Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tik tiek gerai, kad trumpam ateis.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMikrobas mikrobui nelygu. Jeigu su švieslentėmis, automatinėmis durimis, plius dar žemagrindžiai- tuomet prašau. Bet visokios geldos su ranka atidaromomis durimis- tai jau nėra normalus VT tikrai. O netrukus į Vilnių ateisianti "Ridvija" tik grabus ir teturi.
O šiaip mikrobas yra mikrobas. Jie turi būti ne privatūs, o VVT ir naudojami vos viename kitame maršrute. Nes didesnis jų kiekis yra tiesiog nemokėjimas organizuoti VT.
Comment
-
Na, dabartinio konkurso sąlygos po pakeitimo pakankamai švelnios, nors iš pradžių buvo kur kas griežtesnės.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąViskas priklauso nuo to, kaip bus surašytos konkuso sąlygos.
Comment
-
Vilniaus viešasis transportas brangiausias tarp didžiausių Lietuvos miestų. Tokia padėtis yra visiškai nelogiška, nes - kuo daugiau žmonių naudojasi viešuoju transportu, tuo mažesnė turėtų būti vt savikaina.
Dėje Vilniaus "valdžia" turi visai kitą logiką, nes Vilnius yra beveik bankrote.
Man net gėda, kad Vilnius nesugeba senukų (kuriems virš 80 metų) vežti nemokamai (kiek tokio amžiaus keleivių išvis dar kažkur važinėja ?).
Užtat Vilniaus "valdžia-veža" žmogėnai su savo "logika" sugeba priimti tokius primityvius sprendimus kaip: pvz. didinti mokestį už šaltą vandenį (automatiškai ir už karštą), arba įvesti kiemo (20 metrų zoną aplink namą) tvarkymo mokestį, nes kažkada zoukas žadėjo kiemtvarkiams "orų" atlyginimą, bet sugebėjo pasiūlyti tik "orą".
Comment
-
Nelabai protingai sukalbėjai. Vilnius yra didžiausias pagal plotą, čia žmonės gauna didesnes pajamas, vadinasi, yra didesnė dalis gyventojų, galinčių sau leisti turėti ir išlaikyti automobilį (mažesnė potencialių keleivių dalis), Vilnius pagal gyventojų tankį yra rečiausiai apgyvendintas Lietuvos didmiestis, o tai reiškia, kad viešuoju transportu tiek pat kilometrų nuvežti žmones kainuoja daugiau (didesnės sąnaudos), nes pakeliui įlipa mažiau keleivių ir situacijos negerintų netgi maršrutų keitimai, kadangi tai susiję su urbanizacijos problematika. Visa kita tavo komentaro dalis nesusijusi su VT.Parašė stulpas Rodyti pranešimąVilniaus viešasis transportas brangiausias tarp didžiausių Lietuvos miestų. Tokia padėtis yra visiškai nelogiška, nes - kuo daugiau žmonių naudojasi viešuoju transportu, tuo mažesnė turėtų būti vt savikaina.
Dėje Vilniaus "valdžia" turi visai kitą logiką, nes Vilnius yra beveik bankrote.
Man net gėda, kad Vilnius nesugeba senukų (kuriems virš 80 metų) vežti nemokamai (kiek tokio amžiaus keleivių išvis dar kažkur važinėja ?).
Užtat Vilniaus "valdžia-veža" žmogėnai su savo "logika" sugeba priimti tokius primityvius sprendimus kaip: pvz. didinti mokestį už šaltą vandenį (automatiškai ir už karštą), arba įvesti kiemo (20 metrų zoną aplink namą) tvarkymo mokestį, nes kažkada zoukas žadėjo kiemtvarkiams "orų" atlyginimą, bet sugebėjo pasiūlyti tik "orą".www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Visiškai teisingai. Paryžius plotu kiek pamenu yra netgi mažesnis už Vilnių, bet tankio skirtumas didžiulis. Tad netgi sumažinus Vilniaus miesto savivaldybės administracines teritorijos ribas, vis tiek liktų problema dėl tankio.Parašė Gnoss Rodyti pranešimąIšeitis būtų sumažinti Vilniaus administracines ribas ir integruoti rajoninį transportą į bendro bilieto sistemą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Rajoninis transportas?Parašė Gnoss Rodyti pranešimąIšeitis būtų sumažinti Vilniaus administracines ribas ir integruoti rajoninį transportą į bendro bilieto sistemą.
Jau įsivaizduoju kaip visus Naujosios Vilnios, Grigiškių, Salininkų, Balsių gyventojus veža vienas maršrutas (kiekvienam mikro, atleiskit, rajonui po vieną maršrutą), kursuojantis bent kas valandą.
Comment
-
O kodėl tau rajoninis transportas asocijuojasi su retai kursuojančiu transportu? Juk kalbame apie iš esmės ne dabartinę, bet galimai naują sistemą.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąRajoninis transportas?
Jau įsivaizduoju kaip visus Naujosios Vilnios, Grigiškių, Salininkų, Balsių gyventojus veža vienas maršrutas (kiekvienam mikro, atleiskit, rajonui po vieną maršrutą), kursuojantis bent kas valandą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Gal todėl, kad rajonai neturi nei pajėgumų, nei pinigų?Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO kodėl tau rajoninis transportas asocijuojasi su retai kursuojančiu transportu? Juk kalbame apie iš esmės ne dabartinę, bet galimai naują sistemą.
Comment
-
Rajonai neturi nė vieno traukos objekto / gyvenvietės, kur reikėtų ypač dažno kursavimo. Jeigu kokią N.Vilnią atiduotų rajonui, tai nereiškia, kad 6G važiuos minkštieji tarpmiestiniai autobusai kas 2 valandas.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGal todėl, kad rajonai neturi nei pajėgumų, nei pinigų?
Comment
-
Šiaip yra tu gyvenviečių su potencialiai daug keleivių, bet kadangi susisiekimas jau ilgai yra ganėtinai blogas (retai važiuoja, lėtas, palyginti brangus, nelankstus) dauguma jau yra persėdę į asmeninį transportą. Suprantama dėl mažėjančio keleivių skaičiaus mažėja VT skaičius - užburtas ratas.
Išeitis, mano manymu, maksimaliai galimas integravimasis su miesto VT,
VT dažninimas (galimai įvedant naujus greitesnius maršrutus su iki kurių būtų privežami iš atokesnių vietų),
P+R ir B+R sistemų sukūrimas,
terminuotų bilietų įvedimas.
Comment
-
Aš visgi nesu linkęs rajono nurašyti, o kaip tik, žiūrėti į miesto ir rajono VT lygiareikšmiškai. Kad šiuo metu rajono VT turi mažai perspektyvų, nereiškia, kad jų niekada neturės arba jos nesikeis, tereikia tinkamų sprendimų ir valios. O dėl N. Vilnios tai nesąmones šnekiParašė Mettal Rodyti pranešimąRajonai neturi nė vieno traukos objekto / gyvenvietės, kur reikėtų ypač dažno kursavimo. Jeigu kokią N.Vilnią atiduotų rajonui, tai nereiškia, kad 6G važiuos minkštieji tarpmiestiniai autobusai kas 2 valandas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
2013 10 24 - NUO SPALIO 26 D. KEIČIAMAS 2 AUTOBUSŲ MARŠRUTAS IR TVARKARAŠTIS
Informuojame, kad nuo š. m. spalio 26 d. (šeštadienio) dėl atidaryto naujojo viaduko Žirnių gatvėje keičiamas 2 Stotis–Liepkalnio–Vikingų g.–Oro uostas autobusų maršrutas ir tvarkaraštis.
2 maršruto autobusai iš Stoties į Vikingų gatvę važiuos naujuoju viaduku.
Nauji tvarkaraščiai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt bus paskelbti jau nuo spalio 24 d. Viešojo transporto stotelėse informacija bus keičiama nuo spalio 25 d.
Informacija apie viešojo transporto darbą ir pakeitimus pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, socialiniame tinklapyje www.facebook.com/susisiekimo.paslaugos, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama telefonu (8 5) 210 7050.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Aš tik kaip pavyzdį (ar argumentą) sakau, prieš KitoksBrolis teiginį, jog rajoninis transportas turi asocijuotis su retai kursuojančiu transportu.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO dėl N. Vilnios tai nesąmones šneki
-6 minutės rato įveikimui - pagaliau susigriebė. Nors fiziškai nuo Tyzenhauzų iki Vikingų st. per Naujininkų viaduką per 2 minutes neįmanoma buvo spėti, bet šis laiko trūkumas kompensuodavo jo perteklių nuo stoties iki Tyzenhauzų st.
Comment
-
Kad dabar ar ne tas pats bus? 13min skirta Stotis-Žirnių ir 3min Žirnių-Oro uostas:Parašė Mettal Rodyti pranešimą-6 minutės rato įveikimui - pagaliau susigriebė. Nors fiziškai nuo Tyzenhauzų iki Vikingų st. per Naujininkų viaduką per 2 minutes neįmanoma buvo spėti, bet šis laiko trūkumas kompensuodavo jo perteklių nuo stoties iki Tyzenhauzų st.
12:20 Stotis
12:25 Pelesos st.
...
12:33 Žirnių st.
12:34 Karaimų kapinės
12:34 Tyzenhauzų st.
12:35 Vikingų st.
12:36 Oro uostas
Comment
Comment