Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokiais spec. autobusais turbūt negalima važiuoti ne į/iš objekto, kuriam aptarnauti skirtas maršrutas? Pvz. ant Kautros Maxima bazė autobusų bent jau seniau būdavo apie tai įspėjantys skelbimai.
    Na o geriausia 100 maršrute - ta užkyla nuo Ukmergės g. link Ozo g., kuomet atsiranda susisiekimas tarp Ukmergės g. Šeškinės ir Akropolio. Tiesiog puiki jungtelė.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Atrodo, kad čia kažkas per klaidą paviešino naujo maršruto duomenis bei 2G "įvedė" Litexpo stotelę. Pats centras turėtų atsidaryti tik nuo pirmadienio, jokių naujienų iš Susisiekimo paslaugų ar Vilniaus m. savivaldybės nėra.
      Turbūt, kad ne per klaidą, nes šioje nuorodoje https://vilnius.lt/lt/2021/04/22/vil...centra-litexpo parašyta, kad tikrinti www.stops.lt
      https://www.stops.lt/vilnius/index.html#litexpo
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Taip, SĮSPas jau išleido pranešimą spaudai. Gegužės pirmojoje pusėje atsiras ir kitas maršrutas Nr. 200, kuris savo trasa primins sutrumpintą T14 versiją (Antakalnis - LITEXPO), gal tik vienintelis skirtumas tas kad važiuos ne Žirmūnų, o Šilo tiltu

        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
        Tokiais spec. autobusais turbūt negalima važiuoti ne į/iš objekto, kuriam aptarnauti skirtas maršrutas? Pvz. ant Kautros Maxima bazė autobusų bent jau seniau būdavo apie tai įspėjantys skelbimai.
        Maršrutuose, kurių organizatorius yra savivaldybė, o aptarnauja VVT, nemanau kad yra kažkaip tikrinama, ar tu važiuoji į tą specialią vietą, ar šiaip pakeliui
        Paskutinis taisė 10.000; 2021.04.24, 15:50.

        Comment


          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

          Turbūt, kad ne per klaidą, nes šioje nuorodoje https://vilnius.lt/lt/2021/04/22/vil...centra-litexpo parašyta, kad tikrinti www.stops.lt
          https://www.stops.lt/vilnius/index.html#litexpo
          Bet tai nekeičia esmės - centras bus atidarytas nuo pirmadienio, o tvarkaraščiai teigia, kad 2G jau stoja Litexpo ir kad 100 maršrutas jau kursuoja.

          Vilnius.lt naujiena apie specialius maršrutus atsirado vėliau, nei buvo paskelbti šie tvarkaraščiai. Ir, beje, joje yra atsakymas dėl maršrutų statuso - tai bus įprasti maršrutai su įprasta kelionės apmokėjimo tvarka.
          Paskutinis taisė Mettal; 2021.04.24, 17:17.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Vilnius.lt naujiena apie specialius maršrutus atsirado vėliau, nei buvo paskelbti šie tvarkaraščiai. Ir, beje, joje yra atsakymas dėl maršrutų statuso - tai bus įprasti maršrutai su įprasta kelionės apmokėjimo tvarka.
            O realybėje užtenka kontrolei pasakyti prie jų nelysti ir tiek. Tegu tik važiuoja specialiu jeigu nori, kol čia kritinę masę suvakcinuos, vis tiek VVT dabar reikės finansiškai kompensuoti parama. Dėl pasitikėjimo ne atskiru automobiliu važinėti vėl reikės dirbti...

            Comment


              Taigi tais autobusais nevažiuos tie, kas važinėja automobiliais. O tie, kas naudojasi VT ir taip važiuos, jei norės skiepytis.
              Kas dėl bendro VT keleivių kiekio smukino ir persėdimo į automobilius, tai visose šalyse bus didelė problema, kaip sugrąžinti keleivius.

              Comment


                Ir dar noriu pridurti, kad vienose šalyse keleivius greitai sugrąžins į VT, ypač V. Europoje per "žalią ekonomiką", o pas mus ir toliau smaukysis su liberaliais lozungais ar užsiiminės ekologine profanacija. O VT, gavęs didelį smūgį, neatsigaus, o toliau degraduos. Ypač priemiestinis ir tarpmiestinis VT, o taip pat miesto VT kai kuriuose miestuose.

                Comment


                  Vilnius atsisakė triašių hibridinių autobusų https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iniu-autobusu/
                  Apie triašių hibridinių autobusų pirkimą SĮ „Susisiekimo paslaugos” užsiminė dar 2018 metais. Tada planuota, kad iki 2020 m. Vilniaus viešojo transporto parką papildys 70 naujų triašių hibridinių autobusų. Tokie autobusai miesto nepasiekė nei iki 2020 m., nei iki šių metų ir artimiausioje ateityje jų sostinės gatvėse irgi nepamatysime. Per artimiausią dešimtmetį Vilniuje atsiras elektrinių ir dujinių autobusų, jokių hibridinių įsigyti neplanuojama. Be to pasikeis ir troleibusų parkas: iki 2030 metų į miesto gatves išriedės laidiniai ir autonominiai troleibusai. Toks variantas, anot pačios įmonės, yra finansiškai optimaliausias. „Miestas mažins neigiamą transporto poveikį aplinkai, todėl atnaujindamas parką pirks tik aukščiausius aplinkosauginius reikalavimus atitinkančias transporto priemones” – komentuoja SĮ „Susisiekimo paslaugos”. Iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų transporto priemonių sudarys elektra, o dar 45 proc. alternatyviais degalais varomos. Įmonė priduria, kad „siekiant finansiškai optimalaus varianto, sudarytas planas ne tik dėl naujos infrastruktūros įsigijimo, tačiau ir efektyvaus jau esamos išnaudojimo”.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    VT profanacija ir tiek. VT vienas prasčiausių iš ES, ypač tarp sostinių, o jie dar honorą rodo dėl autobusų kuro... Yra troleibusai, tai kad vietoje jų geresnio išnaudojimo (o po 2013 "reformos" dalis troleibusų keleiviai buvo persodinti į autobusus), pirktų naujus troleibusus ir atstatytų keleivių proporcijas tarp troleibusų ir autobusų, ne, kliedi apie kažkokius elektrinius autobusus... Jau hibridai neįtinka, o dujiniai jau mat nieko...
                    Paskutinis taisė Al1; 2021.04.27, 20:42.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Yra troleibusai, tai kad vietoje jų geresnio išnaudojimo (o po 2013 "reformos" dalis troleibusų keleiviai buvo persodinti į autobusus), pirktų naujus troleibusus ir atstatytų keleivių proporcijas tarp troleibusų ir autobusų
                      Nusišnekat. Straipsnio ištraukoje juodu ant pilko parašyta, kad bus perkami nauji troleibusai.
                      Jau seniai buvo aišku, kad nebus tų hibridų, apie kuriuos kalbėta buvo seniai seniai, kuomet dar nebuvo paruoštos jokios VT vystymo strategijos.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        Nusišnekat. Straipsnio ištraukoje juodu ant pilko parašyta, kad bus perkami nauji troleibusai.
                        Jau seniai buvo aišku, kad nebus tų hibridų, apie kuriuos kalbėta buvo seniai seniai, kuomet dar nebuvo paruoštos jokios VT vystymo strategijos.
                        Bet tas pirkimas proporcijų neatstatys, perkama tiek, kiek reikia pakeisti (nors 5% rezervo, man atrodo, yra mažoka). Priedo dar kažkodėl žadama ''troleibusų maršrutų plėtra'' pasitelkiant autonominę eiga, nors geriausiu atveju, sutvarkius KT ir tvarkaraščius ir padidinus talpą, atsilaisvintų gal kokie 5 troleibusai nuo priešpandeminio išleidimo į maršrutus.
                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.04.28, 08:54.

                        Comment


                          Taip, perka naujus troleibusus. Tokiais tempais, kad ne iki 2030 o iki 2130 užtruks pakeisti škodas, ką jau kalbėti apie jų kiekio didėjimą.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                            Nusišnekat. Straipsnio ištraukoje juodu ant pilko parašyta, kad bus perkami nauji troleibusai.
                            Jau seniai buvo aišku, kad nebus tų hibridų, apie kuriuos kalbėta buvo seniai seniai, kuomet dar nebuvo paruoštos jokios VT vystymo strategijos.
                            Tokie tempai, kad troleibusai per 9 metus... Už 9 metų jau ir triašiai Solaris bus nudėvėti ir turės būti keičiami. O dar Škodos nepakeistos. Dėl hibridinių autobusų - tai tegul perka dyzelinius ir neužsiima profanacija, kai pinigų VT nėra metai iš metų deramam finansavimui, o mėtomasi pinigais brangiems autobusams. Su troleibusais irgi nereikia perlentki. Autonominė eiga reikalinga tik trumpų atstumų įveikimui, o ne ženklioje maršruto dalyje varyti be KT, naikinant KT ten, kur jis dabar yra Savanorių pr., centre...

                            Comment


                              Yra Vilniuje tokių sąlyginai netoli vienas kito esančių galinių VT punktų, kur dauguma maršrutų užsibaigia viename taške, o į tolėliau esantį galinį punktą veža maršrutas, vežantis kažkur pro šalį, pro pakraštį. Pavyzdžiai:

                              1. Valkininkų st. 4, 6, 12, 13 troleibusai, 24 autobusas, o štai iki Titnago veža šiuo metu tik 18, kuris aptarnauja išskirtinai vakarinį miesto pakraštį.
                              2. N. Vilnios žiedas - Naujoji Vilnia (buv. st. "Žalgiris", Pramonės g.). Iki pirmojo turime visą krūvą maršrutų, tačiau iki Pramonės g. žiedą aptarnaujantis ir į miestą giliau kursuojantis, veža tik 31. Vykstantys į stotį ko gero Parko g. persėda į 74, nes jis važiuoja tiesesne trasa, o 31 labiau skirtas aptarnauti Pavilnį. Neseniai kažkur mačiau prašymą pratęsti iki ten 74 autobusą.
                              3. Vaidotai - 3, 8,9 maršrutai, tačiau jei gyveni arčiau Vėjo st. - savaitgalį palauksi 3 autobuso, kursuojančo kas 1,5-2 val. arba paeik iki 8 autobuso žiedo.
                              Taip, nors bilietai leidžia persėsti, tačiau kodėl nėra sudaroma galimybė iš tokių užkampių, kur nėra didelio maršrutų pasirinkimo, nuvykti tiesiogiai į centrą, užuot į tą stambų VT punktą leisti daug tiesioginių maršrutų pro centrą panašiomis trasomis, o į tą atokiau esančią stotelę tokius maršrutus, su kuriais nelabai kur nuvyksi. Galų galę, su tais persėdimais ne visada gaunasi idealiai, kai jie nėra suderinti, arba tiesiog gal kažkam paprasčiau įsėdus į vieną TP užsiimti vietą ir ramiai važiuoti iki pat savo tikslo, užuot kažkur išlipus, nežinia kiek laukti kito, kuris atvažiuos pergrūstas, į kurį vos tilpsi ar pan.

                              Comment


                                74-as į Pavilnį? Palaukiam kol Linksmojoje gatvėje paleis autobusą, tai būtų galima iki ten paleisti 58-ą (gerai, kad ir ta pačia Linksmąja gatve iki dabartinio Parko gatvės žiedo).
                                Šiaip Pavilnys turi į miesto centrą vežantį 33-ą, bei į Stoties pusę 31-ą (pro Rasų kapines, Aušros vartus) ir 58-ą (per Liepkalnį, Dzūkų gatvę)
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Ne, aš turėjau omeny pratęsti 74 iki 31 autobuso žiedo Pramonės gatvėje. Kaip supratau, ten aplink yra nemažai įmonių, tai kažkur buvo nuskambėjęs prašymas pratęsti iki ten ir 74. Nes šiuo metu iš ten į miestą veža tik 31, su kuriuo iš Naujosios Vilnios į Vilnių turbūt nelabai kas važiuoja. Tas pats, kas mano minėta Titnago gatvė - jokio tiesioginio susisiekimo su centru, galima pagalvoti, jog visiems tų gamyklų darbuotojams reikia tik į Lazdynus, Karoliniškes, Viršuliškes bei Justiniškes. Tiek daug maršrutų į Ž. Panerius, tačiau minėtai gatvei aptarnauti pasirinktas išimtinai miesto vakarinę dalį aptarnaujantis maršrutas. Tas pats ir su Pramonės g. žiedu/31 autobusu.

                                  Comment


                                    Tai anksčiau ar vėliau bus atnaujintas 15 troleibusų maršruto eismas į Titnago gatvę, tai nebus taip kad susisiekimas tik su vakarine miesto dalimi

                                    Comment


                                      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                      1. Valkininkų st. 4, 6, 12, 13 troleibusai, 24 autobusas, o štai iki Titnago veža šiuo metu tik 18, kuris aptarnauja išskirtinai vakarinį miesto pakraštį.
                                      Sovietmečiu ten važiavo 6, 15 ir 18. Po to 6 ir 18 buvo sutrumpintas, ten paleistas 12. Galiausiai 12 buvo pakeistas 18. 6 ir 12 ten važiavo tik todėl, kad seniau 15 ir 18 važiavo tik piko metu.
                                      Apskritai, į Titnago g. važiuoja tiek nedaug žmonių, tad 18 ten labiausiai tiko - piko metu pakankamai dažnas, o savaitgaliais - pakankamai retas.
                                      Aišku, reikia nepamiršti, kad ten prieš karantiną važiavo ir 15. Be to, tikriausiai Titnago g. išvis neteks troleibusų, o ten bus pratęstas 24.

                                      2. N. Vilnios žiedas - Naujoji Vilnia (buv. st. "Žalgiris", Pramonės g.). Iki pirmojo turime visą krūvą maršrutų, tačiau iki Pramonės g. žiedą aptarnaujantis ir į miestą giliau kursuojantis, veža tik 31. Vykstantys į stotį ko gero Parko g. persėda į 74, nes jis važiuoja tiesesne trasa, o 31 labiau skirtas aptarnauti Pavilnį. Neseniai kažkur mačiau prašymą pratęsti iki ten 74 autobusą.
                                      Visiškai pritariu dėl 74 pratęsimo.
                                      O šiaip man dar keista, kad po 4 panaikinimo, Pramonės g. (nuo Pergalės g. iki Linksmosios g.) neturi jokio tiesioginio, net ir tokio kaip 31, susisiekimo su centru.
                                      Po 14 nukreipimo dar blogiau - tas gamyklas aptarnauja tik 67. Galvoju, gal galima būtų 14 grąžinti į Pramonės g. o 115 nukreipti Gerovės g.?

                                      3. Vaidotai - 3, 8,9 maršrutai, tačiau jei gyveni arčiau Vėjo st. - savaitgalį palauksi 3 autobuso, kursuojančo kas 1,5-2 val. arba paeik iki 8 autobuso žiedo.
                                      Vaidotuose situacija apskritai absurdiška. Taip pat nepamirškite, kad ten neseniai pratęstas 25, kuris važiuoja irgi tik iki st. Vaidotai. Bent vieną iš 8 ir 25 tikrai galima būtų pratęsti iki Vėjo st.
                                      Paskutinis taisė lanxtot; 2021.05.09, 12:24.

                                      Comment


                                        Siekiant sėkmingai įgyvendinti Vilniaus viešojo transporto strategiją, sostinės viešasis transportas tęsia ambicingus planus iki 2030 m. turėti ne mažiau nei 55 proc. elektra varomų transporto priemonių. Keleiviai kviečiami išbandyti ir įvertinti šiuolaikišką, visiškai ekologišką autobusą „Karsan Atak Electric“. Keleivių saugumą užtikrins speciali durų suspaudimo prevencijos sistema, apsauganti nuo keleivius nuo suspaudimo saugumą salone užtikrins 1 vidaus 2 lauko kameros. Naujos kartos elektriniame autobuse sumontuotos 230 KW elektros traukos variklis bei 5 aukščiausios kokybės BMW i ličio baterijos, kurių bendras galingumas 220 kWh. Tokios talpos baterijomis aprūpinta transporto priemonė gali nuvažiuoti iki 300 km vienu įkrovimu. Ekologiškos transporto priemonės privalumus pastebės ne tik keleiviai, bet ir vairuotojai. „Karsan Atak Electric“ autobuse vairuotojų patogumui įrengta ergonomiška, pilnai uždara, kondicionavimo bei šildymo sistema ir moderniomis kontrolės sistemomis aprūpinta darbo vieta. 8 krypčių pneumatinėje vairuotojo sėdynėje dirbantis vairuotojas pagrindines transporto funkcijas prižiūrės dirbdamas su 12 colių liečiamu multimedijos ekranu.
                                        Erdviame 8,3 m autobuse iš viso telpa 51 keleivis, čia įrengtos 21 sėdima ir 25 stovimos vietos, 1 vieta neįgaliajam ir jį lydinčiam asmeniui, o taip pat 4 sulankstomos kėdės ir vieta tėveliams su vėžimėliu. Testuojant šį autobusą ypatingas dėmesys bus atkreipiamas į įkrauta baterija nuvažiuotą kelią Vilniaus geografinei padėčiai bei transporto priemonės įkrovimo laiką. Ekologišką autobusą miesto gyventojai galės išbandyti nuo gegužės 7 d., 115 autobuso maršrute. Kiekvieną dieną ši ekologiška transporto priemonė įveiks mažiausiai 250 km. Ieškant tinkamiausios ir efektyviausios transporto priemonės kursuoti Vilniuje, maršrute elektrinis autobusas bus testuojamas iki gegužės 19 d.
                                        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-elektrobusas/
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Nes juk troleibusai negali būti ekologiški ar modernūs. Tokiais gali būti tik batareikiniai turkiški žaisliukai. Ir testavimui būtinai reikia pasirinkti gegužės mėnesį, kai temperatūros optimalios ir nereikia nei kondicionierių, nei šildytuvų.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2021.05.09, 08:13.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X