Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Įkeltas video, padariau screenshotą.

    Pilaitės pr. skiriamojoje juostoje tramvajus

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251204_214849_Gallery.jpg
Views:	396
Size:	117,7 kB
ID:	2233208
    Nelabai racionalu tramvajus važiuojantis laukais, vis tik pagrindinė linija turėtų būti Ukmergės g. - Oro uostas arba Stotis - Santariškės.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Nelabai racionalu tramvajus važiuojantis laukais, vis tik pagrindinė linija turėtų būti Ukmergės g. - Oro uostas arba Stotis - Santariškės.
      Rusiškai yra toks posakis "делить шкуру неубитого медведя".

      Comment


        O kodėl tramvajus turi būti tik Pilaitė - Europos a. ARBA Perkūnkiemis-Centras? Jei dvejojama dėl keleivių srautų savaitgaliais iš Pilaitės, kodėl nemąstant out-of-the-box ir pasvarstyti apie kiek kitokią tramvajaus liniją Pilaitė-Viršuliškės-Stadionas-Centras?
        Taip, kažkiek pailgėtų kelionės trukmė nuo Pilaitės, bet suteiktų daugiau tiesioginių traukos taškų payiem pilaitiškiam, bet turint galvoje, kad būtų greitasis, tai yra savo juostas tuintis tramvajus (gal išskyrus Pylimo g.?) tai tas laiko kiekis neturėtų būtų per didelis

        Click image for larger version

Name:	Pilaite_tram.png
Views:	317
Size:	1,30 MB
ID:	2233242

        Comment


          Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
          O kodėl tramvajus turi būti tik Pilaitė - Europos a. ARBA Perkūnkiemis-Centras? Jei dvejojama dėl keleivių srautų savaitgaliais iš Pilaitės, kodėl nemąstant out-of-the-box ir pasvarstyti apie kiek kitokią tramvajaus liniją Pilaitė-Viršuliškės-Stadionas-Centras?
          Taip, kažkiek pailgėtų kelionės trukmė nuo Pilaitės, bet suteiktų daugiau tiesioginių traukos taškų payiem pilaitiškiam, bet turint galvoje, kad būtų greitasis, tai yra savo juostas tuintis tramvajus (gal išskyrus Pylimo g.?) tai tas laiko kiekis neturėtų būtų per didelis
          Pailgėtų nesmarkiai, nes Pilaitės pr., bendrai apskritai Pilaitėje, Ozo ir Ukmergės g. diegti greitąjį tramvajų su greičiu iki 70 km/h.
          Dar kuo šita linija gera - mažesnis atsišakojimo ilgis iki Perkūnkiemio ir tai, kad liečiamas Nacionalinis stadionas (užtikrinama kokybiška alternatyva mašinai).
          Tada visai gražiai galime gauti pvz bendroje sekcijoje taktas kas 5 min, o atsišakojimuose kas 10.

          Comment


            Pafantazuoti galime, bet kol dar nieko nėra net ant popieriaus, tai iki 2035 m. galim būti ramūs, kad Vilniuje jokio tramvajaus nepamatysime.

            Comment


              Ant popieriaus visi planai buvo. Tiesiog ne tie žmonės po to išrinkti.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą

                Rusiškai yra toks posakis "делить шкуру неубитого медведя".
                Perfrazuojant rusišką posakį:

                трамвай не x*и, может долго стоять

                Comment


                  Iš protokolų

                  1. SVARSTYTA: Dėl naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) plėtros.
                  SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Judumo strategijos skyriaus vyr. planavimo specialistas Marius Berulis pristatė esamą transporto srautų situaciją, aptarė spūsčių mieste problematiką ir jų metu kylančius viešojo transporto organizavimo iššūkius. Aptartos naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) plėtros galimybės, preliminarūs techniniai parametrai.
                  Klausimus uždavė ir pasisakė: A. Grigonis, L. Kairienė, B. Bučelis, L. Levulytė-Staškevičienė, I. Karužis, A. Misiūnas.

                  NUTARTA:
                  1. Pritarti Vilniaus viešojo transporto sistemos plėtros analizei, įvertinant naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) įgyvendinimo galimybes.
                  2. Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (JUDU) organizuoti NVTR įgyvendinimo galimybių analizės parengimą. Galimybių analizėje išanalizuoti potencialias NVTR trasas ir jų įgyvendinimo principines technines galimybes, įvertinant esamus viešojo transporto keleivių, eismo srautus, vykdomus infrastruktūrinius projektus ir miesto plėtros kryptis bei išsamiai pagrindžiant, kurios trasos įgyvendinimas pirmuoju etapu būtų efektyviausias tiek sąnaudų ir laiko aspektu, tiek sprendžiant problematiškiausius transporto mazgus mieste. Sudėtingesnėse vietose ar didesniuose transportiniuose mazguose pasiūlyti kelis galimus įgyvendinimo variantus. Rengiant NVTR galimybių analizę įvertinti poveikį Vilniaus miesto susisiekimo sistemai.
                  3. Rengiant NVTR galimybių analizę įtraukti suinteresuotas šalis.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Iš protokolų
                    Kaip jau anksčiau, nutars kad nėra melejono gyventojų, esami autobusai neišnaudojami, per daug smėlingas dirvožemis, vietos nėra tramvajui, ir ką mes Vilniaus klasikėlė

                    Comment


                      Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                      Kaip jau anksčiau, nutars kad nėra melejono gyventojų, esami autobusai neišnaudojami, per daug smėlingas dirvožemis, vietos nėra tramvajui, ir ką mes Vilniaus klasikėlė
                      Šitą jau praėjom ankstesnėje analizėje, kur buvo nustatyta, kad poreikis yra.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Šitą jau praėjom ankstesnėje analizėje, kur buvo nustatyta, kad poreikis yra.
                        Bet analizė apima bendrą VT plėtrą, ir NVTR aka tramvajus yra kaip galimybė, ne siekiamybė, ar ne taip?

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Iš protokolų
                          Gal posėdžio nuoroda atsiųsti galite?

                          Comment


                            Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                            Bet analizė apima bendrą VT plėtrą, ir NVTR aka tramvajus yra kaip galimybė, ne siekiamybė, ar ne taip?
                            Taip, nes tramvajus kaip po toks ir neturėtų būti siekiamybė. Turėtų būti tikslas (pvz., didinti VT kelionių kiekį) ir pagal jį parenkamos priemonės.

                            Man atrodo apie BRT nekalbama, bent kiek aš visko esu girdėjęs. Bet galiu ir klysti aišku.

                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                            Gal posėdžio nuoroda atsiųsti galite?
                            https://open.vilnius.lt/minutes

                            VICEMERO PASITARIMO DĖL NAUJOS VIEŠOJO TRANSPORTO RŪŠIES PROTOKOLAS
                            2025-12-05 08:43:59
                            Paskutinis taisė Creatium; 2025.12.05, 11:52.

                            Comment


                              Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                              O kodėl tramvajus turi būti tik Pilaitė - Europos a. ARBA Perkūnkiemis-Centras? Jei dvejojama dėl keleivių srautų savaitgaliais iš Pilaitės, kodėl nemąstant out-of-the-box ir pasvarstyti apie kiek kitokią tramvajaus liniją Pilaitė-Viršuliškės-Stadionas-Centras?
                              Taip, kažkiek pailgėtų kelionės trukmė nuo Pilaitės, bet suteiktų daugiau tiesioginių traukos taškų payiem pilaitiškiam, bet turint galvoje, kad būtų greitasis, tai yra savo juostas tuintis tramvajus (gal išskyrus Pylimo g.?) tai tas laiko kiekis neturėtų būtų per didelis
                              O koks tikslas daryti tokius išsišakojimus? Tai gerokai prailgins kelionės trukmę ir kartu transporto priemonės patrauklumą. Koks skirtumas, kad dalis (keli šimtai metrų) Pilaitės jungties eis per mišką ar vietomis mažai apgyvendintą teritoriją? Esmė, kad pagrindinis srautas visvien būtų iki pat Pilaitės + Viršuliškių skersgatvis + perlipimo taškas Laisvės pr. su kita linija. Taip pat kur dabar laukai prie Outlet ateityje bus tankiai užstatyta teritorija. N kartų geriau skirti atskiras kokybiškas ir patogias linijas pagrindinėms srautų ašims, nei mėginti daryti kombinacijas, kur ale "aprėpsime daugiau gyventojų". Jau ir taip užtenka tokių autobusų maršrutų.

                              Suomiai Taperėje pastatė liniją į Hervanta, kuri savo esme labai primena Pilaitę, tik yra dar labiau atkirsta yra ten gyvena mažiau gyventojų. Kiaušinių dėl to nesuka.

                              Comment

                              Working...
                              X