Parašė Kaunietis Aidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Kalbėjo apie transporto priemonėje beveik visą dieną važinėjančius kontrolierius. Ne konduktorius. Sovietmečiu ir maždaug iki 2000 m. bent Kaune tai dar buvo tokie konduktoriai-kontrolieriai. Šiuo atveju, kaip suprantu, siūlomi tik kontrolieriai. Yra kai kuriuose Europos miestuose panaši praktika, tik tie kontrolieriai yra iš tiesų apsaugos darbuotojai, kurie dažniausiai būna vakarais ir savaitgaliais. Jie važinėja išlipinėdami. Prižiūri tvarką ir tuo pačiu tikrina bilietus. Bet ten prieš juos nepasišakotų niekas - turi ir elektros šoko įrankį, ir važinėja ne po vieną, bet po 2-4, kartais ir daugiau, jei būna mieste šventės, koncertai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKaune lipama per priekį. Kam dar autobusui konduktorius (jį manau turi omeny)?
Jie taip pat gali ir išrašyti baudas (ne už važiavimą be bilieto, bet ir, pvz., už užkeltas kojas ant sėdynių).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
-
Aha buvo kažkas panašaus Liuksemburge. Baigėsi, kad liko vienas ir tas nevažiuojantis...Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimąDar vienas projektas, vandeniliu varomi hibridiniai autobusai.
Puikus įrodymas, kad pasaulis nestovi vietoje, o diegia naujus VT sprendimus...
http://fotobus.msk.ru/photo/1379720/
Nejauti, kad ir kiek tu čia siūlysi vistiek niekas tokių nepirks...Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Liuksenburge buvo autobusu testavimas, atliekami bandymai, poto autobusai gryžo pas gamintoja, projektas, kuri apmokejo pats gamintojas....Parašė rytis001 Rodyti pranešimąAha buvo kažkas panašaus Liuksemburge. Baigėsi, kad liko vienas ir tas nevažiuojantis...
http://fotobus.msk.ru/photo/1379720/
Nejauti, kad ir kiek tu čia siūlysi vistiek niekas tokių nepirks...
O tamsta nejaučia, kad čia yra tik diskutuojama, o ne perkama?Paskutinis taisė Anti Kedbus; 2015.12.09, 18:17.
Comment
-
Ballard & Van Hool Fuel Cell Bus wins Ecology Award at BusWorld Europe
By 2014 the Company plans to have 27 buses powered by Ballard fuel cell modules operating in these European cities
• Oslo, Norway (5 buses)
• Cologne, Germany (2 buses)
• San Remo, Italy (5 buses)
• Flanders, Belgium (5 buses)
• and Aberdeen, Scotland (10 buses)
Comment
-
Aišku. Bandymai tai bandymai. Beje apmokėjo gal "Pats" Gamintojas, o ne "Pati" GamintojasParašė Anti Kedbus Rodyti pranešimąLiuksenburge buvo autobusu testavimas, atliekami bandymai, poto autobusai gryžo pas gamintoja, projektas, kuri apmokejo pati gamintojas....
O tamsta nejaučia, kad čia yra tik diskutuojama, o ne perkama?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Na pagal geografini išdėstyma, bei autobusu kieki puikiai matosi, kad atliks bandymus.
Kai nebelieka argumentu, prasideda trukūmu paieškos, noras pašiepti... viskas tuo pasakyta.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąAišku. Bandymai tai bandymai. Beje apmokėjo gal "Pats" Gamintojas, o ne "Pati" GamintojasPaskutinis taisė Anti Kedbus; 2015.12.09, 18:19.
Comment
-
Topinis komentaras. Šitą tai jau tikrai prisiminsiu...Parašė rytis001 Rodyti pranešimą<...>
Išvardinti daugmaž Kauno dydžio miestai, kuriuose važinėja po 1-2 troleibusų maršrutus...... Tai ir mes po tiek galim sau pasilikinėti, kaip prisiminimą (važinėtų tarp Domeikavos ir Rokų kur nors)
Žinoma, top 3 šio puikaus kometaro:
Miestuose, kur gyvena 3,2mln žmonių - 4 troleibusų maršrutai ?Miestas Milan. Troleibusai nuo 1933m.
4 maršrutai
Miestas Napoli. Troleibusų yra 5+2=7 maršrutai
Oho, nu tikra troleibusų sistema... Čia tas pats, kas sakyti, kad Vilniuj išvystyta funikulierių sistema, gi yra vienas nuo Gedimino kalno
Ir ta vyšnaitė ant torto:... 4,5 milijono gyventojų - 1 troleibusų maršrutas. Taip, perveža kokią 1/10000 Romos gyventojų dalįMiestas Roma (Sostinė) Troleibusai buvo 2 kartus. 1937–1972m. ir nuo 2005m.
1 maršrutas. Aptarnauja:
Solaris Trollino 18 Gamyba 2003m.
BredaMenarinibus Avancity HTB 2010m.
Irgi smagu:Pas mus tiek maršrutų Vilniuj yra, o čia 8 kartus didesnis miestas <mažiesiems troleibusų fanatams aiškinu: 4 000 000 (tiek gyventojų gyvena Atėnuose) dalinate iš 500 000 (Vilniaus gyventojų skaičius) ir gaunateGraikija
Miestas Athens/Atėnai (Sostinė). Troleibusai nuo ????
19 maršrutų.
Comment
-
Nesinori labai off topinti šitos temos, bet norisi apšviesti mažuosius šios temos skaitytojus: Postsovietinės valstybės dar gali būti laikomos ir tos, kurios buvo į rytus nuo gelžinės uždangos. De facto valdomos SSRS, VPO narės.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąLenkija, Čekija, Slovakija, Vengrija nera postsovietines valstybes, nes jos nebuvo sovietu sajungos sudetyje, ka per istorijos pamokas miegi?
Comment
-
Vienam Švedijos mieste, net ne Stokholme, Geteborge ar Malmėje... Tai ir mes gal sau pasidarykim kokioj nors Kretingoj tą troleibusų sistemą ir didžiuokimės ja, kaip kad jūs didžiuojatės troleibusais Švedijoje.Parašė lietus Rodyti pranešimą
Romoje lygtais buvo viena linija kurią berods uždarė, o štai Šveicarijoje tai visuose didžiuosiuose miestuose važinėja troleibusai. Švedijos vienam mieste tik prieš kelis metus naują sistemą atidarė. Bet 10.000 matyt Švedija atsilikusi valstybė...
To sum up - vakarų Europoje troleibusai važiuoja suburbs miesto dalyse (vat dabar specialiai neversiu, kad mažieji troleibusininkai bent turėtų užsiėmimą ir bent trumpam nustotų spangti apie tuos troleibusus) bet tikrai ne centruose, ir jie yra periferinė VT rūšis. Tai vat va taip galim ir mes pasilikti, bet tikrai ne kaip vieną iš VT sistemos ašių.
Comment
-
Troleibusai ir autobusai yra periferinė VT rūšis ten, kur pagrindine rūšimi yra kitos transporto rūšys.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąVienam Švedijos mieste, net ne Stokholme, Geteborge ar Malmėje... Tai ir mes gal sau pasidarykim kokioj nors Kretingoj tą troleibusų sistemą ir didžiuokimės ja, kaip kad jūs didžiuojatės troleibusais Švedijoje.
To sum up - vakarų Europoje troleibusai važiuoja suburbs miesto dalyse (vat dabar specialiai neversiu, kad mažieji troleibusininkai bent turėtų užsiėmimą ir bent trumpam nustotų spangti apie tuos troleibusus) bet tikrai ne centruose, ir jie yra periferinė VT rūšis. Tai vat va taip galim ir mes pasilikti, bet tikrai ne kaip vieną iš VT sistemos ašių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Stokholme troleibusų sistema egzistavo anksčiau, bet maždaug XX a. viduryje buvo panaikinta. Juos pakeitė tramvajai, lengvasis geležinkelis, metro.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąVienam Švedijos mieste, net ne Stokholme, Geteborge ar Malmėje... Tai ir mes gal sau pasidarykim kokioj nors Kretingoj tą troleibusų sistemą ir didžiuokimės ja, kaip kad jūs didžiuojatės troleibusais Švedijoje.
O Landskronos troleibusai yra gana eksperimentinis projektas.
Comment
-
Tas Citaro tikrai negrįžo į gamyklą - nuotraukoje yra valstybinio vežėjo autobusų parkas.Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimąLiuksenburge buvo autobusu testavimas, atliekami bandymai, poto autobusai gryžo pas gamintoja, projektas, kuri apmokejo pats gamintojas....
Ir tai, kad kažkas kažkur kažką testavo, nereiškia, kad reikia ir mums svaigti apie eksperimentines technologijas. Jau ne kartą buvo sakyta, kad Lietuva nėra ta šalis, kuri gali sau leisti bandyti pačias naujausias technologijas. Jau vien ko verti devėti švediški dujiniai autobusai su eksperimentine elektronika.
Comment
-
Aš sakyčiau, kad viskas priklauso nuo įmonės. Jei ji tvarkinga, pažangi, pelninga, kodėl ne? Tarkim Kautra pvz.Ir tai, kad kažkas kažkur kažką testavo, nereiškia, kad reikia ir mums svaigti apie eksperimentines technologijas. Jau ne kartą buvo sakyta, kad Lietuva nėra ta šalis, kuri gali sau leisti bandyti pačias naujausias technologijas. Jau vien ko verti devėti švediški dujiniai autobusai su eksperimentine elektronika.
Comment
-
Manau, kad šiuo metu troleibusai yra ekologiškiausia nebėginė transporto priemonė. Nereik brangių akumuliatorių pirkti ar utilizuoti. Neteršia oro miesto centre ir pan. Bent šiuo metu būtų protingiausia, kur yra elektromobilių (tiksliau troleibusų) linijos, panaikinti visą kitą VT su vidaus degimo varikliais.
Comment
-
Vilniuje taip buvo, dabar truputį mažiau, bet principas išlaikytas. Deja, greityje ir patikimume troleibusai pralošia.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBent šiuo metu būtų protingiausia, kur yra elektromobilių (tiksliau troleibusų) linijos, panaikinti visą kitą VT su vidaus degimo varikliais.
Comment
-
Nepralošia, jei žiūri ne tik į savo varpinę, kurioje apstu problemų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVilniuje taip buvo, dabar truputį mažiau, bet principas išlaikytas. Deja, greityje ir patikimume troleibusai pralošia.
Jei Vilniaus savivaldybė rūpintųsi VT ir Zuokas nebūtų engęs ir šokinėjęs ant troleibusų, tai atnaujinta infrastruktūra būtų efektyvi, leisti važiuoti greičiau negu dabar, o dėl patikimumo tai keliu klausimą - kodėl atnaujinami autobusai, bet troleibusai nauji pirkti jau seniai?
Tai jei jau taip protingai nori pasisakyti, gal neveidmainiaukime, bet lyginkime sąžiningai ir lygiavertiškai?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Aš ir kalbu, kad Vilniuje pralošia dabartiniai troleibusai dabartiniams autobusams. Deja. Dėl Susisiekimo paslaugų ar Vilniaus savivaldybės kaltės. Užtenka vien pamatyti, kokios idonėlės naudojamos Oficialiame puslapyje ir akivaizdu, kad troleibusai nemylimi http://www.vilniustransport.lt/lt/

Comment
Comment