Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Tramvajus yra būtinas, ateityje jungtųsi ir su požeminėm tramvajaus atkarpoj po gatvėm. Todėl niekada nebuvau už gryną tramvajų ar gryną maskvos stiliaus metro, o mix'ą.
    Pradžioje tikrai užteks tramvajaus kokį mes suprantam, gal net visas antžeminis, rekonstruota Pylimo gatvė, 1G maršrutas pakeičiamas tramvajumi. Ateityje naujos rekonstrukcijos, požeminės linijos. Aišku bėgant dešimtmečiams. Tada jau turėtume keliasdešimt tramvajaus linijų Vilniuje, dalis linijų eitų po žeme.

    Vilniaus metro sąjūdžio projektas per daug ambicingas su kasimasi po Senamiesčiu ir Šeškinės kalnu.
    Geriausia judėti pagal fizikos dėsnius, sunkų akmenį pradedi judinti labai iš lėto, kol įstumi ir juda greitai.
    Tai Zuokas atjos ant tramvajaus suderins interesus ir pažadės darbelio ir tunelių rausėjams bent senamiestyje

    Comment


      Džiugu už Ekvadorą.
      Deja, Vilniuje bus "kosmosas", kaip sakė meras.

      Comment


        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

        Šitame mieste gyvena panašiai tiek gyventojų (per 10 m. susilygins) kiek Žirmūnų seniūnijoje, [I]for fucks sake. [I]
        Jūsų įkeltame video tramvajai važinėja tušti, trukdydami automobilių eismui, be reikalo degindami energiją ir didindami akustinę taršą. Kas galėtų paneigti kad tai eilinė pinigų plovykla?

        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          Jūsų įkeltame video tramvajai važinėja tušti, trukdydami automobilių eismui, be reikalo degindami energiją ir didindami akustinę taršą. Kas galėtų paneigti kad tai eilinė pinigų plovykla?
          Teisingai. Akivaizdu, kad nėra šimto tūkstanančio melejardo milijonų keleivių srauto per sekundę viena kryptimi, kuris yra ©minimalus© (informacijos šaltinis – Vilniaus transporto experdai), norint pradėti kalbėtis apie tramvajus mieste.

          Comment


            Lenkijos miestas sunkiai ištariamu pavadinimu – Grudziądz. Gyventojų skaičius - 90 tūkst. (kaip Panevėžyje be priemiesčių).

            Grudziądzas – 7 (septynis) kartus mažesnis už Vilnių, su šimto tūkstančio melejardo keleivių srautu viena kryptimi per sekundę.

            Paskutinis taisė dangoraižistas; 2023.01.05, 10:27.

            Comment


              Labai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.

              Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų? Tai mums dabar visokie Grudiadz - autoritetingi miestai? Jų politikai - neklystantys, nekorumpuoti ir skaistūs?
              Čia mes "stumiame" ant VMS atliktos tramvajaus studijos (pagrįstai ar nepagrįstai) - o tie šūdkaimiai kažkokį vertinimą ar atliko? Čia komentuojantys į jų situaciją ar pasigilino? O gal užtenka tik pateikt kažkokius kaimus kaip pavyzdį, bet klausimas, ar toks susisiekimo metodas jiems racionalus - nesvarbu?

              Pagal tą pačią "logiką" (pateikti keli kaimai su tramvajais), aš galėčiau pateikti keliasdešimt miestų, kuriuose nėra tramvajaus. Ir ką? Ar tai būtų argumentas PRIEŠ tramvajų? Turbūt ne. Būtų smagu, jei kalba eitų apie tai, kodėl konkrečiai (analitiškai) Vilniui jo reikia, o ne "vat čia Kalabybiškėnų kaimas Mauritanijoje tai turi tramvajų, o Vilnius ne, be be be".

              Comment


                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                Labai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.

                Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų? Tai mums dabar visokie Grudiadz - autoritetingi miestai? Jų politikai - neklystantys, nekorumpuoti ir skaistūs?
                Čia mes "stumiame" ant VMS atliktos tramvajaus studijos (pagrįstai ar nepagrįstai) - o tie šūdkaimiai kažkokį vertinimą ar atliko? Čia komentuojantys į jų situaciją ar pasigilino? O gal užtenka tik pateikt kažkokius kaimus kaip pavyzdį, bet klausimas, ar toks susisiekimo metodas jiems racionalus - nesvarbu?

                Pagal tą pačią "logiką" (pateikti keli kaimai su tramvajais), aš galėčiau pateikti keliasdešimt miestų, kuriuose nėra tramvajaus. Ir ką? Ar tai būtų argumentas PRIEŠ tramvajų? Turbūt ne. Būtų smagu, jei kalba eitų apie tai, kodėl konkrečiai (analitiškai) Vilniui jo reikia, o ne "vat čia Kalabybiškėnų kaimas Mauritanijoje tai turi tramvajų, o Vilnius ne, be be be".
                Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
                  Ai baikit čia su savo hiperbolizacijom. Puikiai žinai, kad žmogus apie Grudziądz dydžio miestus kalba

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
                    Kelios sekundės gūglinimo. Lydsas, JK. Panašus gyventojų skaičius į Vilnių. Planuojama lengvojo geležinkelio sistema.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
                      O kodėl būtent Europoje? Ekvadoras irgi - Europoje?
                      Jeigu iš viso mano komentaro užsikabinai tik ties šia dalim, tai visiškai nesupratai, ką sakiau.

                      Comment


                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                        O kodėl būtent Europoje? Ekvadoras irgi - Europoje?
                        Jeigu iš viso mano komentaro užsikabinai tik ties šia dalim, tai visiškai nesupratai, ką sakiau.
                        Nu nes mes esame Europoje, gal dėl to
                        Ką tu pasakei savo komentaru, supratau. Pasakei nesąmonę. Tai dabar nusprendžiau tau biškiuką užminti uodegą ir pažiūrėti, kaip vartysies. Kaip supratau, neri į krūmus ir jokių keliasdešimt miestų iš Europos nepateiksi.

                        Comment


                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                          Kelios sekundės gūglinimo. Lydsas, JK. Panašus gyventojų skaičius į Vilnių. Planuojama lengvojo geležinkelio sistema.
                          Leedsas turi gana ekstensyvią miesto commuter geležinkelių sistemą. Netinka.

                          Comment


                            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                            Labai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.

                            Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų? Tai mums dabar visokie Grudiadz - autoritetingi miestai? Jų politikai - neklystantys, nekorumpuoti ir skaistūs?
                            Čia mes "stumiame" ant VMS atliktos tramvajaus studijos (pagrįstai ar nepagrįstai) - o tie šūdkaimiai kažkokį vertinimą ar atliko? Čia komentuojantys į jų situaciją ar pasigilino? O gal užtenka tik pateikt kažkokius kaimus kaip pavyzdį, bet klausimas, ar toks susisiekimo metodas jiems racionalus - nesvarbu?
                            Ten tramvajus veikia nuo 1897 metų

                            Šiaip jau yra urban legend, kad Vilniuje tramvajus XX a. pr. nepastatytas būtent dėl to, kad VMS analogas išvogė lėšas.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Leedsas turi gana ekstensyvią miesto commuter geležinkelių sistemą. Netinka.
                              Buvo akcentuojami tramvajai, todėl tinka. Tramvajų dar nėra Lydse. Jeigu vertinsime bendrą visumą ir bėginio transporto ingralumą miestų VT sistemose, tai panašaus dydžio į Vilnių miestų be tokio transporto rūšių prieigos tikrai mažai (jeigu apskritai yra).

                              Comment


                                Vilnius ir be tramvajaus yra kietas miestas

                                Comment


                                  700 metų ir vis dar jaunas, tramvajaus bėgiai kaip raukšlės atrodytų...

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Ten tramvajus veikia nuo 1897 metų

                                    Šiaip jau yra urban legend, kad Vilniuje tramvajus XX a. pr. nepastatytas būtent dėl to, kad VMS analogas išvogė lėšas.
                                    Bezdonių apiplėšimas1908 m. rugsėjo 26 d. Lenkijos socialistų partijos kovinės grupuotės, vadovaujamos Juzefo Pilsudskio, įvykdytas traukinio apiplėšimas Bezdonių geležinkelio stotyje. Apiplėšimo metu pavogta 200000 rublių, vežtų į valstybės iždą iš Varšuvos į Sankt Peterburgą. Pinigai turėjo būti skirti tramvajaus linijai Vilniuje tiesti, bet atiteko lenkų pogrindžiui.[1]


                                    https://lt.wikipedia.org/wiki/Bezdoni%C5%B3_apipl%C4%97%C5%A1imas

                                    Comment


                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                                      Buvo akcentuojami tramvajai, todėl tinka. Tramvajų dar nėra Lydse. Jeigu vertinsime bendrą visumą ir bėginio transporto ingralumą miestų VT sistemose, tai panašaus dydžio į Vilnių miestų be tokio transporto rūšių prieigos tikrai mažai (jeigu apskritai yra).
                                      Tai savaime suprantama, kad kalba neina vien apie tramvajų, o apie bėginį transportą apskritai. Tiesiog akivaizdu, kad Vilniuje niekas nesiūlo ir nesiūlys nei commuter geležinkelių sistemos (5+ mlrd. Eur), nei sunkiojo metro. Tai lieka tik tramvajus/light rail. Na bet jei neaišku, tai patikslinu, kad kalba eina apie miestus su bėginėmis transporto sistemomis t.y. tramvajais/light rail, commuter geležinkeliais ir metro.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Tai savaime suprantama, kad kalba neina vien apie tramvajų, o apie bėginį transportą apskritai. Tiesiog akivaizdu, kad Vilniuje niekas nesiūlo ir nesiūlys nei commuter geležinkelių sistemos (5+ mlrd. Eur), nei sunkiojo metro. Tai lieka tik tramvajus/light rail. Na bet jei neaišku, tai patikslinu, kad kalba eina apie miestus su bėginėmis transporto sistemomis t.y. tramvajais/light rail, commuter geležinkeliais ir metro.
                                        Man įdomu, ar paeitų Vilniuje koks nors bendruomenės judėjimas už bėginį transportą Vilniuje. Na maždaug kaip Vakarų Europoje dviratininkų asociacijos smarkiai dirba su sav. tarybų nariais, transporto kompanijomis, renka peticijas. Aišku, Metro sąjūdžio bebrai gerokai pagadino skonį tokių judėjimų. Arba bent LRT žurnalistą, vesiantį debatų laidas, pasikviest pokalbio prie alaus ar pagrobt vakarui ir indoktrinuoti atitinkamai

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                          Man įdomu, ar paeitų Vilniuje koks nors bendruomenės judėjimas už bėginį transportą Vilniuje. Na maždaug kaip Vakarų Europoje dviratininkų asociacijos smarkiai dirba su sav. tarybų nariais, transporto kompanijomis, renka peticijas. Aišku, Metro sąjūdžio bebrai gerokai pagadino skonį tokių judėjimų. Arba bent LRT žurnalistą, vesiantį debatų laidas, pasikviest pokalbio prie alaus ar pagrobt vakarui ir indoktrinuoti atitinkamai
                                          Paeitų. Kaip ir gyventojų rajono bendruomenės paeina. Aišku rezultatas negarantuotas, bet noro kalbėtis atsiranda daug daugiau kai ateina ne pavieniai žmonės, o bendruomenė su didesniu ar mažesniu svoriu. Tik reikia motyvuotų ir turinčių laiko žmonių kuriems neatšals noras po kelis kartus prieš nosį užtrenktų durų. Ir nusiteikt darbui ne tik prie klaviatūros.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X