą tašką, o ne gyvenimo būdas.
      Tai gal nulinio reiso reglamentas turi būti kitoks. Pvz: paskutinėje reguliaraus maršuto stotelėje vairuotojas privalo pereiti per saloną ir įsitikinti jog likę keleiviai tikrai žino, kad transporto priemonė važiuoja kitu nei įprasta maršrutu. Tokia schema taikoma metro traukiniuoe, kur pašalinių asmenų buvimas techninėje zonoje (pervarymo tuneliai, vidiniai stoties keliai, tarpstotyje kai sąstatas paleikamas nakčiai ir pan) yra nepageidaujamas.
      Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.09.21, 23:35. Priežastis: grammar nazi

      Comment


        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
        Kažką painiojate. 6G nuliniais reisais pro Šilo tilto st. nevažiuoja.
        Tiesa, sumaišiau mintyse tilto puses. Turėjau omeny Minties st., tačiau tai fakto, kad grafikai į kompiuterius suvesti atžagaria ranka, nekeičia.

        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Tai gal nulinio reiso reglamentas turi būti kitoks. Pvz: paskutinėje reguliaraus maršuto stotelėje vairuotojas privalo pereiti per saloną ir įsitikinti jog likę keleiviai tikrai žino, kad transporto priemonė važiuoja kitu nei įprasta maršrutu.
        Idėja gera, bet su dabartinėmis tendencijomis, kai vairuotojai ir taip ruošiasi streikuoti, nemanau, kad jie pritartų tokiems reikalavimams, kurie verstų pasikelti iš šiltos, dažnu atveju uždaros, dažnu atveju vietinių meistriukų papildomai užtamsintos kabinos.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Idėja gera, bet su dabartinėmis tendencijomis, kai vairuotojai ir taip ruošiasi streikuoti, nemanau, kad jie pritartų tokiems reikalavimams, kurie verstų pasikelti iš šiltos, dažnu atveju uždaros, dažnu atveju vietinių meistriukų papildomai užtamsintos kabinos.
          Jie gali daug ko nenoirėti. Bet kai pradės realiai bausti už tai, kad iš stotelės išvažiuoja anksčįau nei galima pagal grafiką - gal persigalvos?

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Tai gal nulinio reiso reglamentas turi būti kitoks. Pvz: paskutinėje reguliaraus maršuto stotelėje vairuotojas privalo pereiti per saloną ir įsitikinti jog likę keleiviai tikrai žino, kad transporto priemonė važiuoja kitu nei įprasta maršrutu. Tokia schema taikoma metro traukiniuoe, kur pašalinių asmenų buvimas techninėje zonoje (pervarymo tuneliai, vidiniai stoties keliai, tarpstotyje kai sąstatas paleikamas nakčiai ir pan) yra nepageidaujamas.
            Nežinau, ar miesto VT taikoma praktika skelbti informaciją mikrofonu ir garsiakalbiais, tačiau vairuotojai galėtų skelbti informaciją keleiviams bent jau kas kelios stotelės apie maršruto pakeitimus.

            Comment


              Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

              kritika teisinga, bet tikiu, kad einame link tokio VT, kokį turi užsienio didmiesčiai. Realiai reformos tik dabar ir prasidėjo. Kol automobiliu yra patogiau judėti, tol negali VT vadinti geru.
              Link niekur mes neiname. A juostų projektai didžiąja dalimi sustoję arba jeigu ir daromi, tai bilekaip (žr juostų plotį ir gan išsamų ddonc postą). Naujų 90 troleibusų pirkimas sustabdytas, žada iki spalio paskelbti iš naujo, bet jau visų 160 troleibusų tikrai niekaip nebus spėta įsigyti. Naujos (prieš porą metų įsigytos) transporto priemonės jau irgi byra akyse.

              Čia net nekalbant apie tokius visiškai užsienyje įprastus dalykus kaip maršrutų derinimas tarpusavyje, geresnis informavimas apie pakeistus maršrutus arba taktiniai tvarkaraščiai. Viskas buvo siūlyta, viskam pasakyta ne. Ant VT jau gerus du metus yra padėtas didžiulis varžtas. Jau kiek laiko negali išspręsti problemos su vairuotojų darbo sąlygomis (dirba viršvalandžius ir dažnai lieka be pietų).

              Bet užtat Šimašius niekada nepraleidžia progos pasigirti kaip Vilniuje viskas yra gerai, kaip viskas darnu judu ir kiek medelių pasodinta. Galėtų geriau pasigirti, kad dėl vairuotojų trūkumo kai kurie greitieji (svarbiausi miesto maršrutai, fyi) važiuoja 3-4 kartus per valandą tam tikru dienos metu.
              Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.09.22, 11:23.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Link niekur mes neiname. A juostų projektai didžiąja dalimi sustoję arba jeigu ir daromi, tai bilekaip (žr juostų plotį ir gan išsamų ddonc postą). Naujų 90 troleibusų pirkimas sustabdytas, žada iki spalio paskelbti iš naujo, bet jau visų 160 troleibusų tikrai niekaip nebus spėta įsigyti. Naujos (prieš porą metų įsigytos) transporto priemonės jau irgi byra akyse.

                Čia net nekalbant apie tokius visiškai užsienyje įprastus dalykus kaip maršrutų derinimas tarpusavyje, geresnis informavimas apie pakeistus maršrutus arba taktiniai tvarkaraščiai. Viskas buvo siūlyta, viskam pasakyta ne. Ant VT jau gerus du metus yra padėtas didžiulis varžtas. Jau kiek laiko negali išspręsti problemos su vairuotojų darbo sąlygomis (dirba viršvalandžius ir dažnai lieka be pietų).

                Bet užtat Šimašius niekada nepraleidžia progos pasigirti kaip Vilniuje viskas yra gerai, kaip viskas darnu judu ir kiek medelių pasodinta. Galėtų geriau pasigirti, kad dėl vairuotojų trūkumo kai kurie greitieji (svarbiausi miesto maršrutai, fyi) važiuoja 3-4 kartus per valandą tam tikru dienos metu.
                Visiškai pritariu. Su troleibusais gavosi šnipštas. Naujos ir kai kurios esamos VT juostos nėra pilnai funkcionalios. Nauji KT iešmai užkabinti atbulomis rankomis, nauda iš jų tik keliose vietose.

                Problema visgi didžiausia ta, kad visiškai neaišku, koks kandidatas ir kokia partija savivaldybių rinkimuose būtų vertas pasirinkimo.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Nuo negatyvių naujienų pereikime prie šiek tiek pozityvesnių
                  Right!

                  Spalio 3-iosios renginukui jau po truputį gražinama aplinka: žolės nuskustos, tilps daugiau žmonių komfortiškai pa'rave'int! Solidžiau ir fotožurnalistinėse nuotraukose atrodys.

                  https://tvarkaumiesta.lt/problem/264083 išnagrinėtas, o kitas ne – nors ir ten jau tvarkelė, lyg būtum iš kirpėjo išėjęs ir pliką kirpimą užsakęs: https://tvarkaumiesta.lt/problem/264643

                  Per renginį tikiuosi priešais gyvenantis digital pašvilpaus per balkoną, kaip koks karšto kraujo Ispanas, o po stovų įrengimo – https://tvarkaumiesta.lt/problem/264077 – bus after party rave'as on the bike:



                  Kai visi atsičiūchins po balių, tikiuosi pripilsim vandens į 2-ojo parko fontaną ir VVT prestižas bus galutinai atstatytas!
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Postas FB grupėje "Troleibusai - ekologiškas transportas. Išsaugokim ir auginkim!":

                    2014-tieji: 2 troleibusų parkai;
                    2025-tieji: 0,4 troleibusų parko.
                    Turbūt ši diena tinkamiausia skelbti tokią informaciją. Diena, kuomet kai kuriuose Lietuvos miestuose „dėl pliusiuko“ organizuojama diena be automobilio, kuomet kalbama apie viešojo transporto skatinimą ir vystymą, yra ypač tinkama supažindinti su realia situacija ir realiais planais.
                    Realybė: jau pradedama ir viešai kalbėti apie tai, kad troleibusų parko Vilniuje, Antakalnyje nebeliks, ir planuojama, kad tai įvyktų jau gan greit.
                    Jau daug metų, prie daugybės merų buvo vieša paslaptis, kad nekilnojamojo turto „vystytojai“ mina slenksčius į savivaldybę, siekdami „vystymui“ gauti šią skanią teritoriją (45 tūkstančiai kvadratinių metrų Žolyno 15 ir Žolyno 17 sklypuose, apsuptuose miškų)... Juk gal – visai netyčia ir visai skaidriai – net realios rinkos vertės sumokėti nereikėtų Vieta juk neprasta – nors šalia miškas, turintis skambų Šveicarijos parko vardą, tačiau iki triukšmingos civilizacijos – vos keli žingsniai. Tik va tie troleibusai... taip trukdo vystyti dalykus.
                    Bet turbūt nebeilgai.
                    Prieš pora savaičių Žolyno gatvėje (Antakalnis) įsikūrusiame parke vykusių ekskursijų dalyviams buvo parodyti įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ planai – naujo autobusų parko Liepkalnio gatvėje atsiradimas ir buvusio troleibusų (o dabar pusiau troleibusų, pusiau autobusų) parko Viršuliškėse rekonstrukcija. Gido pareigas atlikęs VVT atstovas taip pat paminėjo, kad atlikus Viršuliškėse esančio parko rekonstrukciją, ten persikels šiuo metu Antakalnyje įsikūrusi įmonės administracija. Planuojama, kad tai įvyks 2025 metais.
                    Stenduose nė žodžio apie tai, kas bus su Antakalnyje esančiu parku. Bet gal tik administracija persikels, o troleibusai Žolyno gatvėje liks? Paskaičiuokime.
                    Stenduose nurodyta, kad ir viename, ir kitame parke tilps po 276 transporto priemones (talpa nenurodyta, nors tai yra labai svarbu), vadinasi, iš viso tilps 552 transporto priemonės. Žinant, kad įmonės privalo turėti 10 – 15 procentų rezervą nuo to, kiek transporto priemonių važinėja maršrutuose (juk viskas genda), paprastumo dėlei skaičiuokime, kad šių dviejų parkų talpa yra skaičiuojama 500 transporto priemonių, dirbančių mieste. Prisiminkime šį skaičių ir pažiūrėkime, kiek šios įmonės transporto priemonių šiuo metu dirba mieste.
                    Pagal viešai skelbiamus tvarkaraščius žinoma, kad nuo 2022-09-01 Vilniuje darbo dienomis maršrutuose dirba 293 šios įmonės autobusai ir 165 troleibusai. Bendras skaičius – vos 458. pajėgumus naujų parkų prisimenate? 500 priemonių + rezervas.
                    Sakote, gal įmonė augs, didės transporto priemonių skaičius, nes dabar trūksta vairuotojų, dėl to sumažinti išleidimai, bet bus geriau, daugiau ir pan.?
                    Gerai, pažiūrėkime istorinius skaičius. 2020 metų rugsėjį, kuomet vairuotojų trūkumo dar iš esmės nebuvo, dirbo 326 autobusai ir 190 troleibusų (iš viso 516 transporto priemonių). Lyg ir panašėja į dviejų parkų ribas, bet nepamirškime – nuo to laiko uždaryti du troleibusų maršrutai, dar keli atvirai marinami, jiems akivaizdžiai ruošiant tą pačią lemtį. O gal daugės maršrutuose autobusų? Vargu – savivaldybė ir SĮSP nesyk džiaugėsi privačiais vežėjais, tad net jei naujų maršrutų ir atsiras, nesunku nuspėti, kas laimės konkursus.
                    Bet gal yra naivuolių, manančių, kad parkas Antakalnyje bus laikomas dėl kokių 20 ar 30 troleibusų – jei troleibusai kaip tokie išvis Vilniuje išliks?
                    Tokia tad naujiena. Ar ką įmanoma pakeisti? Vargu. Tik daugėja įrodymų, kad troleibusams sostinės valdžia ne tik daugybę metų skiria podukros vaidmenį, bet ir, nepaisant viešai skelbiamų lozungų apie troleibusų pirkimus, realybėje numatė jiems liūdną ateitį...
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Eilinis trolibano verkimas. Jei 2TP tilps visi troleibusai, 1TP brangią žemę tikrai verta parduoti. Dar vienas tokio apjungimo pliusas - į 2TP persikeltų 1TP meistrai, kurie, vieša paslaptis, techniką prižiūri daug geriau (1TP Škodos ir triašiai Solariai atrodo ženkliai geriau nei 2TP).

                      Comment


                        O kur ten 2-asis parkas plėsis, kai yra suspaustas tarp autoservisiukų, daugiabučių namų ir pan.? Kaip su nulinėmis trasomis tų maršrutų, kurių pagrindinės trasos itin nutolusios nuo Justiniškių gatvės? Pagal ką jos bus išvedinėjamos?

                        Comment


                          Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                          Sveiki, norėčiau paliesti kiek mažiau svarbesnę temą. Važiuodamas 4g ir 3g iki galo pastebėjau, jog nesakomi galinių stotelių pavadinimai. Gal žinot kaip yra kituose maršrutuose ir kas čia nutiko apskritai?
                          Pastebėjau, jog 19 ir 42 maršrutuose maždaug nuo rugpjūčio "nukirpo" stotelę Salininkų žiedas. Ir ne taip seniai pastebėjau, jog "nukirpta" Žirnių stotelė 12, 19, 82 maršrutams (kokia situacija 2, 16, 58, 61, 88, 122 maršrutams - nežinau, netikrinau).

                          Važiuodamas 117 maršrutu išgirdau kaip Šventapilės stotelė sakoma itin nekokybišku įrašu.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Dar apie netikslumus stotelėse. Labai dažnas atvejis, kad vidiniuose autobusų/troleibusų ekranuose esama ir sekančios stotelės rodo visiškai pievas. Pvz, 7-ame maršrute prie Autobusų parko ekrane rodoma Riešutų st.
                            Ar jos tiesiog palūžta, ar kalti vairuotojai, nelaiku perjungiantys maršruto kryptį?

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Dar apie netikslumus stotelėse. Labai dažnas atvejis, kad vidiniuose autobusų/troleibusų ekranuose esama ir sekančios stotelės rodo visiškai pievas. Pvz, 7-ame maršrute prie Autobusų parko ekrane rodoma Riešutų st.
                              Ar jos tiesiog palūžta, ar kalti vairuotojai, nelaiku perjungiantys maršruto kryptį?
                              Nežinau kaip yra Transrevyje, bet VVT kryptys persistato automatiškai. Tačiau VVT dažnai dar būna, kad stotelės kažkodėl eina atbuline kryptimi, nors trasa - t.y. galinė stotelė - nustatyti teisingai.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Dar apie netikslumus stotelėse. Labai dažnas atvejis, kad vidiniuose autobusų/troleibusų ekranuose esama ir sekančios stotelės rodo visiškai pievas. Pvz, 7-ame maršrute prie Autobusų parko ekrane rodoma Riešutų st.
                                Ar jos tiesiog palūžta, ar kalti vairuotojai, nelaiku perjungiantys maršruto kryptį?
                                Važiuoju 7-u beveik kasdien ir 80% atvejų švieslentė būna pastrigusi ties Čiunės Sugiharos stotele ...

                                Comment


                                  Beje, jei kam nors dar kyla kokių nors abejonių: 2022-ųjų Rygos transporto biudžetas yra 300m, Vilniaus - 73,7m.

                                  #KaimasGonnaKaim

                                  https://bnn-news.com/rigas-new-budge...orities-232194
                                  https://vilnius.lt/lt/2022/01/12/vil...subalansuotas/

                                  Comment


                                    Panašu, kad VVT atsisako planų įkurti dar vieną naują autobusų parką kitapus PC Outlet. Judėjimo už troleibusus Vilniuje nuotrauka:

                                    Click image for larger version  Name:	307035168_1946078305589543_9185007368763261768_n.jpg Views:	0 Size:	193,3 kB ID:	1994202
                                    Kadangi abiejuose parkuose būtų po 276, iš viso gaunasi 552 transporto priemonės, arba, įvertinus rezervą - galima būtų išleisti apie 470 transporto priemonių per dieną. Maksimalus VVT išleidimas, buvęs 2020 rudenį, buvo 516 transporto priemonių.

                                    Pagal judėjimą, taip pat tai gali reikšti troleibusų parko Antakalnyje naikinimą ir daugiabučių toje vietoje pastatymą - kas žinant nelabai gerą nusistatymą troleibusų atžvilgiu bei jau nepirmąjį NT valdytojų norą yra visai įmanoma, nors ir per anksti darytis kokias nors išvadas.

                                    Comment


                                      Tai pala, jeigu naujieji parkai Viršuliškėse ir Liepkalnyje nesutalpins visų pajėgumų, tai man kaip tik atrodytų jog tai reiškia, jog parkas Antakalnyje liks tam, kad sutalpintų likusius troleibusus

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                        Tai pala, jeigu naujieji parkai Viršuliškėse ir Liepkalnyje nesutalpins visų pajėgumų, tai man kaip tik atrodytų jog tai reiškia, jog parkas Antakalnyje liks tam, kad sutalpintų likusius troleibusus
                                        Vieša paslaptis, kad VVT siekiama bent dalinai privatizuoti, skelbiant naujus konkursus privatiems vežėjams. Dėl to sumažėtų VVT TP poreikis ir reikėtų mažesnių parkų pajėgumų.

                                        Transporto priemonių ir infrastruktūros modernizavimas jau realizuojamas: nors ir ne taip sparčiai, kaip norėtųsi, Vilniaus mieste atnaujinamas autobusų ir planuojamas atnaujinti troleibusų parkas bei kontaktinio tinklo infrastruktūra, plečiamas A juostų tinklas, diegiama nauja e. bilieto sistema. Siekiant į sistemą pritraukti daugiau naujų vežėjų, planuojami konkursai maršrutų aptarnavimui – kartu tai leis liberalizuoti rinką.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/projektai/judru....d?id=91290013

                                        Comment


                                          Troleibusų maršrutų gi visvien niekas neprivatizuos, jei jau skelbs konkursus tai nebent autobusams tai jei sumažės autobusų kiekis, gal tiesiog perkels visus troleibusus į Viršuliškes nesumažinant pačių troleibusų kiekio (parke būtų 200vnt. troleibusų ir ~75vnt. autobusų)

                                          P.S. O šiaip tai paskutiniame privežamųjų autobusų konkurse dalyvavo ir pats VVT, tik kad nelaimėjo...
                                          Paskutinis taisė 10.000; 2022.09.25, 17:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X