Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Rusiškai yra toks posakis "делить шкуру неубитого медведя".Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nelabai racionalu tramvajus važiuojantis laukais, vis tik pagrindinė linija turėtų būti Ukmergės g. - Oro uostas arba Stotis - Santariškės.
- 2 patinka
Comment
-
O kodėl tramvajus turi būti tik Pilaitė - Europos a. ARBA Perkūnkiemis-Centras? Jei dvejojama dėl keleivių srautų savaitgaliais iš Pilaitės, kodėl nemąstant out-of-the-box ir pasvarstyti apie kiek kitokią tramvajaus liniją Pilaitė-Viršuliškės-Stadionas-Centras?
Taip, kažkiek pailgėtų kelionės trukmė nuo Pilaitės, bet suteiktų daugiau tiesioginių traukos taškų payiem pilaitiškiam, bet turint galvoje, kad būtų greitasis, tai yra savo juostas tuintis tramvajus (gal išskyrus Pylimo g.?) tai tas laiko kiekis neturėtų būtų per didelis
- 8 patinka
Comment
-
Pailgėtų nesmarkiai, nes Pilaitės pr., bendrai apskritai Pilaitėje, Ozo ir Ukmergės g. diegti greitąjį tramvajų su greičiu iki 70 km/h.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąO kodėl tramvajus turi būti tik Pilaitė - Europos a. ARBA Perkūnkiemis-Centras? Jei dvejojama dėl keleivių srautų savaitgaliais iš Pilaitės, kodėl nemąstant out-of-the-box ir pasvarstyti apie kiek kitokią tramvajaus liniją Pilaitė-Viršuliškės-Stadionas-Centras?
Taip, kažkiek pailgėtų kelionės trukmė nuo Pilaitės, bet suteiktų daugiau tiesioginių traukos taškų payiem pilaitiškiam, bet turint galvoje, kad būtų greitasis, tai yra savo juostas tuintis tramvajus (gal išskyrus Pylimo g.?) tai tas laiko kiekis neturėtų būtų per didelis
Dar kuo šita linija gera - mažesnis atsišakojimo ilgis iki Perkūnkiemio ir tai, kad liečiamas Nacionalinis stadionas (užtikrinama kokybiška alternatyva mašinai).
Tada visai gražiai galime gauti pvz bendroje sekcijoje taktas kas 5 min, o atsišakojimuose kas 10.
- 1 patinka
Comment
-
Perfrazuojant rusišką posakį:Parašė alga Rodyti pranešimą
Rusiškai yra toks posakis "делить шкуру неубитого медведя".
трамвай не x*и, может долго стоять
Comment
-
Iš protokolų
1. SVARSTYTA: Dėl naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) plėtros.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Judumo strategijos skyriaus vyr. planavimo specialistas Marius Berulis pristatė esamą transporto srautų situaciją, aptarė spūsčių mieste problematiką ir jų metu kylančius viešojo transporto organizavimo iššūkius. Aptartos naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) plėtros galimybės, preliminarūs techniniai parametrai.
Klausimus uždavė ir pasisakė: A. Grigonis, L. Kairienė, B. Bučelis, L. Levulytė-Staškevičienė, I. Karužis, A. Misiūnas.
NUTARTA:
1. Pritarti Vilniaus viešojo transporto sistemos plėtros analizei, įvertinant naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) įgyvendinimo galimybes.
2. Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (JUDU) organizuoti NVTR įgyvendinimo galimybių analizės parengimą. Galimybių analizėje išanalizuoti potencialias NVTR trasas ir jų įgyvendinimo principines technines galimybes, įvertinant esamus viešojo transporto keleivių, eismo srautus, vykdomus infrastruktūrinius projektus ir miesto plėtros kryptis bei išsamiai pagrindžiant, kurios trasos įgyvendinimas pirmuoju etapu būtų efektyviausias tiek sąnaudų ir laiko aspektu, tiek sprendžiant problematiškiausius transporto mazgus mieste. Sudėtingesnėse vietose ar didesniuose transportiniuose mazguose pasiūlyti kelis galimus įgyvendinimo variantus. Rengiant NVTR galimybių analizę įvertinti poveikį Vilniaus miesto susisiekimo sistemai.
3. Rengiant NVTR galimybių analizę įtraukti suinteresuotas šalis.
- 4 patinka
Comment
-
Kaip jau anksčiau, nutars kad nėra melejono gyventojų, esami autobusai neišnaudojami, per daug smėlingas dirvožemis, vietos nėra tramvajui, ir ką mesParašė Creatium Rodyti pranešimąIš protokolų
Vilniaus klasikėlė
- 3 patinka
Comment
-
Šitą jau praėjom ankstesnėje analizėje, kur buvo nustatyta, kad poreikis yra.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Kaip jau anksčiau, nutars kad nėra melejono gyventojų, esami autobusai neišnaudojami, per daug smėlingas dirvožemis, vietos nėra tramvajui, ir ką mes
Vilniaus klasikėlė
- 2 patinka
Comment
-
Bet analizė apima bendrą VT plėtrą, ir NVTR aka tramvajus yra kaip galimybė, ne siekiamybė, ar ne taip?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Šitą jau praėjom ankstesnėje analizėje, kur buvo nustatyta, kad poreikis yra.
Comment
-
Taip, nes tramvajus kaip po toks ir neturėtų būti siekiamybė. Turėtų būti tikslas (pvz., didinti VT kelionių kiekį) ir pagal jį parenkamos priemonės.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Bet analizė apima bendrą VT plėtrą, ir NVTR aka tramvajus yra kaip galimybė, ne siekiamybė, ar ne taip?
Man atrodo apie BRT nekalbama, bent kiek aš visko esu girdėjęs. Bet galiu ir klysti aišku.
https://open.vilnius.lt/minutesParašė Vinecko Rodyti pranešimą
Gal posėdžio nuoroda atsiųsti galite?
VICEMERO PASITARIMO DĖL NAUJOS VIEŠOJO TRANSPORTO RŪŠIES PROTOKOLAS
2025-12-05 08:43:59
Paskutinis taisė Creatium; 2025.12.05, 11:52.
- 4 patinka
Comment
-
O koks tikslas daryti tokius išsišakojimus? Tai gerokai prailgins kelionės trukmę ir kartu transporto priemonės patrauklumą. Koks skirtumas, kad dalis (keli šimtai metrų) Pilaitės jungties eis per mišką ar vietomis mažai apgyvendintą teritoriją? Esmė, kad pagrindinis srautas visvien būtų iki pat Pilaitės + Viršuliškių skersgatvis + perlipimo taškas Laisvės pr. su kita linija. Taip pat kur dabar laukai prie Outlet ateityje bus tankiai užstatyta teritorija. N kartų geriau skirti atskiras kokybiškas ir patogias linijas pagrindinėms srautų ašims, nei mėginti daryti kombinacijas, kur ale "aprėpsime daugiau gyventojų". Jau ir taip užtenka tokių autobusų maršrutų.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąO kodėl tramvajus turi būti tik Pilaitė - Europos a. ARBA Perkūnkiemis-Centras? Jei dvejojama dėl keleivių srautų savaitgaliais iš Pilaitės, kodėl nemąstant out-of-the-box ir pasvarstyti apie kiek kitokią tramvajaus liniją Pilaitė-Viršuliškės-Stadionas-Centras?
Taip, kažkiek pailgėtų kelionės trukmė nuo Pilaitės, bet suteiktų daugiau tiesioginių traukos taškų payiem pilaitiškiam, bet turint galvoje, kad būtų greitasis, tai yra savo juostas tuintis tramvajus (gal išskyrus Pylimo g.?) tai tas laiko kiekis neturėtų būtų per didelis
Suomiai Taperėje pastatė liniją į Hervanta, kuri savo esme labai primena Pilaitę, tik yra dar labiau atkirsta yra ten gyvena mažiau gyventojų. Kiaušinių dėl to nesuka.
- 3 patinka
Comment
Comment