Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Jūsų įkeltame video tramvajai važinėja tušti, trukdydami automobilių eismui, be reikalo degindami energiją ir didindami akustinę taršą. Kas galėtų paneigti kad tai eilinė pinigų plovykla?Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Šitame mieste gyvena panašiai tiek gyventojų (per 10 m. susilygins) kiek Žirmūnų seniūnijoje, [I]for fucks sake. [I]
-
- 2 patinka
Comment
-
Teisingai. Akivaizdu, kad nėra šimto tūkstanančio melejardo milijonų keleivių srauto per sekundę viena kryptimi, kuris yra ©minimalus© (informacijos šaltinis – Vilniaus transporto experdai), norint pradėti kalbėtis apie tramvajus mieste.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Jūsų įkeltame video tramvajai važinėja tušti, trukdydami automobilių eismui, be reikalo degindami energiją ir didindami akustinę taršą. Kas galėtų paneigti kad tai eilinė pinigų plovykla?
- 1 patinka
Comment
-
Lenkijos miestas sunkiai ištariamu pavadinimu – Grudziądz.
Gyventojų skaičius - 90 tūkst. (kaip Panevėžyje be priemiesčių). 
Grudziądzas – 7 (septynis) kartus mažesnis už Vilnių, su šimto tūkstančio melejardo keleivių srautu viena kryptimi per sekundę.
Paskutinis taisė dangoraižistas; 2023.01.05, 11:27.
- 4 patinka
Comment
-
Labai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.
Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų? Tai mums dabar visokie Grudiadz - autoritetingi miestai? Jų politikai - neklystantys, nekorumpuoti ir skaistūs?
Čia mes "stumiame" ant VMS atliktos tramvajaus studijos (pagrįstai ar nepagrįstai) - o tie šūdkaimiai kažkokį vertinimą ar atliko? Čia komentuojantys į jų situaciją ar pasigilino? O gal užtenka tik pateikt kažkokius kaimus kaip pavyzdį, bet klausimas, ar toks susisiekimo metodas jiems racionalus - nesvarbu?
Pagal tą pačią "logiką" (pateikti keli kaimai su tramvajais), aš galėčiau pateikti keliasdešimt miestų, kuriuose nėra tramvajaus. Ir ką? Ar tai būtų argumentas PRIEŠ tramvajų? Turbūt ne. Būtų smagu, jei kalba eitų apie tai, kodėl konkrečiai (analitiškai) Vilniui jo reikia, o ne "vat čia Kalabybiškėnų kaimas Mauritanijoje tai turi tramvajų, o Vilnius ne, be be be".
- 3 patinka
Comment
-
Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkisParašė Riedutis Rodyti pranešimąLabai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.
Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų? Tai mums dabar visokie Grudiadz - autoritetingi miestai? Jų politikai - neklystantys, nekorumpuoti ir skaistūs?
Čia mes "stumiame" ant VMS atliktos tramvajaus studijos (pagrįstai ar nepagrįstai) - o tie šūdkaimiai kažkokį vertinimą ar atliko? Čia komentuojantys į jų situaciją ar pasigilino? O gal užtenka tik pateikt kažkokius kaimus kaip pavyzdį, bet klausimas, ar toks susisiekimo metodas jiems racionalus - nesvarbu?
Pagal tą pačią "logiką" (pateikti keli kaimai su tramvajais), aš galėčiau pateikti keliasdešimt miestų, kuriuose nėra tramvajaus. Ir ką? Ar tai būtų argumentas PRIEŠ tramvajų? Turbūt ne. Būtų smagu, jei kalba eitų apie tai, kodėl konkrečiai (analitiškai) Vilniui jo reikia, o ne "vat čia Kalabybiškėnų kaimas Mauritanijoje tai turi tramvajų, o Vilnius ne, be be be".
- 4 patinka
Comment
-
Ai baikit čia su savo hiperbolizacijom. Puikiai žinai, kad žmogus apie Grudziądz dydžio miestus kalbaParašė John Rodyti pranešimą
Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
Comment
-
Kelios sekundės gūglinimo. Lydsas, JK. Panašus gyventojų skaičius į Vilnių. Planuojama lengvojo geležinkelio sistema.Parašė John Rodyti pranešimą
Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
- 2 patinka
Comment
-
O kodėl būtent Europoje? Ekvadoras irgi - Europoje?Parašė John Rodyti pranešimą
Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
Jeigu iš viso mano komentaro užsikabinai tik ties šia dalim, tai visiškai nesupratai, ką sakiau.
Comment
-
Nu nes mes esame Europoje, gal dėl toParašė Riedutis Rodyti pranešimą
O kodėl būtent Europoje? Ekvadoras irgi - Europoje?
Jeigu iš viso mano komentaro užsikabinai tik ties šia dalim, tai visiškai nesupratai, ką sakiau.
Ką tu pasakei savo komentaru, supratau. Pasakei nesąmonę. Tai dabar nusprendžiau tau biškiuką užminti uodegą ir pažiūrėti, kaip vartysies. Kaip supratau, neri į krūmus ir jokių keliasdešimt miestų iš Europos nepateiksi.
- 2 patinka
Comment
-
Leedsas turi gana ekstensyvią miesto commuter geležinkelių sistemą. Netinka.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Kelios sekundės gūglinimo. Lydsas, JK. Panašus gyventojų skaičius į Vilnių. Planuojama lengvojo geležinkelio sistema.
Comment
-
Ten tramvajus veikia nuo 1897 metųParašė Riedutis Rodyti pranešimąLabai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.
Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų? Tai mums dabar visokie Grudiadz - autoritetingi miestai? Jų politikai - neklystantys, nekorumpuoti ir skaistūs?
Čia mes "stumiame" ant VMS atliktos tramvajaus studijos (pagrįstai ar nepagrįstai) - o tie šūdkaimiai kažkokį vertinimą ar atliko? Čia komentuojantys į jų situaciją ar pasigilino? O gal užtenka tik pateikt kažkokius kaimus kaip pavyzdį, bet klausimas, ar toks susisiekimo metodas jiems racionalus - nesvarbu?
Šiaip jau yra urban legend, kad Vilniuje tramvajus XX a. pr. nepastatytas būtent dėl to, kad VMS analogas išvogė lėšas.
- 1 patinka
Comment
-
Buvo akcentuojami tramvajai, todėl tinka. Tramvajų dar nėra Lydse. Jeigu vertinsime bendrą visumą ir bėginio transporto ingralumą miestų VT sistemose, tai panašaus dydžio į Vilnių miestų be tokio transporto rūšių prieigos tikrai mažai (jeigu apskritai yra).Parašė John Rodyti pranešimą
Leedsas turi gana ekstensyvią miesto commuter geležinkelių sistemą. Netinka.
- 1 patinka
Comment
-
Bezdonių apiplėšimas – 1908 m. rugsėjo 26 d. Lenkijos socialistų partijos kovinės grupuotės, vadovaujamos Juzefo Pilsudskio, įvykdytas traukinio apiplėšimas Bezdonių geležinkelio stotyje. Apiplėšimo metu pavogta 200000 rublių, vežtų į valstybės iždą iš Varšuvos į Sankt Peterburgą. Pinigai turėjo būti skirti tramvajaus linijai Vilniuje tiesti, bet atiteko lenkų pogrindžiui.[1]Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten tramvajus veikia nuo 1897 metų
Šiaip jau yra urban legend, kad Vilniuje tramvajus XX a. pr. nepastatytas būtent dėl to, kad VMS analogas išvogė lėšas.

https://lt.wikipedia.org/wiki/Bezdoni%C5%B3_apipl%C4%97%C5%A1imas
- 10 patinka
Comment
-
Tai savaime suprantama, kad kalba neina vien apie tramvajų, o apie bėginį transportą apskritai. Tiesiog akivaizdu, kad Vilniuje niekas nesiūlo ir nesiūlys nei commuter geležinkelių sistemos (5+ mlrd. Eur), nei sunkiojo metro. Tai lieka tik tramvajus/light rail. Na bet jei neaišku, tai patikslinu, kad kalba eina apie miestus su bėginėmis transporto sistemomis t.y. tramvajais/light rail, commuter geležinkeliais ir metro.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Buvo akcentuojami tramvajai, todėl tinka. Tramvajų dar nėra Lydse. Jeigu vertinsime bendrą visumą ir bėginio transporto ingralumą miestų VT sistemose, tai panašaus dydžio į Vilnių miestų be tokio transporto rūšių prieigos tikrai mažai (jeigu apskritai yra).
- 2 patinka
Comment
-
Man įdomu, ar paeitų Vilniuje koks nors bendruomenės judėjimas už bėginį transportą Vilniuje. Na maždaug kaip Vakarų Europoje dviratininkų asociacijos smarkiai dirba su sav. tarybų nariais, transporto kompanijomis, renka peticijas. Aišku, Metro sąjūdžio bebrai gerokai pagadino skonį tokių judėjimų. Arba bent LRT žurnalistą, vesiantį debatų laidas, pasikviest pokalbio prie alaus ar pagrobt vakarui ir indoktrinuoti atitinkamaiParašė John Rodyti pranešimą
Tai savaime suprantama, kad kalba neina vien apie tramvajų, o apie bėginį transportą apskritai. Tiesiog akivaizdu, kad Vilniuje niekas nesiūlo ir nesiūlys nei commuter geležinkelių sistemos (5+ mlrd. Eur), nei sunkiojo metro. Tai lieka tik tramvajus/light rail. Na bet jei neaišku, tai patikslinu, kad kalba eina apie miestus su bėginėmis transporto sistemomis t.y. tramvajais/light rail, commuter geležinkeliais ir metro.
Comment
-
Paeitų. Kaip ir gyventojų rajono bendruomenės paeina. Aišku rezultatas negarantuotas, bet noro kalbėtis atsiranda daug daugiau kai ateina ne pavieniai žmonės, o bendruomenė su didesniu ar mažesniu svoriu. Tik reikia motyvuotų ir turinčių laiko žmonių kuriems neatšals noras po kelis kartus prieš nosį užtrenktų durų. Ir nusiteikt darbui ne tik prie klaviatūros.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Man įdomu, ar paeitų Vilniuje koks nors bendruomenės judėjimas už bėginį transportą Vilniuje. Na maždaug kaip Vakarų Europoje dviratininkų asociacijos smarkiai dirba su sav. tarybų nariais, transporto kompanijomis, renka peticijas. Aišku, Metro sąjūdžio bebrai gerokai pagadino skonį tokių judėjimų. Arba bent LRT žurnalistą, vesiantį debatų laidas, pasikviest pokalbio prie alaus ar pagrobt vakarui ir indoktrinuoti atitinkamai
- 4 patinka
Comment
Comment