Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Tiesa, naujuose MANuose ta pertvara ne visiškai dengia vairuotoją, ir atidarius priekines vis tiek kažkiek šilumos išeina.
    Mačiau vieną sykį, kaip vairuotojas tą skylę buvo kartonu uždengęs, na o ką, jeigu kolhozinti, tai tik pilnai.

    Comment


      Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

      Temperatūra visose VVT transporto priemonėse, išskyrus senas Škodas ir senus Solaris troleibusus, gali būti palaikoma automatiškai. Tačiau, pasak vairuotojų, žiemą, kai ji būna užstatyta 18-22 laipsnių tarpe, vairuotojas tą salono klimato kontrolės sistemą išjungia, nes pasidaro per karšta, nepaisant to, kad savo darbo vietos temperatūra jis gali reguliuoti atskirai. Žodžiu, vėl atmazai, kaip keleiviai trukdo dirbti.
      Tia jeigu kažkur bepročiai nustato automatiškai kad žiema 22 laipsniai salone ati aišku kad išjungia.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Tia jeigu kažkur bepročiai nustato automatiškai kad žiema 22 laipsniai salone ati aišku kad išjungia.
        Su kondicionieriais dar smagiau, ypač tiems, kurie pertraukiamais grafikais dirba.
        Pavyzdys iš šių metų vasaros:
        lauke +27, autobusas parke pastovėjo apie 4 valandas ant saulės. Grižęs vairuotojas nustatė kondicionierių keliais laipsniais mažiau negu lauke (kažkas apie 24), kad kondicionierius nesulūžtų tiesiog. Dar pirmo reiso metu jis tiesiog surprise surprise sugedo. Keleiviams 1G teko važinėti lyg krosnyje, nes ant viso autobuso tik 5 ar 6 mažos orlaidės. Po to autobusas 4 dienas stovėjo parke, nes jam taisė kondicionierių. Na bent poto veikė sklandžiai.

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

          Su kondicionieriais dar smagiau, ypač tiems, kurie pertraukiamais grafikais dirba.
          Pavyzdys iš šių metų vasaros:
          lauke +27, autobusas parke pastovėjo apie 4 valandas ant saulės.
          Ar žinote kad ...


          ... pravėrus orlaides, transporto priemonė prikaista mažiau.

          Comment


            O gal kas žino nuo kada 88 maršrute angliškai viską skelbia?
            Šiandien teko pavažiuoti porą stotelių, girdėjau tik “The next stop is: Žaliasis tiltas (ir kiti pavadinimai)”

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Ar žinote kad ...


              ... pravėrus orlaides, transporto priemonė prikaista mažiau.
              O žinojote tai, kad 100% autobusų pas VVT turi orlaides iš kurių naudos 0? Ką duos orlaidė, kuri be galo siaura ir atsidaro tik 30° kampu?

              O ką daryti tiems, kas jų iš viso neturi? Pvz: Man iš Oslo

              Comment


                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                O žinojote tai, kad 100% autobusų pas VVT turi orlaides iš kurių naudos 0? Ką duos orlaidė, kuri be galo siaura ir atsidaro tik 30° kampu?

                O ką daryti tiems, kas jų iš viso neturi? Pvz: Man iš Oslo
                Nepatikėsi, bet orlaidė padeda. Transporto priemonė nebūna visiškai sandari, o nedidelės gravitacinės traukos pakanka pakeisti orui jos viduje.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Nepatikėsi, bet orlaidė padeda. Transporto priemonė nebūna visiškai sandari, o nedidelės gravitacinės traukos pakanka pakeisti orui jos viduje.
                  O ką daryti jeigu jų nėra? Klausimą pakartosiu nes VVT turi gan ženklų kiekį autobusų be jų.
                  Palikti atidarytas duris ne variantas iš karto atsakau.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Tia jeigu kažkur bepročiai nustato automatiškai kad žiema 22 laipsniai salone ati aišku kad išjungia.
                    Ir paskui pamiršta ijungti atgal, ko pasekoje salonas atšąla iki lauko temperatūros. Nors ir tai labai abejoju ar kažkada ta nustatyta temperatūra yra pasiekiama, nes stotelėse nuolat atidarinėjamos durys.

                    Taip pat pasitikslinau instrukcijose, ir net žiemą sistema bando pasiekti tą nustatytą temperatūrą.

                    Click image for larger version  Name:	firefox_gJ36bJPKas.png Views:	0 Size:	76,8 kB ID:	2228472

                    Comment


                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                      O ką daryti jeigu jų nėra? Klausimą pakartosiu nes VVT turi gan ženklų kiekį autobusų be jų.
                      Palikti atidarytas duris ne variantas iš karto atsakau.
                      O kaip gamintojas užtikrina tokių TP vėdinimą ir oro apykaitą? Negi tik periodiniu durų atidarymu?

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        O kaip gamintojas užtikrina tokių TP vėdinimą ir oro apykaitą? Negi tik periodiniu durų atidarymu?
                        Man autobusai iš Oslo turi AC, jis veikia, su tuo viskas gerai, bet jeigu mes kalbame konkrečiai apie jūsų siūlymą, tai ką daryti tiems vairuotojams, kurie dirba tokiuose autobusuose? Parke net ne visai deramai būtų palikti su pravertomis durimis, jau nekalbant apie paprastus atstovos taškus kaip Kaimelio žiedas.

                        Comment


                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                          Man autobusai iš Oslo turi AC, jis veikia, su tuo viskas gerai
                          AC nėra ventiliacijos sistema.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            AC nėra ventiliacijos sistema.
                            Reikės pasidomėti kaip ten veikia tai.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              AC nėra ventiliacijos sistema.
                              Kadangi Man katalogo ar kažkokios kitos patikimos info iš gamintojo nėra prieinama tenka pasikliauti tokiais dalykais kaip Chat GPT.

                              Kalbame apie MAN A21 Lion’s City NL273 (2008 m.) ir MAN A23 Lion’s City GL NG313 (2008 m.) tas pats.

                              Kai variklis veikia, priverstinė ventiliacija ir A/C užtikrina pilną oro cirkuliaciją; kai variklis išjungtas pilnai - beveik jokios ventiliacijos. Natūrali oro apykaita šiame autobuse egzistuoja tik važiuojant, nes jos veikimas priklauso nuo oro slėgio skirtumo tarp stogo angų ir galinių vožtuvų. Stovint vietoje autobusas tampa beveik hermetiškas, todėl be veikiančios ventiliacijos oras viduje greitai įkaista.

                              Truputi pataisyti reikia. MAN A23 Lion’s City GL NG313 turi net 1 liuką autobuso priekyje. MAN A21 Lion’s City NL273 neturi net 1.
                              Paskutinis taisė Vinecko; 2025.11.05, 11:07.

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                Kadangi Man katalogo ar kažkokios kitos patikimos info iš gamintojo nėra prieinama tenka pasikliauti tokiais dalykais kaip Chat GPT.

                                Kalbame apie MAN A21 Lion’s City NL273 (2008 m.) ir MAN A23 Lion’s City GL NG313 (2008 m.) tas pats.

                                Kai variklis veikia, priverstinė ventiliacija ir A/C užtikrina pilną oro cirkuliaciją; kai variklis išjungtas pilnai - beveik jokios ventiliacijos. Natūrali oro apykaita šiame autobuse egzistuoja tik važiuojant, nes jos veikimas priklauso nuo oro slėgio skirtumo tarp stogo angų ir galinių vožtuvų.
                                KI kartoja tai, kas jam žinoma.
                                Aš manau, kad gamintojas numatė ranka valdomas sklendes, kurios pas mus pateko 'žiemos' padėtyje. Reikia pasitikrinti TP ventiliacijos sistemos schemose.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  KI kartoja tai, kas jam žinoma.
                                  Aš manau, kad gamintojas numatė ranka valdomas sklendes, kurios pas mus pateko 'žiemos' padėtyje. Reikia pasitikrinti TP ventiliacijos sistemos schemose.
                                  Problema, kad yra skirtingos variacijos. Pas vokiečius jie su orlaidėmis, pas mus (ex Oslo), orlaidžių languose nėra iš viso. O lubuose bent vieną liuką turi tik 18m.

                                  Comment


                                    Šiandien vienas pažįstamas vairuotojas papasakojo man įdomų dalyką. Ryte apie 200 vairuotuojų pildė lapus apie tai, kokius maršrutus jie žino ar ne. Tiesiog eina sąrašas maršrutų (priklausančių VVT) ir reikia dėti varnelę/X jeigu žinai.
                                    Įdomiausia, kad pildė tik vairuotojai, kurie dirba jau ne pirmus metus, naujokams tokio dalyko paskirto nebuvo.

                                    O ir šiaip įdomiai pas VVT, yra vairuotojų, kurie žino tik vieną kitą maršrutą, dėl to porininkai turi kentėti ir norais nenorais mėnesiai važinėti vienu maršrutu.

                                    Comment


                                      Po ilgo laiko pasivažinėjau VVT. Rinkausi G.

                                      Susidaro liūdnas vaizdas. Velkasi, stotelėse akivaizdžiai stoviniuoja. Stotelių skaičius padaugėjo.

                                      Manau atėjo laikas pripažinti - G, kur sutampa su Troleibusais, turi būti jais ir pakeisti.

                                      2G lekiantis ant 70 km/h Laisvės pr. yra praeitis. O su greičiu 45 km/h tegu būna švarus oras - T16.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Po ilgo laiko pasivažinėjau VVT. Rinkausi G.

                                        Susidaro liūdnas vaizdas. Velkasi, stotelėse akivaizdžiai stoviniuoja. Stotelių skaičius padaugėjo.

                                        Manau atėjo laikas pripažinti - G, kur sutampa su Troleibusais, turi būti jais ir pakeisti.

                                        2G lekiantis ant 70 km/h Laisvės pr. yra praeitis. O su greičiu 45 km/h tegu būna švarus oras - T16.
                                        Teko pakalbėti su 2 vairuotojais, vienas autobuso ir vienas troleibuso. Stovinėjimas stotelėse ir vilkimasis kaip sraigė - tvarkaraščių problema.
                                        Pvz: A10 maršrutas tarp Kalvarijų turgaus ir Broniaus Laurinavičiaus skvero duota 4 min laiko, o atstumas apie 300m. Tvarkaraščių sudarytojai mano, kad autobusas A juosta turi važiuoti 4,5 km/h greičiu, na arba jeigu leidžiame sau atvažiuoti 2 min anksčiau - turime važiuoti 9 km/h greičiu. Tai tiesiog absurdas.

                                        Kitas pvz - T9 maršrutas. Pagal vairuotoją jis šį maršrutą į vieną pusę įveikti gali 10 min mažesniu laiku, negu priskirta laiko.

                                        Apie ką kalba? Tvarkaraščiai sudaromi pagal lėčiausius vairuotojus, dauguma nenori vargti, stengdamiesi išlaikyti tvarkaraštį. Todėl vieni (greitesni) piko metu gali vis tiek atvažiuoti anksčiau, o tie, į kuriuos remiasi tvarkaraštis - vis tiek vėluos.

                                        Būna net atvejų, kai net labai norint, važiuoti laiku neišeina. A3 maršrutas - jeigu keleivių apie 0 arba jie sulipa ir išlipa +- vienoje stotelėje - autobusas išvyksta anksčiau net 5-6 min, daug kur nėra tiesiog vietos pastovėti.
                                        Paskutinis taisė Vinecko; 2025.11.06, 20:02.

                                        Comment


                                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                          Šiandien vienas pažįstamas vairuotojas papasakojo man įdomų dalyką. Ryte apie 200 vairuotuojų pildė lapus apie tai, kokius maršrutus jie žino ar ne. Tiesiog eina sąrašas maršrutų (priklausančių VVT) ir reikia dėti varnelę/X jeigu žinai.
                                          Dingo institucinė atmintis?
                                          Laukia įdomūs laikai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X