Kaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.
Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
kaip "Lietuvos pėsčiųjų asociacija". Bet tai bet kokiu atveju reikės iniciatyvių žmonių.
Gyventojų skaičius - 90 tūkst. (kaip Panevėžyje be priemiesčių). 

Comment