Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Prie Nordikos (netoli žiedo) atsirado nauja stotelė pavadinimu "Vikingų slėnis". Ar planuojamas kažkoks naujas maršrutas ar tai gal tik skirta turistiniams autobusams, neaišku.
    A2 jau seniai joje stoja.

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      A2 jau seniai joje stoja.
      Tiesa. Kažkodėl ankščiau to nepastebėjau. Labai jau bereikalingas užsukimas pasakyčiau.

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
        Tiesa. Kažkodėl ankščiau to nepastebėjau. Labai jau bereikalingas užsukimas pasakyčiau.
        Prašom argumentuoti, kodėl bereikalingas. Jeigu padarė stotelę, reiškia žmonės to pageidavo, nes didelį kelio gabalą reikia eiti nuo Vikingų stotelės.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Tiesa. Kažkodėl ankščiau to nepastebėjau. Labai jau bereikalingas užsukimas pasakyčiau.
          Na tūlam lietuviui, kuris iš namų šiukšles iki konteinerio veža automobiliu ar iki parduotuvės esančios už 500 m. važiuoja, tai tikrai nereikalingas nei vienas sustojimas, bet viešuoju atvažiavusiems ir apsipirkusiems Rimi ir Senukų parduotuvėse nereiks su maišais tystis iki Vikingų st.

          Comment


            Kiek ten tų žmonių važinėja autobusu į IKEA/Nordiką?
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              visi kas neturi automobilio/teisių, tame tarpe ir aš

              Comment


                "Visi" tai kiek maždaug? Kiek kartu su tavim išlipa iš autobuso? Ar nebus čia tas užsukimas padarytas dėl kelių tinginčių paeit porą šimtų metrų?
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  sunku pasakyt, nuo naujų metų ten buvau tris kart, visus 8-9h vakare, žmonių įlipo kaskart ~10, kiek atmintis traukia

                  Comment


                    Esmė, ne tai kad papildoma stotelė gavosi, bet kad ji tokiu pat atstumu nuo IKEA iejimo, ir tik truputi arciau Nordikos artimiausio iejimo. Jeigu dar butu prie pat iejimo (kas techniskai ir butu imanoma), tai aisku, bet taip nera.

                    Kaip bebutu, marsrutas, kiek girdejau, yra dalinai apmokamas is privaciu pinigu, tad ir trasas uzksakomos kokios norima.

                    Comment


                      Na, netrukus atsidarys Senukai, tai keleivių srautai turėtų kiek išaugti.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        A. Šikšta: „Vilniaus viešasis transportas“ turi tapti efektyvia įmone
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Leisiu sau pacituoti aukštesnės nuorodos straipsnį, nes mintys revoliuciją žadančios
                          „Įmonė turi tapti komercine, ji turi nustoti veikti pasyviu būdu, vien tik techniškai žiūrėti, kad parkas būtų gyvas ir vežti keleivius pagal numatytus maršrutus. Ji turi labai aiškiai peržiūrėti savo dabartinę ekonominę ir strateginę reikšmę, ji turi tapti komercine, ne vien tik vykdyti socialinę funkciją, kaip kartais daug kam atrodo. Ji turi žiūrėti į įvairias paslaugas, įvairias galimybes tarp troleibusų parko ir autobusų parko kokia būtų strategija. (...) Tikiuosi, kad per artimiausius dvejus metus šita įmonė tikrai turės ir aiškią kapitalo grąžą, kurios šiandien neturi, ir bus komerciniu principu veikianti įmonė, o ne miglotai, kaip šiandien, kur nėra aiškios jos veiklos gairės“, - BNS sakė A.Šikšta.
                          „Maršrutai yra vienas iš tūkstančio klausimų, kuriuos įmonė turi išsispręsti. Be abejo, ekonomiškai reikia žiūrėti, ką vežam, kur vežam, už kiek vežam ir kas už tai sumoka. (...) Tarifai kol kas nėra pirmos eilės klausimas. Šiandien reikia žiūrėti į parko ūkį, į investavimą, kad būtų siūlomos teisingos ir kokybiškos paslaugos Vilniaus gyventojams“, - kalbėjo A.Šikšta.
                          Jo teigimu, įmonei reikėtų nemažų investicijų: „Per artimiausius porą metų reikėtų keliasdešimt milijonų“.

                          Šiuos pinigus, anot jo, pirmiausiai turėtų surinkti pati įmonė, efektyvindama lėšas, o ne reikalauti, kad jas padengtų savivaldybė.
                          Kiek aš suprantu, VVT reikalauja ne "kažkokių pinigų" iš savivaldybės, bet savo uždirbtų pagal tuo metu galiojusias tvarkas.

                          Tas vežimas "komerciniu būdu", o ne pagal "socialinius poreikius" neramina. Pelningų reisų turbūt yra apie pusę. Jie ir išlaiko likusius. Darbo laiko trumpinimas arba/ir reisų retinimas persodins vilniečius į mašinas.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Leisiu sau pacituoti aukštesnės nuorodos straipsnį, nes mintys revoliuciją žadančios

                            Kiek aš suprantu, VVT reikalauja ne "kažkokių pinigų" iš savivaldybės, bet savo uždirbtų pagal tuo metu galiojusias tvarkas.

                            Tas vežimas "komerciniu būdu", o ne pagal "socialinius poreikius" neramina. Pelningų reisų turbūt yra apie pusę. Jie ir išlaiko likusius. Darbo laiko trumpinimas arba/ir reisų retinimas persodins vilniečius į mašinas.
                            Manau, kad turima omenyje ne maršrutų konkurencingumą ir pagal tai veikimą. Turima omenyje vartotojo iškėlimą virš visko - būtent taip veikia komercija. Kitaip tariant, socialinei funkcijai atlikti užtenka 30 metų senumo autobuso be šildymo. Komerciniu požiūriu to visiškai neužtenka, nes keleivis tiesiog nevažiuos tokia priemone (o juk būtent auginti keleivių skaičių ir norime).

                            Todėl, bent aš taip suprantu, veikimas pagal komercinius pagrindus reikš kovą dėl vartotojo - iš esmės augančią paslaugą kokybę. Priešingu atveju mes tiesiog grįžtume į mikriukų laikus.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Manau, kad turima omenyje ne maršrutų konkurencingumą ir pagal tai veikimą. Turima omenyje vartotojo iškėlimą virš visko - būtent taip veikia komercija. Kitaip tariant, socialinei funkcijai atlikti užtenka 30 metų senumo autobuso be šildymo. Komerciniu požiūriu to visiškai neužtenka, nes keleivis tiesiog nevažiuos tokia priemone (o juk būtent auginti keleivių skaičių ir norime).

                              Todėl, bent aš taip suprantu, veikimas pagal komercinius pagrindus reikš kovą dėl vartotojo - iš esmės augančią paslaugą kokybę. Priešingu atveju mes tiesiog grįžtume į mikriukų laikus.
                              Fulgur suprato teisingai. Tu - ne aiškiai matyti, kad norima VVT padaryti pelno siekiančia, apkarpyti maršrutus ir t.t.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Šiaip tai tas perdėtas pokrypis į "socialinę funkciją" buvo visada. Bet kaip padaryti VT komerciškai patraukliu - uždavinys vertas ne vieno milijono. Ir tam reikia ne tik VVT pastangų.
                                Pvz.: aš juodai pasigendu P&R sistemos Vilniuje.

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Fulgur suprato teisingai. Tu - ne aiškiai matyti, kad norima VVT padaryti pelno siekiančia, apkarpyti maršrutus ir t.t.
                                  Aš savo teiginius galėčiau pagrįsti viešai deklaruojamais mero siekiais, kuriais galima tikėti, o galime ne. O jūs?

                                  Comment


                                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                    Esmė, ne tai kad papildoma stotelė gavosi, bet kad ji tokiu pat atstumu nuo IKEA iejimo, ir tik truputi arciau Nordikos artimiausio iejimo. Jeigu dar butu prie pat iejimo (kas techniskai ir butu imanoma), tai aisku, bet taip nera.
                                    Vakar pirmą kartą važiavau pratęstu 2 maršruto autobusu.

                                    Sutinku su aukščiau pateikta nuomone. Autobusas apsuka ratą ir sustoja gana arti Vikingų stotelės. Tikėjausi, jog jei jau daro užsukimą, jis nebus toks bergždžias. Bet ką gi, viena keleivė laukė.

                                    Comment


                                      Fulgur suprato teisingai. Tu - ne aiškiai matyti, kad norima VVT padaryti pelno siekiančia, apkarpyti maršrutus ir t.t.
                                      Nesuprantu, kodėl jūs toks užtikrintas. Komercinių įmonių paslaugos tikrai yra aukštesnės kokybės ir viešasis transportas turi siekti pelno. Pelningas darbas yra normalus siekis. O kai į finansus nežiūrima, tai ir gaunasi toks VT, koks yra dabar. Tad visiškai sutinku, kad įmonė turi tapti komercine.

                                      Comment


                                        Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                                        Vakar pirmą kartą važiavau pratęstu 2 maršruto autobusu.

                                        Sutinku su aukščiau pateikta nuomone. Autobusas apsuka ratą ir sustoja gana arti Vikingų stotelės. Tikėjausi, jog jei jau daro užsukimą, jis nebus toks bergždžias. Bet ką gi, viena keleivė laukė.
                                        Kaip bebūtų gaila, bet Vikingų slėnio projektai kelia nemažai loginių kalusimų, kalbant apie ekologišką susisiekimą (dviračiai, VT). Juk projektuojama buvo tuščiame lauke, t.y. turint visišką projektavimo laisvę. VT stotelę galima buvo įrengti nors ir prie pat įėjimų į IKEA ir Nordika.

                                        Comment


                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantu, kodėl jūs toks užtikrintas. Komercinių įmonių paslaugos tikrai yra aukštesnės kokybės ir viešasis transportas turi siekti pelno. Pelningas darbas yra normalus siekis. O kai į finansus nežiūrima, tai ir gaunasi toks VT, koks yra dabar. Tad visiškai sutinku, kad įmonė turi tapti komercine.
                                          Manau maršrutų nieks nekarpys.Visgi europiejame, ekologija tampa svarbi.

                                          Bet atrodo grindžiamas kelias SĮ "VVT" ar privatizavimui, ar bankrotui ar dar kažkokiai machinacijai, siekiant, kad įmonė būtų tiesiogiai nepavaldi nuo savivaldybės. Galimai, kad savivaldybėi nereikėtų mokėti skolų.

                                          Ar tai blogai? Artimoje perspektyvoje, kokybė turėtų pagerėti, atsinaujinti. Visgi privatininką lengviau sukontroliuoti. Ypač įėjus naujiems rimtiems žaidėjams.

                                          Ilgoje perspektyvoje, tai gali daugiau kainuoti, ko pasekoje suprastetų ir kokybė, pakiltų kainos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X