Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie Žaliojo tilto nėra vietos net ir papildomai atšakai. Tokiu atveju iš viso nėra jokios prasmės tiesti tramvajų iki Santariškių.
    Išsakysiu vėl savo nuomonę. Linija "Stotis - Žaliasis tiltas - Ozo g. - Fabijoniškės".

    Comment


      Iš tiesų tai tokia linija labiau racionali nei į Santariškes.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Iš tiesų tai tokia linija labiau racionali nei į Santariškes.
        O visus 53 autobusus pasiusti "uždarbiauti" į Santariškių, Baltupių pusę.

        Comment


          Aš sakau, kad tokia linija būtų, mano manymu, racionalesnė, bet tai nereiškia kad ją reikia tiesti. Mano nuomonė tokia - esamas VT pilnai pajėgu susitvarkyti su keleivių srautais ir gali būti padidintas jo greitis įrengiant A juostas, atskirtas A juostas, pervarkant sankryžas, įdiegiant VT šviesoforus, uždraudžiant parkavimą gatvėse ir ant šaligatvių magistralinėse VT gatvėse, sumažinant dešiniojo ir kairiojo posūkio taškų skaičių į šalutines gatveles, likviduojant kai kurias sankryžas su šalutinėmis gatvėmis, uždraudžiant automobilių eismą Pylimo, Jogailos g., Gedimino pr. nuo Jogailos g. žemyn padarant pėsčiųjų zona (juk kažkada Zuokas žadėjo po rekionstrukcijos palikti tik pėsčiųjų zoną) ir kt.
          Paskutinis taisė Al1; 2012.03.17, 17:20.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Aš sakau, kad tokia linija būtų, mano manymu, racionalesnė, bet tai nereiškia kad ją reikia tiesti.
            Aš taip ir supratau.

            Comment



              va kaip atrodė Kalvarijų turgaus stotelė, net 4 keleivius vežančios transporto priemonės, po jų dar atlėkė dar vienas trolikas, sakyčiau nebloga iliustracija apie blogai sureguliuotą VT, prašosi tramvajus
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Jokio tramvajaus nesiprašo. O tu nematei, kaip atrodo stotelės, į kurias suvažiuoja po 3-4 tramvajus... Gaila. Tada taip nekalbėtum. Įrengus atskiras A juostas, VT šviesoforus, transporto priemonės pasiskirstytų tolydžiau.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Jokio tramvajaus nesiprašo. O tu nematei, kaip atrodo stotelės, į kurias suvažiuoja po 3-4 tramvajus... Gaila. Tada taip nekalbėtum. Įrengus atskiras A juostas, VT šviesoforus, transporto priemonės pasiskirstytų tolydžiau.
                  3-4 tramvajai negalės iš karto atsirasti Kalvarijų gatvėje, nes planuojama tik viena tramo linija toje atkarpoje. O 5 minutes tramvajus nestovės stotelėje laukdamas kito tramo reiso.
                  Paskutinis taisė grustnyj; 2012.03.19, 20:49.

                  Comment


                    Autobusai ar troleibusai irgi nestovi po 5 minutes. Aš bendrai rašiau, kaip būna. Taip kad paprastas gatvinis tramvajus mažai kuo išsiskiria nuo autobusų ir troleibusų. Planuojama viena, bet realiai būtų du maršrutai, nes iki Santariškių nėra srautų. Be to, jei būtų nutiesta antra linija per Ukmergės g., tai ji eitų iki stoties. Vadinasi, Pylimo g. važiuotų 3 maršrutų tramvajai. O gal ir keturių, nes iki pat Fabijoniškių irgi nebūtų tokių didelių srautų...

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Autobusai ar troleibusai irgi nestovi po 5 minutes. Aš bendrai rašiau, kaip būna. Taip kad paprastas gatvinis tramvajus mažai kuo išsiskiria nuo autobusų ir troleibusų. Planuojama viena, bet realiai būtų du maršrutai, nes iki Santariškių nėra srautų. Be to, jei būtų nutiesta antra linija per Ukmergės g., tai ji eitų iki stoties. Vadinasi, Pylimo g. važiuotų 3 maršrutų tramvajai. O gal ir keturių, nes iki pat Fabijoniškių irgi nebūtų tokių didelių srautų...
                      būtų nebūtų, ramunėle pešioji tamsta šiūkšlyniškės, perkūnkiemis, pašilai, fabai, krūvos daugiabučių iš kurių nebus srautų??? tai iš ko tada srautai atsiranda??
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Tai pats čia pradedi daryti tragediją iš to, kas į stotelę suvažiuoja 4 autobusai... Per mažos stotelės - reikia jas pailginti, kad visi 4 autobusai ar troleibusai vienu metu galėtų išlaipint ir įlaipinti ir nereikėtų dviems laukti, kol pirmi dveji nuvažiuos.

                        Comment


                          Kodėl nebus srautų iš tų pačių Fabijoniškių, jei 53 kursuoja perpildytas? Taip, kursuoja kas 15 min apytiksliai, tramas galbūt kursuotų kas 5. Nepamirškim, kad Fabijoniškių tramvajumi galėtų važiuoti panaikinto 2 mikroautobuso keleiviai. Taip kad keleivių atsiras. Stotis - Santariškės nemanau, kad reikalinga linija, nebent iki Baltupių, bet geriau Baltupius aptarnautų daugiau autobusų reisų. Perkūnkiemis - Stotis - manau bloga idėja, kam dubliuoti visą trasą nuo Žaliojo tilto, kai bus linija pvz. Fabijoniškės - Stotis. Geriau siųsti nuo Žaliojo tilto į Antakalnį pro T. Kosciuškos gatvę (patogus persėdimas į kitą tramą Žaliajame tilte + alternatyva ateityje naikinamam 2 troleibusui.

                          Vienu žodžių, srautai bus, vis tik Vilniuje virš pusės milijono žmonių.

                          Comment


                            Paleisk dvigubai daugiau autobusų ir nebus perpildytas. Srautai bus, net ar su jais nesusitvarko esamas VT? Susitvarko ir dar su didesniais susitvarkys. Tik reikia išnaudoti visas galimybes, kurios neišnaudojamos ir kliedima apie tramvajų. Tai tiesiog politinis užsakymas, atitinkamai ir studijos parengiamos. Politinis užsakymas, nes statybos reiškia didelius otkatus. Apie tai, kaip paskui sistema veiks, kokių investicijų reikai likusiems autobusams ir troleibusams niekas nekalba. O galiausiai viskas virs dideliu galvos skausmu - pinigai sukiški, niekas nepasiteisino. Keleivių nepadaugėjo, spūstųs išliko. Tai aišku , kad išliks, nes viena ar dvi linijos nieko nepakeis, esama sistema bus sudarkyta ir dėl investicijų tik į tramvajų deramai neprižiūrima, ko pasekoje dar labiau suprastės.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Jokio tramvajaus nesiprašo. O tu nematei, kaip atrodo stotelės, į kurias suvažiuoja po 3-4 tramvajus... Gaila. [...]
                              Kad tramvajai nesigrūstų vienoje stotelėje, labai neblogai padaryta Talino Hobujaama stotelėje. Joje stoja visų keturių maršrutų tramvajai, iš kurių vienas kursuoja tik piko metu. Tramvajaus stotelės vietoj vienos yra dvi. Tarp jų apie 30 metrų atstumas. Tai susigrūdimo nebūna. Žmonės įpratę, kad tramvajus įleis tik toje stotelėje ir nebando į jį įlipti, jam toliau sustojus.

                              Comment


                                Lygiai tą patį galima padaryti ir Vilniuje. Beje, tarybiniais laikais tokių stotelių buvo gerokai daugiau, o dabar belikę vos kelios.

                                Comment


                                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                  Atvaizdas

                                  va kaip atrodė Kalvarijų turgaus stotelė, net 4 keleivius vežančios transporto priemonės, po jų dar atlėkė dar vienas trolikas, sakyčiau nebloga iliustracija apie blogai sureguliuotą VT, prašosi tramvajus
                                  Aš vakar Šiauliuose "Autobusų stotis" stotelėje mačiau 3 ilgus ir 2 trumpus autobusus, tai pagal tave Šiauliuose reikia troleibuso?
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    Yra Toks Vengrijoje miestas Šegedas, pagal gyventojų skaičių maždaug Šiaulių dydžio, tai jame ne tik 4 tramvajaus linijos, bet ir 8 troleibuso veikia ))).

                                    Comment


                                      Šiauliuose reikia metro.

                                      Comment


                                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                        Yra Toks Vengrijoje miestas Šegedas, pagal gyventojų skaičių maždaug Šiaulių dydžio, tai jame ne tik 4 tramvajaus linijos, bet ir 8 troleibuso veikia ))).
                                        http://en.wikipedia.org/wiki/Public_transport_in_Szeged

                                        Szeged has 42 bus lines, three tram and four trolley bus lines
                                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                        Comment


                                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                          Yra Toks Vengrijoje miestas Šegedas, pagal gyventojų skaičių maždaug Šiaulių dydžio, tai jame ne tik 4 tramvajaus linijos, bet ir 8 troleibuso veikia ))).
                                          Šiauliai - Kuršėnai visai galėtų būt tokia tramvajaus linija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X