Parašė sindiktas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tia jeigu kažkur bepročiai nustato automatiškai kad žiema 22 laipsniai salone ati aišku kad išjungia.Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
Temperatūra visose VVT transporto priemonėse, išskyrus senas Škodas ir senus Solaris troleibusus, gali būti palaikoma automatiškai. Tačiau, pasak vairuotojų, žiemą, kai ji būna užstatyta 18-22 laipsnių tarpe, vairuotojas tą salono klimato kontrolės sistemą išjungia, nes pasidaro per karšta, nepaisant to, kad savo darbo vietos temperatūra jis gali reguliuoti atskirai. Žodžiu, vėl atmazai, kaip keleiviai trukdo dirbti.
- 1 patinka
Comment
-
Su kondicionieriais dar smagiau, ypač tiems, kurie pertraukiamais grafikais dirba.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTia jeigu kažkur bepročiai nustato automatiškai kad žiema 22 laipsniai salone ati aišku kad išjungia.
Pavyzdys iš šių metų vasaros:
lauke +27, autobusas parke pastovėjo apie 4 valandas ant saulės. Grižęs vairuotojas nustatė kondicionierių keliais laipsniais mažiau negu lauke (kažkas apie 24), kad kondicionierius nesulūžtų tiesiog. Dar pirmo reiso metu jis tiesiog surprise surprise sugedo. Keleiviams 1G teko važinėti lyg krosnyje, nes ant viso autobuso tik 5 ar 6 mažos orlaidės. Po to autobusas 4 dienas stovėjo parke, nes jam taisė kondicionierių. Na bent poto veikė sklandžiai.
Comment
-
Ar žinote kad ...Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Su kondicionieriais dar smagiau, ypač tiems, kurie pertraukiamais grafikais dirba.
Pavyzdys iš šių metų vasaros:
lauke +27, autobusas parke pastovėjo apie 4 valandas ant saulės.
... pravėrus orlaides, transporto priemonė prikaista mažiau.
Comment
-
O žinojote tai, kad 100% autobusų pas VVT turi orlaides iš kurių naudos 0? Ką duos orlaidė, kuri be galo siaura ir atsidaro tik 30° kampu?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ar žinote kad ...
... pravėrus orlaides, transporto priemonė prikaista mažiau.
O ką daryti tiems, kas jų iš viso neturi? Pvz: Man iš Oslo
- 1 patinka
Comment
-
Nepatikėsi, bet orlaidė padeda. Transporto priemonė nebūna visiškai sandari, o nedidelės gravitacinės traukos pakanka pakeisti orui jos viduje.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
O žinojote tai, kad 100% autobusų pas VVT turi orlaides iš kurių naudos 0? Ką duos orlaidė, kuri be galo siaura ir atsidaro tik 30° kampu?
O ką daryti tiems, kas jų iš viso neturi? Pvz: Man iš Oslo
Comment
-
O ką daryti jeigu jų nėra? Klausimą pakartosiu nes VVT turi gan ženklų kiekį autobusų be jų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nepatikėsi, bet orlaidė padeda. Transporto priemonė nebūna visiškai sandari, o nedidelės gravitacinės traukos pakanka pakeisti orui jos viduje.
Palikti atidarytas duris ne variantas iš karto atsakau.
Comment
-
Ir paskui pamiršta ijungti atgal, ko pasekoje salonas atšąla iki lauko temperatūros. Nors ir tai labai abejoju ar kažkada ta nustatyta temperatūra yra pasiekiama, nes stotelėse nuolat atidarinėjamos durys.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTia jeigu kažkur bepročiai nustato automatiškai kad žiema 22 laipsniai salone ati aišku kad išjungia.
Taip pat pasitikslinau instrukcijose, ir net žiemą sistema bando pasiekti tą nustatytą temperatūrą.
Comment
-
O kaip gamintojas užtikrina tokių TP vėdinimą ir oro apykaitą? Negi tik periodiniu durų atidarymu?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
O ką daryti jeigu jų nėra? Klausimą pakartosiu nes VVT turi gan ženklų kiekį autobusų be jų.
Palikti atidarytas duris ne variantas iš karto atsakau.
Comment
-
Man autobusai iš Oslo turi AC, jis veikia, su tuo viskas gerai, bet jeigu mes kalbame konkrečiai apie jūsų siūlymą, tai ką daryti tiems vairuotojams, kurie dirba tokiuose autobusuose? Parke net ne visai deramai būtų palikti su pravertomis durimis, jau nekalbant apie paprastus atstovos taškus kaip Kaimelio žiedas.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O kaip gamintojas užtikrina tokių TP vėdinimą ir oro apykaitą? Negi tik periodiniu durų atidarymu?
Comment
-
AC nėra ventiliacijos sistema.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Man autobusai iš Oslo turi AC, jis veikia, su tuo viskas gerai
- 1 patinka
Comment
-
Reikės pasidomėti kaip ten veikia tai.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
AC nėra ventiliacijos sistema.
Comment
-
Kadangi Man katalogo ar kažkokios kitos patikimos info iš gamintojo nėra prieinama tenka pasikliauti tokiais dalykais kaip Chat GPT.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
AC nėra ventiliacijos sistema.
Kalbame apie MAN A21 Lion’s City NL273 (2008 m.) ir MAN A23 Lion’s City GL NG313 (2008 m.) tas pats.
Kai variklis veikia, priverstinė ventiliacija ir A/C užtikrina pilną oro cirkuliaciją; kai variklis išjungtas pilnai - beveik jokios ventiliacijos. Natūrali oro apykaita šiame autobuse egzistuoja tik važiuojant, nes jos veikimas priklauso nuo oro slėgio skirtumo tarp stogo angų ir galinių vožtuvų. Stovint vietoje autobusas tampa beveik hermetiškas, todėl be veikiančios ventiliacijos oras viduje greitai įkaista.
Truputi pataisyti reikia. MAN A23 Lion’s City GL NG313 turi net 1 liuką autobuso priekyje. MAN A21 Lion’s City NL273 neturi net 1.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.11.05, 11:07.
Comment
-
KI kartoja tai, kas jam žinoma.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kadangi Man katalogo ar kažkokios kitos patikimos info iš gamintojo nėra prieinama tenka pasikliauti tokiais dalykais kaip Chat GPT.
Kalbame apie MAN A21 Lion’s City NL273 (2008 m.) ir MAN A23 Lion’s City GL NG313 (2008 m.) tas pats.
Kai variklis veikia, priverstinė ventiliacija ir A/C užtikrina pilną oro cirkuliaciją; kai variklis išjungtas pilnai - beveik jokios ventiliacijos. Natūrali oro apykaita šiame autobuse egzistuoja tik važiuojant, nes jos veikimas priklauso nuo oro slėgio skirtumo tarp stogo angų ir galinių vožtuvų.
Aš manau, kad gamintojas numatė ranka valdomas sklendes, kurios pas mus pateko 'žiemos' padėtyje. Reikia pasitikrinti TP ventiliacijos sistemos schemose.
Comment
-
Problema, kad yra skirtingos variacijos. Pas vokiečius jie su orlaidėmis, pas mus (ex Oslo), orlaidžių languose nėra iš viso. O lubuose bent vieną liuką turi tik 18m.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
KI kartoja tai, kas jam žinoma.
Aš manau, kad gamintojas numatė ranka valdomas sklendes, kurios pas mus pateko 'žiemos' padėtyje. Reikia pasitikrinti TP ventiliacijos sistemos schemose.
Comment
-
Šiandien vienas pažįstamas vairuotojas papasakojo man įdomų dalyką. Ryte apie 200 vairuotuojų pildė lapus apie tai, kokius maršrutus jie žino ar ne. Tiesiog eina sąrašas maršrutų (priklausančių VVT) ir reikia dėti varnelę/X jeigu žinai.
Įdomiausia, kad pildė tik vairuotojai, kurie dirba jau ne pirmus metus, naujokams tokio dalyko paskirto nebuvo.
O ir šiaip įdomiai pas VVT, yra vairuotojų, kurie žino tik vieną kitą maršrutą, dėl to porininkai turi kentėti ir norais nenorais mėnesiai važinėti vienu maršrutu.
Comment
-
Po ilgo laiko pasivažinėjau VVT. Rinkausi G.
Susidaro liūdnas vaizdas. Velkasi, stotelėse akivaizdžiai stoviniuoja. Stotelių skaičius padaugėjo.
Manau atėjo laikas pripažinti - G, kur sutampa su Troleibusais, turi būti jais ir pakeisti.
2G lekiantis ant 70 km/h Laisvės pr. yra praeitis. O su greičiu 45 km/h tegu būna švarus oras - T16.
- 4 patinka
Comment
-
Teko pakalbėti su 2 vairuotojais, vienas autobuso ir vienas troleibuso. Stovinėjimas stotelėse ir vilkimasis kaip sraigė - tvarkaraščių problema.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPo ilgo laiko pasivažinėjau VVT. Rinkausi G.
Susidaro liūdnas vaizdas. Velkasi, stotelėse akivaizdžiai stoviniuoja. Stotelių skaičius padaugėjo.
Manau atėjo laikas pripažinti - G, kur sutampa su Troleibusais, turi būti jais ir pakeisti.
2G lekiantis ant 70 km/h Laisvės pr. yra praeitis. O su greičiu 45 km/h tegu būna švarus oras - T16.
Pvz: A10 maršrutas tarp Kalvarijų turgaus ir Broniaus Laurinavičiaus skvero duota 4 min laiko, o atstumas apie 300m. Tvarkaraščių sudarytojai mano, kad autobusas A juosta turi važiuoti 4,5 km/h greičiu, na arba jeigu leidžiame sau atvažiuoti 2 min anksčiau - turime važiuoti 9 km/h greičiu. Tai tiesiog absurdas.
Kitas pvz - T9 maršrutas. Pagal vairuotoją jis šį maršrutą į vieną pusę įveikti gali 10 min mažesniu laiku, negu priskirta laiko.
Apie ką kalba? Tvarkaraščiai sudaromi pagal lėčiausius vairuotojus, dauguma nenori vargti, stengdamiesi išlaikyti tvarkaraštį. Todėl vieni (greitesni) piko metu gali vis tiek atvažiuoti anksčiau, o tie, į kuriuos remiasi tvarkaraštis - vis tiek vėluos.
Būna net atvejų, kai net labai norint, važiuoti laiku neišeina. A3 maršrutas - jeigu keleivių apie 0 arba jie sulipa ir išlipa +- vienoje stotelėje - autobusas išvyksta anksčiau net 5-6 min, daug kur nėra tiesiog vietos pastovėti.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.11.06, 20:02.
- 5 patinka
Comment
-
Dingo institucinė atmintis?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąŠiandien vienas pažįstamas vairuotojas papasakojo man įdomų dalyką. Ryte apie 200 vairuotuojų pildė lapus apie tai, kokius maršrutus jie žino ar ne. Tiesiog eina sąrašas maršrutų (priklausančių VVT) ir reikia dėti varnelę/X jeigu žinai.
Laukia įdomūs laikai.
- 1 patinka
Comment
Comment