Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, nebūtinai privatizacija. Pavyzdžiui, galima kurti konkurencinę rinką pačiame VT. Tikiu atveju VVT būtų priversta optimizuoti parką ir konkuruoti su privačiomis kompanijomis. Juk tai būtų įmanoma. Pavyzdžiui, kad Vilniuje veiktų 4-5 įmonės viešajame transporte: vienodos transporto priemonės, vienas bilietas ir t.t., tik skirtingos pervežimo kainos (kuri mažiausią gebės pasiūlyti). Tame tarpe ir VVT.

    Juk šiukšlių išvežimas irgi yra socialinė paslauga. Bet Vilniuje sugebėjome sukurti rinką: dirba berods 5 įmonės.

    VVT tuomet nebeliktų problemos ir dėl naujų technologijų pritaikymo. Pavyzdžiui, privati įmonė X pasiūlo geriausią kainos/kokybės/greičio santykį su sąlyga, kad galės Vilniuje pastatyti metro. Pirmyn - ji laimi tarkim 20 metų X dalį pervežimų (nustatytais maršrutais po žeme) ir statosi metro ir veža už X pasiūlytą kainą.

    Comment


      Parašė Petr Rodyti pranešimą
      Nesuprantu, kodėl jūs toks užtikrintas. Komercinių įmonių paslaugos tikrai yra aukštesnės kokybės ir viešasis transportas turi siekti pelno. Pelningas darbas yra normalus siekis. O kai į finansus nežiūrima, tai ir gaunasi toks VT, koks yra dabar. Tad visiškai sutinku, kad įmonė turi tapti komercine.
      Visgi viešasis transportas yra labiau socialinė paslauga ir tokia turi išlikti. Yra maršrutų, kurie niekada nebus pelningi (maršrutai į priemiesčius, esamų maršrutų reisai po 20 val. ir tt.). Tačiau jie yra reikalingi, kad gyventojams būtų užtikrintas susisiekimas, priešingu atveju ir taip didelis automobilių kiekis didės dar labiau. Juk logiška, kad, komercinės veiklos atveju, būtų palikti tik patys pelningiausi maršrutai ir važiuojama tik tais laikais, kai keleivių yra daugiausia. O tai reikėtų viso VT krachą ir daugkartinį automobilizacijos padidėjimą. Be to, o kaip tuomet su lengvatom?

      Tikrai sutinku, kad VT paslaugos kokybė šiuo metu nėra pati geriausia, ir ją būtina gerinti. Tačiau esu tikrai prieš VVT pavertimą pelno siekiančia organizacija.

      Nemanau, kad pasaulyje yra bent vienas didmiestis, kuriame viešasis transportas gyvena vien tik iš gaunamų pajamų, be jokių dotacijų iš savivaldybės/valstybės pusės. Taip, sprendimai, padedantys sumažinti nuostolius, yra būtini, tačiau viešasis miesto transportas iš principo nėra pelninga veikla, kaip, pavyzdžiui, policijos ar medicinos paslaugos. Tačiau, tai yra gyvybiškai būtina paslauga.
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.03.14, 11:43.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Petr Rodyti pranešimą
        Nesuprantu, kodėl jūs toks užtikrintas. Komercinių įmonių paslaugos tikrai yra aukštesnės kokybės ir viešasis transportas turi siekti pelno. Pelningas darbas yra normalus siekis. O kai į finansus nežiūrima, tai ir gaunasi toks VT, koks yra dabar. Tad visiškai sutinku, kad įmonė turi tapti komercine.
        Be visų kitų požymių, kad matomai ruošiamasi akcijų pardavimui, todėl sieks trumpalaikio pelningumo, dar sukėlė susidomėjimą toks faktas :
        2014-07-05 Išregistruotas pridėtinės vertės mokesčio mokėtojas, PVM mokėtojo kodas LT117911610.
        20303 metais įvestas PVM, pakeltos kainos. 2014 metais panaikintas PVM?

        Comment


          Manau visgi čia kalbama apie SĮ "VVT", pačia įmonę, o ne apie miesto viešojo transporto sistemą. Miestas mokės, kaip už socialinę paslaugą įmonėms, kurios veikia pagal pelningumo rodiklius. Tame tarpe ir VVT.

          Toks scenarijus įmanomas. Aišku, greičiausiai, kažkoks papildomas "atkatas" ruošiamas irgi.

          Comment


            Parašė Petr Rodyti pranešimą
            Nesuprantu, kodėl jūs toks užtikrintas. Komercinių įmonių paslaugos tikrai yra aukštesnės kokybės ir viešasis transportas turi siekti pelno. Pelningas darbas yra normalus siekis. O kai į finansus nežiūrima, tai ir gaunasi toks VT, koks yra dabar. Tad visiškai sutinku, kad įmonė turi tapti komercine.
            VVT ir dabar komercinė, juk UAB. Bėda, kad valdoma netinkamai. Sutikčiau su 40 proc. akcijų pardavimu, bet idealu kai pusė akcijų lieka valstybės/savivaldybės. Kaip Luetuvoje veikia vien pelno siekiantys maršrutai mes jau žinome. Be to, VT miestuose niekada nebus pelningas pats savaime, be paramos iš biudžeto.

            VT yra socialinė paslauga, nes ji yra būtina visuomenei, bet tai nereiškia, kad jos kokybė turi būti prasta. Nors dabar sutinku, kad retas, kuris dirba VT srityje, tai suvokia. O jei ir suvokia, elgiasi priešingai, nes taip politiškai saugiau patiems. Todėl idealiausia būtų mišrus variantas.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Na, nebūtinai privatizacija. Pavyzdžiui, galima kurti konkurencinę rinką pačiame VT. Tikiu atveju VVT būtų priversta optimizuoti parką ir konkuruoti su privačiomis kompanijomis. Juk tai būtų įmanoma. Pavyzdžiui, kad Vilniuje veiktų 4-5 įmonės viešajame transporte: vienodos transporto priemonės, vienas bilietas ir t.t., tik skirtingos pervežimo kainos (kuri mažiausią gebės pasiūlyti). Tame tarpe ir VVT.

              Juk šiukšlių išvežimas irgi yra socialinė paslauga. Bet Vilniuje sugebėjome sukurti rinką: dirba berods 5 įmonės.

              VVT tuomet nebeliktų problemos ir dėl naujų technologijų pritaikymo. Pavyzdžiui, privati įmonė X pasiūlo geriausią kainos/kokybės/greičio santykį su sąlyga, kad galės Vilniuje pastatyti metro. Pirmyn - ji laimi tarkim 20 metų X dalį pervežimų (nustatytais maršrutais po žeme) ir statosi metro ir veža už X pasiūlytą kainą.
              Vizija graži, bet kertasi su praktika realybėje (politikų sieną ir įsitikinimais ne taip lengva pramušti) ir kai kuriais įstatymais.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Na idėjos su daug besivaržančių įmonių man miglotos.

                Tarkim įmonė X laimi 5 metams konkursą 20 maršrutų, kur reikia 40 ilgų ir 60 trumpų autobusų. Kitiems 20 veikia įmonė Y, Z, H ir F. Po 5 metų, autobusai dar neatsipirkę, X dalyvauja ir nelaimi. Laimi Y. Kur X dėti tuos ilgus autobusus? Tuo pačiu - iš kur Y paimti?

                Variantas B. X ir Y (ir Z, H, F) "susitaria".

                VVT nuskaidrinimą matyčiau kaip sakykime pasvėrimą - kas geriau - kasmet išlaikyti remonto bazę ar kelis kartus daugiau investuoti į naujus autobusus, o ne remontą, taip pat geresnius konkursus dalims, dažymams, patalpų nuomai, kuro įsigijimui ir pan.

                Išeiti į primityviai pelningą daug žingsnių nereikia. Parduodi Žolyno objektą - vienais metais pelnas

                Pajamos irgi įdomus dalykas. Tarkim studentai. Vilniuje neregistruoti studentai naudojasi VVT su lengvata, už kurią sumoka Vilniaus savivaldybė (arba paprasčiau sakant gyventojai). Tai man tam tikras rebusas. Ne paslaptis, kad studentai vasarą dirba. Kur keliauja jų GPM?

                Antras rebusas. Manyčiau studentams turėtų būti 80 proc. nuolaida nebent perkant pusės metų ir visų metų bilietą. Bet ne mėnesio. Studento bilietas yra socialinė paslauga (kuri pusiau neapmokama savivaldybės į VVT sąskaitą) ir tas statusas nėra įgyjamas kas mėnesį. Dabar eilinis studentas galvoja sausį prasirgau - kaip ir nereikia, vasarį sesijos pradžia - bilieto nereikia, kovą - bilietą pirksiu, balandį pavažinėsiu su kambarioku - bilieto nereikia, gegužė - pirksiu, birželį - dviračiu važiuosiu ir t.t. Tai VVT pajamos gaunasi atitinkamai vasarį 0, kovą 5,79 Eur iš studento (ir dar 23 eur iš savivaldybės), balandį 0, gegužę 5,79 Eur iš studento (ir dar 23 eur iš savivaldybės). Sezoninio bilieto atveju 34,74 iš studento ir 138 eur iš savivaldybės. Juk ar studentas serga, ar ne - VVT jam vietą skiria. Padauginkit iš 1000 studentų, iš 10 000 - įspūdingos sumos gaunasi. Jei VVT gautų tas pajamas tvarkingai, t.y. tuomet būtų galima teikti normalias paslaugas. VGTU Transporto fakultetas miškuose? OK, paleisti autobusą iki ten (kažkada A5 važinėjo iki Dvarčionių ž.). Būtų abipusė nauda.

                Trečias dalykas piktnaudžiavimas. Nemažai žmonių studijas baigia birželį, bet žaidžia su pažymėjimais ir naudojasi lengvatomis iki sausio.

                Ketvirtas dalykas VVT piktnaudžiavimas. Rugsėjį gaudyti studentus, kad neturi LSP - paprasčiausias klientų atbaidymas visam gyvenimui. Parduotuvėje, vaistinėje dažnai užtenka pasakyti, kad kortelę turi ir nuolaidą pritaiko. Turėtų užtekti pažymos, kad asmuo studijuoja (tarkime nustatant, kad ji galioja rugpjūčio 1 d. iki spalio 15 d.).

                Bet studentai nėra ypatingi. Tiesiog ant jų daug pasimato "VVT spragų". Pabrėžiu - į abi puses. Tiek VVT nenaudai, tiek studentų nenaudai. Atskirai yra kiekvieną lengvatų grupę
                galima kratyti iš šių keturiolikos !

                Vien ko verti vienkartiniai bilietai už 0,20 eur (pvz. "Asmenys sukakę 80 metus ir vyresni"). Tą bilietą aptarnauti kainuoja daugiau, nei gaunama pajamų. (Tarkim vairuotojas uždirba 1000 eur, jo darbo minutė vien algos pavidalu kainuoja ~0,10 eur.).

                Bet žiauriausia, kad visas ilgas autobusas, visi keleiviai, stovi TĄ MINUTĘ, kol krapšto grąžą. Tame tarpe ir tie, kurie sumoka už lengvatininko kelionę. Čia visiškas nuostolis ir VVT nupopuliarinimas. Turi būti bent mėnesio ar trijų mėnesių bilietas ir tiek.


                Taisymai - raudoni.
                Paskutinis taisė Fulgur; 2016.03.14, 14:55.

                Comment


                  Čia iš kur tas raudonas komentaras toks, kas jo autorius?

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Čia iš kur tas raudonas komentaras toks, kas jo autorius?
                    Jei apie mano postą, tai mano mintys. Vieni galbūt skaitė seną, kiti naują. Kad suprasti, kas yra kas

                    Comment


                      Iš kur tas pyktis ant studentų? O ypač šis:

                      Trečias dalykas piktnaudžiavimas. Nemažai žmonių studijas baigia birželį, bet žaidžia su pažymėjimais ir naudojasi lengvatomis iki sausio.
                      Kaip tai įmanoma? Net ISIC dabar ketvirtakursiam korteles gamina iki gegužės galo (net ne iki liepos vidurio kada atima tikrąjį LSP pažymėjimą). Neatiduoti kortelės studijų skyriui yra nusižengimas prieš universitetą ir prieš VVT taisykles, atidesnis tikrinimas gali pagauti dvigubų baudų sukčiautojams.

                      O jei ieškome pamestų pinigų (aka - nenupirktų bilietų) - didžiausias priešas yra smartphone'ai (kurių lietuviškas pavadinimas dar blogesnis). Ten yra tokių programikių (ištisi forumai ir Facebook puslapiai), kur rašo, kur šiuo metu yra kontrolė. Informacija atnaujinama vos jai pasikeitus. Suderinkime su bilieto nusipirkimo telefonu galimybe, ir pagalvokime kiek tų liečiamųjų belaidžių gudragalvių (ir ne tik studentų) visur aplink bastosi. Matai, kad tavo kelyje laisva ir važiuoji nemokamai. Matai kontrolė vidury kelio, pagalvoji apie alternatyvų maršrutą, nesugalvoji, na nusiperki tą bilietėlį (QR kodą).

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                        Tarkim studentai. Vilniuje neregistruoti studentai naudojasi VVT su lengvata, už kurią sumoka Vilniaus savivaldybė (arba paprasčiau sakant gyventojai). Tai man tam tikras rebusas.
                        Tai šita problema žinoma, ir teoriškai Vyriausybė tai kompensuoja, "palikdama" dalį GPM miestui.

                        Ne paslaptis, kad studentai vasarą dirba. Kur keliauja jų GPM
                        Jų registracijos savivaldybei.

                        VGTU Transporto fakultetas miškuose? OK, paleisti autobusą iki ten (kažkada A5 važinėjo iki Dvarčionių ž.). Būtų abipusė nauda.Trečias dalykas piktnaudžiavimas. Nemažai žmonių studijas baigia birželį, bet žaidžia su pažymėjimais ir naudojasi lengvatomis iki sausio.
                        Tai - nerekšmingos detalės.
                        Bet, sutinku, ir iš to susideda visas nuostolis.

                        Kai važinėdavau VT labiausiai nervindavo pensininkai. Autobusas sausakimšas, pusė-trečdalis pensininkų su tarbom ir krepšiais. Kur reikia bastytis 7 val ryto? Atgal 19 val. - vėl tas pats vaizdas. Ypač šiltuoju laikotarpiu. Priedo dar užsikrauni neigiama energija dėl nuolatinių troleibusinių postringavimų, kaip "Lietuvoj blogai".

                        Šiaip tai VVT reikia esminių pokyčių, panašiai kaip greitųjų autobusų linijos, P&R sistemos, bendro transporto bilieto su priemesčio transportu ir geležinkeliu.

                        Vilniaus valdžioje liberalai, taip, kad ideologiškai jie turėtų atsikratyti bet kokių ūkinių veiklų.

                        Comment


                          Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                          Iš kur tas pyktis ant studentų?
                          Nėra pykčio ant studentų. Pats toks buvau

                          Bet - nėra VVT naktį, kai studentams reikia (studentų naktis yra ketvirtadienis). Paskaitų pradžiai VVT taip pat praretintas. Aš pamėginau primesti to priežastis (t.y. kodėl studentai VVT-tui neegzistuoja).

                          Comment


                            Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                            O jei ieškome pamestų pinigų (aka - nenupirktų bilietų) - didžiausias priešas yra smartphone'ai (kurių lietuviškas pavadinimas dar blogesnis). Ten yra tokių programikių (ištisi forumai ir Facebook puslapiai), kur rašo, kur šiuo metu yra kontrolė. Informacija atnaujinama vos jai pasikeitus.
                            Jei mėnesinis (6 mėnesių, iš viso) bus 30 eur., o vienkartinis 2 eur. Ką pirksi? Tau nerūpės kada ten kas atnaujinama. Nes per 6 mėnesius tikrai sutiksi 15 kontrolių.

                            Comment


                              Ką jūs čia pridirbot... I have no words...
                              My Flickr
                              My Trainpix

                              Comment


                                Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                                Ką jūs čia pridirbot... I have no words...
                                Mes nieko nepridirbom. Bet panašu, kad VVT laukia generalinės reformos ir kardas užsimotas aukštai. Įsiskaityk:
                                Jo teigimu, įmonei reikėtų nemažų investicijų: „Per artimiausius porą metų reikėtų keliasdešimt milijonų“.
                                Šiuos pinigus, anot jo, pirmiausiai turėtų surinkti pati įmonė, efektyvindama lėšas, o ne reikalauti, kad jas padengtų savivaldybė.
                                Kiek savivaldybė skolinga VVT-tui? Čia regiu pareiškimą, kuris sako, kad tų, jau uždirbtų pinigų nebus. Atseit santykiuose braukim brūkšnį. Ir dabar taupykit kurą, pigiau pirkit detales, paslaugas, kurą. Trūksta??? trumpinkit darbo valandas, parduokit galinius žiedus, bet tuos keliasdešimt milijonų susikrapštykit "iš vidinių resursų".

                                Regint kuro kainas, buvo galima rinktis ir kitokį reformos kelią.
                                Variantas A. Efektyvinama veikla, savivaldybė išmoka skolas = naujos transporto priemonės (autobusai, troleibusai) ir pigesni bilietai.

                                Variantas B (pagal p. A. Šikštą). Efektyvinama veikla, tos pačios bilietų kainos; parduodama kas įmanoma = naujos transporto priemonės, mažiau reisų, savivaldybei lieka milijoniniai pinigai (kuriuos ji skolinga VVTui).

                                Kuo toliau, tuo man atrodo, kad dabartinės savivaldybės tarybos? mero? požiūriu VVT patrauklumas vartotojui apsiribos nauja blizgia transporto priemone. Analogišką situaciją turime tarpmiestyje. Nauji autobusai veža tuos, kas teisių neturi. Nes bilietų kaina neadekvati kuro kainai, mažai reisų, galiniai žiedai (stotys) iškelti bilenkur, transporto priemonės nuo sovietmečio skiriasi wi-fi, visa kita - kuo pigiau (be wc, be kavos) ir t.t.

                                Comment


                                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                  Nesuprantu, kodėl jūs toks užtikrintas. Komercinių įmonių paslaugos tikrai yra aukštesnės kokybės ir viešasis transportas turi siekti pelno. Pelningas darbas yra normalus siekis. O kai į finansus nežiūrima, tai ir gaunasi toks VT, koks yra dabar. Tad visiškai sutinku, kad įmonė turi tapti komercine.
                                  Viešasis transportas turėtų būti viešoji įstaiga. Dabar nemažai privačių viešųjų įstaigų, kurios akivaizdžiai yra komercinės įmonės. Kodėl VT įmonės turėtų būti kitokios? Jos teikia socialinę paslaugą. Tai, kad komercinės įmonės teikia kokybiškesnes paslaugas, yra mitas. Yra visaip. Tai ne panacėja.

                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                  Manau maršrutų nieks nekarpys.Visgi europiejame, ekologija tampa svarbi.

                                  Bet atrodo grindžiamas kelias SĮ "VVT" ar privatizavimui, ar bankrotui ar dar kažkokiai machinacijai, siekiant, kad įmonė būtų tiesiogiai nepavaldi nuo savivaldybės. Galimai, kad savivaldybėi nereikėtų mokėti skolų.

                                  Ar tai blogai? Artimoje perspektyvoje, kokybė turėtų pagerėti, atsinaujinti. Visgi privatininką lengviau sukontroliuoti. Ypač įėjus naujiems rimtiems žaidėjams.

                                  Ilgoje perspektyvoje, tai gali daugiau kainuoti, ko pasekoje suprastetų ir kokybė, pakiltų kainos.
                                  Privatininką sukontroliuoti sunkiau. Pagrindinė Vilniaus VT problema - savivaldybė nevykdo įsipareigojimų prieš vežėją. Iš ten ir skolos ir jokia privatizacija nieko neišspręs. Privačiam vežėjui reikės mokėti pilnai ir viską ir iš karto, o ne po kelių metų dalimis. Jei privačiam vežėjui bus pasakyta, kad dirbk ir kiek sugebėsi uždirbsi - tavo, tai bus grįžimas į mikrobų laikus.

                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Na, nebūtinai privatizacija. Pavyzdžiui, galima kurti konkurencinę rinką pačiame VT. Tikiu atveju VVT būtų priversta optimizuoti parką ir konkuruoti su privačiomis kompanijomis. Juk tai būtų įmanoma. Pavyzdžiui, kad Vilniuje veiktų 4-5 įmonės viešajame transporte: vienodos transporto priemonės, vienas bilietas ir t.t., tik skirtingos pervežimo kainos (kuri mažiausią gebės pasiūlyti). Tame tarpe ir VVT.

                                  Juk šiukšlių išvežimas irgi yra socialinė paslauga. Bet Vilniuje sugebėjome sukurti rinką: dirba berods 5 įmonės.

                                  VVT tuomet nebeliktų problemos ir dėl naujų technologijų pritaikymo. Pavyzdžiui, privati įmonė X pasiūlo geriausią kainos/kokybės/greičio santykį su sąlyga, kad galės Vilniuje pastatyti metro. Pirmyn - ji laimi tarkim 20 metų X dalį pervežimų (nustatytais maršrutais po žeme) ir statosi metro ir veža už X pasiūlytą kainą.
                                  Žinom, žinom kaip su ta "konkurencija" šilumos ūkyje ir kitur, kur į rinką su gražiais šūkiais buvo įleistas privatus parazitas.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Žinom, žinom kaip su ta "konkurencija" šilumos ūkyje ir kitur, kur į rinką su gražiais šūkiais buvo įleistas privatus parazitas.
                                    Nu taip. Labai patogu pasiimti blogiausią konkurencinį (konkurencija ten GAL buvo tik konkurse) pavyzdį ir juo grįsti viską iš eilės. Net kai kalba eina apie realią konkurenciją: įmonių konkuravimu ne tik konkurso metu, tačiau ir po jo.

                                    Comment


                                      Tai kad praktiškai nėra jokių gerų pavyzdžių - beveik visur kur prisilietė liberalizacija (nebūtinai tai susiję su privatizacija, gali būti ir valdiškos įstaigos, kurioms buvo primestos liberalios ekonomikos ir ne tik "vertybės"), ypač socialiai jautriose sferose, kokybė smuko, kainos augo, įvyko degradacija, arba įvyko ištiso sektoriaus susitraukimas...

                                      Comment


                                        Vėl bus bandomas žaliasis ,,IVECO Urbanway''
                                        >>> http://ebus.lt/aiskeja-kada-i-vilnia...-urbanway-cng/
                                        Maršrutai : 22,29,46,50.

                                        Comment


                                          SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad nuo 2016 m. balandžio 1 d. (penktadienio) keičiasi 1G, 22, 23, 24, 29, 32, 68 ir 78 maršrutų autobusų bei 18 maršruto troleibusų eismo tvarkaraščiai. Taip pat keisis naktinių 101N, 102N, 103N, 104N ir 105N maršrutų autobusų eismo tvarkaraščiai.
                                          Siekiant užtikrinti sekmadienį dirbančių keleivių patogesnį susisiekimą su Žemaisiais Paneriais, keičiamas 18 Pašilaičiai–Justiniškės–Žemieji Paneriai–Titnago g. maršruto troleibusų tvarkaraštis. 32 Žvėrynas–Zujūnai–Gineitiškės–Pašilaičiai maršruto autobusų eismo tvarkaraštis koreguojamas atsižvelgiant į vakarinio aplinkkelio statybos darbų metu susidarančius viešojo transporto vėlavimus. Tuo tarpu 68 Lazdynai–Mūrinė Vokė–Lentvaris–Grigiškės ir 78 Stotis–Eišiškių pl.–Pagiriai maršrutų autobusų važiavimo laikai koreguojami dėl patogesnio persėdimo į kitus maršrutus. Naktinių maršrutų bei kitų paminėtų maršrutų autobusų važiavimo laikai keičiami, siekiant užtikrinti viešojo transporto punktualumą.
                                          1G reisų skaičius darbo dienomis mažėja nuo 157 iki 149.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X