Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nepamirškim, kad 3G nukreipimo proga kaip papildoma dovanėlė vietoj 8 autobusų piko metu 24 maršrute liko tik 7. Kaip alternatyva į centrą važiuojantiems iš Fabijoniškių tikrai galėtų būti 24 su persėdimu Jasinskio st., bet tam reikėtų šiam maršrutui skirti bent kiek dėmesio.

    Comment


      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
      Nepamirškim, kad 3G nukreipimo proga kaip papildoma dovanėlė vietoj 8 autobusų piko metu 24 maršrute liko tik 7. Kaip alternatyva į centrą važiuojantiems iš Fabijoniškių tikrai galėtų būti 24 su persėdimu Jasinskio st., bet tam reikėtų šiam maršrutui skirti bent kiek dėmesio.
      Visada buvo 7 autobusai piko metu. Ir dabar yra tie 7 autobusai, net dienos metu darbo dienomis kursuoja tik ilgi, nes neliko jungimų su 40 ir 56 maršrutais. Tačiau kažkodėl nuo šio rugsėjo jie važinėja labai retais intervalais ir bendras autobusų dažnumas sumažėjo palyginus su pernai metų rudens sezonu.

      Comment


        Įdomūs pakeitimai. Iš 28 reisų savaitgali paliko 21 (-25%). Nejau 28 autobusas tikrai orą vežiodavo?

        Taip pat apkarpė 15, 38, 61... t.y. Transrevio maršrutus. Kilometrus jiems karpo, ar kita priežastis?

        Comment


          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
          Nepamirškim, kad 3G nukreipimo proga kaip papildoma dovanėlė vietoj 8 autobusų piko metu 24 maršrute liko tik 7. Kaip alternatyva į centrą važiuojantiems iš Fabijoniškių tikrai galėtų būti 24 su persėdimu Jasinskio st., bet tam reikėtų šiam maršrutui skirti bent kiek dėmesio.
          Neatsakysiu, būtent dėl šito, viską galite pasitikrinti lentelėje su išleidimais nuo 2011 metų (Transphoto)

          Jeigu bendrai, tai šiais metais išleidimas sumažėjo 10 autobusais, nes įsivertinus situaciją VVT pasakė, kad neturės tiek veikiančių autobusų (deja, bet technika ganėtinai sena ir nelabai patikima).
          Neabejoju, kad po elektrinių autobusų atvykimo, autobusų kursavimas bus padažnintas, dėl galimybės išleisti daugiau, nepaliekant išpūsto rezervo.

          Comment


            Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
            Įdomūs pakeitimai. Iš 28 reisų savaitgali paliko 21 (-25%). Nejau 28 autobusas tikrai orą vežiodavo?

            Taip pat apkarpė 15, 38, 61... t.y. Transrevio maršrutus. Kilometrus jiems karpo, ar kita priežastis?
            15 - ne sezono metu vežioja beveik orą, manau apart piko nelabai ten žmonių bus.
            28 - kiek teko važiuoti - visada užimtumas ne daugiau kaip 20-25%
            38 - pakomentuoti negaliu, situacijos nežinau
            61 - kiek teko naudotis užpildymas nėra toks, kad būtų poreikio jį varinėti tokiu dažniu, kuris buvo.

            Comment


              Parašė Svajonius Rodyti pranešimą

              Visada buvo 7 autobusai piko metu. Ir dabar yra tie 7 autobusai, net dienos metu darbo dienomis kursuoja tik ilgi, nes neliko jungimų su 40 ir 56 maršrutais. Tačiau kažkodėl nuo šio rugsėjo jie važinėja labai retais intervalais ir bendras autobusų dažnumas sumažėjo palyginus su pernai metų rudens sezonu.
              Man labiau patiko 24 savaitgalio tvarkaraštis, važiuoja maždaug kas 30 min, o poto p.. ir tarpas 50 min.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Vieniems nutolo, bet kitiems, pvz. didelei gyventojų koncentracijai prie BIG - priartėjo ir pasidarė patogiau. Čia neišeina skaičiuoti pagal kiekvieną, reikia kažkokio vidurkio ir bendrų vardiklių.
                Bet kokiu atveju 3G nuo pat atsiradimo turėjo važiuoti iki Perkunkiemio bei aptarnauti maksimaliai ir naujai pastatytų namų gyventojus. Apmaudu, kad tam prireikė tiek daug laiko.
                O nuo Fabijoniškių žiedo yra ne viena opcija pavažiuoti ir persėsti į 3G, jeigu ėjimo laikas atrodo nepriimtinas.
                Aš labai atsiprašau, bet kokias nesąmones jūs čia "pezate"? Liongino-Balkukevičiaus gatvėje yra pilna daugiaaukščių namų ir jiems gerokai suprastėjo VT kokybė, kai visus 12 metų buvo užtikrintas G maršruto susisiekimas. Prieš tai kažkada ne veltui 6 greitasis maršrutas. Pekunkiemis 20 metų išsivertė be normalaus VT. Staiga mat parūpo! Ten dauguma jaunų avtamabilystų. Būkim, biedni, bet teisingi. Jei reikėjo Perkūnkiemiui VT reikėjo ir sukurti naują maršrutą, o ne atiminėti kitų sąskaita puikiai veikiantį maršrutą ir duoti kitiems. Čia jau šventvagiška ir nepateisinama!
                Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; Šiandien, 00:20.

                Comment


                  Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                  Aš labai atsiprašau, bet kokias nesąmones jūs čia "pezate"? Liongino-Balkukevičiaus gatvėje yra pilna daugiaaukščių namų ir jiems gerokai suprastėjo VT kokybė, kai visus 12 metų buvo užtikrintas G maršruto susisiekimas. Prieš tai kažkada ne veltui 6 greitasis maršrutas. Pekunkiemis 20 metų išsivertė be normalaus VT. Staiga mat parūpo! Ten dauguma jaunų avtamabilystų. Būkim, biedni, bet teisingi. Jei reikėjo Perkūnkiemiui VT reikėjo ir sukurti naują maršrutą, o ne atiminėti kitų sąskaita puikiai veikiantį maršrutą ir duoti kitiems. Čia jau šventvagiška ir nepateisinama!
                  Kažkas labai piktas netekęs maršruto. Kaip ir suprantama, bet gal nereikėtų pereiti prie absurdo - vien jauni aftamabilystai, bet maršrutas po pakeitimo nesugeba išvežti visų norinčių.

                  Comment


                    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                    Aš labai atsiprašau, bet kokias nesąmones jūs čia "pezate"? Liongino-Balkukevičiaus gatvėje yra pilna daugiaaukščių namų ir jiems gerokai suprastėjo VT kokybė, kai visus 12 metų buvo užtikrintas G maršruto susisiekimas. Prieš tai kažkada ne veltui 6 greitasis maršrutas. Pekunkiemis 20 metų išsivertė be normalaus VT. Staiga mat parūpo! Ten dauguma jaunų avtamabilystų. Būkim, biedni, bet teisingi. Jei reikėjo Perkūnkiemiui VT reikėjo ir sukurti naują maršrutą, o ne atiminėti kitų sąskaita puikiai veikiantį maršrutą ir duoti kitiems. Čia jau šventvagiška ir nepateisinama!
                    Juokinga net skaityti šituos “pezalus”

                    Dabar lyginame:
                    Perkūno st. - 2 maršrutai (3G ir 40)
                    Gedvydžių st. - 3 maršrutai ir iš jų 2 turi persėdimą į 3G ne einant ne metro (5, 24, 125)
                    Fabijoniškių žiedas (link Pijaus Žadeikos) - 4 maršrutai ir iš jų 2 veža TIESIAI į centrą.

                    VT maršrutų tinklas sudaromas pagal keleivių poreikius. Kaip matome Perkūnkiemio gyventojai savo kojomis balsuoja už 3G. 24 autobusų maršrute neužtenka, kad piko metu visi sutilptų.

                    Comment


                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                      VT maršrutų tinklas sudaromas pagal keleivių poreikius. Kaip matome Perkūnkiemio gyventojai savo kojomis balsuoja už 3G. 24 autobusų maršrute neužtenka, kad piko metu visi sutilptų.
                      Tik atkreipiu dėmesį, jog 3G bent 2 reisai piko metu važiuoja nuo J. Baltrušaičio st., o ne nuo Perkūnkiemio.
                      Warum?

                      Comment


                        Kad tilptų keleiviai iš tolimesnių stotelių, o ne vien Perkūnkiemis važiuotų.

                        Comment


                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                          VT maršrutų tinklas sudaromas pagal keleivių poreikius.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Kad tilptų keleiviai iš tolimesnių stotelių, o ne vien Perkūnkiemis važiuotų.
                            Padarom, kad galėtų važiuoti Perkūnkiemis ir padarom, kad jis negalėtų važiuoti. Nuostabu.

                            Apsukant pvz kas antrą reisą ties Žaliuoju tiltu piko metu, būtų galima beveik nieko nedarant sutankinti šiaurinę maršruto dalį. Manau 10-12 min intervalas į oro uostą piko metu yra gan neblogas variantas. Šiaurinė dalis gautų 3-4 min intervalą.

                            Kol kas nežinau kaip be papildomos stotelės prijungti T17, kas leistų sutankinti pietinę maršruto dalį.
                            Būtų galima jį leisti kita Neries puse, jei besikeičiančių keleivių srautas tarp Žirmūnų žiedo ir Operos teatro nėra didelis. Bet tuomet atsiranda papildomas maršrutas Žaliojo tilto stotelėje, ko ji gali neatlaikyti.
                            Leisti šią 3G variantą kita Neries puse? Kol nėra Ministerijų miestelio, atvažiuoti taip iš šiaurinės pusės gal neypač racionalu, o ir maršruto numeris turi būti kitas. Nebent pasirodytų jog taip išspredžiamas Saltoniškių g. rajono aptarnavimas

                            Comment

                            Working...
                            X