Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Buvau netikslus. Turejau omeny katik isigaliojusia tvarka, kai konkursuose nugalejusios imones, ves uz savikaina, kuri yra mazesne nei VVT, bilieto kaina, lengvatos tokios pat, o savivaldybe, jei vykdys isipareigojimus, mokes uz marsrutus maziau, nei jai kainuotu islaikyt marsruta per VVT, kurio nuvaziuotas kilometras savivaldybei kainuoja berod apie 8 Lt.
-
Kiek man dar kartų teks kartoti, kad privatus vežėjas gaus pilną kainą už kilometrą, t.y. kam bus mokama pagal ridą. 1 kilometro kaina bus apskaičiuota pagal tam tikrą metodiką, ir į kainą įeis į kurią įeis lėšos ir už bilietus, kompensacijos už keleivių vežimą ir dotacija. O VVT ir toliau gyvuos tik tik iš parduotų bilietų, pilnai nesumokamų kompensacijų už lengvatininkus ir dotacijų, kurios kasmet numatomis, bet niekuomet pilnai neišmokama numatyta suma. Keik dar kartų teks kartoti, kad privatininkams lėšos bus imamos iš bendro lėšų už bilietus katilo? Tai kuris vežėjas yra privilegijuotas, o kuris išnaudojamas? Ir tai nepateisina jokių naujų autobusų, kuriuos neva tai naudotų keleivių vežimui privatininkas. Nebus jokių naujų autobusų. Bus nupirkti 7-8 metų senumo autobusai (konkursas juk skelbiamas 7 metams su galimybe dar pratęsti iki 3 metų, kuria gali savivaldybė ir nepasinaudoti). Kaip bus su mikrobais irgi neaišku. Ar skelbs konkursą vienam vežėjui, ar skelbs paketais. Šiaip tai skelbiant konkursą tik vienam vežėjui, jis garantuotai būtų skirtas "Kautrai" ir labai pagrįstai galėtų būti skundžiamas, jei tik atsirastų ir kitų pretendentų.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKas bendro tarp galimų aferų (Jūsų manymu) ir patogių autobusų, kurie užtikrintų patogų ir kokybišką susisiekimą? Čia ne drugelio efektas.
"Kautra" nėra geros privatizacijos pavyzdys. Vos ne pusė jų tarpmiestinių maršrutų mikrobizavosi. Tai normalus viešasis transportas???Parašė Satreblas Rodyti pranešimąVisiskai pritariu Rijikas. Manau geru privatizacijos pavyzdziu galima rasti ir pas mus. Pavyzdziui KAUTRA.
Keleivis nieko nesirinks mieste, nes už jį renkasi savivaldybė. Pagal ES direktyvas.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO dabar pažiūrėkime iš keleivių pusės (pastebiu, kad nors čia ir susirenka viešojo transporto entuziastai, tačiau keleiviai jiems paskutinėje vietoje): vilniečiai patenkinti VVT teikiamomis paslaugomis? Ne. Buvo patenkinti (neimkim mikroautobusus) "Kolegitos" 05 maršrutu? Taip. Tačiau "Kolegita" 05 maršrutą aptarnavo autobusais, bet, kažkodėl tai, tai atlikdavo patikimiau (negirdėjau, kad šio maršruto autobusai patektų į avariją, ko nepasakysi apie VVT transportą), greičiau, autobuse galima buvo laisvai atsisėsti ir patogiai naudotis siūloma paslauga. VVT gi ne tai, kad nėra vietos atsisėsti, dažnai tenka stovėti ant vienos kojos. "Kolegita" 05 maršrutą aptarnavo panašios kokybės autobusais, kaip ir VVT, tačiau, pvz., vasarą, ten buvo kuo kvėpuoti keleiviams.
Tai jeigu savivaldybės įmonė negali/nenori teikti aukštos kokybės paslaugą, o, pvz., "Kautra" gali/nori, turbūt, nereikia ilgai svarstyti ką pasirinks keleivis?
Tik nereikia čia pradėti, kad "Kolegita" buvo kažkas labai jau gero. Keleivių mažiau važiuodavo dėl paprasto dalyko - pas privatininkus negaliojo mėnesiniai bilietai, o ir lengvatas jie pradėjo taikyti tik paskutinius kelis metus. Be to parazitavo ta "Kolegita" ir kiti, važiuodami minutė dvi prieš valdišką autobusą. Tarpmiesčio pervežimai yra visiškai kas kita. Ten "Kautra" konkuruoja su kitais vežėjais autobusais ir kai kuriais maršrutais su geležinkeliu. Todėl turi stengtis. Galiausiai tie maršrutai yra visiškai komerciniai - tarpmiesčio valstybė nedotuoja, moka tik kompensacijas už lengvatininkus. Tuo tarpu mieste visiškai kitokia apmokėjimo už pervežimą sistema. Todėl ir tiesiogiai dėl keleivio pinigų nėra kaip konkuruoti. Galiausiai tie keleivio pinigai (už bilietą) nepadengia pervežimo išlaidų, kurios yra bent dvigubai didesnės už bilieto kainą vienam keleiviui. Kiek dar kartų teks kartoti, kad savivaldybės įmonės negali teikti geresnių paslaugų dėl to, kad joms nesumokama, kas priklauso. Tvarkaraščius ir maršrutus gi sudarinėja didmiesčiuose ne pats vežėjas.
Laisvos rinkos instituto pasakos.Parašė Satreblas Rodyti pranešimąDar galima dadeti, kad privatininko darbas tikrai efektyvesnis ir maziau slegia mokesciu moketoju pecius. Vien palyginus kilometro savikaina tas matyt.
Ir dar mokesčius slėpė, naudojo kontrabandinį kurą, važiavo kada daugiausiai keleivių ir pelningiausiais maršrutais.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Nu ir ką? Kilometro savikaina mažesnė, bet mikriukai kainavo brangiau, nei SĮSP VT.
Comment
-
Kur kas skambesnes frazes skelbia laisvos rinkos apologetai. Prie ko čia pinigai? Tu net pats to nesuvoki, bet tave ir dar daugybę kalbančių apie laisvos rinkos privalumus tiesiog užprogramavo jau du dešimtmečius skleidžiama laisvos rinkos propaganda. Tam juk ji ir skleidžiama - masėms apdoroti.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąskambios frazės ir tiek...
Tik to ir siekia. Ir man asmeniškai bent 1 mln lt perveda į sąskaitą, kad skleisčiau demagogijas. Sarkazmas. Tavo žodžiai neturi nieko bendro su diskusija.
Taip, taip. Vertina taip savo klientus, kad net juos šnipinėja, renka duomenis. Pavyzdys - dabartinis Ikea skandalas. Rimtas verslas, tsakant...Parašė Rijikas Rodyti pranešimąčia įdomesnis taškas diskusijai: jei kalbam apie gariūninį verslą, tai jis ir nemato toliau savo nosies: paims šiandien 10 Lt, nors rytoj gautų 100 lt. Rimtesnės įmonės vertina daugiau dalykų negu tik pelnas (finansinė nauda), bet ir kaip vartotojų lūkesčių atitinka poreikius, kaip gali patobulinti tai, ką dabar daro bei ką tolimoje ateityje darys. Leidžiu įvardinti, kas iš šitų paminėtų 4 punktų yra aktualūs didelei valstybinei kontorai tokiai kaip VVT (su visa pagarba).
Ką tu čia rodai į Šveicariją? Čia Lietuva. Vadinasi pagal tave dvigubi standartai gerai? Gerai, kad privatininkas gaus viską, kiek priklauso, o savivaldybės įmonė gaus tai, kas liko? Kiek savivaldybė sugeba sumokėti? O paskui tu dar aiškini, kad privatininko kokybė geresnė. Žodžiu, jokiomis vienodomis apmokėjimo sąlygomis net nekvepia. Nes nėra pinigų. Bet privatininkams jų suras, kitaip joks privatininkas neveš.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąsavivaldybė mokės pagal tai, kokią ji tvarką pasitvirtinusi. Jei turi kvailą tvarką, tikėtinas kvailas rezultatas. Šveicarijoje tais pačiais geležinkelio bėgiais važinėja kelios traukinių kompanijos ir niekas tame problemos nemato, pasidalina pinigėlius tvarkingai
Laisva rinka turi kur kas daugiau ydų. Ir ji iš viso nesuderinama su valstybiniu sektoriumi. Ir jokio normaliai veikiančio tarpinio varianto NĖRA. Beje, kas liečia VT, tai valstybinio sektoriaus privalumas čia akivaizdus visoje Europoje.Parašė Rijikas Rodyti pranešimągal reikėtų pastudijuoti ką nors, kur paaiškins, kad tiek laisva rinka turi ydų, tiek valstybinis sektorius turi ydų. Tikiuosi nereikia pateikti sąrašo, kokios būdingiausios valstybinio sektoriaus problemos...
Nežinau kodėl pasaulyje matai tik juoda arba balta, bet aš jame matau bent 6 kitas spalvas (iš vaivorykštės
)
Comment
-
Bullshit, argumentas į pievas. "Kolegitos" 05 maršrutas važinėjo nuo 7 iki 18 valandos kas 10 minučių (dažniausiai būdavo toks tvarkaraštis: x:00 10 20 ir t.t.) Tokiu dažnumu visada pasitaikys atvejų, kad kažkuris autobusas paima kitų autobusų keleivius. Kodėl nebandote prikišti tai 1G maršrutui, kuris važiuoja iš Stoties priešais 53 maršrutą ir ima jo keleivius? Gal todėl, kad vėl (kaip ir visada) taikote dvigubus standartus? Visur mieste vienas maršrutas vagia kito maršruto potencialius keleivius. Kai dar buvo "Vilniaus troleibusai" ir "Vilniaus autobusai" atskiromis įmonėmis, taip pat 5 maršruto troleibusai vogdavo 26 ir 53 maršruto keleivius ir t.t. (pavyzdžių šimtai). Dabar gal tai nėra taip aktualu, nes yra bendra įmonė "Vilniaus viešasis transportas". Tačiau ir čia galima surasti niuansų: jeigu, pvz., 2G ir a55 nevogtų T16 keleivius, daugiau bilietėlių parduotų ir daugiau pinigų gautų troleibusų parkas (be abejo, tikėtina, kad pajamos už parduotus bilietus eina į vieną katilą). Tačiau čia yra puikus pvz.: kodėl keleiviai renkasi 2G, o ne T16? Greitis. Todėl dauguma kadaise rinkosi ir privatininkus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe to parazitavo ta "Kolegita" ir kiti, važiuodami minutė dvi prieš valdišką autobusą.
Taip kad iš pradžių tegul SĮSP sutvarko savo įmonės tvarkaraščius, kad autobusai nevogtų troleibusų, o troleibusai - autobusų keleivius.
Visi skleidžia erezijas, kuria pasakas, bet Jus jau galėtumėte parašyti "Nesąmonių enciklopediją".Laisvos rinkos instituto pasakos.
Comment
-
Liberalizmas nieko bendro neturi su visuomenės interesais. Tai individualistinė ideologija, atspindinti turtingųjų interesus.
Tik nereikia čia man sekti pasakų, apie tai, kaip idealiai laikėsi grafiko privatūs vežėjai, kaip jie tik atsitiktinai važiavo prieš autobusus ar troleibusus... VVT transportas su savimi nekonkuruoja, todėl ir kalbėti apie tai, kad 1G vagia iš 53 nėra prasmės. Net kai buvo atskiros autobusų ir troleibusų įmonės, kiekviena iš jų dirbo savo maršrutuose. Taip, dalis trasų sutapo, tačiau bilietai buvo bendri, savininkas tas pats ir konkurencijos nebuvo. Tuo tarpu aš kalbu apie privatininkus, kurių maršrutų trasos visiškai ar beveik visiškai dubliavo valdiško VT trasas, kurie važiavo kada daugiausiai keleivių ir tik tais maršrutais, kuriais apsimoka.
Comment
-
Ne tik kad dubliavo, o ir dirbdavo tik tuo metu, kai buvo daugiausiai keleivių. Nei anksti ryte, nei vėlai vakare, privatininkai neužtikrindavo susisiekimo. Taip giriamas kolegitos 05 maršrutas dirbo nuo 6 iki 18 valandos. Dažnai vietoj bilieto su 50% nuolaida atspausdindavo bilietą su 80% nuolaida.
Comment
-
Bullshit: buvo arba pilnas bilietas (2 lt), arba 50 proc. (1 lt)Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąDažnai vietoj bilieto su 50% nuolaida atspausdindavo bilietą su 80% nuolaida.
Comment
-
O "Kolegitos" bei "Centvalio" privatiniuose autbusuose visada spausdindavo bilietą su 80proc. nuolaida?Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąNe tik kad dubliavo, o ir dirbdavo tik tuo metu, kai buvo daugiausiai keleivių. Nei anksti ryte, nei vėlai vakare, privatininkai neužtikrindavo susisiekimo. Taip giriamas kolegitos 05 maršrutas dirbo nuo 6 iki 18 valandos. Dažnai vietoj bilieto su 50% nuolaida atspausdindavo bilietą su 80% nuolaida.
Kiek tekdavo naudotis, man, kapi moksleiviui, spausdindavo bilietą su 50proc. nuolaida
Comment
-
Kada taip buvo? Prieš kiek metų? Visuose Kolegitos autobusuose kabėjo važiavimo kaina - 2 lt ir 1 lt.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąNe visada. Tačiau kartais pasitaikydavo. Konduktorė paprašius bilietą pakeisdavo, pasiteisinus, jog "paspaudė ne tą mygtuką".
Comment
-
Kad buvo bilietų su 80proc. nuolaida pas privatininkus, pamenu tada, kai lygtais įsigaliojo "vilniečio kortelė" 2012 metais rugpjūčio vidury..Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKada taip buvo? Prieš kiek metų? Visuose Kolegitos autobusuose kabėjo važiavimo kaina - 2 lt ir 1 lt.
Comment
-
Moksleiviams nepriklauso 80 proc. lengvata vienkartiniam bilietui.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO "Kolegitos" bei "Centvalio" privatiniuose autbusuose visada spausdindavo bilietą su 80proc. nuolaida?
Kiek tekdavo naudotis, man, kapi moksleiviui, spausdindavo bilietą su 50proc. nuolaida
Comment
-
Parodyk tvarką - patikėsiu faktu. O tolesni žodžiai - interpretacijos, labai gi jau čia keli nereikšmingi maršrutai nuskriaus didelį parką. Beje jei matai neteisybę, tai siūlyk, kaip keisti metodiką, vietoj to, kad švaistytum laiką rašydamas "Kiek man dar kartų teks kartoti"Parašė Al1 Rodyti pranešimą1 kilometro kaina bus apskaičiuota pagal tam tikrą metodiką, ir į kainą įeis į kurią įeis lėšos ir už bilietus, kompensacijos už keleivių vežimą ir dotacija.
Pagaliau supratau, ką sakai: taigi čia KLANO sąmokslasKur kas skambesnes frazes skelbia laisvos rinkos apologetai...
Taip, taip. Vertina taip savo klientus, kad net juos šnipinėja, renka duomenis
Teisingai, mes unikalūs ir nepalyginami. Ir mūsų tikrasis kelias - komunizmo keliasKą tu čia rodai į Šveicariją? Čia Lietuva
"Kiek man dar kartų teks kartoti", kad verta sugrįžti į universitetą, kad sužinotum naujų dalykų apie rinką ir apie valstybinį sektorių. Atkreipsiu dėmesį, kad šiuo metu vargu ar yra tokia ekonomika, kuri būtų tik rinkos ekonomika (nes pasirodo, kad ekonomikai (ir valstybei) reikia kariuomenės, monopolijų kontrolės ir x kitų dalykų), kaip ir Š. Korėja vargu ar sugeba suvaldyti "spekuliantus", kurie paskirsto produkciją taip kaip reikia, o ne pagal penkmečio planus.Laisva rinka turi kur kas daugiau ydų. Ir ji iš viso nesuderinama su valstybiniu sektoriumi. Ir jokio normaliai veikiančio tarpinio varianto NĖRA. Beje, kas liečia VT, tai valstybinio sektoriaus privalumas čia akivaizdus visoje Europoje.
Beje pažymėsiu, kad tikrai nesu laisvosios rinkos instituto mylėtojas, priešingai, man atrodo, kad ten sėdi truputį trenkti žmonės. VT atveju, taip pat manau, kad logiškiausia koncentruoti vienos įmonės rankose keleivių vežimą. BET kai įmonė neturi galimybių tenkinti poreikių ir KAI privatus vežėjas gali teikia lygiavertę paslaugą už mažesnę kainą... kodėl ne?
Comment
-
Aš tuo pranešimu norėjau pasakyti, kad man tokio "šposo" nebuvo, jog man vietoje 50proc bilieto atspausdintų bilietą, kuris yra 80proc. O ir taip gerai žinau, kad moksleiviams netaikoma 80proc nuolaida perkant vienkartinį bilietąParašė Al1 Rodyti pranešimąMoksleiviams nepriklauso 80 proc. lengvata vienkartiniam bilietui.
Comment
-
Pagal http://fotobus.msk.ru/list.php?did=1...start_c&st=600 duomenys, Vilniuje atsirado dar 4 Berkhof Jonckheer-G autobusai, nuomojami iš BGS. Dabar bus 15 Berkhof'u.
Comment
-
Buvau parašęs elektroninį laišką SĮSP dėl 31 ir 40 maršrutų lėto važiavimo (siūliau sumažinti trasos įveikimo laiką). Gavau tokį atsakymą:
Man ganėtinai įdomus atsakymas. Specialiai dvi savaitės važinėjau 31 maršrutu (nors jis man strategiškai nereikalingas), pastebėjau, kad atkarpoje Genių stotelė - Gamtininkų stotelė jis dažniausiai važiuoja 40 km/h (stovėjau šalia vairuotojo kabinos). Tačiau vakar ir šiandien autobusas iš Naujosios Vilnios į Stotį atvažiavo atitinkamai 3 ir 2 minutėmis anksčiau grafiko. Ir kuo tikėti?Laba diena,
Dėkojame už išsakytą pastabą.
Atsižvelgdami į Jūsų pasiūlymus mažinti laiką 31 ir 40 maršrutuose, atlikome išsamią važiavimo laiko analizę pagal faktinius autobusų važiavimo laikus per specialią programinę įrangą Pikas GPS. Prisegtame lape matome, kad abiejose maršrutuose mažinti laiko negalime. Visą savaitę autobusai važiavo skirtingi, todėl negalime sakyti, kad vairuotojas žinodamas vairavimo sąlygas specialiai tempė laiką. Darbo savaitės analizė parodė, kad autobusai net po 1 minutę vėlavo atvykti į galines stoteles.
Manome, kad Jūsų siūlomas važiavimo laikas yra surašytas neatlikus jokių kontrolinių važiavimų. O jeigu tokius stebėjimus turite būtų malonu juos gauti. Tada sulygintume stebėjimus ir priimtume atitinkamus sprendimus dėl važiavimo laikų.
Atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame, kad naudojatės viešojo transporto paslaugomis.
Panaši painiava ir su 40 maršrutu: vairuotojai dažnai vairuodami vėžlio greičiu net sugeba žiūrėti į gražias panas už lango, žaisti su centais arba padėti grafiką ant vairo ir jį skaitinėti (dar kai šį maršrutą aptarnavo VVT).
Comment
-
Dėl maršruto eismo grafikų sutinku, pilnai. Nors pats gyvenu Fabijoniškėse galiu ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti, kiek kartų per vienerius metus, teko naudotis 40 maršrutu. O dėl vairuotojų elgesio darbo metu, tai nematau nieko blogo pasiskaityti grafiką vairuojant, neslidžiomis kelio sąlygomis.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąPanaši painiava ir su 40 maršrutu: vairuotojai dažnai vairuodami vėžlio greičiu net sugeba žiūrėti į gražias panas už lango, žaisti su centais arba padėti grafiką ant vairo ir jį skaitinėti (dar kai šį maršrutą aptarnavo VVT).
Paskutinis taisė rvr; 2013.11.27, 17:06.
Comment
-
Kam stovėti šalia vairuotojo, jei galima gauti agreguotus duomenis iš VT GPS'ų?Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąMan ganėtinai įdomus atsakymas. Specialiai dvi savaitės važinėjau 31 maršrutu (nors jis man strategiškai nereikalingas), pastebėjau, kad atkarpoje Genių stotelė - Gamtininkų stotelė jis dažniausiai važiuoja 40 km/h (stovėjau šalia vairuotojo kabinos). Tačiau vakar ir šiandien autobusas iš Naujosios Vilnios į Stotį atvažiavo atitinkamai 3 ir 2 minutėmis anksčiau grafiko. Ir kuo tikėti?
http://z.samogitian.com/trol/
Matosi, kad vidutiniškai Džiaugsmo gatvėje 40-50km/h, o štai Pergalės/Parko gatvėse jau lėčiau.
Comment
Comment