Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    3 - buvo reikalingiausias, kai važiavo į Antakalnį, bet ir dabar nėra bevertis, nes sudaro gerą jungtį į Šiaurės Miestelį iš centro.
    14 - naudingas Lazdynų, Karoliniškių gyventojams, taip pat sudaro gerą jungtį tarp Antakalnio, Žirmūnų ir Parodų Rūmų. Vienintelis galimas pagerinimas - nukreipimas per J. Basanavičiaus g., vietoj 6 ar 12.
    15 - naudingas darbininkams, dirbantiems Žemuosiuose Paneriuose.
    20 - pripažinsiu, nėra pats geriausias maršrutas, gana retas ir apytuštis, bet sudaro patogią jungtį tarp Žirmūnų ir Stoties.
    21 - labai geras maršrutas, gyvenantiems Antakalnyje, nuvažiuoti į Šiaurės Miestelį. 114 yra tiesiog per mažos talpos ir būna sausakimšas, taip pat ilgiau važiuoja. Deja, šį maršrutą sugadina baisus grafikas. Beveik neįmanoma pataikyti į jį, kai reikia.

    Taigi, visi šie maršrutai turi bent kokią prasmę, ir amžinai naikinti jų nereikėtų.
    14 troleibuso maršrutą reikia ištiesinti - užsukimas per Žirmūnų tiltą, per Šeimyniškių, Žaliajį tiltą tik atkrato keleivius, užpildo 2 troleibusą iš Saulėtekio iki centro. Taip pat 14 reikėtų leisti per Basanavičiaus g., bet neliesti 6 ir 12.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      14 troleibuso maršrutą reikia ištiesinti - užsukimas per Žirmūnų tiltą, per Šeimyniškių, Žaliajį tiltą tik atkrato keleivius, užpildo 2 troleibusą iš Saulėtekio iki centro. Taip pat 14 reikėtų leisti per Basanavičiaus g., bet neliesti 6 ir 12.
      12 vis dėl to būtų galima bandyti leisti per Lukiškes, nes dubliuoja ir 6 nemažoje atkarpoje, o čia dar grįžtų 14.

      Tiesa, tada reikėtų galvoti, ką daryti su atkarpa Šeimyniškių g. - L. Sapiegos st., nes poreikis tokiam susisiekimui, nors ir nedidelis, bet yra, ir plėtojant NMC bei Žalgirio stadiono teritoriją turbūt tik didės. Galbūt būtų galima eksperementuoti su 3 troleibuso trasa, bet tada arba reikia posūkio iš centro į Šilo tiltą Antakalnio/Šilo g. sankryžoje - kartu dar atsirastų susisiekimas iš pietinio Antakalnio į Šiaurės miestelį ir Žirmūnus.

      Arba dar kaip variantas galėtų būti 19A troleibuso sukūrimas, kuris santykiu 1:4 vietoj Žirmūnų g. ir Šilo tilto važiuotų Žirmūnų tiltu ir Antakalnio gatve.
      Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.04.14, 21:46.

      Comment


        12 nereikia liesti, su 6 jie skirtingomis trasomis važiuoja. Šeimynišių - Sapiegos jokio poreikio nėra. Paprasčiau tiems, kam reikia persėsti Menų gimnazijoje. Troleibusų maršrutai neturi oro vežioti, neturi skaldytis į visokius pagrindinius ir papildomus su keliais reisais per dieną ar pan. O su dabartine trasa 14 yra oro vežiotojas.

        Comment


          VMS iškelia Verkių autobusų parką

          9 ha teritorija Vilniuje, kurioje dabar įsikūręs Verkių autobusų parkas, artimiausiais metais taps didžiausia pokyčių erdve visame mieste. Planuojama, kad dabartinis autobusų parkas iš teritorijos išsikels 2023-iaisiais
          Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...eities-vizija/ .
          Arba
          https://vilnius.lt/lt/2021/04/14/atg...eities-vizija/

          Kiekvienas toks projektas kvepia korupcija. Ar kartais tikrasis tikslas ne suorganizuoti viešąjį konkursą su iš anksto aiškiu laimėtoju ir perduoti jam teritoriją X kartų pigiau rinkos kainos? Pataisykite, jei kada nors buvo kitaip.

          Kažkurioje vietoje dar drįso palyginti kvartalą su Paupiu. Ranka - veidas.

          Kadangi domitės tema, galbūt padėsite atsakyti į iš temos išplaukiančius klausimus:
          1. Kur bus nauji autobusų parkai? Kartais ne už miesto?
          2. Kiek laiko ir resursų papildomai sugaiš keli šimtai darbuotojų vykstant į toliau esančius autobuso parkus?
          3. Kokia miestui nauda iškelinėti autobusų parką iš tankiai apgyvendinto rajono su nesibaigiančiu kamščiu ir toliau tą vietą tankinti? Aplinkui krūva tarybinių sandėlių, bet kadangi jie turi šimtą savininkų juos pajudint reikia biški stengtis. O kam stengtis. jei iškelimo tikslas yra visai kitoks nei vietos humanizavimas.

          Sekantys eilėje troleibusų parkai. Tik juos sudėtingiau pajudinti, nes ten yra taip Šimašiau nemėgstami laidai. Prakeikti laidai trukdo lengva ranka dalinti aukso vertės teritorijas draugams iš strojkių.
          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.04.14, 23:41.

          Comment


            Labas rytas, apie parkų iškėlimą diskutuota anksčiau, gali pasiskaityti aukščiau.. O kur Šimašius sakė, kad naikins troleibusus? Šiap netik, kad nemažino reisų, bet ir naujų nupirko ir pirks daugiau.

            Comment


              15 maršruto nuliniuose reisuose iš parko į Turniškes autobusas pravažiuoja atkarpa, kuria kaip maršrutas jau nebevažiuoja (atkarpa tarp Lakštingalų - Svajonių g.). Pagal tvarkaraštį yra išlikusios 2 stotelės - Grybautojų ir Mėlynių st. Vakar vaikščiodamas pastebėjau kaip jos atrodo. Abiejose nebeliko net stotelės ženklų, tik platformos. Antroji išvis užversta nupjautų medžių šakomis. Ar kas nors esate vykę tais rytiniais reisais ir žinote ar vairuotojai stoja pagal taisykles kaip tai privaloma, ar pravažiuoja nesustodami? Nes ten beveik išnykę pėdsakai, jog seniau būta stotelės, panašiai kaip su Saltoniškių st. po 5 autobuso trasos keitimo...

              Comment


                Taisyklė yra privalomai sustoti visur, nesvarbu yra ar nėra keleivių. Jeigu stotelė yra grafike - privalai joje sustoti. Kaip yra faktiškai - priklauso nuo vairuotojo. Analogiška situacija yra su 52 Tarandėje, kur irgi dalis stotelių naudojama tik nuliniais reisais. Tiesa, stotelių ženklai ten dar išlikę.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  CVP IS atsirado privežamųjų maršrutų konkursas, kuriame yra preliminarūs maršrutų numeriai ir tvarkaraščiai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...RKAOYDWWa18FaI

                  117 Pilaitė- Kriaučiūnai-Platiniškės (2 dviejų pam. autobusai)
                  118 Pilaitė- Varnės g.-Pašilaičiai (2 dviejų pam. autobusai ir 1 pertraukiamas)
                  119 Šiaurės miestelis–Antakalnis–Rokantiškės–Egliškės (2 dviejų pam. autobusai ir 1 pertraukiamas)
                  120 Kryžiokai- Santariškės- Visoriai (2 dviejų pam. autobusai)
                  121 Didžiųjų Gulbinų g. - Mažieji Gulbinai–Santariškės (1 dviejų pam. autobusas ir 1 pertraukiamas)
                  122 Naujininkai–Guriai–Naujoji Vilnia (2 dviejų pam. autobusai ir 1 pertraukiamas)
                  123 Riovonys - Centras (1 dviejų pam. autobusas ir 1 pertraukiamas)
                  124 Naujininkai–Kelmijos sodai (1 dviejų pam. autobusas ir 2 pertraukiamas)
                  125 Naujoji Vilnia–Redkonių g. - Ivaniškių sodai (1 dviejų pam. autobusas ir 1 pertraukiamas)
                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.04.20, 13:05.

                  Comment


                    O kodėl numeriai eina toliau į viršų? Kodėl neimami mažesni laisvi maršrutų numeriai?
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Numeriai, aišku, preliminarūs, bet kažin ar keis. O numeracijoje iš tiesų daug nepanaudotų "skylių".
                      Kas dėl autobusų, tai pagal reikalavimus tikriausiai bus mikrobai, varomi dujomis ar elektra...

                      Comment


                        Būtų galimybė pagaliau pagerinti situacija ir Naujininkų vidaus (Dzūkų, Peleso, Panevežio, Kapsų gyventojams su šiais maršrutais, bet atrodo visi jie prasidės ties Dariau ir Girėno snakryžoje ties Maxima. O juk galėtų važiuoti Kapsų, Panevėžio, Peleso ir apsisukti Liepkalnio žieduke arba netgi Stotyje.

                        Comment


                          Sostinės vežėjai išbando naują dujinį autobusą

                          Turim Citibus'ų, tai gal ir Citiport'us pirksim?

                          Comment


                            Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                            Turim Citibus'ų, tai gal ir Citiport'us pirksim?
                            Bandymai nebūtinai reiškia konkretų norą pirkti. Gamintojai dažnai duoda pavažinėti įvairią techniką net žinodami, kad niekas čia nieko neplanuoja pirkti artimiausius keletą metų. Pvz. kiek Vilnius jau bandė visokiausių modelių Irisbus-Iveco-Citelis-Urbanway, bet nupirkti Solariai ir MANai.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                              Sostinės vežėjai išbando naują dujinį autobusą

                              Turim Citibus'ų, tai gal ir Citiport'us pirksim?
                              Apsaugok Viešpatie nuo tokios "laimės". Vien ko vertas paminėjimas, kad Baltupio - Ateities sankryžoje jis ne važiavo, o šliaužė pėsčiojo greičiu, kol atvažiavęs į stotelę jisai išjungė variklį, porą min kažkur pastovėjo ir vėl užsikūręs variklį važiavo.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Beje, stops.lt puslapyje slapčia atsirado į Vakcinavimo centrą LITEXPO kursuojantis naujas maršrutas Nr.100 su ganėtinai keista trasa

                                Comment


                                  Gana savotiška
                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-04-24 115230.png
Views:	403
Size:	546,1 kB
ID:	1880297

                                  Comment


                                    Nesąmonė. Tiesiog švaisto laiką ir laisvus autobusus.

                                    Comment


                                      Atrodo, kad čia kažkas per klaidą paviešino naujo maršruto duomenis bei 2G "įvedė" Litexpo stotelę. Pats centras turėtų atsidaryti tik nuo pirmadienio, jokių naujienų iš Susisiekimo paslaugų ar Vilniaus m. savivaldybės nėra.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Jei rimtą autobusą galvot į LITEXPO vakcinavimo centrą, tai turbūt nieko geriau nei renginių autobuso iš centro (pvz. nuo Žalgirio st.) nesugalvosi. Nes blogiausias susisiekimas tai būtent Centras-Lazdynai. O dubliuot 2G ar T16 tikrai nereikia

                                        Comment


                                          Man tai atrodo protingiausia būtų paleisti kokį maršrutą panašia į buvusią T14 maršruto trasa, kad būtų kuo didesnė maršrutų, vežiančių į Vakcinavimo centrą aprėptis. Dabar gi iš Žirmūnų ar Antakalnio tiesiogiai į LITEXPO nenuvažiuosi

                                          Comment

                                          Working...
                                          X