Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Vilniuje nieko tuneliuoti nerekia, vietos tramvajui sočiai, net centre.
Sutinku, kad autobusų ir troleibusų galimybių ribos dar nėra išnaudotos. Bet reikia jas naudoti, o ne tik kalbėti apie tai. Pavyzdžiui, atimti eismo juostas iš automobilių ir skirti jas VT, pristatyti daug matuoklių, kurie fiksuotų A juostomis važiuojančių automobilių valstybinius numerius, panaikinti šulinius ir duobes A juostose, pripirkti autobusų su dviem priekabom, populiariausiais maršrutais leisti tik ilgus autobusus/troleibusus, sukurti patogesnes galimybes persėsti, gerokai sudažninti tvarkaraščius.
Bet faktas ir tai, kad troleibusas ar autobusas dažniausiai važiuos lėčiau, suspausčiau ir nepatogiau nei šiuolaikinis tramvajus.
Tramvajų Europoje temoje galima rasti ne vieną tos pačios Prancūzijos miestą, kuris neseniai nutiesė naujas tramvajaus linijas, nors pats miestas pastatytas tikrai ne vakar.
Comment