/\ Kitaip ir buti negali...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl? Jis teisus. Kiek perdeda dėl žiemos... Be Vilniuje gatvinis tramvajus susisiekimo problemų neišspręs. Koks jo privalumas prieš įrengtomis A juostomis važiuojantį troleibusą ar autobusą? Jokio.
Nebent tramvajų padaryti su galingu taranu ir įteisinti galimybę be jokios atsakomybė - kaltas lieka automobilio vairuotojas ar pėstysis - juos stumdyti nuo bėgių ir traiškyti bei važiuoti toliau be sustojimo.
- didesnis vid. greitis
- didesnis talpumas
- laisva gatve nuo autiku, kadangi vaziuoja TIK tramas ir autikai nesimaiso
- sutvarkyta Facade-to-Facade aplinka
- Ekologija
- Vaizdas (vilnius yra PILKAS...)
- visiskai kitas komfortas del elektro varikliu ir stabilaus greitejimo/lietejimo
....
testi?Paskutinis taisė yessuz; 2012.01.13, 14:10.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė Rainforest Rodyti pranešimąMandagūs vairuotojai tvarkingai praleidinėja į gatvinį traNvajų skubančius pėsčiuosius prie Žaliojo tilto:
Atvaizdas
Youtube video
Pėstieji gatvės vidury visada bus saugūs, o gatvinis traNvajus bus kur kas modernesnė, saugesnė ir patogesnė, greitesnė VT rūšis. Laukiant stotelėje vietoj 3 minučių šįkart 18, niekada neteks šalti ar mirkti nuo lietaus.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Paskutinis taisė yessuz; 2012.01.13, 14:17.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimątramvajaus privalumas:
- didesnis vid. greitis
- didesnis talpumas
- laisva gatve nuo autiku, kadangi vaziuoja TIK tramas ir autikai nesimaiso
- sutvarkyta Facade-to-Facade aplinka
- Ekologija
- Vaizdas (vilnius yra PILKAS...)
- visiskai kitas komfortas del elektro varikliu ir stabilaus greitejimo/lietejimo
....
testi?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...Vilniuje gatvinis tramvajus susisiekimo problemų neišspręs. Koks jo privalumas prieš įrengtomis A juostomis važiuojantį troleibusą ar autobusą? Jokio...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Rainforest
-
Rainforest
Parašė yessuz Rodyti pranešimątramvajaus privalumas:
- didesnis vid. greitis
- didesnis talpumas
- laisva gatve nuo autiku, kadangi vaziuoja TIK tramas ir autikai nesimaiso
- sutvarkyta Facade-to-Facade aplinka
- Ekologija
- Vaizdas (vilnius yra PILKAS...)
- visiskai kitas komfortas del elektro varikliu ir stabilaus greitejimo/lietejimo
....
testi?
1)Vid. greitis lygiai toks pats, kaip ir atidavus troleibusui visą gatvę, o kitą transportą eliminavus. Efektas vienodas.
2)
3) Tai ir dabar laisva gatvė nuo traNų, nes važiuoja tik autikai ir joks taranas vidury gatvės nedaužo mašinų ir nežudo žmonių...
3) Kas trukdo tvarkyti nedarkant miesto bėgiais ir laidais?
4) Kas trukdo nutiesti daugiau troleibusų linijų?
5) Kaip tai susiję su tramvajumi?
6) Pasiekiama ir kitomis priemonėmis.
Gailiuosi, kad išvis pakomentavau.
Comment
-
Vėl ta pačia tema..............
Parašė yessuz Rodyti pranešimątramvajaus privalumas:
- didesnis vid. greitis
- didesnis talpumas
- laisva gatve nuo autiku, kadangi vaziuoja TIK tramas ir autikai nesimaiso
- sutvarkyta Facade-to-Facade aplinka
- Ekologija
- Vaizdas (vilnius yra PILKAS...)
- visiskai kitas komfortas del elektro varikliu ir stabilaus greitejimo/lietejimo
....
testi?
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimątramvajaus privalumas:
- didesnis vid. greitis
- didesnis talpumas
- laisva gatve nuo autiku, kadangi vaziuoja TIK tramas ir autikai nesimaiso
- sutvarkyta Facade-to-Facade aplinka
- Ekologija
- Vaizdas (vilnius yra PILKAS...)
- visiskai kitas komfortas del elektro varikliu ir stabilaus greitejimo/lietejimo
....
testi?
1. Tramvajaus, važiuojančio gatve vidutinis greitis nėra didesnis už troleibuso ar autobuso, važiuojančio A juosta. Jei kalbėti apie tramvajų, važiuojantį išskirtinėmis juostomis, fiziškai atskirtomis nuo automobilio srauto, tai jo greitis didesnis. Tik kur tokias juostas žadama Vilniuje įrengti? Atidavus Pylimo gatvę tik tramvajui, tokia gatvė būtų. Bet, bet. Pylimo gatvės tikrai tramvajui neatiduos pilnai. Kaip ir Gedimino prospekto nepadarė pėsčiųjų zona, kaip kad kažkada prieš rekonstrukciją žadėjo...
2. Vilniuje VT talpumą galima didinti perkant dvigubus troleibusus. Visiškai neišnaudota galimybė. Be to autobusų kursavimo dažnis apgailėtinas - vos apie dešimtadalio autobusų maršrutų kursavimo dažnis yra 5 ar 6 autobusai per valandą. Ir tik vieno 45-ojo piko metu yra 6-7 autobusai per valandą... Tankinti grafikus rezervai neišsemiami.
3. Ekologija? Kokia gi ekologija, jei prioritetine rūšimi daromas tramvajus, kurio geriausiu atveju bus 2 maršrutai ir trečiasis tolimoje ateityje, o troleibusų tinklas suardomas, padaromas nerentabiliu ir iš dalies imamas keisti autobusais... Jei manai, kad du ar trys tramvajaus maršrutai privers automobilistus persėsti į VT ir dėl to mažės tarša, tai labai klysti.
4. Taip, tramvajus yra komfortiškesnis. Bet netgi tai nepaskatins daugumos persėsti iš automobilio į VT.
Ir iš viso, norint, kad daugiau žmonių naudotųsi VT, reikia atlikti daug daugiau, nei nutiesti tramvajų ir manyti, kad savaime daug žmonių persės į VT.
Parašė lietus Rodyti pranešimąDaug kur Europoje teko matyt, kad būtent sustojimai, o dažnai ir A juosta būtent suformuota ant tramvajaus linijos, žinant mūsų Kalvarijų gatvės siaurumą, beveik neabejoju, kad savivaldybės galvos pasinaudos tokia patirtimi ))))
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...Kokia kryptimi Vilniuje yra tokie srautai?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVis tiek Vilniuje tokio poreikio pralaidumui nėra, nes nėra atitinkamų srautų.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiti jau atsakė, bet ir aš papildysiu.
1. Tramvajaus, važiuojančio gatve vidutinis greitis nėra didesnis už troleibuso ar autobuso, važiuojančio A juosta. Jei kalbėti apie tramvajų, važiuojantį išskirtinėmis juostomis, fiziškai atskirtomis nuo automobilio srauto, tai jo greitis didesnis. Tik kur tokias juostas žadama Vilniuje įrengti? Atidavus Pylimo gatvę tik tramvajui, tokia gatvė būtų. Bet, bet. Pylimo gatvės tikrai tramvajui neatiduos pilnai. Kaip ir Gedimino prospekto nepadarė pėsčiųjų zona, kaip kad kažkada prieš rekonstrukciją žadėjo...
2. Vilniuje VT talpumą galima didinti perkant dvigubus troleibusus. Visiškai neišnaudota galimybė. Be to autobusų kursavimo dažnis apgailėtinas - vos apie dešimtadalio autobusų maršrutų kursavimo dažnis yra 5 ar 6 autobusai per valandą. Ir tik vieno 45-ojo piko metu yra 6-7 autobusai per valandą... Tankinti grafikus rezervai neišsemiami.
3. Ekologija? Kokia gi ekologija, jei prioritetine rūšimi daromas tramvajus, kurio geriausiu atveju bus 2 maršrutai ir trečiasis tolimoje ateityje, o troleibusų tinklas suardomas, padaromas nerentabiliu ir iš dalies imamas keisti autobusais... Jei manai, kad du ar trys tramvajaus maršrutai privers automobilistus persėsti į VT ir dėl to mažės tarša, tai labai klysti.
4. Taip, tramvajus yra komfortiškesnis. Bet netgi tai nepaskatins daugumos persėsti iš automobilio į VT.
Ir iš viso, norint, kad daugiau žmonių naudotųsi VT, reikia atlikti daug daugiau, nei nutiesti tramvajų ir manyti, kad savaime daug žmonių persės į VT.
Taip ir bus.
Kokia kryptimi Vilniuje yra tokie srautai?
1) Butent kad tramvajaus vid. greitis, ypac del visiskai atskirtu liniju ir prioriteto pries kita eisma yra didesnis.
2) Tame ir esme: norint galima ir su autobusais/troleibusais pasiekti reikiama galimybe pervezti 5000 zmoniu... paleidus autobusa kas 1-2 minutes. Dabar atsakyk - kaip atrodys kalvariju gatve ir ypatingai - pylimo, jei ja kas 1 minute vaziuos po autobusa?! kaip tu isivaizduoji, kaip tures veikti sviesoforai??
3) ekologija yra sakoma - kiek g co2 issikiriama kad pervezti keleivi. grubiai - mazdaug taip:
4) ne vien tik tai - bet ir visas pluostas kitu priemoniu - apribojimai automobiliu eismui centre, p&r sistema (yra pvz - atvaziuoji su masina, pasiparkuoji ir VISIEMS KELEIVIAMS tas pats karingo bilietelis yra ir VISO VT bilietas... galiojantis para... uz 2.5 EURUS
5) A juostos ir t.t.:
NEBEBUS JOKIO KITO VT kalvariju/pylimo gatvese. NEBUS. NEBUS!
Siai dienai sneki apie tai kad "retai autikai vaziuoja"
Bet - jei pasiziuresi i liniju kieki ir ivesi vidurki ~4 kartai i valanda... ka gausi? autika/trulika kas minute. ir ypatingai - piko metu. manai netrugdo?
Padaryk ka as padariau: atsistok tiek zaliuoju tiltu kur tos moment credit stoteles... ir paskaiciuok.
6) Srautai: siai dienai - Stotis - santorai, nuo zaliojo tilto iki kuro aparaturos... - paskui visos linijos issiskaido ir veza aplink puse miesto.
o situacija paprasta - kruva vienas paskui kita vaziuojanciu autiku ir truliku. o galetu buti... tusciaMano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet tik dalyje jos.Paskutinis taisė yessuz; 2012.01.14, 03:07.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąEkologija......O nieko dar juokingesnio negalėjai pasakyti?Tramvajus tai beveik tas pats kas troleibusas,tik su dviem ,,ūsais'' ir be bėgiu.Visi tavo argumentai apie tramą lygus troleibusams.O didesni talpumą galima sukurti trigubų troleibusu.Gaila man Rainforest,nes jo argumentai teisingi....
Kadangi reikia maziau tramu pervezti ta pati kieki zmoniu (linijai skaiciuojama reiktu iki 18 vnt kad vaziuotu ir pilnai aptarnautu), o pajegumai/talpumas ir t.t. didesni, butent kad VIENAM keleiviu CO2 sunaudojama MAZIAU!
p.S. kuris ten rainforesto argumentas teisingas? apsnigtas tramas ar kuris?Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė Rainforest Rodyti pranešimąVisiškai apgailėtini argumentai.
1)Vid. greitis lygiai toks pats, kaip ir atidavus troleibusui visą gatvę, o kitą transportą eliminavus. Efektas vienodas.
2) Atvaizdas
3) Tai ir dabar laisva gatvė nuo traNų, nes važiuoja tik autikai ir joks taranas vidury gatvės nedaužo mašinų ir nežudo žmonių...
3) Kas trukdo tvarkyti nedarkant miesto bėgiais ir laidais?
4) Kas trukdo nutiesti daugiau troleibusų linijų?
5) Kaip tai susiję su tramvajumi?
6) Pasiekiama ir kitomis priemonėmis.
Gailiuosi, kad išvis pakomentavau.
2) ir 4) tame ir esme, kad TROLEIBUSAS ziauriai praranda keleivius.
Norima kurti STUBURINE linija kuri SUFORMUOTU ir pakeltu DIDELIUS srautus. cia, deja...
3) Uzmaitinimas nuo zemes...
5) co2 per keleivi.
6) mmmmm... pvz? o vat kaip tramvajai kuriami KIEKVIENAM MIESTUI atskirai (isore, ta prasme, netgi nosis) - pvz pilna.. pvz Reims'o tramas kurtas taip, kad priekis butu kaip Sampano taure...
music'ai - nes tu kliedi.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Rainforest
Parašė yessuz Rodyti pranešimą1) siuo metu autiko/truliko vid greitis vilniuje berods yra apie 18 km/h. Tramo butu 25.
2) ir 4) tame ir esme, kad TROLEIBUSAS ziauriai praranda keleivius.
Norima kurti STUBURINE linija kuri SUFORMUOTU ir pakeltu DIDELIUS srautus. cia, deja...
3) Uzmaitinimas nuo zemes...
5) co2 per keleivi.
6) mmmmm... pvz? o vat kaip tramvajai kuriami KIEKVIENAM MIESTUI atskirai (isore, ta prasme, netgi nosis) - pvz pilna.. pvz Reims'o tramas kurtas taip, kad priekis butu kaip Sampano taure...
2) O tramnvajus žiauriai nepraras, o atvirkščiai? Tuščia demagogija.
3) Kaip tai veiks žiemą kai bus pusnys sniego? Kiek tai kels statybos kainas?
5) Kur troleibusai?
6) Pvz. galima modernizuoti troleibusų iešmus ir kryžmes, ir jis važiuos daug greičiau. Tai pigiau nei išmesti milijardą ar kiek ten tramvajui. Kas trukdo dabar kurti unikalius troleibusus? Taupoma net renkant juos iš pigiausių detalių Vilniuje, kodėl užsiimama demagogija, kalbant apie unikalų specialiai Vilniui kursimą tramvajaus dizainą??
Parašė yessuz Rodyti pranešimąmusic'ai - nes tu kliedi.
Comment
Comment