Na taip žinau, atsiprašau: Šalia Vingio parko.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
VVT 13, 58, 82 maršrutuose aptarnaus tik žemagrindinius reisus darbo dienomis. O visus kitus Transrevio mikroautobusai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai yra vadinamieji "budintys" maršrutai, kurie vėlai vakare nuveža autobusų ir troleibusų parkų darbuotojus namo, o anksti ryte atveža juos į darbą. maršrutų trasa galima rasti pagal Valiaus Kėdainiečio nuorodą aukščiau.
Įdomu bus pamatyti, kokiomis transporto priemonėmis Transrevis aptarnaus maršrutus. Jeigu bus panašūs kaip Ridvijos (t.y. be kaupimo aikštelių bei stovimų vietų), tai bent jau 58 ir 82 maršrutuose problemų gali kilti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
em jeigu su akropoliu 2 atsiras tiltas per nerį, tai greičiausiai 2G iš lazdynų važiuos būtent pro akropolį, kaip manot?Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąPadiskutuokim. Vingio parke planuojamas 2-as Akropolis
, o Vingio parko st. aplanko tik 24 autobusas. Manau, kai bus pastatytas 2-as Akropolis tik 24 neužteks, galbūt atsirastų koks 1-as naujas maršrutas, arba 24 važiuotų padažnintu žymiai tvarkaraščiu
Comment
-
Cituoju savo komentarą iš kitos temos:Parašė Rijikas Rodyti pranešimąem jeigu su akropoliu 2 atsiras tiltas per nerį, tai greičiausiai 2G iš lazdynų važiuos būtent pro akropolį, kaip manot?
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPagal pradinę idėją, tai tiltas turėjo būti skirtas tik VT ir pėstiesiems. Tas VT turėtų būti arba autobusai arba tramvajus. Čia ėjo kartu su planais intensyviai kurti tramvajų sistemą. Kaip dabar būtų - geras klausimas. Spėčiau, kad 16 troleibusas ir toliau kursuotų dabartiniu maršrutu, tuo tarpu greitukas važinėtų nauju keliu, taip dar kažkiek sutrumpindamas kelionę.
O sprendžiant pagal matomą projektą, tai spėju, kad autobusas, atvažiavęs nuo Litexpo per naują tiltą, suktų į dešinę į Akropolio teritoriją ir arba važiuotų per šviesoforinę sankryžą (jeigu ji bus) arba tuomet dar dešiniau, per Akropolio viaduką ir tuomet išlįstų jau Savanorių pr.
Comment
-
13 maršrute žemagrindžio grafikas nepriklauso VVT AP. AP aptarnaus tik 3 grafikus ir tik darbo dienomis: 13 pertraukiamą, 58 pertraukiamą, 82 pamaininį. Šiais grafikais turėtų dirbti autobusai, bent jau 58 tai tikrai.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąVVT 13, 58, 82 maršrutuose aptarnaus tik žemagrindinius reisus darbo dienomis. O visus kitus Transrevio mikroautobusai.
Ten kur yra reisai į parką - VVT, kur jų nėra - privatininkas.
Comment
-
Ačiū už patikslinimą. Įdomu iš kur UAB „Transrevis“ paims žemagrindžius mikroautobusus.Parašė Mettal Rodyti pranešimą13 maršrute žemagrindžio grafikas nepriklauso VVT AP. AP aptarnaus tik 3 grafikus ir tik darbo dienomis: 13 pertraukiamą, 58 pertraukiamą, 82 pamaininį. Šiais grafikais turėtų dirbti autobusai, bent jau 58 tai tikrai.
Ten kur yra reisai į parką - VVT, kur jų nėra - privatininkas.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Kolkas paminėtuose maršrutuose bus nežemagrindės transporto priemonės. Kiek supratau, tai važinės baltieji Sprinteriai (tie patys, kurie dirbo 5-am ir pan. maršrutuose). Šiandien mačiau apie 15:30 tris sprinterius (du iš jų turėjo "Vilniečio" juosteles). Važiavo Liepkalnio gatve, paskui pasuko į Žirnių gatvę
Comment
-
Štai: Sostinės gatvėse – daugiau privačių autobusų
Į Vilniaus miesto gatves pirmadienį išvažiuos dar vieno privataus keleivių vežėjo transporto priemonės. Laimėjusi įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ skelbtą viešųjų pirkimų konkursą, keleivius mieste pradės vežti bendrovė „Transrevis“.
>>> http://ebus.lt/keleivinio-transporto...i-autobus.html
Kaip ssnaiperis minėjo baltieji Sprinteriai.
Comment
-
Tikėkimės, kad ilgai baltieji Sprinteriai neužsilaikys 82-am maršrute. Nes žmonių šiame maršrute pakankamai, kad galėtų važinėt standartinio ilgio autobusai. Nors vienas teigiamas dalykas, kad 7:06 iš 2-ųjų Juodšilių važiuos VVT autobusas, nes šiuo reisu daugiausia moksleiviai važiuoja į mokyklas, esančias arčiau Centro
Comment
-
Studentų verdiktas A. Zuokui: likome dar labiau izoliuoti
Metų pabaigoje Vilniaus universiteto Studentų atstovybės (VU SA) vykdytoje apklausoje apie Vilniaus miesto viešąjį transportą daugiau nei tūkstantis Universiteto studentų paskelbė savo verdiktą – viešojo transporto sistema studentams yra nepatogi, o taisytinų vietų dar labai daug.
>>>http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2pKpRJBud
Šeip būtų gerai, kad nors kartą 10 dirbtų ilgi autobusai, bent keli.
Comment
-
Jau seniai yra aišku, kad pusė 10 maršrutu dirbančių autobusų turi būti ilgi. Na o dėl jungties Saulėtekis - Baltupiai irgi yra tiesos, nes siūlomas persėdimas Pramogų arenos stotelėje yra nepatogus ne dėl to, kad reikia pereiti gatvę, o dėl to, kad 5G arba T10 veža kitus keleivius, o šitie papildomi Baltupių keleiviai dar labiau užkrauna šiuos maršrutus. 50 maršrutas irgi nėra tikslingas, nes daro garbės ratą ir važiuoja ganėtinai retai. Bet ne, geriau leisti gyvuoti tokiems "kastruotiems" maršrutams, kaip 26.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąŠeip būtų gerai, kad nors kartą 10 dirbtų ilgi autobusai, bent keli.
Comment
-
Su tokiu kursavimu jis būtų visiškai nereikalingas. Reikalingi bent 4-5 reisai per valandą. Taip pat leisti pro Žirmūnus Žvalgų gatve, kad nereikėtų stovėti kamštyje ties kairiuoju posūkiu į Kareivių gatvę iš Kalvarijų gatvės.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTai gal galima būtų padaryti "kastruotą" 26-ą maršrutu Baltupiai - Saulėtekis per Kareivių g. bei Valakampių tiltą?
Dėl jungties Baltupiai - Centras: tokio maršruto nereikia, nes yra 10; čia reikia tik dažninti maršrutą ir leisti ilgus autobusus. Prie Seimo yra kitokia problema mažai viešojo transporto stotelių, todėl reikalinga plačiau aprėpti A. Goštauto gatvę.
Comment
-
Štai nuo pirmadienio kokiu dažnumu važinės 19 ir 82 link Salininkų: Jeigu norite sužinot kuriuo reisu 82-as važiuos į Juodšilius per Avinėlių g., žiūrėkite internetinį grafiką
82-o reisai pažymėti raudona spalva
19-o reisai pažymėti mėlyna spalva
5 09 30 41
6 04 11 19 27 40 56
7 14 23 29 42 53
8 13 32 41 48
9 19 31 51
10 17 21 38 43
11 02 10 31 38 54 59
12 13 29 46 50
13 09 14 30 43
14 04 06 24 29 45 58
15 16 25 38 42
16 07 14 32 38 53 57
17 18 34 45 56
18 09 39 57
19 15 23 35 47
20 01 10 27 33 51
21 02 23 38 45
22 04 12 39 46
Man kai kurios vietos nepatinka - pvz: 14 04 ir 14 06. Šiaip galit savo nuomones reikšti dėl tokio grafiko
Comment
-
Šiandien teko važiuoti 22 maršrutu nuo Lukiškių aiktės iki Lazdynų. Autobusas važiavo 25 minutes vilkdamasis ne daugiau nei 30 km/h. Nervas paėmė, norėjau išlipti ir eiti pėsčiomis, gal būčiau iki Lazdynų greičiau atėjęs. Tai yra piktybiškas VT žlugdymas – kas norės važiuoti autobusu, kuris iš centro iki Lazdynų važiuoja tiek pat kiek 6G iki Naujosios Vilnios? Absurdas.Lietuva visiems.
Comment
-
Tas pats 6G važiuoja ganėtinai lėtai dar.Parašė abruo Rodyti pranešimąŠiandien teko važiuoti 22 maršrutu nuo Lukiškių aiktės iki Lazdynų. Autobusas važiavo 25 minutes vilkdamasis ne daugiau nei 30 km/h. Nervas paėmė, norėjau išlipti ir eiti pėsčiomis, gal būčiau iki Lazdynų greičiau atėjęs. Tai yra piktybiškas VT žlugdymas – kas norės važiuoti autobusu, kuris iš centro iki Lazdynų važiuoja tiek pat kiek 6G iki Naujosios Vilnios? Absurdas.
Na o tvarkaraščių sudarinėjimas yra blogiausia viešojo transporto sistemos dalis Vilniuje.
Comment
-
Netiesa. Dar didesnis greičio didinimas šiame maršrute prives prie pastovaus vėlavimo ir autobusų gedimų. S. Batoro gatvė - čia ne magistralė A1.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTas pats 6G važiuoja ganėtinai lėtai dar.
Comment
-
Niekas nekalba apie S. Batoro gatvę. Nuo Respublikinės psichiatrijos ligoninės iki Genių stotelės toks didžiulis atstumas, kad reikia važiuoti dvi minutes (kai visiems kitiems maršrutams duodama minutė)? Nuo Genių stotelės iki Tremtinių irgi žiauriai didelis atstumas, kad reikia dviejų minučių (komentaras dėl šviesoforų būtų niekam tikęs, nes pirmajame autobusas suka į dešinę degant raudonai šviesai, o prie antrojo stovi gal 10-15 sekundžių tik)? Nuo Filaretų stotelės iki Šv. Petro ir Povilo bažnyčios toks žiaurus atstumas, kad ne piko metu šiai atkarpai įveikti duodamos 4 minutės (ypač kai dar A juosta atsirado dalyje šios atkarpos)?Parašė Mettal Rodyti pranešimąNetiesa. Dar didesnis greičio didinimas šiame maršrute prives prie pastovaus vėlavimo ir autobusų gedimų. S. Batoro gatvė - čia ne magistralė A1.
Comment
Comment