Parašė sindiktas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tia jeigu kažkur bepročiai nustato automatiškai kad žiema 22 laipsniai salone ati aišku kad išjungia.Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
Temperatūra visose VVT transporto priemonėse, išskyrus senas Škodas ir senus Solaris troleibusus, gali būti palaikoma automatiškai. Tačiau, pasak vairuotojų, žiemą, kai ji būna užstatyta 18-22 laipsnių tarpe, vairuotojas tą salono klimato kontrolės sistemą išjungia, nes pasidaro per karšta, nepaisant to, kad savo darbo vietos temperatūra jis gali reguliuoti atskirai. Žodžiu, vėl atmazai, kaip keleiviai trukdo dirbti.
- 1 patinka
Comment
-
Su kondicionieriais dar smagiau, ypač tiems, kurie pertraukiamais grafikais dirba.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTia jeigu kažkur bepročiai nustato automatiškai kad žiema 22 laipsniai salone ati aišku kad išjungia.
Pavyzdys iš šių metų vasaros:
lauke +27, autobusas parke pastovėjo apie 4 valandas ant saulės. Grižęs vairuotojas nustatė kondicionierių keliais laipsniais mažiau negu lauke (kažkas apie 24), kad kondicionierius nesulūžtų tiesiog. Dar pirmo reiso metu jis tiesiog surprise surprise sugedo. Keleiviams 1G teko važinėti lyg krosnyje, nes ant viso autobuso tik 5 ar 6 mažos orlaidės. Po to autobusas 4 dienas stovėjo parke, nes jam taisė kondicionierių. Na bent poto veikė sklandžiai.
Comment
-
Ar žinote kad ...Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Su kondicionieriais dar smagiau, ypač tiems, kurie pertraukiamais grafikais dirba.
Pavyzdys iš šių metų vasaros:
lauke +27, autobusas parke pastovėjo apie 4 valandas ant saulės.
... pravėrus orlaides, transporto priemonė prikaista mažiau.
Comment
Comment