Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Kaune mane kartą buvo troleibuse prieš mano valią "įkalinusi" vairuotojos Janinos bendramintė, Kauno 11 troleibuso vairuotoja, nes jai nepatiko, kad, jos manymu, fotografavau troleibusą (tiesą sakant, to nedariau, bet tai nėra svarbu). Aš turiu tokį įtarimą, kad joks vairuotojas iš Ganos niekada nieko panašaus nesugalvotų padaryti.
- 6 patinka
-
Sinica prie to, nes čia pasisuko diskusija, gerai vairuotojai iš Ganos ar blogai. Visgi jis bandė eiti į merus. Gali būti, kad bandys ir dar kartą.Parašė dtb Rodyti pranešimą
O prie ko čia jis? Net Vilniaus taryboje nebedirba. Sprendžia viską valdančioji dauguma.
Dėl didesnio atlygio, abejoju, ar pavyktų vietinius vairuotojus perauklėti, net jei ir daugiau uždirbti pradėti. Na gal pliusas tas, kad daugiau kitokių žmonių ateitų ir tuos lūzerius būtų galima mesti lauk.
Comment
-
Na sunku bus surasti apie 2 tūkstančius vairuotoju, nes liga dėl durų bendra.Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Sinica prie to, nes čia pasisuko diskusija, gerai vairuotojai iš Ganos ar blogai. Visgi jis bandė eiti į merus. Gali būti, kad bandys ir dar kartą.
Dėl didesnio atlygio, abejoju, ar pavyktų vietinius vairuotojus perauklėti, net jei ir daugiau uždirbti pradėti. Na gal pliusas tas, kad daugiau kitokių žmonių ateitų ir tuos lūzerius būtų galima mesti lauk.
Paprasčiau būtų pakeisti KBVT, kad atidaryti visas duris privaloma. O už taisyklių nepaisymą piniginė bauda.
- 2 patinka
Comment
-
Tada priekinės durys iš lauko būtų užkaltos OSB plokštėmis.Parašė Perfect Rodyti pranešimąPaprasčiau būtų perdaryti durų valdymą, kad būtų vienas mygtukas visoms durims ir vairuotojai negalėtų atskirai atidarinėti/uždarinėti pasirinktų durų.
- 21 patinka
Comment
-
Siūlyčiau su vairuotoju iš Ganos prasivažiuoti 4G maršruto reisu Pilaitė - AP (Eišiškių pl.), ypatingai nuo Naujininkų su jo "ekskursija" po degalinę šalia Eišiškių - D&G sankryžos (kai pagal grafiką jam priklauso užsipilti Ąžuolijuose), pravažiuoti B. Karvelio gatve, būti pamėgintam išprašytam iš autobuso Eišiškių plento bei Verslo stotelėse ir būti nedavežtam iki Dilgynės bei Ąžuolijų stoteliųParašė John Rodyti pranešimą
Kaune mane kartą buvo troleibuse prieš mano valią "įkalinusi" vairuotojos Janinos bendramintė, Kauno 11 troleibuso vairuotoja, nes jai nepatiko, kad, jos manymu, fotografavau troleibusą (tiesą sakant, to nedariau, bet tai nėra svarbu). Aš turiu tokį įtarimą, kad joks vairuotojas iš Ganos niekada nieko panašaus nesugalvotų padaryti.
Taip, tokia schema turėjau "malonumą" pasivažinėti ir būti išleistam prie autobusų parko. Visą laimė, kad iki sekančio autobuso buvo pakankamas laiko rezervas ir gerai žinau kelio trumpinimus toje pusėje
- 4 patinka
Comment
-
Esu matęs kaip vauruotojas ištraukė pneumatinę šlangą, kad durys nesidarinėtų.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tada priekinės durys iš lauko būtų užkaltos OSB plokštėmis.
Comment
-
Ekonomikos 101. Pakilus algoms atsirastų daugiau norinčių. Tada nagliausius už taisyklių nesikaikymą galima išmest, o likę pradėtų vertinti neblogai apmokamą darbo vietą.Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Sinica prie to, nes čia pasisuko diskusija, gerai vairuotojai iš Ganos ar blogai. Visgi jis bandė eiti į merus. Gali būti, kad bandys ir dar kartą.
Dėl didesnio atlygio, abejoju, ar pavyktų vietinius vairuotojus perauklėti, net jei ir daugiau uždirbti pradėti. Na gal pliusas tas, kad daugiau kitokių žmonių ateitų ir tuos lūzerius būtų galima mesti lauk.
O kol kas ima bileką kas su pulsu ir jie puikiai žino, kad jų neišmes. Tai kam dar laikytis bilekokių taisyklių?
- 14 patinka
Comment
-
Aš tą suprantu. O iš kur paimsi pinigų geriems vairuotojų atlyginimams? Vien iš reakcijos į kainas matyti, kad dauguma žmonių nenori mokėti daugiau.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ekonomikos 101. Pakilus algoms atsirastų daugiau norinčių. Tada nagliausius už taisyklių nesikaikymą galima išmest, o likę pradėtų vertinti neblogai apmokamą darbo vietą.
O kol kas ima bileką kas su pulsu ir jie puikiai žino, kad jų neišmes. Tai kam dar laikytis bilekokių taisyklių?
Comment
-
Pradžioj gal nedaryt visokių laivelių ir panašių piarinių nesąmonių. O pagerinus kokybę gal ir dėl kainos būtų kitoks požiūris.Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Aš tą suprantu. O iš kur paimsi pinigų geriems vairuotojų atlyginimams? Vien iš reakcijos į kainas matyti, kad dauguma žmonių nenori mokėti daugiau.
Ir nereikia pamiršti dramblio kambaryje. Reikia galvoti apie VT rūšis, kurioms reikia mažiau vairuotojų. T.y. bėgius.
- 9 patinka
Comment
-
Kodėl Prahoje ar toje pačioje Rygoje tokių prikolų nėra?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tada priekinės durys iš lauko būtų užkaltos OSB plokštėmis.
Comment
-
Todėl kad jie neskelbia pasauliui šūkio apie drąsią šalį. Ir reklaminio klipo su bomžais nerodo.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKodėl Prahoje ar toje pačioje Rygoje tokių prikolų nėra?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
pritariuParašė Ignalina Rodyti pranešimą
Būtent. Geriausia patirtis važiuojant VT būna būtent su Transrevio vairuotojais iš Ganos.
- 2 patinka
Comment
-
Nu kaip kam žiūrint - jei yra galimybė jų vengti, vengiu. Ypatingai per renginius centre 88-o, kai paleistas įprasta apylanka, o ten dirbantys ganiečiai sugeba pagal savo sugalvotas "devynių sėdimųjų" apylankas važiuot.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Būtent. Geriausia patirtis važiuojant VT būna būtent su Transrevio vairuotojais iš Ganos.
Net žmona vakare buvo specialiai užlaikiusi 88-ą (nes važiavo pora min anksčiau), kad persėsčiau iš kito autobuso (kuris važiavo pagal grafiką), o vairuotojas (visų aukštinamas ganietis) rėžė "man už laukimą niekas nemoka". Apie tai, kad kai kurie važiuoja be šviesų (bent jau Stoties krypties maršrutuose) - čia praleidžiu.
- 1 patinka
Comment
-
Ir dar būna išjungtas stotelių pavadinimų garsinis pranešimas ypač V7059 dirbančiam 57 maršrute.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Nu kaip kam žiūrint - jei yra galimybė jų vengti, vengiu. Ypatingai per renginius centre 88-o, kai paleistas įprasta apylanka, o ten dirbantys ganiečiai sugeba pagal savo sugalvotas "devynių sėdimųjų" apylankas važiuot.
Net žmona vakare buvo specialiai užlaikiusi 88-ą (nes važiavo pora min anksčiau), kad persėsčiau iš kito autobuso (kuris važiavo pagal grafiką), o vairuotojas (visų aukštinamas ganietis) rėžė "man už laukimą niekas nemoka". Apie tai, kad kai kurie važiuoja be šviesų (bent jau Stoties krypties maršrutuose) - čia praleidžiu.
Tai jiems reikia tokiu atveju pasakyti, kad Jūs važiuojate nepagal patvirtintą laikiną maršruto trasa ir parodyti žemėlapį. Tokius atvejus viešinkite facebook grupėje Lietuvos viešasis transportas ir draugai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
O mūsų atvirkštinė, neskelbia stotelių pavadinimų garso įrašu, o net išjungia jų skelbimą, neperjungia krypčių, o vidiniame ekrane rodo neteisingas stoteles.Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
pritariuGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Ką tuo pasiektumėt? Kad stotų daug visuomeninės veiklos?Parašė Justiakas Rodyti pranešimąReikia nuimti visų NGO ir apkarpyti valstybinių kontorėlių finansavimą ir bus kas dirba.
- 3 patinka
Comment
-
IMHO tai aliuzija į dabartines JAV. Atleisti tarnautojai nuėjo dirbti vairuotojais?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Ką tuo pasiektumėt? Kad stotų daug visuomeninės veiklos?
- 3 patinka
Comment
Comment