Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.

    Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
    Paskutinis taisė Creatium; 2023.01.05, 12:53.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Kaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.

      Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
      Idėja šiaip gera. Tik reikia, kas netingėtų parašyti. Resursų irgi yra labai gerų, vien pagal RMTransit Youtube video būtų galima knygą parašyti.

      Comment


        Tik ir su straipsnių serija reiktų dirbti kryptingai. Ne paleist savieigai ir tiek. Bet už to turėtų būti organizacija ar žmonės, kuriuos galėtų pakalbinti žurnalistai atsiradus progai.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Tik ir su straipsnių serija reiktų dirbti kryptingai. Ne paleist savieigai ir tiek. Bet už to turėtų būti organizacija ar žmonės, kuriuos galėtų pakalbinti žurnalistai atsiradus progai.
          Jeigu apsiimtų rašyt konkretus vienas ar keli žmonės, tai jie ir pakomentuot galėtų tą, ką parašė.

          Dar aišku galima burtis į asociaciją "Už tramvajų Vilniuje" kaip "Lietuvos pėsčiųjų asociacija". Bet tai bet kokiu atveju reikės iniciatyvių žmonių.

          Comment


            Visvaldui iš Kauno gal pradžiai tą viską reiktų aprodyti. Atsiras Kaune, tuomet gal ir Vilnius sujudėtų.
            Per aplink kaip sakant.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Jeigu apsiimtų rašyt konkretus vienas ar keli žmonės, tai jie ir pakomentuot galėtų tą, ką parašė.

              Dar aišku galima burtis į asociaciją "Už tramvajų Vilniuje" kaip "Lietuvos pėsčiųjų asociacija". Bet tai bet kokiu atveju reikės iniciatyvių žmonių.
              Jei kas apsiimtų, paremčiau finansiškai už darbo laiką ir nervus, kiek dabar išgaliu iš savo menkų pajamų.

              Comment


                Parašė Komunistas Rodyti pranešimą

                Jei kas apsiimtų, paremčiau finansiškai už darbo laiką ir nervus, kiek dabar išgaliu iš savo menkų pajamų.
                "Komunistai už tramvajų Vilniuje" vargu ar gerai praeitų LT žiniasklaidoje
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Jeigu apsiimtų rašyt konkretus vienas ar keli žmonės, tai jie ir pakomentuot galėtų tą, ką parašė.
                  Sakykim kažkas turėtų laiko parašyti. Bet po metų paskambinus žurnalistui nebeturėtų laiko ar dėl įvairių aplinkybių nenorėtų viešintis. Ir visas įdirbis velniop. Dirbti po organizacijos skėčiu daug tvariau. Ypač kai tai vyksta visuomeniniais pagrindais ir laisvu nuo kitų įsipareigojimų laiku.

                  Be to su organizacija būtų galima sakykim susirinkti 2% (ar kiek ten) GPM ir paspausdint kokių skrajučių ar užpirkt FB reklamos. Gal kam būtų ūpo kokį ES projektėlį parašyti.

                  Comment


                    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                    Lenkijos miestas sunkiai ištariamu pavadinimu – Grudziądz. Gyventojų skaičius - 90 tūkst. (kaip Panevėžyje be priemiesčių).

                    Grudziądzas – 7 (septynis) kartus mažesnis už Vilnių.
                    Grynas kargo kultas. Čiabuviai mano kad pasistatę tramvajų kaip pas baltus žmones ims gyventi kaip balti žmonės.
                    -

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Tai savaime suprantama, kad kalba neina vien apie tramvajų, o apie bėginį transportą apskritai. Tiesiog akivaizdu, kad Vilniuje niekas nesiūlo ir nesiūlys nei commuter geležinkelių sistemos (5+ mlrd. Eur), nei sunkiojo metro. Tai lieka tik tramvajus/light rail. Na bet jei neaišku, tai patikslinu, kad kalba eina apie miestus su bėginėmis transporto sistemomis t.y. tramvajais/light rail, commuter geležinkeliais ir metro.
                      Cituoju patį tamstą.:

                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
                      Aišku, klausimas buvo skirtas ne man, tačiau tapo įdomu panagrinėti šią temą ir pačiam. Dėmesį sutelkiau ties tramvajais ir lengvuoju geležinkeliu, todėl Lydso variantas visai tinkamas. Techniškai, tramvajų ten dar nėra (planuojama). O daugiau didesnių miestų be (būtent) tramvajų tinklo Europoje pavyzdžių nelengva rasti. Turbūt, labiau pasisektų panagrinėjus mažesnių JAV miestų VT sistemas.

                      Manau, kad commuter geležinkeliai ir metro jau būtų priskiriami sunkesnio urbanistinio transporto kategorijai. Žinoma, būna ir hibridinių variantų.
                      Paskutinis taisė Silber418; 2023.01.05, 17:10.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
                        Kišiniovas

                        Comment


                          Sako kad senoviškus tramvajus augant trafikui keičia toleibusai. ir toks pakeitimas atlaisvina niekingas tramvajų bėgių juostas automobiliams.

                          Another factor is an increasing replacement of trams with trolleybuses as cities face a rapid increase in traffic, and such replacement often allows more of the roadway to be used by cars.
                          -

                          Comment


                            Parašė Rijikas Rodyti pranešimą

                            Kišiniovas
                            Tuo sąrašas matyt ir baigiasi

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Tuo sąrašas matyt ir baigiasi
                              Luhanskas dar, kadaisę buvęs virš 500 tūkst., 2014 m. uždarė tramvajų eismą, o 2022 metais - troleibusų.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Luhanskas dar, kadaisę buvęs virš 500 tūkst., 2014 m. uždarė tramvajų eismą, o 2022 metais - troleibusų.
                                Čia ryšium su 2014- karu matyt. Nors net nepatektų į 500K miestų kategoriją jei jau griežtai žiūrėti.
                                Tai kol kas Vilnius visai neblogos chebros turi: Kišiniovas, Luhanskas. Kas dar?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Čia ryšium su 2014- karu matyt. Nors net nepatektų į 500K miestų kategoriją jei jau griežtai žiūrėti.
                                  Tai kol kas Vilnius visai neblogos chebros turi: Kišiniovas, Luhanskas. Kas dar?
                                  ES didžiausias miestas (po Vilniaus) be bėginio transporto yra, berods, Plovdiv Bulgarijoje (340 tūkst. žmonių).

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                    ES didžiausias miestas (po Vilniaus) be bėginio transporto yra, berods, Plovdiv Bulgarijoje (340 tūkst. žmonių).
                                    Varna (300+k gyventojų) toje pačioje Bulgarijoje. Lengvojo geležinkelio linija planuojama nuo 2021 metų.

                                    Comment


                                      Gomelis (500+k gyv.), Baltarusijoje.

                                      Comment


                                        Liubliana (500+k gyv. metro area), Slovėnijoje neturi tramavajų sistemos. Vis planuojama grąžinti (XX. a. buvo tramvajų linijos).

                                        Comment


                                          Gomelis geras atradimas. Ljubljana biškį per maža, palygint su Vilniumi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X