Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Nuliūdinsiu Jūs, bet ir Balsių mikrorajone važinėjantis maršrutas irgi pereis į privačias rankas, bet klausimas ar privatininkai jo norės. Nes jeigu jie jį paims, tai žinoma, jie važinės tik pelningais reisais tai yra prieš pamokas ir po pamokų, o tarp pamokų ir būrelių gali ir nevažinėti, nes jiems bus nuostolis važinėti, nes privatininkai tik pelno siekia ir jie nėra socialinių paslaugų teikėjai, kaip SĮ UAB Vilniaus viešasis transportas
    Kas čia per nesamonės, kad "važinės tik kai norės" ir pan... Skaitykite konkurso sąlygas - grafikus sudaro SĮSP, pinigus moka už kilometrus ir jiem jokio skirtumo, ar 1 ar 100 keleivių, nes pinigų gauna tiek pat (tiesą sąkant, tuščias autobusas vežėjui būtų netgi geriau, nes mažiau transportas dėvisi ir kuro mažiau naudoja ).

    Comment


      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
      Kas čia per nesamonės, kad "važinės tik kai norės" ir pan... Skaitykite konkurso sąlygas - grafikus sudaro SĮSP, pinigus moka už kilometrus ir jiem jokio skirtumo, ar 1 ar 100 keleivių, nes pinigų gauna tiek pat (tiesą sąkant, tuščias autobusas vežėjui būtų netgi geriau, nes mažiau transportas dėvisi ir kuro mažiau naudoja ).
      Tuomet specialiai nestos, net jeigu stotelėje lauks krūva žmonių.

      Juk konspiracija kažkokia vistiek turi būti

      Comment


        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
        Kas čia per nesamonės, kad "važinės tik kai norės" ir pan... Skaitykite konkurso sąlygas - grafikus sudaro SĮSP, pinigus moka už kilometrus ir jiem jokio skirtumo, ar 1 ar 100 keleiviu
        Mhm siaip skaitinejau sutarties sablona ir man pasirode ne taip sioje vietoje aisku, nes figuruoja frazes "kompensavimas uz nuostolingus marsrutus ir tt., uz ka savivaldybe pagal kazkokias tvarkas isipareigoja kompensuoti. Tikrai proceso neismanau, bet ar nebus taip, kad be ridos dar teks moket jei cia bus "nuostolingi" marsrutai? O gal cia bangas keliu be reikalo neismanydamas?

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          882 nurašytas, kadangi būtų brangiai kainavęs jo remontas po gaisro + dujų balionų pakeitimas (TA dujų balionams pratęsimas). Taip, 875, 880 ir kitų NG313 gedimas vienodas - pasibaigęs dujų balionų galiojimo laikas.
          O koks čia gaisras buvo???
          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

          Comment


            Taigi fotobuse yra info.

            Comment


              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              Taigi fotobuse yra info.
              Gaisro data ir viskas.
              O nuo ko tai atsitiko...
              Niekas foto neturi???
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Komentuose yra ir nuoroda į Delfi.

                Comment


                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Komentuose yra ir nuoroda į Delfi.
                  Gal kas turi foto po gaisro???
                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                  Comment


                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                    Mhm siaip skaitinejau sutarties sablona ir man pasirode ne taip sioje vietoje aisku, nes figuruoja frazes "kompensavimas uz nuostolingus marsrutus ir tt., uz ka savivaldybe pagal kazkokias tvarkas isipareigoja kompensuoti. Tikrai proceso neismanau, bet ar nebus taip, kad be ridos dar teks moket jei cia bus "nuostolingi" marsrutai? O gal cia bangas keliu be reikalo neismanydamas?
                    Gali būti, kad maršrute nustatomas kažkoks pajamų skaičius (proto ribose) ir, jeigu jis nesurenkamas, savivaldybė primoka tą trūkstamą sumą. Bent jau kažkaip panašiai buvo su Vilniaus privačiais autobusais (05, 062, 067 ir t.t.)

                    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                    Gal kas turi foto po gaisro???
                    Gal kas gali dar daugiau klaustukų prirašyti?????? Yra straipsnių internete, yra nuotraukų ten pat.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                      Mhm siaip skaitinejau sutarties sablona ir man pasirode ne taip sioje vietoje aisku, nes figuruoja frazes "kompensavimas uz nuostolingus marsrutus ir tt., uz ka savivaldybe pagal kazkokias tvarkas isipareigoja kompensuoti. Tikrai proceso neismanau, bet ar nebus taip, kad be ridos dar teks moket jei cia bus "nuostolingi" marsrutai? O gal cia bangas keliu be reikalo neismanydamas?
                      Na taip. Mokama už kilometrus, bet į šią sumą nėra įtraukti grynieji nuostoliai. Jie kompensuojami mokant dotacijas už nuostolingus kilometrus ir transporte parduotus lengvatinius bilietus.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        67 Mickūnuose. Nuo Parko g. važiavo beveik tuščias drauge su 115 ir dėl to 115 Kalno g. žiedelyje vos apsisuko.



                        Beje, gal kas galit duot nuorodą į garaž. 078 nuotraukas ir duomenis? Regis, toks autobusas Vilniuj tėra vienas, nors mano požiūriu, tai pats patogiausias autobusas, ypač pakraštiniams maršrutams (dabar mačiau važiuojant 8, 27).

                        Comment


                          Visa informacija apie tau dominantį autobusą yra fotobuse.

                          http://fotobus.msk.ru/vehicle/60866/#n67171
                          My Flickr
                          My Trainpix

                          Comment


                            Aha, dėkui, jau radau. Kaip 1987 m. gamybos, matyt, jo dienos jau suskaičiuotos, nors tiek patogumu (sėdynių išdėstymu, amortizacija), tiek patvarumu (nebarška ir neūžia kaip Castorua ar tas MAN'as, kuriuo važiavau iš Mickūnų) lenkia daugelį naujesnių autobusų...

                            Comment


                              Originalu

                              Abrikosai mus išgelbės. ~

                              Comment


                                Puikiai viešojo transporto būklę Vilniuje iliustruojantis kadras.

                                Comment


                                  Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                                  Aha, dėkui, jau radau. Kaip 1987 m. gamybos, matyt, jo dienos jau suskaičiuotos, nors tiek patogumu (sėdynių išdėstymu, amortizacija), tiek patvarumu (nebarška ir neūžia kaip Castorua ar tas MAN'as, kuriuo važiavau iš Mickūnų) lenkia daugelį naujesnių autobusų...
                                  Jeigu jau paminėt būtent 078-ą, tai jis šiandien dirba 4-am maršrute. Buvo ankstesniuose puslapiuose minėta, kad šis senukas perspjauna kiaurai visus naujokus (Volvo, Manus ir pan.)
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Jeigu jau paminėt būtent 078-ą, tai jis šiandien dirba 4-am maršrute. Buvo ankstesniuose puslapiuose minėta, kad šis senukas perspjauna kiaurai visus naujokus (Volvo, Manus ir pan.)
                                    Kaip suprasti perspjauna?

                                    Comment


                                      Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                                      Puikiai viešojo transporto būklę Vilniuje iliustruojantis kadras.
                                      Matyt į konkurso sąlygas pamiršo įrašyti reikalavimą tam tikru periodiškumu nuplauti autobusus. Tikiuosi naujų konkursu sąlygose įrašyta kaip ir kokiu dažnumu reikia palaikyti transporto priemonių švarą viduje ir išorėje.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Matyt į konkurso sąlygas pamiršo įrašyti reikalavimą tam tikru periodiškumu nuplauti autobusus. Tikiuosi naujų konkursu sąlygose įrašyta kaip ir kokiu dažnumu reikia palaikyti transporto priemonių švarą viduje ir išorėje.
                                        Šiaip pats autobuso šeimininkas (vairuotojas) turi rūpintis autobuso švara ir pan. Remontas ir kuro užpildymas, kaip ne kaip, eina iš jo kišenės
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Šiaip pats autobuso šeimininkas (vairuotojas) turi rūpintis autobuso švara ir pan. Remontas ir kuro užpildymas, kaip ne kaip, eina iš jo kišenės
                                          Gal ne pats vairuotojas juk pila kurą ar taiso autobusą, bet visa tai atliekama už įmonės, aptarnaujančios maršrutus, pinigus. Taigi įmonė suinteresuota tam išleisti kuo mažiau ir plauti kuo rečiau. Šioje vietoje Susisiekimo paslaugos, Savivaldybė ar kitas subjektas, kaip užsakovas turi būti suinteresuotas sutartyje nurodyti periodiškumus, kad vežėjas pernelyg nepataupytų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X