Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Opozicija siaučia "Gražu" žiūrėti. Kimbama prie visko, kas susiję su Vilniaus VT.

    Ne į temą:
    Norėčiau sužinoti ar daug žmonių naudojasi 59 maršrutu? Ar jis populiaresnis už 29 maršrutą?

    Comment


      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
      Opozicija siaučia "Gražu" žiūrėti. Kimbama prie visko, kas susiję su Vilniaus VT.

      Ne į temą:
      Norėčiau sužinoti ar daug žmonių naudojasi 59 maršrutu? Ar jis populiaresnis už 29 maršrutą?
      Paskaitęs pastaruosius tavo komentarus, susidariau nuomonę, kad tau daugelyje dalykų vaidenasi politika ir kokios nors „sąmokslo teorijos“. Juokinga, sakyčiau.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Paskaitęs pastaruosius tavo komentarus, susidariau nuomonę, kad tau daugelyje dalykų vaidenasi politika ir kokios nors „sąmokslo teorijos“. Juokinga, sakyčiau.
        Bet kartais atitinkamas įspūdis tikrai gali susidaryti.

        Pavyzdžiui:
        Per šventes Vilniuje nuspręsta pakeisti viešojo transporto darbą

        Toks jausmas, kad tik šiemet sugalvota taip padaryt. "Nuspręsta pakeisti viešojo transporto darbą". Sulyginam su liepos 1 d. pokyčiais. Dar gerai, kad neįdėjo į "pirmą puslapį".

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Bet kartais atitinkamas įspūdis tikrai gali susidaryti.

          Pavyzdžiui:
          Per šventes Vilniuje nuspręsta pakeisti viešojo transporto darbą

          Toks jausmas, kad tik šiemet sugalvota taip padaryt. "Nuspręsta pakeisti viešojo transporto darbą". Sulyginam su liepos 1 d. pokyčiais. Dar gerai, kad neįdėjo į "pirmą puslapį".
          Nereikia kabinėtis prie žodžių ir paprastoje antraštėje bandyti įžvelgti politiką.

          Kas dėl darbo švenčių dienomis, mane tai labiau piktina transporto organizavimas per Kūčias. Kažkodėl tai jau ne vienerius metus šią dieną transporto eismas organziuojamas "dvigubų standartų" principu. Jau ne vienerius metus pratęsiamas tik troleibusų darbo laikas, ir mikrorajonai, kuriuose tik autobusai ir kursuoja (pvz: Fabijoniškės, Santariškės, Šeškinė) lieka be geresnio susisiekimo. Deja, visi bandymai atkreipti SĮSP dėmesį į šią problemą kol kas rezultato nedavė. Šiais metais jau irgi per vėlu kažką keisti.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Nereikia kabinėtis prie žodžių ir paprastoje antraštėje bandyti įžvelgti politiką.

            Kas dėl darbo švenčių dienomis, mane tai labiau piktina transporto organizavimas per Kūčias. Kažkodėl tai jau ne vienerius metus šią dieną transporto eismas organziuojamas "dvigubų standartų" principu. Jau ne vienerius metus pratęsiamas tik troleibusų darbo laikas, ir mikrorajonai, kuriuose tik autobusai ir kursuoja (pvz: Fabijoniškės, Santariškės, Šeškinė) lieka be geresnio susisiekimo. Deja, visi bandymai atkreipti SĮSP dėmesį į šią problemą kol kas rezultato nedavė. Šiais metais jau irgi per vėlu kažką keisti.
            Ne per vėlu. Tiesiog reikėjo jiems apie tai priminti lapkričio pabaigoje.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Buvo kažkada priminta, kiek supratau jokio atsakymo nesulaukėm. Arba metė tradicinį "Sveiki. Dėkojame už pasiūlymą"
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Paskaitęs pastaruosius tavo komentarus, susidariau nuomonę, kad tau daugelyje dalykų vaidenasi politika ir kokios nors „sąmokslo teorijos“. Juokinga, sakyčiau.
                Šiuo metu Vilniaus viešasis transportas (ne "VVT") labai panašus į verslą (nesigilinsiu, kas norės, tas supras). Tačiau dabar jau net vaikas supranta, kad politika ir verslas - neatsiejami dalykai.

                Comment


                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                  Šiuo metu Vilniaus viešasis transportas (ne "VVT") labai panašus į verslą (nesigilinsiu, kas norės, tas supras). Tačiau dabar jau net vaikas supranta, kad politika ir verslas - neatsiejami dalykai.
                  Kalbi tuščiomis frazėmis be paaiškinimų.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Buvo kažkada priminta, kiek supratau jokio atsakymo nesulaukėm. Arba metė tradicinį "Sveiki. Dėkojame už pasiūlymą"
                    Reikėjo NVTKA iškelti tokį klausimą, kad asociacija judintų. Tokiu būdu didesnė tikimybė pasiekti teigiamo rezultato.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Kalbi tuščiomis frazėmis be paaiškinimų.
                      Iš pradžių miestas išmėtė privatininkus, kurie jau daug laiko dirbo šioje rinkoje. Vėliau stebuklingu būdu atėjo "Meteorit turo" nuomojami autobusai. Po kažkiek laiko 40 maršrutą aptarnauja irgi "Meteoritas". Taip, buvo konkursas, tačiau čia plika akim matosi, kad šios derybos prasidėjo dar tada, kai Vilnius pradėjo nuomotis Berkhof autobusus.
                      Bet tokius pat autobusus (kurie dirba a40) jau turėjo ir "Kolegita", ir "Centvalis". Tačiau jie liko už borto. Viskas kaip ir versle - konkurentai eina velniop, pasirašomos sutartys su partneriais. Šiuo atveju "Meteoritas" buvo naudingesnis Vilniui, nes krizės laikotarpiu turėjo būtent ilgus autobusus. Puikus verslo pavyzdys, kuris labai panašus į modelį B2B (business to business), nes tikėtina, kad viskas jau buvo sutarta įmonių lygiu.
                      Vėlgi, rizika buvo? Buvo. Tikslas gauti pelno? Taip.

                      Pereinu prie kitos savo pranešimo dalies - "net vaikas supranta, kad politika ir verslas - neatsiejami dalykai." Ten kur yra pinigai, ten yra ir politiniai motyvai. Pvz., norint sėkmingai dirbti Vilniaus rinkoje, visi buvę privatininkai turėjo sutartys su savivaldybe. Niekam ne paslaptis, kad politikai nori ir asmeninės naudos (juk visi mes žmonės). Taip ir atsiranda tokie dalykai kaip "aš tau duodu leidimą čia dirbti, tačiau tu turi aptarnauti, pvz., va šitą maršrutą, nes jis reikalingas, pvz., va tam žmogui (kuris irgi turi kažkokių tai santykių su šituo politiku)". Kalbu abstrakčiai, nes neturiu įrodymų, kad Vilniaus Savivaldybėje taip daroma/nėra daroma. Tačiau kartoju, visą gyvenimą verslas yra suvaržytas/leidžiamas politikos dėka (ne tik Lietuvoje, visur).

                      Comment


                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                        Iš pradžių miestas išmėtė privatininkus, kurie jau daug laiko dirbo šioje rinkoje. Vėliau stebuklingu būdu atėjo "Meteorit turo" nuomojami autobusai. Po kažkiek laiko 40 maršrutą aptarnauja irgi "Meteoritas". Taip, buvo konkursas, tačiau čia plika akim matosi, kad šios derybos prasidėjo dar tada, kai Vilnius pradėjo nuomotis Berkhof autobusus.
                        Bet tokius pat autobusus (kurie dirba a40) jau turėjo ir "Kolegita", ir "Centvalis". Tačiau jie liko už borto. Viskas kaip ir versle - konkurentai eina velniop, pasirašomos sutartys su partneriais. Šiuo atveju "Meteoritas" buvo naudingesnis Vilniui, nes krizės laikotarpiu turėjo būtent ilgus autobusus. Puikus verslo pavyzdys, kuris labai panašus į modelį B2B (business to business), nes tikėtina, kad viskas jau buvo sutarta įmonių lygiu.
                        Vėlgi, rizika buvo? Buvo. Tikslas gauti pelno? Taip.

                        Pereinu prie kitos savo pranešimo dalies - "net vaikas supranta, kad politika ir verslas - neatsiejami dalykai." Ten kur yra pinigai, ten yra ir politiniai motyvai. Pvz., norint sėkmingai dirbti Vilniaus rinkoje, visi buvę privatininkai turėjo sutartys su savivaldybe. Niekam ne paslaptis, kad politikai nori ir asmeninės naudos (juk visi mes žmonės). Taip ir atsiranda tokie dalykai kaip "aš tau duodu leidimą čia dirbti, tačiau tu turi aptarnauti, pvz., va šitą maršrutą, nes jis reikalingas, pvz., va tam žmogui (kuris irgi turi kažkokių tai santykių su šituo politiku)". Kalbu abstrakčiai, nes neturiu įrodymų, kad Vilniaus Savivaldybėje taip daroma/nėra daroma. Tačiau kartoju, visą gyvenimą verslas yra suvaržytas/leidžiamas politikos dėka (ne tik Lietuvoje, visur).
                        Trumpai tariant - korupcinė aplinka ir politinis savanaudiškumas Vilniaus miesto savivaldybėje klesti. Taip, tai tiesa - nieko naujo nepasakei, nepaisant tuščių frazių, kurios be paaiškinimo gali būti suprastos įvairiai.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Trumpai tariant - korupcinė aplinka ir politinis savanaudiškumas Vilniaus miesto savivaldybėje klesti. Taip, tai tiesa - nieko naujo nepasakei, nepaisant tuščių frazių, kurios be paaiškinimo gali būti suprastos įvairiai.
                          Nereikia mėtytis skambiomis frazėmis. Ne visada tai yra blogas dalykas. Pvz., jeigu Vilniuje tokiu būdu atsirastų tikrai keleivius vertinantis (be abejo, siekiantis ir pelno) privatininkas (pvz., "Kautra"), tai išeitų tik į naudą. Juk svarbiausias uždavinys - patenkinti keleiviai. Visos galimos machinacijos mažai kam rūpės, jeigu didžioji dauguma žmonių bus nuo to patenkinta.
                          Moralfag'ų ne tiek ir daug liko.

                          Comment


                            Jeigu apskritai iš vežėjų pusės būtų norima, kad keleiviui būtų suteikta komfortiška, patraukli ir greita paslauga, tuomet ir nebūtų piktų straipsnių, ir daugiau žmonių naudotųsi viešuoju transportu. Dabar įmonės nusiperka sunešiotus autobusus iš Vakarų Europos, palieka visus senus atributus ir važinėja, kol sukala iki grabo lentos. Jokio progresyvumo, jokių investicijų į paslaugos gerinimą.

                            Comment


                              Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                              nusiperka sunešiotus autobusus iš Vakarų Europos, palieka visus senus atributus ir važinėja, kol sukala iki grabo lentos. Jokio progresyvumo, jokių investicijų į paslaugos gerinimą.
                              Meteorit Turo autobusuose, dirbančiuose 40 maršrutu, visos reklamos ir pašaliniai užrašai yra nuimti.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                Jeigu apskritai iš vežėjų pusės būtų norima, kad keleiviui būtų suteikta komfortiška, patraukli ir greita paslauga, tuomet ir nebūtų piktų straipsnių, ir daugiau žmonių naudotųsi viešuoju transportu. Dabar įmonės nusiperka sunešiotus autobusus iš Vakarų Europos, palieka visus senus atributus ir važinėja, kol sukala iki grabo lentos. Jokio progresyvumo, jokių investicijų į paslaugos gerinimą.
                                Čia ne vien vežėjų problema. Lietuvoje iš viso nėra viešojo transporto politikos. Laikomasi liberalizmo principo - rinka pati viską sureguliuos. Todėl ir turime tokį apgailėtiną VT.

                                Comment


                                  2013 12 27 - NUO 2014 M. SAUSIO 1 D. KEIČIAMI 2, 4, 7, 13, 18 TROLEIBUSŲ IR 2G, 20, 57, 88 AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ TVARKARAŠČIAI BEI 57 AUTOBUSŲ MARŠRUTO TRASA
                                  57 Fabijoniškės-Ateities g.-Jeruzalė-Bajorai .
                                  http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=594
                                  Paskutinis taisė Mantas95; 2013.12.27, 13:38. Priežastis: Papildymas.

                                  Comment


                                    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                    2013 12 27 - NUO 2014 M. SAUSIO 1 D. KEIČIAMI 2, 4, 7, 13, 18 TROLEIBUSŲ IR 2G, 20, 57, 88 AUTOBUSŲ MARŠRUTŲ TVARKARAŠČIAI BEI 57 AUTOBUSŲ MARŠRUTO TRASA
                                    57 Fabijoniškės-Ateities g.-Jeruzalė-Bajorai .
                                    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=594
                                    Ir vėl žaidžia su 2G... Pirmas reisas dabar į Stotį nuvažiuoja per 37 minutes, nuo sausio 1 dienos - per 43 minutes... Dienos metu prideda dar vieną minutę. Kuo toliau, tuo labiau manau, kad 2G nereikalingas, o a55 atiduoti kokius 5 autobusus iš 2G.

                                    Comment


                                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                      Ir vėl žaidžia su 2G... Pirmas reisas dabar į Stotį nuvažiuoja per 37 minutes, nuo sausio 1 dienos - per 43 minutes... Dienos metu prideda dar vieną minutę. Kuo toliau, tuo labiau manau, kad 2G nereikalingas, o a55 atiduoti kokius 5 autobusus iš 2G.
                                      2G tikrai reikia permainų, piko metu autobusai iš stoties velkasi vėžlio greičiu. Ten reikėjo nukirpt kokias 2-3 minutes ir paskirstyti normaliai laiką. Kitas dalykas, 3G tam tikrais reisais žūtbūt reikia pridėti laiko.
                                      57 reikėjo iki Kaimelio pratęsti.

                                      Comment


                                        Ruošiasi žiemai - sniegui, ledui, kada VT vilksis. O šiaip kuo toliau, tuo labiau reforma patiria fiasko. VVT skolos milžiniškos. Kitaip būti negali - juk pajamos padidėjo nedaug, išlaidos kur kas daugiau, nes priveista naujų maršrutų, ypač nuostolingų periferinių, išaugo rida. Transporto priemonių trūksta, privatininkai parazituoja (nes gauna viską iš bendro VVT katilo)... Darbuotojai ruošiasi streikui.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2013.12.27, 20:18.

                                        Comment


                                          Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                          57 reikėjo iki Kaimelio pratęsti.
                                          Iki Kaimelio st. važiuoja 2G, 55. Turbūt iki Fabijoniškių žiedo važiuos dėl gyventojų, gyvenančių pačioje Fabijoniškių šiaurėje, noro turėti tiesioginį susisiekimą su Ateities gatve, Santariškėmis.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X