Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tramvajus irgi būna po žeme. O metro kartais būna pilnai ant žemės ar labai mažai po žeme, ar ant estakadų, kaip kad kokiame Niujorke ar Berlyne. Po žeme ar ant žemės - ne kriterijus. Pagrindinis kriterijus metro tai ar tramvajus yra riedmenys ir eismo taisyklės, kuriomis naudojamasi organizuojant VT eismą - geležinkelio ar automobilių.
    Tai o riedmenys metro ir tramvajaus esant vienodai keleivių talpai kaina daug skiriasi? Nes nors lengvesni tram riedmenys tačiau atrodo sudėtingesni nei elementarus metro vagonai . Kodėl jie brangesni nesuprantu. Bet svarbiausia kiek brangesni. Kai yra žinoma kiek vs kiek tada galima jau pereit prie klausimo kas geriau.

    Comment


      Parašė evvt Rodyti pranešimą

      Tai o riedmenys metro ir tramvajaus esant vienodai keleivių talpai kaina daug skiriasi? Nes nors lengvesni tram riedmenys tačiau atrodo sudėtingesni nei elementarus metro vagonai . Kodėl jie brangesni nesuprantu. Bet svarbiausia kiek brangesni. Kai yra žinoma kiek vs kiek tada galima jau pereit prie klausimo kas geriau.
      Metro vagonas beveik visada yra talpesnis nei tramvajaus. Pvz.: Maskvos 86 serijos vagonas talpina virš 300 žm., o visas tramvajus Vitjaz iš 3-jų dalių - apie 250 keleivių.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Metro vagonas beveik visada yra talpesnis nei tramvajaus. Pvz.: Maskvos 86 serijos vagonas talpina virš 300 žm., o visas tramvajus Vitjaz iš 3-jų dalių - apie 250 keleivių.
        o mažesnių metro vagonų nebūna? būtinai tik maskvos gamybos? ar tie rusiški po pigiaj?
        Paskutinis taisė evvt; 2018.10.10, 12:53.

        Comment


          Parašė evvt Rodyti pranešimą

          o mažesnių metro vagonų nebūna? būtinai tik maskvos gamybos? ar tie rusiški po pigiaj?
          Būna, bet kitur ir tramvajai būna mažesni. Po pigiai galima užsisakyti gal Šiaurės Korėjoje.
          Bet kokiu atveju metro brangiausia dalis yra požeminė infrastuktūra.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Būna, bet kitur ir tramvajai būna mažesni. Po pigiai galima užsisakyti gal Šiaurės Korėjoje.
            Bet kokiu atveju metro brangiausia dalis yra požeminė infrastuktūra.
            Ir tramvajaus brangiausia dalis yra požeminė. Bet senamiestyje tram gali eiti ir ant paviršiaus. Tik per amžius to nebuvo Vilniuj. Nebent pirmas vagonas būtų arklio formos, tada galima visą tą reiškinį pavadint konkės rekonstrukcija
            Paskutinis taisė evvt; 2018.10.10, 17:16.

            Comment


              Parašė evvt Rodyti pranešimą

              Tai o riedmenys metro ir tramvajaus esant vienodai keleivių talpai kaina daug skiriasi? Nes nors lengvesni tram riedmenys tačiau atrodo sudėtingesni nei elementarus metro vagonai . Kodėl jie brangesni nesuprantu. Bet svarbiausia kiek brangesni. Kai yra žinoma kiek vs kiek tada galima jau pereit prie klausimo kas geriau.
              Aišku, kad skiriasi. Bet iš akies sunku ką pasakyti. Reikia žiūrėti bendrai ir ko norima. Bet kokiu atveju metro vagonai tarnauja ilgiau nei tramvajai.

              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Būna, bet kitur ir tramvajai būna mažesni. Po pigiai galima užsisakyti gal Šiaurės Korėjoje.
              Bet kokiu atveju metro brangiausia dalis yra požeminė infrastuktūra.
              Šiaurės Korėja nei metro, nei tramvajų pati negamina. Tik troleibusus ir autobusus. Tramvajai pas juos čekoslovakiškos Tatros, o metro vagonaI perkami naudoti iš Vokietijos.
              Paskutinis taisė Al1; 2018.10.10, 20:49.

              Comment


                Aš net tramvajaus važiavimo lygumo nelaikyčiau rimtu argumentu. Dabar naujaisiais Solaris važiuojant labai jaučiasi kitoks komfortas, nei, pavyzdžiui, Volvo, tad, jei normalus asfaltas ir normalūs autobusai, nepurto važiuoti irgi

                Comment


                  Šimašiaus 12 ambicijų Vilniui

                  https://www.facebook.com/remigijus.s...1524416650555/

                  Paspoilerino, kad bus kasamasi po žeme ir apskritai bus kažkoks greitas viešasis transportas ar nauja rūšis. Tai jau bijau pagalvot kas gi čia bus...

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Šimašiaus 12 ambicijų Vilniui

                    https://www.facebook.com/remigijus.s...1524416650555/

                    Paspoilerino, kad bus kasamasi po žeme ir apskritai bus kažkoks greitas viešasis transportas ar nauja rūšis. Tai jau bijau pagalvot kas gi čia bus...
                    Ne, nespoilino. Pasakė, kad dabar tikslas yra greitas susisiekimas, o kažkada ateityje galbūt ir po žeme bus kasamasi. Ateityje - ne šią kadenciją.

                    Realiausiai vertinama sistema dabar yra BRT.
                    Paskutinis taisė Creatium; 2018.10.15, 13:05.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Šimašiaus 12 ambicijų Vilniui

                      https://www.facebook.com/remigijus.s...1524416650555/

                      Paspoilerino, kad bus kasamasi po žeme ir apskritai bus kažkoks greitas viešasis transportas ar nauja rūšis. Tai jau bijau pagalvot kas gi čia bus...
                      Įtariu, kad bus kalba apie elektro-BRT, tramvajaus, metro hibridą

                      Comment


                        Kreivio reklamoje irgi tramvajaus tiesimas numatytas 2023 m. Vadinasi, kai baigsis kadencija (jei jis taptų per stebuklą meru). Juokinga.


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Įtariu, kad bus kalba apie elektro-BRT, tramvajaus, metro hibridą
                        Ir kas gi čia per žvėris? Joks BRT nereikalingas. Centrinėje miesto dalyje jo neįkiši, tai iš kur į kur jis veš? Reikia daugiau A juostų ir realaus jų fizinio atskyrimo ten, kur problematiškiausia. Bet pirmaeilis uždavinys turi būti troleibusų parko ir kontaktinio tinklo smailių, kryžmių atnaujinimas, kreivių ištiesinimas.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kreivio reklamoje irgi tramvajaus tiesimas numatytas 2023 m. Vadinasi, kai baigsis kadencija (jei jis taptų per stebuklą meru). Juokinga.


                          Ir kas gi čia per žvėris? Joks BRT nereikalingas. Centrinėje miesto dalyje jo neįkiši, tai iš kur į kur jis veš? Reikia daugiau A juostų ir realaus jų fizinio atskyrimo ten, kur problematiškiausia. Bet pirmaeilis uždavinys turi būti troleibusų parko ir kontaktinio tinklo smailių, kryžmių atnaujinimas, kreivių ištiesinimas.
                          Tai būtų žvėris kurio gal dar nėra.
                          Didelės talpos elektrinis autobusas važinėjantis atskira juosta su tam tikromis pakrovimo atkarpomis (bėgis, laidas?), gan retose vietose lendantis į tunelius. Su stotelėmis labiau panašiomis į metro bent jau centre.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kreivio reklamoje irgi tramvajaus tiesimas numatytas 2023 m. Vadinasi, kai baigsis kadencija (jei jis taptų per stebuklą meru). Juokinga.




                            Ir kas gi čia per žvėris? Joks BRT nereikalingas. Centrinėje miesto dalyje jo neįkiši, tai iš kur į kur jis veš? Reikia daugiau A juostų ir realaus jų fizinio atskyrimo ten, kur problematiškiausia. Bet pirmaeilis uždavinys turi būti troleibusų parko ir kontaktinio tinklo smailių, kryžmių atnaujinimas, kreivių ištiesinimas.
                            BRT nereikia, reikia fizinio A juostų atskyrimo

                            Comment


                              BRT jau principe būtų tarkim dvigubas arba trigubas autobusas ar troleibusas? Jei tokie važinėtų T2 ir T7, bei 53 ir 1G , jau būtų labai neblogai

                              Comment


                                Interviu 15min.lt: https://www.youtube.com/watch?v=x2F_bFgqW8Y

                                Nei apie tramvajų nei apie metro artimiausiu metu neina kalba. A juostų plėtra, atskyrimas kur reikia, esamos sistemos stiprinimas.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  BRT nereikia, reikia fizinio A juostų atskyrimo
                                  Fiziškai atskirta juosta tai dar ne BRT. BRT visas arba beveik visas maršrutas yra fiziškai atskirtas (BRT juosta paprastai skirta abiems kryptimis važiuoti, t.y. dvikryptė), o fiziškai atskirta juosta gali būti nuo kelių šimtų metrų ilgio (vienas tarpstotis ar 2-3), ten, kur reikia, iki ištisos ar dalies gatvės, ten, kur tai tikslinga ir tik viena kryptimi, o ne abejomis. Nors gali būti ir abejomis. Ir važiuotų ten ne jokie BRT autobusai, kaip tai BRT atveju, kai tomis juostomis nesinaudoja paprasti autobusai, o visų maršrutų VT.

                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Tai būtų žvėris kurio gal dar nėra.
                                  Didelės talpos elektrinis autobusas važinėjantis atskira juosta su tam tikromis pakrovimo atkarpomis (bėgis, laidas?), gan retose vietose lendantis į tunelius. Su stotelėmis labiau panašiomis į metro bent jau centre.
                                  Nereikia tokių žvėrių, kurių nėra kitur. Nes bus problemos su eksploatacija ir tai kainuos daug. Mes nesame turtingi, kad diegtume visokias vienetines VT sistemas, kurių niekur kitur pasaulyje nėra ar kokiame nors 1, gal 2 miestuose jos naudojamos.
                                  Štai prancūzai padarė vienbėgį tramvajų su guminiais ratais (troleibuso ir tramvajaus hibridas) Nansi ir Kane ir kas išėjo? Nieko gero. Pasibaigus jo eksploatacijai, bus keičiamas įprastu tramvajumi. Kane jau uždarė, Nansi ruošiasi uždaryti kitais metais.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2018.10.15, 14:30.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    BRT jau principe būtų tarkim dvigubas arba trigubas autobusas ar troleibusas? Jei tokie važinėtų T2 ir T7, bei 53 ir 1G , jau būtų labai neblogai
                                    Ne, BRT yra fiziškai atskirta trasa (praktiškai visas maršrutas turi būti toks, nors gali būti nedidelė jo dalis ir neatskirta) važiuojantis autobusas, nors gali būti ir troleibusas,

                                    Comment


                                      Paklausiau 15min ir as: zodziu taip: tramvajaus nebus, nes tai 100 metu senumo priemone sako Simasius, ir palygino su arkliais tempiamais vagonais. Jo ribotas mastymas ir neisprusimas jau nebestebina. Jis tiesiog nenutuokia kiek yra europoje per paskutinius 10 metu paleista nauju tos senovines transporto priemones liniju. Taip pat sako kad autobusai pravaziuotu greiciau kai kur reikia praplatint...

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Paklausiau 15min ir as: zodziu taip: tramvajaus nebus, nes tai 100 metu senumo priemone sako Simasius, ir palygino su arkliais tempiamais vagonais. Jo ribotas mastymas ir neisprusimas jau nebestebina. Jis tiesiog nenutuokia kiek yra europoje per paskutinius 10 metu paleista nauju tos senovines transporto priemones liniju. Taip pat sako kad autobusai pravaziuotu greiciau kai kur reikia praplatint...
                                        Kas kaip nori tas taip supranta... mano požiūriu jis sakė, kad dėl to, kad jis jau kažkada buvo (vienoks ar kitoks), tai neturi tapti būtinybe jį vėl daryti. Ir visai neatmetė, kad gali būti ir tramvajus (keliais sakiniais atgal sakė, kad esminis dalykas visai nėra kokio tipo tramvajus tai būtų).

                                        Comment


                                          VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Teritorijų planavimo instituto direktorė prof. dr. M.Burinskienė buvo viena iš studijos „Naujų transporto rūšių diegimo Vilniuje specialusis planas“ autorių. Ši studija pristatyta 2012 metais ir joje specialistai skaičiavo, modeliavo, kaip Vilniuje atrodytų įvairios transporto priemonių sistemos, pradedant metro ir baigiant paprastais autobusais.

                                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1038664?copied

                                          Comment

                                          Working...
                                          X