Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Taip, buvo permokėta ir stipriai Nes bus perkami troleibusai su Škodos įranga, kuri yra brangesnė maždaug 20% už kokį nors Cegelec (dabartiniuosie Solariuose) arba Medcom (Lenkijos troleibusuose). Geriau tuos pinigus būtų skyrę autonominei eigai...
    Iš kur tokia informacija, kad nauji troleibusai bus su Škodos įranga? Gal ji yra prieinama viešai?

    Comment


      Aš tai nesuprantu, ko reikia būti apsirūkius, kad troleibusų ilgaamžiškumą pateikti kaip privalumą. Fanatikai, negi jūs rimtai galvojat, kad keleiviams malonu važinėti 30 metų senumo Škodomis ? Autobusai pasensta greičiau (sakykim, po 10-15 metų), tuomet yra nuperkami nauji, keleiviai važinėja naujomis ir moderniomis TP. Troleibusai, gi po tų 10-15 metų yra laikomi dar 10-15 metų (gi ilgaamžiai), jau yra pasenę tiek morališkai tiek estetiškai, leidžia garsius garsus, važiuoja lėtai ir t.t. Kai tuo tarpu, autobusai tokio amžiaus jau nebesulaukia ir keleiviai vėl yra pradžiuginami naujais.

      Comment


        Prie ko čia 30 metų? Troleibusas laisvai gali tarnauti 20-25 metų, o tai daugiau nei tipinis autobusas. Tokio amžiaus autobusai jau būna laužai. Kiek dar kartų galima kartoti, kad troleibusai važiuoja lėtai dėl specialiai sudarytų grafikų, tam, kad diskredituoti troleibusus kaip VT rūšį. Nėra jokių techninių kliūčių, kad troleibusai važiuotų taip, kaip autobusai. Vienintelė kliūtis yra KT, bet ne pats troleibusas. Ir ne visas KT, bet tik iešmai ir kryžmės ir kai kurios kreivės vingiuose, žieduose. Tą galima sutvarkyti ir tam nereikia milijonų. Vėlgi, iš ES lėšų galima gauti ekologiško VT infrastruktūros atnaujinimui. Tik klausimas, kodėl tai nedaroma? Todėl, kad kažkam su tokiu mąstymu kaip kai kurie šio forumo dalyviai, troleibusai nereikalingi. O kam tada iš viso VT? Gal geriau kiekvienam po "kibirą" nuperkam? Labai turtingi esame? Jei net nesugebama naujų autobusų, kurie "pigūs" nupirkti. Įtariu, po dabartinio autobusų atnaujinimo 5 metus iš viso nieko rimto nebus perkama. Lygiai tas pats gi buvo ir po Volvo nupirkimo. Tik po to dujinių laužų pripirko ir dar panaudotų autobusų, ir tik po penkmečio pradėjo nedidelėmis partijomis pirkti Solaris, MAN, Irisbus. Kaip tik 5 metus Volvo dar tarnaus, tai galima bus nieko naujo nepirkti, gal tik kiek panaudotų autobusų. Normaliai vystont VT, parkai turėtų būti atnaujinami planingai kasmet perkant po 7-8 proc. nuo bendro autobusų skaičiaus, tokiu būdu būtų galima pasiekti 15-18 metų maks. eksploatacijos trukmę. Konkursus reikėtų skelbti ne kasmet, o bent 2 metų partijoms. Troleibusus galima būtų užpirkinėti irgi analogiškai, tik po 4-5 proc. nuo bendro skaičiaus. Gi pas mus viskas daroma tik tada, kai sudrožiama tai, kas turima. Jokio planavimo, jokios ilgalaikės strategijos...
        Paskutinis taisė Al1; 2017.10.10, 13:19.

        Comment


          Tokioje biednoje Švecarijoje troleibusai važinėjo 25-28 metų. Ir nieko.
          http://transphoto.ru/list.php?cid=345&mid=1204
          http://transphoto.ru/list.php?cid=345&mid=1395
          Paskutinis taisė Zorro; 2017.10.10, 13:04.

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
            Aš tai nesuprantu, ko reikia būti apsirūkius, kad troleibusų ilgaamžiškumą pateikti kaip privalumą. Fanatikai, negi jūs rimtai galvojat, kad keleiviams malonu važinėti 30 metų senumo Škodomis ? Autobusai pasensta greičiau (sakykim, po 10-15 metų), tuomet yra nuperkami nauji, keleiviai važinėja naujomis ir moderniomis TP. Troleibusai, gi po tų 10-15 metų yra laikomi dar 10-15 metų (gi ilgaamžiai), jau yra pasenę tiek morališkai tiek estetiškai, leidžia garsius garsus, važiuoja lėtai ir t.t. Kai tuo tarpu, autobusai tokio amžiaus jau nebesulaukia ir keleiviai vėl yra pradžiuginami naujais.
            Aš sakyčiau, kad, žiūrint iš keleivio pusės, autobusai ir troleibusai, pagaminti prieš kokius 10 metų, nelabai kuo skiriasi nuo naujų, jei yra tinkamai prižiūrėti. Prieš kokius, tarkim, 15 metų didelė naujovė buvo žemagrindės transporto priemonės ir tai buvo esminis dalykas, kuriuo jos skyrėsi nuo senesnių. Dabar gi kažkokių didelių naujovių neatsirado. Na, įrengiami USB lizdai, LCD ekranai ir pan. (kas turėtų būti visuose naujuose Vilniaus dabar perkamuose autobusuose ir troleibusuose), bet šiuos dalykus galima įrengti ir senesnėse TP, kaip ir periodiškai atnaujinti saloną – tam nereikia labai didelių investicijų, lyginant su naujų TP pirkimu. Svarbiausia, kad turimos transporto priemonės būtų gerai prižiūrimos, kad būtų palaikoma švara, kad veiktų šildymo ir kondicionavimo sistemos. Ir jeigu po kokių 10 metų naudojimo transporto priemonės variklis veikia puikiai, techniškai ji yra geros būklės ir apskritai gerai prižiūrėta, tai tegul ji važinėja dar 10 metų. Bet jeigu yra kažkokie rimti gedimai - tai jau kitas reikalas. Todėl ilgaamžiškumas yra tikrai didžiulis privalumas. Deja, Vilniuje su autobusų/troleibusų priežiūra tikrai reikia smarkiai tobulėti.

            Comment


              Jau temoje minėjau, ar bent temoje apie Ukrainos tramvajus tai tikrai rašiau, kad Vinicoje nupirkti naudoti tramvajai iš Šveicarijos. Jiems virš 40 metų. Yra gamyklinės lentelės su kapitalinių remontų datomis. Remontai daryti kas 5-8 metus. Štai taip. Jie virš 40 metų atidirbo "biednoje" Šveicarijoje ir dar 10 garantuotai atidirbs Ukrainoje, o jei ukrainiečiai juos dar ir prižiūrėtų kaip šveicarai, tai ir visus 30 metų atidirbtų. Taip, morališkai pasenę, nes nežemagrindžiai. Visa kitą galima padaryti, kad atrodytų kaip nauji.
              Paskutinis taisė Al1; 2017.10.10, 15:18.

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                Troleibusai, gi po tų 10-15 metų yra laikomi dar 10-15 metų (gi ilgaamžiai), jau yra pasenę tiek morališkai tiek estetiškai, leidžia garsius garsus, važiuoja lėtai ir t.t
                1) Pasenę tiek vien dėlto kad yra nežemagrindžiai
                2) O autobusai neleidžia garsių garsų?
                3) Abejoju kad net naujieji Solaris ar MAN autobusai būtų pajėgus lenktyniauti su 30 metų senumo Škodom esant normaliam kontaktiniam tinklui.

                Mano manymų troleibusų išvis nebūtina keisti artimiausių metų. Būtina atlikti KT kapitalinį.

                Comment


                  Keisti reikia, ta prasme, atnaujinti. Nes Škodos, kurios dar tarybinių laikų ir tos, kurios pirktos panaudotos iš Čekijos ir Slovakijos, irgi pagamintos iki 1990 m. O tie troleibusai, kurie pirkti 1995-99 metais dar gali dirbti iki 10 metų.

                  Comment


                    Atlikit Škodai kapitalinį su salono modernizavimu (naujos sėdynės, apdaila, vidinė švieslentė) ir bus tau kažkas naujo. Nesam šveicarai, kad pirkt naujas transporto priemones kurios neišdirbo savo resurso vien dėl to, kad kažkam salonas ar eksterjeras pabodo. Nors šveicarai tuo labiau taip nesielgia - Ciūriche dvigubi Mercedes trūlikai važinėjo 34 (!!!) metus. Arba jau pateikytas pavyzdis su Vinnicos tramvajais.
                    Nors šiaip sutiksiu, daug naudingiau dabar būtų visiškai modernizuoti KT. Nebūna jokių šveicariškų variantų, kur jau troleibusai galėtų lekioti 100km/h jei ne gatvių ribojimai, visiškai pakaktų to, kas yra kokiame nors Liubline, Brno ar Ostravoje.

                    Comment


                      Tarybinių laikų Škodos visgi jau išdirbo savo resursą, Joms jau irgi kai kurioms po 33 metus. Kitoms jai irgi greitai bus 30. Dar kelis metus patrauks, bet po to arba gilus kapitalinis, arba metalo laužas. Visgi reikia naujų troleibusų. Gilus kapitalinis ne išeitis, tik laikinas sprendimas. Be to autobusai jau tuoj visi bus žemagrindžiai, o troleibusai dar daug metų, jei Škodos bus kapitalinamos, bus nežemagrindžiai. Todėl visgi reikia naujų troleibusų. Ir kad troleibusoheiteriams pakui nebūtų argumentų už troleibusų naikinimą pasisakyti - atseit, seni, nežemagrindžiai, reikia naujų, bet jie brangūs, todėl geriau autobusai. Jei ir toliau nebus atnaujinamas troleibusų parkas, tik kapitalinamos ir lopomos Škodos, tai taip ir bus. Tie žodžiai, deja, bus pagrįsti realybe.

                      Comment


                        \10 metų VT yra nesąmonė. Tokių terminų nėra net Vakarų Europoje. VT turi tarnauti tiek, kiek gali, o ne tiek, kiek kažkas nori, ypač vis greitinti vartojimo spiralę, kuri įsukta lengvųjų automobilių rinkoje. Nuo to geriau tik gamintojams ir bankams, tuo labiau, kad transporto priemonės darosi vis labiau vienkartinės ir netinkamos remontui. Remontuoti, aišku, visada galima, bet kiek tai kainuoja? O daiktas, normaliai pagamintas, galėtų tarnauti dvigubai ilgiau.
                        Su kitu sutinku.
                        Bet čia ne. Ar tik nebus taip, kad troleibusai ten kur buvo, buvo tokie geri, kad gamyklos ir liko be darbo?

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Su kitu sutinku.
                          Bet čia ne. Ar tik nebus taip, kad troleibusai ten kur buvo, buvo tokie geri, kad gamyklos ir liko be darbo?
                          Kokios gamyklos? V. Europoje troleibusų gamyklų jau seniai nėra. Kažkada buvo. Bet dėl riboto troleibusų poreikio ir uždaromų sistemų tų gamyklų ateitis buvo aiški. Troleibusus surinkinėjo autobusų gamintojai pagal užsakymą. Iš buvusių troleibusų gamyklų Rytų Europoje liko tik Škoda. Dar Rumunijoje buvo. Vengrijoje troleibusus gamino Ikarus. Kitur surinkinėjo iš autobusų. Iš naujų gamintojų tai tik Solaris. Bet irgi autobusų pagrindu. O surenkančių firmų yra ir daugiau.
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.10.12, 20:08.

                          Comment


                            Nuo spalio 16 d. keičiami dalies autobusų maršrutų tvarkaraščiai.

                            Detaliau: http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1053

                            Comment


                              Į sostinės gatves išriedės 40 naujų žemagrindžių troleibusų

                              Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...iu-troleibusu/

                              Comment


                                Vilniaus miesto troleibusų parką numatoma atnaujinti ne mažiau kaip 40-čia naujų žemagrindžių troleibusų. Remiantis susisiekimo ministro Roko Masiulio pasirašytu įsakymu, sostinės viešojo transporto priemonių parkui modernizuoti iš 2014-2020 metų Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų bus skirtas 13,5 mln. eurų finansavimas.
                                ...
                                Projektą „Miesto viešojo transporto priemonių parko atnaujinimas Vilniaus mieste“, kurio bendra vertė yra 19,2 mln. eurų, įgyvendina Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
                                https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76059497
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                                  Į sostinės gatves išriedės 40 naujų žemagrindžių troleibusų

                                  Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...iu-troleibusu/

                                  O prie ko čia SOR troleibuso nuotrauka? Taigi bus Solariai. Ech, žurlaniūgos.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    O prie ko čia SOR troleibuso nuotrauka? Taigi bus Solariai. Ech, žurlaniūgos.
                                    Tikriausiai tiesiog asociatyvi iliustracija.

                                    Comment


                                      Bent jau Vilniaus dabartinių troleibusų nuotrauką įdėtų. Ar jau visiškai žurnalistai neatskiria kur Vilniaus, kur kitų šalių miestų troleibusai?

                                      Comment


                                        Būsiu labai užknisantis ir vėl prikelsiu šią temą sakydamas, kad naujieji troleibusai ne tik bus su brangesne Škodos įranga dar ir greičiausiai kėbulas bus vos 3 kartos... O taip, lygios sąlygos tiek troleibusams tiek autobusams...
                                        http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/201...-dodat-kodovka

                                        Comment


                                          Niekam ne paslaptis, kad bus praeitos kartos kėbulas
                                          Ryga matomai pati užsisakė troleibusus su vandeniliniu generatoriumi senajame (3 kartos) kėbule
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X